Hyvä lääkäri

kuukkelitiainen

Muonion TK:ssa on nyt todella hyvä lääkäri. Valitettavasti vai määräaikainen. Taitaa lähteä pois jo ensikuussa. Koittakaapa päästä vaivoinenne sellaisen henkilön kun -Rea Kurki- vastaanotolle.

19

3726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mökissä nukkuva

      Muoniossa on lääkäripalvelut aina pelanneet hyvin,kokeneet lääkärit ja kokeneet hoitajat. Ja yksityislääkärikin paikkakunnalla. Superpalvelua.

      • suuruuden ihannointi

        Eli kun on asiaa lääkärille vakavammasta asiasta, lähden "lomalle" Muonioon. Siellä on hyvä yksityinen ja TK:ssakin homma toimii. Siellä saa avun. Ja laskuttavat sitten Rovaniemeä, jossa ei pääse kirveelläkään vastaanotolle kunnallisella puolella ja yksityisen terveystalonkin jonotusaika on toistaviikkoa. Olkaa onnellisia siellä syntymäkunnassani, teillä homma vielä pelaa.


      • 0986545
        suuruuden ihannointi kirjoitti:

        Eli kun on asiaa lääkärille vakavammasta asiasta, lähden "lomalle" Muonioon. Siellä on hyvä yksityinen ja TK:ssakin homma toimii. Siellä saa avun. Ja laskuttavat sitten Rovaniemeä, jossa ei pääse kirveelläkään vastaanotolle kunnallisella puolella ja yksityisen terveystalonkin jonotusaika on toistaviikkoa. Olkaa onnellisia siellä syntymäkunnassani, teillä homma vielä pelaa.

        se vain pelaa paikkakuntalaisille. Jo vain mekki jonotamma melko pitkiä aikoja vastaanotolle mutta sie varhman pääset heti siksi, että ne voi laskuttaa sitte rovaniemeä tästä palvelusta. Ja tottamaar me olema onnellisia, että saat hoitoa "lomalla" näinhän se kuuluu mennä, että sie tulet tänne kuluttamhan näitä vähäsiä palveluita, mitä täälä on (terveyskeskuksessa)ettei vain paikkakuntalaiset voi niitä käyttää.


      • todsairas
        0986545 kirjoitti:

        se vain pelaa paikkakuntalaisille. Jo vain mekki jonotamma melko pitkiä aikoja vastaanotolle mutta sie varhman pääset heti siksi, että ne voi laskuttaa sitte rovaniemeä tästä palvelusta. Ja tottamaar me olema onnellisia, että saat hoitoa "lomalla" näinhän se kuuluu mennä, että sie tulet tänne kuluttamhan näitä vähäsiä palveluita, mitä täälä on (terveyskeskuksessa)ettei vain paikkakuntalaiset voi niitä käyttää.

        Niin ja vielä ennenkö pääset lekurille niin siinä vastaanotossa on haastetta että se "tulppa " päästää sinut sinne.


    • terkkarille

      Onko vakavaakin laatua?

      • se parhain

        lääkäri ole koko muoniossa entinen johtava lääkäri, siltä sai aina hyvää hoitoa ja palvelua, aina oli hyvällä päällä ainaki mulle. sais tulla kyllä lomalta jo takasin. Nämä muut vain kattovat näyttöpäätettä ei potilasta


      • niin se vain on!?!
        se parhain kirjoitti:

        lääkäri ole koko muoniossa entinen johtava lääkäri, siltä sai aina hyvää hoitoa ja palvelua, aina oli hyvällä päällä ainaki mulle. sais tulla kyllä lomalta jo takasin. Nämä muut vain kattovat näyttöpäätettä ei potilasta

        sitten varmaan "seurapiiriin" kun noinkin hienosti meni.


    • Mummeli 65

      Minulle sanoi Ivalossa töissä ollessaan, ettei minun jalassa mitään vikaa ole (jänne oli poikkii) eikä sitä kannata tutkia kun en ole enää työelämässä. Terkuin mummeli 65

      • Myöskin eläkeläinen

        Kävin päivystyksessä burana korhosen tykönä. Tuskat kovat miten olletikkaan määrättiin buranaa vaikka kerroin että en pysty syömään olen allerginen. Noh mulla on leikkausjono vetämässä niin tämä lääkäri tuumas, että mieti kaks kertaa lähetkö leikkaukseen ku sinua ei mikään vaivaa.


