Tämä Alanyan palsta on pilattu ihan kokonaan. Ylläpito ei puutu edes törkeinpiin nimittelyihin eikä halventamiseen. Minkäänlainen asiakeskustelu ei onnistu. Ihan pakko lopettaa vierailut koska joka kerta pahoittaa mielensä. Mukava olisi lukea matkakokemuksia puolesta ja vastaan sekä muutakin asiatietoa. Ei onnistu! Joku yritti ehdottaa palstan siivoamista mutta SE VIESTI KYLLÄ POISTETTIIN! Pettynyt ja surullinen.
Surullista
43
1550
Vastaukset
- 13+20
täällä saa kuin solvauksia,jos yrittää kirjoittaa asiallisesti.Pervojen palsta koko Alanya palsta.Kyllä asialliset jutut poistetaan.Mutta pervot mellastaa miten tahtoo.
- juuri oikea taso
kyllä tämän taso vastaa ihan täysin sen joukkion tasoa jotka turkissa matkailevat. kaikilla muilla alueilla on siistiä, joten täällä on sllaista kuin turkissakin, paskasta joukkoa
- palstalla
puhut ihan itsestäsi vai? matkailevat kysyvät asiaa mutta lutikat räkyttävät vierestä, tunkevat kuin syöpäläiset joka viestiketjuun, pilaavat koko palstan samalla.
- T.A.Sokas
tuo tasokysymys. Olen tehnyt satakunta lomamatkaa ulkomaille, niistä 15 Turkkiin. Voinko edelleen matkustaa, mistä mahtaa saada tasosta tietoa ja voinko mahdollisesti joutua kiinni turva- tai passintarkastuksessa? Onko niillä jotkin tasomittarit vai pitääkö näyttää jokin tasotodistus? Käykö sama taso kuin Kreikkaan tai italiaan? Onko mahdollista, että joudun jälkikäteen tilille tasosta tai sen puutteesta tai jos tasoa on liikaa? Joudunko tyytymään postilaatikolla käyntiin vastaisuudessa? Minulla on omakotitalo, mutta ei kesämökkiä, riittääkö ne tasoksi vai pitääkö olla paljon rahaa vai riittääkö vähempikin? Kaksi autoa on ja muutama polkupyörä ja rullaluistimet, täyttyykö taso niillä? Tutuissa on insinöörejä ja lääkäreitä, auttaako ne tasossa, toki itsekin olen kouluja käynyt, rippikoulu jäi käymättä, enkä enää aio sitä käydä. Tässähän menee pää ihan sekaisin, vaikka korkeutta minulla on vain 172 cm, painan 72 kg, onko lukemat riittäviä tasoon? Kertausharjoituksissa kävin monta kertaa ja olin hyvä ampuja. Cooperikin meni hienosti, koska minulla on hyvä kunto-kelpaako ne tasomittariin? Armeijasta puheenollen nukuin mieluiten punkan alatasolla, tuntui jotenkin turvalliselta ja sitä myöten unikin oli tasokasta. Onkohan matkanjärjestäjien sivulla tasosta, entäpä jos lähdenkin omin päin, mistä saan silloin tasokasta tasotietoa. Eipä ole helppoa matkustaa minnekään ja vielä nostavat TV-luvankin tasoa.
- T.A.Sokas
T.A.Sokas kirjoitti:
tuo tasokysymys. Olen tehnyt satakunta lomamatkaa ulkomaille, niistä 15 Turkkiin. Voinko edelleen matkustaa, mistä mahtaa saada tasosta tietoa ja voinko mahdollisesti joutua kiinni turva- tai passintarkastuksessa? Onko niillä jotkin tasomittarit vai pitääkö näyttää jokin tasotodistus? Käykö sama taso kuin Kreikkaan tai italiaan? Onko mahdollista, että joudun jälkikäteen tilille tasosta tai sen puutteesta tai jos tasoa on liikaa? Joudunko tyytymään postilaatikolla käyntiin vastaisuudessa? Minulla on omakotitalo, mutta ei kesämökkiä, riittääkö ne tasoksi vai pitääkö olla paljon rahaa vai riittääkö vähempikin? Kaksi autoa on ja muutama polkupyörä ja rullaluistimet, täyttyykö taso niillä? Tutuissa on insinöörejä ja lääkäreitä, auttaako ne tasossa, toki itsekin olen kouluja käynyt, rippikoulu jäi käymättä, enkä enää aio sitä käydä. Tässähän menee pää ihan sekaisin, vaikka korkeutta minulla on vain 172 cm, painan 72 kg, onko lukemat riittäviä tasoon? Kertausharjoituksissa kävin monta kertaa ja olin hyvä ampuja. Cooperikin meni hienosti, koska minulla on hyvä kunto-kelpaako ne tasomittariin? Armeijasta puheenollen nukuin mieluiten punkan alatasolla, tuntui jotenkin turvalliselta ja sitä myöten unikin oli tasokasta. Onkohan matkanjärjestäjien sivulla tasosta, entäpä jos lähdenkin omin päin, mistä saan silloin tasokasta tasotietoa. Eipä ole helppoa matkustaa minnekään ja vielä nostavat TV-luvankin tasoa.
ulkovarastoon hyllyn, mutta ei se hälventänyt tasohuoltani. Miten nyt tästä eteenpäin, siinäpä tuhannen taalan kysymys. Meillä on torstaina kansalaisopistolla arkkupiiri, otan tasojutun siellä esille. Ei me niitä (ruumis)arkkuja myyntiin tehdä, ihan omaan käyttöön vaan. Tehdään niistä tosi hyviä, etten sanoisi tasokkaita. Eetu, joka vetää arkkupiiriä on entinen veistonopettaja. Vihtori 98 v. vaati arkkuihin baarikaappia, mutta muut teilasivat hankkeen. Tyydytään ihan regulariin, ei ole arkuissa edes niitä kuuluisia taskuja. Vihtori on muuten eläkkeellä oleva kuljetusliikkeen yliajomestari, tarkka kuin mikä, ottaa varmaan kantaa taso-ongelmaan. Minulla on musta tuulipuku, voisin siitä värinä luopua jos se auttaa tason nostamisessa. Kokonumerosta pidän tiukasti kiinni, eihän sitä kaikkeen voi venyä ja suostua,jotakin rajaa ja rotia. Nyt alkaa olla tosi tukalat paikat, kolmas Turkin reissu tälle vuodelle painaa päälle. Pari viikon keikkaa olen vuoden aikana olen heittänyt Italiaan, Milanoon sekä talvella Cortinaan. Tasokkaita paikkoja molemmat, Cortinassa miehetkin kantoivat tyylillä pikkuruisia sylikoiria. Jään jännityksellä odottelemaan hyviä tasovinkkejä. Olen kuullut joistakin tasokursseista, mitähän nekin mahtaa olla...
- annebaba
T.A.Sokas kirjoitti:
Minä ehdotin, että palstaa alettaisiin siivota noista pahimmista törkeyksistä, joita rasistit, kylähullut ja alle 15-vuotiaiden henkisellä tasolla olevat sättisatiaiset tänne kirjoittavat. Seuraavana päivänä se ehdotus oli poistettu, eli luultavasti palstan tuotanto osallistuu omalla panoksellaan näihin kirjoituksiin. Seurasin tätä palstaa kolmisen vuotta sitten ja silloin nuo satiaset lisäsivät joka palstalle raiskauksia. Toivoin silloin palstan seriffiä poistamaan niitä ja silloinkin ketju poistettiin pikaisesti. Siksi en viitsinyt enää käydä edes katsomassa, millaiseksi palsta oli muuttunut. Kun Nelonen lähetti talvella ohjelman Matkaoppaat, niin halusin taas seurata millaisen vastaanoton ohjelma sai. Voin vain todeta, että suorastaan kauhistuin sitä, millaiseksi palsta on muuttunut ja siksi provosoin näitä sättisatiaisia aloittamalla ketjun Rasisteille oma palsta ja sain nuo henkisesti jälkeenjääneet innolla kirjoittelemaan sinne. Nykytilanne on se, että myös minä lopetan tämän palstan seuraamisen ja jätän nuo tyypit mellastamaan puuttumatta enää noihin palstantäytteisiin. Hyvää syksyä niile, jotka vielä jaksavat kahlata täällä sekopäiden kirjoitusten joukossa.
- omaa syytä
annebaba kirjoitti:
Minä ehdotin, että palstaa alettaisiin siivota noista pahimmista törkeyksistä, joita rasistit, kylähullut ja alle 15-vuotiaiden henkisellä tasolla olevat sättisatiaiset tänne kirjoittavat. Seuraavana päivänä se ehdotus oli poistettu, eli luultavasti palstan tuotanto osallistuu omalla panoksellaan näihin kirjoituksiin. Seurasin tätä palstaa kolmisen vuotta sitten ja silloin nuo satiaset lisäsivät joka palstalle raiskauksia. Toivoin silloin palstan seriffiä poistamaan niitä ja silloinkin ketju poistettiin pikaisesti. Siksi en viitsinyt enää käydä edes katsomassa, millaiseksi palsta oli muuttunut. Kun Nelonen lähetti talvella ohjelman Matkaoppaat, niin halusin taas seurata millaisen vastaanoton ohjelma sai. Voin vain todeta, että suorastaan kauhistuin sitä, millaiseksi palsta on muuttunut ja siksi provosoin näitä sättisatiaisia aloittamalla ketjun Rasisteille oma palsta ja sain nuo henkisesti jälkeenjääneet innolla kirjoittelemaan sinne. Nykytilanne on se, että myös minä lopetan tämän palstan seuraamisen ja jätän nuo tyypit mellastamaan puuttumatta enää noihin palstantäytteisiin. Hyvää syksyä niile, jotka vielä jaksavat kahlata täällä sekopäiden kirjoitusten joukossa.
haukkua .huutaa ja räkyttää kyllä se on teidän turkinfanien omaa syytä. Ensinnäkään minkäänlaista negatiivistä asiaa ei saa kirjottaa turkinfanit aloittaa mielettömän haukkumisketjun.Olisko syytä ensin miettiä omaa käytöstä ja sitten vasta haukkua muita.
- sitä saa m...
näillä turkinmatkajilla ei ole minkäänlaista keskustelutaitoa ,jokaisen pitää vaan olla samaamieltä,muuten alkaa mieletön sättiminen . Lapsentasosta porukkaa.En ihmettele yhtään että"luteet "vinoilee teille.
- Who cares anymore?
annebaba kirjoitti:
Suomi24-keskustelut ovat tunnettuja tasottomuudestaan, kun eivät vaadi näihin mitään rekisteröintiä, mutta kyllähän tämä palsta painii omassa sarjassaan. Kyse ei ole mistään kritiikistä Turkkia tai Alanyaa kohtaan - eihän tämä ole mikään fanipalsta - vaan siitä, että miltei jok'ikiseen keskusteluun, jossa joku kysyy jotain tietoa ko. paikkaan liittyen, liittyy joku aiheen vierestä solvaamaan musliminhuoria/ karvakäsiä/rättipäitä/suo-maalaisia naisia, milloin mitäkin...
Olen käynyt silloin tällöin täällä (aina vain harvemmin) etsimässä matkakertomuksia tai muuta hauskaa, mutta lapsellisuuksilla on pilattu useimmat keskustelut. Olisi kauhean hauskaa ja mielenkiintoista nähdä, millaisia naamoja kirjoitusten takana piilee. Ylläpidon voimavarat eivät riitänne tämän palstan siivoamiseen. - kyllästynyt tähän
sitä saa m... kirjoitti:
näillä turkinmatkajilla ei ole minkäänlaista keskustelutaitoa ,jokaisen pitää vaan olla samaamieltä,muuten alkaa mieletön sättiminen . Lapsentasosta porukkaa.En ihmettele yhtään että"luteet "vinoilee teille.
kaikkiin asiallisiin viestiketjuihin on jonkun/joidenkin tultava kirjoittamaan asiattomuuksia.
onhan täällä negatiivisiakin kokemuksia eikä niitä mielestäni kukaan Turkin kävijä kirjoittajista teilaa vaan te palstan häiriköt sen teette. Ihmettelen miksi jaksatte Turkki-palstalla roikkua kun matkailu ei teitä selvästikään kiinnosta, en minäkään käy Tunisia tai Bulgaria osiossa haukkumassa miten paskoja maita ne ovat ja kaikki ko. maihin matkustajat ovat persaukisia juntteja, nähty on molemmat maat ja toiste ei tartte mennä.
useampi sheriffi tai - kluules äläs
annebaba kirjoitti:
nyt låhde suuttuneena.
Mutta jos lähdet, muista edelleen antaa pebaa Turkissa. - kuules
kyllästynyt tähän kirjoitti:
kaikkiin asiallisiin viestiketjuihin on jonkun/joidenkin tultava kirjoittamaan asiattomuuksia.
onhan täällä negatiivisiakin kokemuksia eikä niitä mielestäni kukaan Turkin kävijä kirjoittajista teilaa vaan te palstan häiriköt sen teette. Ihmettelen miksi jaksatte Turkki-palstalla roikkua kun matkailu ei teitä selvästikään kiinnosta, en minäkään käy Tunisia tai Bulgaria osiossa haukkumassa miten paskoja maita ne ovat ja kaikki ko. maihin matkustajat ovat persaukisia juntteja, nähty on molemmat maat ja toiste ei tartte mennä.
useampi sheriffi taikiinnosta teidän luusereiden lähimatkat, kaukomatkat vain...
- ei osaa laskea
useampi sheriffi tailoppuosa viestistä katosi eli useampi sheriffi tai nykyisen sheriffin pitäisi aktivoitua ja poistaa kaikki asiattomuudet heti niin että keskustelu pysyy aiheessa ja jutut mielenkiintoisina, kysyvät saavat vastauksia ja erilaisia mielipiteitä pystyy vaihtamaan ilman typeriä välihuutoja
- hermo menee
kuules kirjoitti:
kiinnosta teidän luusereiden lähimatkat, kaukomatkat vain...
jos sitten menisit lukaisemaan kaukomatkoista juttuja, tämä on Turkki-palsta
- annapebaa
ei osaa laskea kirjoitti:
loppuosa viestistä katosi eli useampi sheriffi tai nykyisen sheriffin pitäisi aktivoitua ja poistaa kaikki asiattomuudet heti niin että keskustelu pysyy aiheessa ja jutut mielenkiintoisina, kysyvät saavat vastauksia ja erilaisia mielipiteitä pystyy vaihtamaan ilman typeriä välihuutoja
tämän taso vastaa kävijöiden tasoa. kaikki muut palstat ihan siistejä, vain turkki ja thaimaa erovat muista. mutta kävijöiden taso selittää molemmissa tämän.
- näi on
annapebaa kirjoitti:
tämän taso vastaa kävijöiden tasoa. kaikki muut palstat ihan siistejä, vain turkki ja thaimaa erovat muista. mutta kävijöiden taso selittää molemmissa tämän.
täällä käy nimenomaan kirjoittamassa ne jotka ei ole omaa kyläkuppilaansa pidemmälle koskaan päässeet ja tietävät matkakohteista nimeltä vaan Turkin ja Thaimaan joten se selittää miksi täällä käyvät purkamassa pahaa mieltään.
- T.A.Sokas
annapebaa kirjoitti:
Sinulla laittaa tulemaan tasokriteerit. Anna on muuten kaunis nimi. Muutenhan sitä sitten ollaan sukunimeltä Virtasia tai Lahtisia. Juontaako sukunimesi Pebaa Babyloniaan tai peräti Mesopotamiaan. En mitenkään halua olla utelias, kysyn vaan. On minulla yksi sukututkimusta harrastava tuttava, otapa häneen yhteyttä - kiehtovaa. Vähän jäin aprikoimaan kommenttiasia tasosta. Tarkoitatko sivustolla kävijän tasoa vai matkustavaisten, erityisesti Turkki ja Thaimaa? No, minulla on molemmat tasokrioteerit hukassa, voisitko ystävällisesti jelppiä. Kiikarissa on monta matkaa ensi vuodelle ja pitäisi asiassa päästä etiäpäin, varsinkin jos en mene Turkkiin tai Thaimaahan. Etten jää sitten kiikkiin tasosta, olisihan se noloa pyöriä vaikkapa tullissa tumput suorana. Kävin muuten mennä viikolla Norjassa. Ajelin Ruotsin läpi ja menin sitten pientä asfalttitietä Norjan puolelle ja ei minkäänlaista tullia mailla eikä halmeilla. Oli se vaan onni, eihän minulla ollut mukana kuin pelkkä ajokortti, ei mitään tasoa osoittavaa dokumenttia. Toisaalta Norjan tulli on oikeastaa kiinnostunut siitä, viekö yli liikaa olutta. Niin, ja perunoiden kanssa norskit on tarkkana, ettei levitä kasvitauteja, onko se nyt se perunarutto. Mutta takaisin tasojuttuun, meinaa tarina välillä karata. Jos et heti löydä tasoparametreja, nuku yön yli. Ensi viikolla olisi viimeistään hyvä tasot olla selvillä. Nähdään, Anna!
- mmmm ooh
T.A.Sokas kirjoitti:
Sinulla laittaa tulemaan tasokriteerit. Anna on muuten kaunis nimi. Muutenhan sitä sitten ollaan sukunimeltä Virtasia tai Lahtisia. Juontaako sukunimesi Pebaa Babyloniaan tai peräti Mesopotamiaan. En mitenkään halua olla utelias, kysyn vaan. On minulla yksi sukututkimusta harrastava tuttava, otapa häneen yhteyttä - kiehtovaa. Vähän jäin aprikoimaan kommenttiasia tasosta. Tarkoitatko sivustolla kävijän tasoa vai matkustavaisten, erityisesti Turkki ja Thaimaa? No, minulla on molemmat tasokrioteerit hukassa, voisitko ystävällisesti jelppiä. Kiikarissa on monta matkaa ensi vuodelle ja pitäisi asiassa päästä etiäpäin, varsinkin jos en mene Turkkiin tai Thaimaahan. Etten jää sitten kiikkiin tasosta, olisihan se noloa pyöriä vaikkapa tullissa tumput suorana. Kävin muuten mennä viikolla Norjassa. Ajelin Ruotsin läpi ja menin sitten pientä asfalttitietä Norjan puolelle ja ei minkäänlaista tullia mailla eikä halmeilla. Oli se vaan onni, eihän minulla ollut mukana kuin pelkkä ajokortti, ei mitään tasoa osoittavaa dokumenttia. Toisaalta Norjan tulli on oikeastaa kiinnostunut siitä, viekö yli liikaa olutta. Niin, ja perunoiden kanssa norskit on tarkkana, ettei levitä kasvitauteja, onko se nyt se perunarutto. Mutta takaisin tasojuttuun, meinaa tarina välillä karata. Jos et heti löydä tasoparametreja, nuku yön yli. Ensi viikolla olisi viimeistään hyvä tasot olla selvillä. Nähdään, Anna!
pääaisia kuitenkin että saan sitä meisseliä kiisseliini Turkissa, kun Euroopassa ei anneta.
- voi voi
useampi sheriffi taiJoka ikistä negatiivistä kirjottajaa lyödään ,kuin viimestä sikaa.Se on hirveää jos jo turkin paratiisiä haukkuu.
- näin on
voi voi kirjoitti:
Joka ikistä negatiivistä kirjottajaa lyödään ,kuin viimestä sikaa.Se on hirveää jos jo turkin paratiisiä haukkuu.
negatiiviselle kirjoittajalle vastataan .Et ole koskaan päässyt kyläkuppilaa pitemmälle ja käyvät täällä purkamassa pahaa mieltä tai kaikkea muuta paskaa. Turkinfanitko saa kirjottaa ainoastaan törkyviesti, miettikääs vähän.Metsä vastaa niikuin sinne huudetaan .
- Hohoha
näin on kirjoitti:
negatiiviselle kirjoittajalle vastataan .Et ole koskaan päässyt kyläkuppilaa pitemmälle ja käyvät täällä purkamassa pahaa mieltä tai kaikkea muuta paskaa. Turkinfanitko saa kirjottaa ainoastaan törkyviesti, miettikääs vähän.Metsä vastaa niikuin sinne huudetaan .
Ei tarvitse kuin katsoa Matkaoppaat-ohjelmaa, niin huomaa, että juuri Analiaan matkustaa kielitaidoton kyläkuppiloiden porukka, joka ei muualle matkustakkaan.
Toinen porukka on seksituristinaiset, jota taas varotaan visusti ko ohjelmassa kuvaamasta. Se porukka jakautuu karkeasti kahteen laumaan: epätoivoiset läskit ja kyyninen nymfomaanilauma, joka metsästää munaa Analian baareissa ja saa lisäkicksejä siitä, että paikallisilla naisilöla ei ole samoja oikeuksia kuin heillä.
Tuo viimeksimainittu edustaa suo-maalaisen naisen perikuvaa, pohjasakkaa vailla vertaa. Aina joskus silloin tällöin joillekin heistä käy huonosti. Ne ovat voiton päiviä ne. - lomalortot
Hohoha kirjoitti:
Ei tarvitse kuin katsoa Matkaoppaat-ohjelmaa, niin huomaa, että juuri Analiaan matkustaa kielitaidoton kyläkuppiloiden porukka, joka ei muualle matkustakkaan.
Toinen porukka on seksituristinaiset, jota taas varotaan visusti ko ohjelmassa kuvaamasta. Se porukka jakautuu karkeasti kahteen laumaan: epätoivoiset läskit ja kyyninen nymfomaanilauma, joka metsästää munaa Analian baareissa ja saa lisäkicksejä siitä, että paikallisilla naisilöla ei ole samoja oikeuksia kuin heillä.
Tuo viimeksimainittu edustaa suo-maalaisen naisen perikuvaa, pohjasakkaa vailla vertaa. Aina joskus silloin tällöin joillekin heistä käy huonosti. Ne ovat voiton päiviä ne.Tuossa tulikin totuudet turkinmatkoista aika hyvin kiteytettynä.
- tAsOkAs?
T.A.Sokas kirjoitti:
Ei taida riittää "Annalla" taso antamaan sinulle kaipaamiasi tasokriteerejä =) Niitä tosiaan kipeästi kaivataan; minullakin on matka buukattuna ja pitäisi oikeasti tietää, täytänkö matkustuskriteerit vai pitääkö perua koko matka!
Kiitos T.A.Sokas pitkästä aikaa hauskoista viesteistä. Tulee noiden täiden ja satiaisten jutun täälläkin jo korvista ulos.
Ja, tuhannen kerran: Turkista ja Alanyasta saa ja pitää tällä palstalla kirjoittaa myös kielteistä asiaa, jos sitä on. Monesti negatiivisissa kirjoituksissa lukijaa tökkii se törkytaso ja törkykieli, jolla asia on ilmaistu. Ilmaise itseäsi sivistyneesti äläkä kuten paraskin puskajussi niin varmaan menee kielteinen sanomakin lukijoille paremmin perille. Ei kukaan jaksa herjaajien parjauksia lukea. Teille pitäisi tosiaan saada oma palsta... - Miserable
lomalortot kirjoitti:
Tuossa tulikin totuudet turkinmatkoista aika hyvin kiteytettynä.
Tämä ei ole mikään matkailu palsta. Tämä on kaunaisten ja pahantahtoisten ihmisten sylkemispaikka. Mitään tekemistä tällä ei ole mielipiteiden vaihdon kanssa. Olisipa mielenkiintoista nähdä nämä myrkynkylväjät silmätysten. Näillä ihmispoloilla on omat asiat aivan solmussa. Ankea lapsuus, huono koulumenestys. Ei rahaa, ei rakkautta, ei ystäviä, ei työpaikkaa...Täällä on hyvä nimettömänä purkaa ahdistustaan.
Tuollaisessa vihassa ja tuskassa on hyvin, hyvin vaikea elää ja olla.
Maailmassa on satoja eri maita ja kulttuureita. Olemme kaikki ihmisrotua mutta yhteneväisiksi emme tule luultavasti koskaan. Oppikaamme siis sietämään erilaisuutta. Ei toki tarvitse hyväksyä kaikkea, mutta tuollaisella hirvittävällä käytöksellä ja vihalla ei todellakaan synny mitään hyvää!
Olisi mahtavaa jos voisimme lukea tätä palstaa jossa voi kirjoittaa matkan sekä hyvistä että huonoista puolista. Kertoa kokemuksistaan ja sattumuksistaan.
Elämä on ihmisen parasta aikaa!! - Hohohoho
Miserable kirjoitti:
Tämä ei ole mikään matkailu palsta. Tämä on kaunaisten ja pahantahtoisten ihmisten sylkemispaikka. Mitään tekemistä tällä ei ole mielipiteiden vaihdon kanssa. Olisipa mielenkiintoista nähdä nämä myrkynkylväjät silmätysten. Näillä ihmispoloilla on omat asiat aivan solmussa. Ankea lapsuus, huono koulumenestys. Ei rahaa, ei rakkautta, ei ystäviä, ei työpaikkaa...Täällä on hyvä nimettömänä purkaa ahdistustaan.
Maailmassa on satoja eri maita ja kulttuureita. Olemme kaikki ihmisrotua mutta yhteneväisiksi emme tule luultavasti koskaan. Oppikaamme siis sietämään erilaisuutta. Ei toki tarvitse hyväksyä kaikkea, mutta tuollaisella hirvittävällä käytöksellä ja vihalla ei todellakaan synny mitään hyvää!
Olisi mahtavaa jos voisimme lukea tätä palstaa jossa voi kirjoittaa matkan sekä hyvistä että huonoista puolista. Kertoa kokemuksistaan ja sattumuksistaan.
Elämä on ihmisen parasta aikaa!!"Ankea lapsuus, huono koulumenestys. Ei rahaa, ei rakkautta, ei ystäviä, ei työpaikk"
Hmmm..."ankea lapsuus" - ei oikeastaan, "huono koulumenestys" - no joo, Lukio ja vähän muuta...kieltämättä totta, "Ei rahaa", tuo meni metsään, sitä on, "ei rakkautta" - totta,. äitinikin inhoaa minua, "ei ystäviä", ei muslimien keskuudessa, mutta muuten aika montakin, "ei työpaikkaa", pitää paikkansa, katsos kun on tarpeeksi rahaa voi esimerkiksi keskittyä matkustamiseen eikä tarvitse tuhlata aikaa tylsiin juttuihin.
Elikkä pääosin kyllä meni aika lailla metsään eli sinne missä asut. - tAsOkAs?
Hohohoho kirjoitti:
"Ankea lapsuus, huono koulumenestys. Ei rahaa, ei rakkautta, ei ystäviä, ei työpaikk"
Hmmm..."ankea lapsuus" - ei oikeastaan, "huono koulumenestys" - no joo, Lukio ja vähän muuta...kieltämättä totta, "Ei rahaa", tuo meni metsään, sitä on, "ei rakkautta" - totta,. äitinikin inhoaa minua, "ei ystäviä", ei muslimien keskuudessa, mutta muuten aika montakin, "ei työpaikkaa", pitää paikkansa, katsos kun on tarpeeksi rahaa voi esimerkiksi keskittyä matkustamiseen eikä tarvitse tuhlata aikaa tylsiin juttuihin.
Elikkä pääosin kyllä meni aika lailla metsään eli sinne missä asut.Ja Hohohoho osoittaa viestillään, että todellista sivistystä ja ihmisyyttä ei saa rahalla eikä koulun penkiltä; ei ole tainnut tarttua tippaakaan sivistystä ja käytöstapoja tähän tyyppiin... taidat ajatella, että tarpeeksi rikkaat saa tehdä, mitä huvittaa. Surullista. Tyhjät tynnyrit tosiaankin kolisevat koviten...
- Tyhjät ......
tAsOkAs? kirjoitti:
Ja Hohohoho osoittaa viestillään, että todellista sivistystä ja ihmisyyttä ei saa rahalla eikä koulun penkiltä; ei ole tainnut tarttua tippaakaan sivistystä ja käytöstapoja tähän tyyppiin... taidat ajatella, että tarpeeksi rikkaat saa tehdä, mitä huvittaa. Surullista. Tyhjät tynnyrit tosiaankin kolisevat koviten...
Hohohoho siinä taas nähtiin miten turkinfaneilta hyväksytään törkyviesti ,mutta muut ei saa sitä tehdä. Surullista .Tyhjät turkintynnyrit tosiaankin kolisevat koviten.....
- Voi elämä!
Hohohoho kirjoitti:
"Ankea lapsuus, huono koulumenestys. Ei rahaa, ei rakkautta, ei ystäviä, ei työpaikk"
Elikkä pääosin kyllä meni aika lailla metsään eli sinne missä asut."ei työpaikkaa", pitää paikkansa, katsos kun on tarpeeksi rahaa voi esimerkiksi keskittyä matkustamiseen eikä tarvitse tuhlata aikaa tylsiin juttuihin.
ÖÖh.. siis onpas ristiriitainen löpinä. Jos matkustelet mielein määrin paksun lompsan kanssa, kuinka ehdit viihtyä tällä palstalla? Jos ei Turkki kíinnosta matkailumaana, miksi yleensäkään tunkea tälle palstalle? Etenkään, kun ei ole mitään sanottavaa eikä kokemusta asiasta, mutta asian vierestä senkin edestä. Taitaa olla iso joukko näitä joutilaita, jotka käyvät useille palstoilla kylvämässä epäsopua? Tylsä harrastus :)) Hanki ihmeessä parempi! - esinahka 69
Voi elämä! kirjoitti:
"ei työpaikkaa", pitää paikkansa, katsos kun on tarpeeksi rahaa voi esimerkiksi keskittyä matkustamiseen eikä tarvitse tuhlata aikaa tylsiin juttuihin.
ÖÖh.. siis onpas ristiriitainen löpinä. Jos matkustelet mielein määrin paksun lompsan kanssa, kuinka ehdit viihtyä tällä palstalla? Jos ei Turkki kíinnosta matkailumaana, miksi yleensäkään tunkea tälle palstalle? Etenkään, kun ei ole mitään sanottavaa eikä kokemusta asiasta, mutta asian vierestä senkin edestä. Taitaa olla iso joukko näitä joutilaita, jotka käyvät useille palstoilla kylvämässä epäsopua? Tylsä harrastus :)) Hanki ihmeessä parempi!vielä typerämpää on kun haarojaan turkissa levittelevät sotanorsut partioivat tällä palstalla ja vastailevat provosoijille. Ei siinä mitään, toivottavasti jatkavat hauskanpitoa hieman yksinkertaisten ihmisten kustannuksella.
- on tää niin vakavaa
Miserable kirjoitti:
Elämä on ihmisen parasta aikaa!!siinä tuutintäydeltä katkeraa sairasta tilitystä.Miksi turkinmatkaajat ei osaa muuta ,kuin haastaa riitaa.
- katsos kesäisin
Voi elämä! kirjoitti:
"ei työpaikkaa", pitää paikkansa, katsos kun on tarpeeksi rahaa voi esimerkiksi keskittyä matkustamiseen eikä tarvitse tuhlata aikaa tylsiin juttuihin.
ÖÖh.. siis onpas ristiriitainen löpinä. Jos matkustelet mielein määrin paksun lompsan kanssa, kuinka ehdit viihtyä tällä palstalla? Jos ei Turkki kíinnosta matkailumaana, miksi yleensäkään tunkea tälle palstalle? Etenkään, kun ei ole mitään sanottavaa eikä kokemusta asiasta, mutta asian vierestä senkin edestä. Taitaa olla iso joukko näitä joutilaita, jotka käyvät useille palstoilla kylvämässä epäsopua? Tylsä harrastus :)) Hanki ihmeessä parempi!ihan mukava paikka.
Talvi mennään taas.
Ja kuten sanottu: teidän kanssa on kivaa. Se on kuin nappia painaisi - niin helppoa tyrkinmätkääjät on saada pillastumaan.
Parasta huvia torstai-iltaan... - luteita
katsos kesäisin kirjoitti:
ihan mukava paikka.
Talvi mennään taas.
Ja kuten sanottu: teidän kanssa on kivaa. Se on kuin nappia painaisi - niin helppoa tyrkinmätkääjät on saada pillastumaan.
Parasta huvia torstai-iltaan...Teitähän säälivät kaikki!
- miten on
Voi elämä! kirjoitti:
ÖÖh.. siis onpas ristiriitainen löpinä. Jos matkustelet mielein määrin paksun lompsan kanssa, kuinka ehdit viihtyä tällä palstalla? Jos ei Turkki kíinnosta matkailumaana, miksi yleensäkään tunkea tälle palstalle? Etenkään, kun ei ole mitään sanottavaa eikä kokemusta asiasta, mutta asian vierestä senkin edestä. Taitaa olla iso joukko näitä joutilaita, jotka käyvät useille palstoilla kylvämässä epäsopua? Tylsä harrastus :)) Hanki ihmeessä parempi!epäsopua palstalla käy kylvämässä ne turkinmatkaajat . jotka ei hyväksy minkäänlaista huonoa asiaa turkissa.
- nmnmmnm
katsos kesäisin kirjoitti:
ihan mukava paikka.
Talvi mennään taas.
Parasta huvia torstai-iltaan...Hyvät naurut saa aina ,kun käy lukemassa turkinmtkajien katkeria vuodatuksia. Turkinmatkailu se on ilmeisesti maailman tärkein asia .
- Erimm
on tää niin vakavaa kirjoitti:
siinä tuutintäydeltä katkeraa sairasta tilitystä.Miksi turkinmatkaajat ei osaa muuta ,kuin haastaa riitaa.
Minusta saa olla eri mieltä asioista, mutta miksi kirjoitetaan asioista niin negatiivisesti että se ärsyttää kaikkia! Samoin asioista kirjoittavat henkilöt, jotka eivät ole käyneet Alanyassa. Tekevät päätelmiään muuten vain.
Totta että Alanyassa on seksiturismia. Miksi on ? Turistit - nuoret pukeutuvat sellaisiin minihameisiin, jotka eivät jätä mitään arvailujen varaan. Nämä naiset aiheuttavat omalla pukeutumisellaan ongelmia itselleen.
Totta on, että turistinaiset saavat seksiä nuorilta kurdimiehiltä rahaa vastaan. Ällöttävää katseltavaa. TUristinaiset ovat kännissä kun ellun kanat.
Menkää katsomaan satamaan Bellman Discoon ja seuratkaa hieman aikaa ihmisiä! Touhua voi katsella ilman alkoholia kadun reunalta aitiopaikalta.
Samoin menkää kävelemään kummallekin satamalaiturille ja hämmästykää! Tai aamunkoitteessa rannalle. Siellä riittää katsottavaa jos haluaa. Poliisit eivät kerkiä joka paikkaan vaikka jokaisessa näissä paikassa poliisit kiertävät koko ajan.
Vanhat rouvat ovat ällöttävää katsottavaa nuorten miesten kanssa.
Turisteissa on toisenkinlaisia ihmisiä. Perheitä, nähtävyyksistä kiinnostuneita, ja oma lukunsa talviasukkaat. Nämä nk normaalit ihmiset viettävät pidemmän tai lyhyemmän ajan Alanyassa. Saavat myös uusia ystäviä turkkilaisista. Turistit pelaavat golfia tai harrastavat kalastusta tai jotain muuta ajanjaksosta riippuen. Ovat kiinnostuneet kulttuurista ja historiasta. Kulttuuria ja historiaa riittää moneksi käyntikerraksi. Paikkaa voi aina vaihtaa ja taas tutustua uusiin paikkoihin.
Itse olen käynyt yli 50 kertaa Turkissa ja usean kerran vaihtanut paikkaa. Historia kiehtoo itseäni ja haluan käydä tutustumassa paikan päällä historiaan, joka on elävää käyntikertojen jälkeen. Ei vain kirjoista luettua.En kuitenkaan herjaa muita, jotka haluavat viettää eri tavalla kuin minä. - ei voi kuin ihmetell
Erimm kirjoitti:
Minusta saa olla eri mieltä asioista, mutta miksi kirjoitetaan asioista niin negatiivisesti että se ärsyttää kaikkia! Samoin asioista kirjoittavat henkilöt, jotka eivät ole käyneet Alanyassa. Tekevät päätelmiään muuten vain.
Totta että Alanyassa on seksiturismia. Miksi on ? Turistit - nuoret pukeutuvat sellaisiin minihameisiin, jotka eivät jätä mitään arvailujen varaan. Nämä naiset aiheuttavat omalla pukeutumisellaan ongelmia itselleen.
Totta on, että turistinaiset saavat seksiä nuorilta kurdimiehiltä rahaa vastaan. Ällöttävää katseltavaa. TUristinaiset ovat kännissä kun ellun kanat.
Menkää katsomaan satamaan Bellman Discoon ja seuratkaa hieman aikaa ihmisiä! Touhua voi katsella ilman alkoholia kadun reunalta aitiopaikalta.
Samoin menkää kävelemään kummallekin satamalaiturille ja hämmästykää! Tai aamunkoitteessa rannalle. Siellä riittää katsottavaa jos haluaa. Poliisit eivät kerkiä joka paikkaan vaikka jokaisessa näissä paikassa poliisit kiertävät koko ajan.
Vanhat rouvat ovat ällöttävää katsottavaa nuorten miesten kanssa.
Turisteissa on toisenkinlaisia ihmisiä. Perheitä, nähtävyyksistä kiinnostuneita, ja oma lukunsa talviasukkaat. Nämä nk normaalit ihmiset viettävät pidemmän tai lyhyemmän ajan Alanyassa. Saavat myös uusia ystäviä turkkilaisista. Turistit pelaavat golfia tai harrastavat kalastusta tai jotain muuta ajanjaksosta riippuen. Ovat kiinnostuneet kulttuurista ja historiasta. Kulttuuria ja historiaa riittää moneksi käyntikerraksi. Paikkaa voi aina vaihtaa ja taas tutustua uusiin paikkoihin.
Itse olen käynyt yli 50 kertaa Turkissa ja usean kerran vaihtanut paikkaa. Historia kiehtoo itseäni ja haluan käydä tutustumassa paikan päällä historiaan, joka on elävää käyntikertojen jälkeen. Ei vain kirjoista luettua.En kuitenkaan herjaa muita, jotka haluavat viettää eri tavalla kuin minä."Vanhat rouvat ovat ällöttävää katsottavaa nuorten miesten kanssa. "
Ei voi kuin ihmetellä miten kukaan mieheksi itsään kutsuva suomalasimies matkustaa moiseen paikkaan.
Aisankannattajan kohtalo ei ole kummoinen... - Perusteluja
ei voi kuin ihmetell kirjoitti:
"Vanhat rouvat ovat ällöttävää katsottavaa nuorten miesten kanssa. "
Ei voi kuin ihmetellä miten kukaan mieheksi itsään kutsuva suomalasimies matkustaa moiseen paikkaan.
Aisankannattajan kohtalo ei ole kummoinen...Olen aikuinen, hyväkuntoinen mies. Silloin tällöin matkustan Turkkiin. Keväällä voi ottaa ennakkoa kesään ja jos Suomessa on ollut sateinen tai kolea kesä niin on mukava ottaa syys-lokakuussa matka lämpimään.
Joka reissulla on tarjoutunut mukavaa naisseuraa valittavaksi asti. Ei ole tarvinnut maksaa enkä ole kyllä minäkään maksua pyytänyt. Aina on rattosasti mennyt se viikko tai kaksi. Mitään harmeja ei suhteista ole koitunut.
Mitähän ihmeen aisaa olen kannatellut? Ettet vain olisi itse??? - Old habits
Perusteluja kirjoitti:
Olen aikuinen, hyväkuntoinen mies. Silloin tällöin matkustan Turkkiin. Keväällä voi ottaa ennakkoa kesään ja jos Suomessa on ollut sateinen tai kolea kesä niin on mukava ottaa syys-lokakuussa matka lämpimään.
Joka reissulla on tarjoutunut mukavaa naisseuraa valittavaksi asti. Ei ole tarvinnut maksaa enkä ole kyllä minäkään maksua pyytänyt. Aina on rattosasti mennyt se viikko tai kaksi. Mitään harmeja ei suhteista ole koitunut.
Mitähän ihmeen aisaa olen kannatellut? Ettet vain olisi itse???Noinhan se kristityn pellen alamäki yleensäkin on mennyt.
Sulje vain silmät muslimien yksipuoliselta sikailulta (tuskin sinäkään muslimityttöjen kanssa hauskaa pidät), niin huomaat nopeasti, että EU:ssa on Kreikan lisäksi toinenkin velalla eläijä - helvetin paljon suurempi vain - joka jälkiruoaksi panee suomihuoraa ilmaiseksi.
nimim. Kreikassakin on enemmän kuin tarpeeksi. - Toivoa sullekin
Old habits kirjoitti:
Noinhan se kristityn pellen alamäki yleensäkin on mennyt.
Sulje vain silmät muslimien yksipuoliselta sikailulta (tuskin sinäkään muslimityttöjen kanssa hauskaa pidät), niin huomaat nopeasti, että EU:ssa on Kreikan lisäksi toinenkin velalla eläijä - helvetin paljon suurempi vain - joka jälkiruoaksi panee suomihuoraa ilmaiseksi.
nimim. Kreikassakin on enemmän kuin tarpeeksi.Olet nyt solvannut itseäsi aisankannattajaksi sun muuksi kusipääksi. Jos todellakin joudut elämään velaksi ja armoilla niin älä sitä sure. Riisu jo se tuhkasäkki yltäsi ja syyllisyys sisältäsi. Jos oletkin huono, niin älä välitä. Et ole ainoa.
Ei kristinusko eikä islamikaan ole sinun syysi. Vapaudu ja ole mies! - turkinroskaa
Toivoa sullekin kirjoitti:
Olet nyt solvannut itseäsi aisankannattajaksi sun muuksi kusipääksi. Jos todellakin joudut elämään velaksi ja armoilla niin älä sitä sure. Riisu jo se tuhkasäkki yltäsi ja syyllisyys sisältäsi. Jos oletkin huono, niin älä välitä. Et ole ainoa.
Ei kristinusko eikä islamikaan ole sinun syysi. Vapaudu ja ole mies!tämä taso kyllä hyvin vastaa sita roskaa mitä turkinreissaaajatkin ovat
- eikö ole näin
turkinroskaa kirjoitti:
tämä taso kyllä hyvin vastaa sita roskaa mitä turkinreissaaajatkin ovat
vain sellainen mielikuvitus maa jossa kukaan ole koskaan käynyt . Eikä mielikuvitus maasta saa kirjottaa mitään negatiivista sehän ärsyttää kaikkia. Muut tekevät päätelmiä vain .kun eivät usko mielikuvitusmaa olevan olemssa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?433050Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n402271Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari612180Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa882052Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh591768Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä191636Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr701520Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http441305Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1321246Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian1631007