Ostin vähän aikaa sitten Asuksen X72DR -läppärin ja konehan oli täysi susi. Sekosi jostakin koneella valmiiksi olleesta ohjelmasta, välkytti kuvakkeita jne. kaatui about kerran pari päivässä ilmoittaen Bluescreen-ongelmasta. Noh, asiaa selviteltiin Asuksen ja myyjäliikkeen kanssa ja lopputulos oli, että sain uuden koneen. Mutta, mutta: Bluescreeniä pukkaa taas eli kone kaatuu yhtäkkiä! Lisäksi tämä kyseinen kone pitää ihme meteliä koko ajan (tuuletin?), mitä edellinen ei tehnyt. Olin kuvitellut että Asuksen läppärit olisivat laadukkaita, mutta ei muiden koneiden kanssa ole tällaisia ongelmia ollut. Ja kone on kuitenkin ihan peruskäytössä eli ei asenneltu mitään ihmeellisiä ohjelmia jne.
Olisiko kellään ideoita, mistä voisi olla kyse/mitä asialle voisi tehdä? Kiitos!
Asus X72DR - MISSÄ VIKA?!
7
1343
Vastaukset
- koneesi,,
aceriin niin saat huippulaatua edulliseen hintaan.
- jackkron
Tuo oli toivottavasti tarkoitettu vitsiksi, sillä sitä se oli.
-J-
- 72DR
Taitaa olla ko. sarjan tyyppivika. Omalla koneella blue screen crash tuli jo viiden minuutin kuluttua ensimmäisestä käynnistyksestä, sen jälkeen vähän väliä. Kuudennen kaatumisen jälkeen toimitin vehkeen
takaisin liikkeeseen. Aikaisemmissakin kannettavissani (HP ja Fujitsu) on esiintynyt vastaavanlaisia
ongelmia, mutta ei sentään koskaan näin lyhyen käytön jälkeen. Ongelmat ovat korjautuneet emolevyn
vaihdolla. - Tahtootietokoneen!
Minä aioin ostaa asuksen x72dr koneeen mutta taidankin ostaa acerilta jos se asuksen kone tommosia tekee.
- asiakaspalvelija51
En väitä että tapauksessasi näin on, mutta usein kun asiakaskäynnille toistuvasti menee tämänkaltaisen syyn takia ja näkee miten asiakas
käyttää konettaan syy selviää oitis.
Viimeksi oli asiakas jolla oli läppärissä kiinni ulkoinen hiiri.
Vasemmalla kädellä hän käytti levyhiirtä ja oikealla ulkoista.
Tosi nopea ranne ja vimmattu hiiren vatkaus molemmilla ja koneparka
ei perässä pysynyt ja heitti bluescreenin jolloin alkoi vimmattu
syyttely "ihan p...a kone". - Kysyjäihmetys...
Mites on, uskaltaako Asus x72dr-ty035v konetta ostaa? Onko tuossa mallissa tosiaan tyyppivikana nuo bluescreenit :o?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 621164
- 701162
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii86970Onkohan nyt niin, että kärvistellään kumpikin tykönämme
Toisiamme miettien ja ikävöiden. Miettien kuinka ihanaa olisi vaan olla sen toisen lähellä.. Mitä luulet mies?48848Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua
Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p56752Siksi meidän suhteesta
Ei koskaan tule mitään. Ei ikinä vaikka rakastettiin toisia. Olet uskomaton valehtelija. Säälin sua että olin niin pakko72718Mä unohdan kyllä
Sut ajallaan. Mitä enemmän aikaa kuluu niin olet muisto. Toki tämä yhteys hankaloittaa mut et sä jaksa kovin pitkään vai25707Minulla on edelleen
ikävä sinua mies. En itsekään pysty ymmärtämään, mistä tämä tunne vielä näiden vuosien jälkeen kumpuaa. Olisipa meillä o28685- 56682
Näin paljon somalian kielen tulkki tienaa
Istu ja hämmästy. Ammatti jota ei edes tarvittaisi Suomessa ilman maahanmuutto bisnestä. Tulkin keskimääräinen palkka ol149672