    • mummo 60

      karmein tapaus kesällä Muonion terveyskeskuksessa käydessäni.......
      ......tosiaan odotin ensiksikin 2 tuntia, ja sittenkun pääsin vastaan otolle,
      se oli elämäni huippu kohtia.....ei minua siis mikkään vaivaa..... ja kuitenkin alkoi reseptiä kirjoittamaan, siinä meni tasan tunti......aika omituinen oli tilanne.....
      tietokonetta se yhrell sormella näpytteli ja kirjaa luki samalla......
      EN SIIS HAKENUT KYSEISIÄ LÄÄKKEITÄ.....KOSKA LÄÄKÄRI SANOI, EI MINUA MIKÄÄN VAIVAA......TÄSTÄ LÄÄKÄRIREISSUATA LÄHTI TIETO ETEENPÄIN.......
      .....sanothan perästä kuuluu.........
      ....tarvin silloinkin oikeasti lääkäriä siis......

      • päätön kana

        Minusta tuntuu että muoniossa ei ennää saa hoitoa. Ei reseptejä uusita, ei päästetä vastaanotolle vaikka pää on pikaliimala kiini ja lääkäri määrää kokeita jota sitte ei ole kuitenkaan määräny ku labraan menee ja aikoja ei kirjata ylös. turhaan mieki sinne olen ajellut monta kertaa 40 km päästä. Ja tää Ranne ja se pikku penikka ei ole mitään lääkäreitä paremminki sihteerejä jos sitäkään


      • Muonion TK:ssa
        päätön kana kirjoitti:

        Minusta tuntuu että muoniossa ei ennää saa hoitoa. Ei reseptejä uusita, ei päästetä vastaanotolle vaikka pää on pikaliimala kiini ja lääkäri määrää kokeita jota sitte ei ole kuitenkaan määräny ku labraan menee ja aikoja ei kirjata ylös. turhaan mieki sinne olen ajellut monta kertaa 40 km päästä. Ja tää Ranne ja se pikku penikka ei ole mitään lääkäreitä paremminki sihteerejä jos sitäkään

        saannut aina kiitetävän palvelun,enkä kuulu mihinkään seurapiiriin.Ennen tavallinen tuunari,nykyään eläkeläinen. KIITOS:


    • Txkd

      Onko se Liikavainio vielä TK:lla? Se kai on hyvä?

      • mie20

        Liikavainiolla on oma firma, mutta en tiä nimeä. Ja ota kaikkia potilaita vastaan jotka sinne ois menossa


      • kävijä
        mie20 kirjoitti:

        Liikavainiolla on oma firma, mutta en tiä nimeä. Ja ota kaikkia potilaita vastaan jotka sinne ois menossa

        voi viddu mitä lääkäreitä tänne taas on haalittu. HUHHUH Kaikille sitä lääkärin papereita vain annethaan, jos haluatte säilyä hengissä joulun yli niin suosittelen että älkää menkö kuiten tuon tykö.


      • Jalaton
        kävijä kirjoitti:

        voi viddu mitä lääkäreitä tänne taas on haalittu. HUHHUH Kaikille sitä lääkärin papereita vain annethaan, jos haluatte säilyä hengissä joulun yli niin suosittelen että älkää menkö kuiten tuon tykö.

        Mie en ymmärrä ku lääkäriin menee, niin tuntuu että se potilas on siellä tietokoneen näytöllä eikä siinä potilastoolissa. Kun viikko sitte menin näyttään koipea. Niin ei se koko jalkaa ees kattonu ku vain sitä näyttöä. Meinasin sanoa että ei se jalka sielä tietokoneessa ole vaan minussa. Ja samalla kysyin että eikö sitä vois kuvata, niin katto vain konetta ja oli hiljaa ja alko kattoon minun muita sairauksia ja lääkitystä ja rönkkenit jäi mulla haaveeksi.


    • nyt asia OK

      juu, jo on aikoihin eletty, sanoo vanha sananlaskuki
      kaikille se lekurin paperiu annethaan
      kyllä kesällä oli sama homma, se mies lekuri>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><
      >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>ei minua siis mikään vaivaa.
      ps; kävin Roissa yksityisellä, ja asia selvisi.
      maksoin 500 € kyllä,mutta selvyys tuli, mikä minulla oli.
      en todellakaan mie ole siellä tietokone näytöllä>>>>>>>sinne se vahtasi koko ajan.....

      • katoha ny

        sillä olll vain pasianssi kesken .pithän jotain seltttää kuitenki.


      • paha lääkäri
        katoha ny kirjoitti:

        sillä olll vain pasianssi kesken .pithän jotain seltttää kuitenki.

        siellä on kyllä rohki hyvä lääkäri ku ottaa entisetki lääkkeet pois, eliikäiset vaivat yhtäkkiä paranee sen vastaanotolla. Minun äitin meinas tappaa ku otti verenpaine ja sokerilääkkeet pois sekä astma piiput. eikö tuommonen joutus jo ammatista pois


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe