Minne syömään?

Jouba

Mikä on paras paikka Kokkolassa nauttia romanttinen illallinen?

42

2403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KP

      Vanha Lyhty

      • Paikallinen

        Paikka on taatusti Kärrynpyörä, Kokkolalaisille.


    • Stokkan hissityttö

      Vanhankaupungin ravintola. Paikallisille olisin suositellut puomibaaria, muttaku se on direktiivin varjolla suljettu.

    • Juha -Komiaa

      Parhaat tuotteet,nopea joustava palvelu,ja raikas ilma..Ainin grilli tai Iisakin grilli.

    • Ould skuul

      Vanhan kaupungin ravintola olettaisin. Itse veisin kyllä kumppanin ihan jonnekki muualle kuin Kokkolaan syömään.

    • grillikx

      voin lämpimästi suositella grilli2000 siinä ouluntien varrella on edulliset ja ravitsevat ateriat ja sitäpaitsi ihan turhaa maksaa millekkään ravintolalle mitään ylimääräistä:)

      • Hand i hand..

        Tosi romanttista kun juoppo pultsari yrjöää grilli jonossa siinä selän takana, just joo.


      • kerskakulutusta
        Hand i hand.. kirjoitti:

        Tosi romanttista kun juoppo pultsari yrjöää grilli jonossa siinä selän takana, just joo.

        Tutkailepas tarkemmin sitä "yrjöä" saatat löytää mm. perunan ja makkranpaloja ihan valmiiksi lämpimänä. Parhaassa tapauksessa säästät grilliannoksen hinnan!


    • Hyvän ruuan ystävä K

      Jos haluat niin sitkeän pihvin että pitää olla peltisakset mukana että saa leikattua niin sinne vaan.
      Ravintolaruuat Kokkolassa on sillä tasolla että lounasruokalat esim. Halpa - Hallista saa parhaat. Vanhankaupungin Ravintola on vaan niin kallis että jos joku lupaa tarjota niin sinne vaan.
      Paras hinta /laatusuhde on Neste Nukkumatin 9.90 Plussakortti tarjous.
      Että siinä meikun mielipide.

      • kokkemustakosois

        Tosin näitten kirjoittajien tasosta .Ei täällä kannata kysyä.Kukaan ei taatusti vastaa kunnolla.Vanhan kaupungin ravintolaan kannatan ja pitkän kaavan mukaa.Voi myös romantisesti ottaa huoneen yläkerrasta joka on todella kauniin tunteikas.


      • Kulinaristi "
        kokkemustakosois kirjoitti:

        Tosin näitten kirjoittajien tasosta .Ei täällä kannata kysyä.Kukaan ei taatusti vastaa kunnolla.Vanhan kaupungin ravintolaan kannatan ja pitkän kaavan mukaa.Voi myös romantisesti ottaa huoneen yläkerrasta joka on todella kauniin tunteikas.

        Työttömien tupa"Niittykadulla"


    • Sweetieheart

      Naisena itselleni olis romanttisinta et itse tekisit :) ei vaadi paljoa hyyvä ruoka, jos nyt ei satu olemaan joku älytön gourmee-asiantuntija :D erään kerran mies teki kermaperunoita ihan alusta asti itse ja itse tehtyjä liha


      pullia myös, väänsi niitä 3,5 tuntia ja täytyy sanoa et jo se vaivan määrä mitä näki .. lämmitti mieltä :)

      Jos et itse ole tottunu vääntään mitään erikoisempaa tms, niin suosittelen et haet esim apetitin kasvigsratiini-pakastepussin. Se vain vuokaan, lisää halutessas vaikka paprikaa, ehkä sipulia, valkosipulia jne mistä tykkäättekin. Ohjeen mukaan uunissa, itse tykkään hieman lorauttaa ruokakermaa puolissa välin paistoa siihen ,pysyy mukavan pehmeänä.

      Sit lihana joko lihatiskiltä haet mitä haluatte, tai itse teet. Netistä erittäin hyviä ohjeita. Naisena tykkäsin erittäin paljon perinteisestä lihapullaohjeesta, ranslalaisen sipulikeittopussin ohjeen mukaan tehtynä, lisättynä vain vähän sipulia ja esim makeaa pakastemaissia ja paprikaa pieninä paloina joukkoon.

      Perunoina pakasteesta ihan mistä tykkäätte, lankkuperunaa (aiai!), ristikkoperunaa, kermaperunaa tms. Itse en tarvitse perunaa, toi kasvisgratiini oikein bra, ehkä joku vihreäsalaatti siihen niin oikein bueno.

      Anteeksi en nyt antanu neuvoja rafloihin, en käy paljoa koska en koe tarpeelliseksi. Koska enemmän merkitsee se jos toinen itse tekee, ja tunnelmakin on paljon enenmmän intiimi ja yhteinen tällöin :)

    • hikolax

      hakalaxin makkarat on lämpimiä.

      • nphha

        sweetieheart sano just sen minkä minäkin olisin sanonnu. Tee itse kotona, ei sen tarvitse olla mitään erikoista, kunhan on "omatekoista", siihen romanttiset puitteet, kynttilöitä ja hyvää taustamusiikkia ja kaunis kattaus ja wot se on siinä


    • Tosirealisti

      Voi jumba. Syökää kotona.
      Ei ole parempaa tapaa kuin laittaa vaimolle romanttinen ateria kotona.
      Mutta. Tietäähän nämä nykyiset lökäpöksyt.
      Eivät edes tajua mitä on romantiikka ja kunnon ruoka.

      • Siinä surkimukset

        Hyvä tosirealisti.
        Home sveet home...


    • -.

      Suosittelen Kokkolan Pedrinasta! :)

      • pedrina..

        se on vain muisto entisajasta,sillon kun alottivat ja kävit tilaan vaikka tortilla ranskalaisilla sait kolme tortillaa ja kunnon ranskalais annoksen ja kaikki tuli kuumana ja herkullisena.nyt kun tilaat samanlaisen annoksen saat yhen tortillan joka on palanutta tavaraa täynnä voi vain arvuutella onko sisällä menneen viikon sattumat ja ranskalaisia on vain kourallinen ja nekin on paistettu korpuksi ja vaikkei ole edes ruuhkaa annos on jo valmiiksi kylmä tai sit se on jääny syömättä edelliseltä asiakkaalta menneeltä viikolta .ei kiitos se paikka on unohettu mun puolesta saavat laittaa lapun oveen et suljettu terveydellisistä syistä.


      • omakehu

        vieläkö olet pedrinaksen omistaja?Vai onko ovet saanu naulata jo kiinni?


    • 34tq234

      Vanhankaupungin ravintola.

    • siipiveikko66

      Kappelin grilli kaustisella ja vedät 4 botnia naamaan

      • tunnelma kohdallaa

        parasta safkaa saa siellä


      • paikka...
        tunnelma kohdallaa kirjoitti:

        parasta safkaa saa siellä

        rafla illan jälkeen pienissä sievissä ja uusi lyyli kainalossa paikalliselle nakkikiskalle hodarille ja kaikilla herkuilla.


      • Kappelin hygienia ?

        Kappelin grillissä tuotteet höystetty kesäisin kärpäsillä, eivät laskuta niistä erikseen vaan kuuluvat hintaan ..:)
        Noin 3 viikkoa sitten kävin, kärpäsiä enemmän kuin nykyajan navetassa..:(
        Henkilökuntaa ei kärpästen paljous näyttänyt häiritsevän, mutta ei kyllä ruokahaluani
        kasvattaneet ja miten hygienian laita.
        Viime kesänä oli aivan sama kärpästen paljous kyseisessä paikassa.


    • matty

      neste nukkumattiin ei kannata mennä

    • Helppo valinta

      Meillä ainakin syödään keittiössä. Jouluna ja Pääsiäisenä toki katetaan saliin.

    • Eipäs muuta kuin

      Pedrinas, jos haluat syödä hyvin ja maukkaasti

    • MUSTSAKARI

      Näin kesällä paras paikka MUSTAKARI

    • NÄLKÄINEN

      ONHAN NIITÄ PAIKKOJA . Mutta jos syöminen on tärkeintä, ja hyvä ja riittävä ruoka. Sillon on Pedrinas ehdoton suosikki. Itse olen käyttänyt jo yli 20v ja se on ylivoimainen. Taas jos tunnelma on tärkein on Mustakari huippupaikka.

    • yliveto

      vanha lyhty jos tunnelma on tärkeää.

      • eikä kun

        Vnhan kaupungin ravintolassa on sitä jotain


    • merinäköala

      Itse kyllä menisin jos mahdollista Mustallekarille kesällä, talvisin kaikki muut paikat käy. Hickarö kesällä myös hyvä koska merinäköala molemmissa.

    • demari63

      Elbassa on tänä kesänä hyvä lista ja paikat siistissä kunnossa ja jos sää suosii

    • YLIVETO

      MUTTA PEDRINAS ON PARAS

    • erkkis

      terve, olen helsingistä käyn kokkolas parikertaa vuodes, syödään usein ulkona, tällä kertaa pedri aksessa, ei ole kertaakaan pettänyt. eilen kävin shanghaissa ja petyin pahasti poistuimme nälissämme puolessa välissä ateriaa enkä maksanut kuin jaffan

    • mikärafla

      Ei sinne missä harjoitetaan pimeetä työtä ja omistajan pojat täysiä narkkareita ja alkoholisteja.

      • Kerro heti

        Mikä rafla tuo on?


      • Huonoako ruokaa?
        Kerro heti kirjoitti:

        Mikä rafla tuo on?

        Pedrinastako tarkoitit vai mitä?


    • enuskokokkolasta

      Joo valaise meitä tietämättömiä ja kerro heti

    • adf

      Veikö kissa kielesi

      • paras romantiikka

        kantsii ottaa evästä följyyn ja ajaa Morsiussaareen huutamaan ruotsiksi ja ylistämää sivarijuttuja kovalla äänellä, romantiikka voi tosin topata siihen


      • Anonyymi
        paras romantiikka kirjoitti:

        kantsii ottaa evästä följyyn ja ajaa Morsiussaareen huutamaan ruotsiksi ja ylistämää sivarijuttuja kovalla äänellä, romantiikka voi tosin topata siihen

        Tarjoaako Tosirealisti parastaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe