ilotulitteet vuodelle 2010-2011

ilotulitemies

eli tarkoitus olisi ostaa tämmöinen setti eli

RAKETTITUKUSTA: 1pkt isokatti (1.5e) , 1kpl thunder pata (2.5e) , 3pkt xxl-thunder (3e) yht. 7e

RAKETTIKEIUSTA: 1pkt urhollisin taistelija (9e) , 1kpl iso paha tanskalainen (6e) , 1kpl wasabi cake (10e) , 1kpl 16 paukkuvaa buddaa (12e) , 1kpl hintapommi (10e) , 3pkt sumotykki (6e) yht. 53e

LIDL: 1pkt Big Party (20e) , 1pkt Little big (4e) , 3pkt 4x25 ohjuspettereita (n.4e) yht. 28e

joo elikkä little big, isokatti, thunder pata, xxl-thunderit, sumotykit, ohjuspatterit, ja yks wasabi pata ois niinku lämmittely paukkuja alku iltaan ja sitten yöksi noi loput mielestäni ihan pätevä setti. BUDJETTI on 80 noihin menee yhteensä 88e mutta lista saattaa muuttua vielä mutta tossa olisi mielestäni hienoimmat mitä 80 budjetilla saa mitäs olette mieltä saa ehdotella vaihtoja listaa kuuntelen ja katselen jos tulee jotain kivempaa mutta hinta EI SAA NOUSTA. kommenttia ja silleen tuossa siis alustava suunnitelma noin viikon miettimisen jälkeen.

42

1952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei näinn

      ihan hyvät raket mutku tos o semmone este et thundereit ei myyä mä en ees viel tiiä mitä ostan kosk en tiiä raketeist 2010 - 2011

      • ilotulitemies

        kiitos että sanoit mutta luulun että toi ois isompi kuin 28mm kaliberi koska kaikki sen alle eli sitä pienemmät kielletään mutta täytyy katella


      • disturb rocket
        ilotulitemies kirjoitti:

        kiitos että sanoit mutta luulun että toi ois isompi kuin 28mm kaliberi koska kaikki sen alle eli sitä pienemmät kielletään mutta täytyy katella

        padat 2 kpl thunder pata , 1 ufo pata , 1kpl 16 paukkuvaa buddaa , 1 kpl hintapommi , 1 pkt wasabi cake

        rakettilajitelmat 1pkt astronomia , urhollisin taistelija

        ilmapommit 4pkt leijona laukaus 3.0 , 3pkt sumotykki , 4pkt xxl-thunder

        sälät 3 satatähteä , 1pkt isokatti , 3pkt ohjuspillejä

        ja ehkä vielä jotain jos jaksaa mutta ihan hyvä setti aika paljon oli samanlaisia paukkuja mutta kommentoi myös minun listaani noin 100e paukkuihin menee tänä vuonna kyllä noilla ilotulituksen saa aikaan!!!


      • torttuarttu
        disturb rocket kirjoitti:

        padat 2 kpl thunder pata , 1 ufo pata , 1kpl 16 paukkuvaa buddaa , 1 kpl hintapommi , 1 pkt wasabi cake

        rakettilajitelmat 1pkt astronomia , urhollisin taistelija

        ilmapommit 4pkt leijona laukaus 3.0 , 3pkt sumotykki , 4pkt xxl-thunder

        sälät 3 satatähteä , 1pkt isokatti , 3pkt ohjuspillejä

        ja ehkä vielä jotain jos jaksaa mutta ihan hyvä setti aika paljon oli samanlaisia paukkuja mutta kommentoi myös minun listaani noin 100e paukkuihin menee tänä vuonna kyllä noilla ilotulituksen saa aikaan!!!

        millon niitä oikeen aletaan sitten myymään?


      • jebb^^^^
        torttuarttu kirjoitti:

        millon niitä oikeen aletaan sitten myymään?

        27. päivä


      • Thunder-tykittäjä
        jebb^^^^ kirjoitti:

        27. päivä

        Eihän enään perus thundereita myydä yksittäin mutta thunderi-pataa silti myydään rakettitukussa 2.50€/pata jossa 16 thunderia..voikohan niitä repiä siittä padasta ja käyttää erikseen..???kun sillä viissiin tulis halvaks ku muuten pitää ostaa 1.00€/3kpl isoja thundereita-...mutta onko ne sytytyslangat sit iha mitämättömiä jos siittä padasta ne repii????


      • ilotulitemies
        Thunder-tykittäjä kirjoitti:

        Eihän enään perus thundereita myydä yksittäin mutta thunderi-pataa silti myydään rakettitukussa 2.50€/pata jossa 16 thunderia..voikohan niitä repiä siittä padasta ja käyttää erikseen..???kun sillä viissiin tulis halvaks ku muuten pitää ostaa 1.00€/3kpl isoja thundereita-...mutta onko ne sytytyslangat sit iha mitämättömiä jos siittä padasta ne repii????

        en osaa sanoa ku en oo kokeillut mutta veikkan että on koska se on tehty niin tiiviiks että se mahtuu niin pieniin kuoriin


      • OK
        ilotulitemies kirjoitti:

        en osaa sanoa ku en oo kokeillut mutta veikkan että on koska se on tehty niin tiiviiks että se mahtuu niin pieniin kuoriin

        OK


      • ilotulitusmagazine12

        Kyllä Thunder Kingejä myydään vuonna 2011-2012 !


    • raketti-paketti

      onkos jollaki kokemusta rakettitukun aarrearkusta tai ruutitynnyristä? olis tarkotus ostaa jotain pikkupaukkuja alkuiltaan niin olisko tommone OK?

      • Paljon nähnyt

        Suosittelen myös alkuillan pientuotteiden ostamista erillisinä, mainitsemasi kaltaisen paketin sijasta. Valmiit paketit sisältävät usein paljon turhaa, joten ostamalla totteet irrallaan saat parempaa laatua ja vain sellaista tavaraa mitä oikeasti kaipaat.


      • raketti paketti
        Paljon nähnyt kirjoitti:

        Suosittelen myös alkuillan pientuotteiden ostamista erillisinä, mainitsemasi kaltaisen paketin sijasta. Valmiit paketit sisältävät usein paljon turhaa, joten ostamalla totteet irrallaan saat parempaa laatua ja vain sellaista tavaraa mitä oikeasti kaipaat.

        Kiitos sinulle! joo, olisiko ehotuksia minkälaisia kanntaisi ostaa? perhosia, kiinareita,tuhunder kingejä,? ; ) mitä itse ostaisitte 50 e budejtilla ?


      • Paljon nähnyt
        raketti paketti kirjoitti:

        Kiitos sinulle! joo, olisiko ehotuksia minkälaisia kanntaisi ostaa? perhosia, kiinareita,tuhunder kingejä,? ; ) mitä itse ostaisitte 50 e budejtilla ?

        Tuohan tietysti riippuu täysin mikä miellyttää silmää ja korvaa :) Itse ostaisin mahdollisesti jotain ilmapommeja kuten thunderit (rakettitukun kunkkutykki on ehdottomasti paras mutta ikävän kallis 5€ 4kpl). Sitten jotain pieniä käteviä, kuten munakranaatit. Stalinin urkuja voisi ainakin ostaa, ovat kivoja vaikkeivät pamahdakkaan. Tuohon sinun 50e budjettiin mahtuu jo todella paljon kaikkea :)


      • Jere-1998

        Kannattaa ostaa mielummin ruutitynnyri mihin itsekkin päätin sortua. Siinä on paljon parempia paukkuja vaikka ei ole niin paljon ja se on paljon halvempi. siihen lisäksi voi vielä ostaa esim. Eko Kranuja,Pirunvanteita tai saturnus-ohjuspattereita.


      • ilotulitusmagazine12

        Olen itse ostanut molemmat ja kyllä sielläkin ihan hyviä paukkuja on esim: munakranuja,kinuja,perhosia,srobopommeja ja sen sellaista. Siellä on pikkupaukkuja itse pidän issommista !


      • ilotulitusmagazine12
        ilotulitusmagazine12 kirjoitti:

        Olen itse ostanut molemmat ja kyllä sielläkin ihan hyviä paukkuja on esim: munakranuja,kinuja,perhosia,srobopommeja ja sen sellaista. Siellä on pikkupaukkuja itse pidän issommista !

        Sori kirjotus virheet !


    • Paljon nähnyt

      En noista Lidlin tarjoamista tuotteista pehemmin tiedä, mutta itse vaihtaisin kyseisen big party tuotteen rakettikeiun astronomiaan, zum teufeliin tai luftwaffeen. HINTA tietysti hieman nousisi (6-10€), mutta saisit taatusti laadukkaamman ja paremman tuotteen tilalle. Tämä on pääteltävissä ihan tuosta pyromassan määrästä.

      • ilotulite mies

        olon listaan vaihtanutkin astron ja PALJON MUUTA JOS JAKSAN NIIN LAITAN VIELÄ VIRALLISEN LISTAN TÄNÄÄN TAI HUOMENNA. kiitti vielä


      • hdfjhdsjfhdsf
        ilotulite mies kirjoitti:

        olon listaan vaihtanutkin astron ja PALJON MUUTA JOS JAKSAN NIIN LAITAN VIELÄ VIRALLISEN LISTAN TÄNÄÄN TAI HUOMENNA. kiitti vielä

        Mikä on teidän keskimääräien budjekti ilotulitteiden kanssa..??
        kun mulla on sen 30€..kiva olis tietää....:D


      • :=)..
        hdfjhdsjfhdsf kirjoitti:

        Mikä on teidän keskimääräien budjekti ilotulitteiden kanssa..??
        kun mulla on sen 30€..kiva olis tietää....:D

        isukki tai äiti mukaan.Edes tähtisadetikkuja ei myydä enään alle 18v


      • pata tulite
        :=).. kirjoitti:

        isukki tai äiti mukaan.Edes tähtisadetikkuja ei myydä enään alle 18v

        joo kävin ostamassa tulitteita eli
        astronomia 1pkt
        atlas 2 pkt
        big boss 1 pkt
        keisari 1 kpl kaupan päälle
        ison patakassin
        wasabipadat
        viaporit
        2 palmutanssia
        16 baukkuvaa buddaa
        5 pkt isoilmatykki
        2 jättitykkiä
        1 mahtitykki
        1 kunkkutykki
        2 pkt saturnus ohjuspatteri
        2 iso paha tanskalainen
        perhosia ja jotain muuta en muista mutta kyllä noilla pärjää joku 200e meni mutta on siinä tusauteltavaa
        laittakaa kommenttia


      • pata tulite
        pata tulite kirjoitti:

        joo kävin ostamassa tulitteita eli
        astronomia 1pkt
        atlas 2 pkt
        big boss 1 pkt
        keisari 1 kpl kaupan päälle
        ison patakassin
        wasabipadat
        viaporit
        2 palmutanssia
        16 baukkuvaa buddaa
        5 pkt isoilmatykki
        2 jättitykkiä
        1 mahtitykki
        1 kunkkutykki
        2 pkt saturnus ohjuspatteri
        2 iso paha tanskalainen
        perhosia ja jotain muuta en muista mutta kyllä noilla pärjää joku 200e meni mutta on siinä tusauteltavaa
        laittakaa kommenttia

        3 pkt gold gollection thunder kingejä sekä 5 pkt sytytys puikkojä ni ei jäädy näpit


      • guihaa
        pata tulite kirjoitti:

        3 pkt gold gollection thunder kingejä sekä 5 pkt sytytys puikkojä ni ei jäädy näpit

        hienoja paukkuja ostettu


      • Jere-1998
        guihaa kirjoitti:

        hienoja paukkuja ostettu

        Ostin itselleni Rakettitukun tuotteita nimeltä Ruutitynnyri,mikä sisältää 48 erilaista paukkua ja eko kranuja ja sekä ukki osti joitain putki ata raketteja tai jotain sinnepäin. Sekä askartelin maitotölkeistä pikku pommeille huvia. tein reikiä saksilla ja teippaan mun vanhoja muosisota ukkoja niihin tölkkeihin kiinni ja räjäytän.


      • Jere-1998
        Jere-1998 kirjoitti:

        Ostin itselleni Rakettitukun tuotteita nimeltä Ruutitynnyri,mikä sisältää 48 erilaista paukkua ja eko kranuja ja sekä ukki osti joitain putki ata raketteja tai jotain sinnepäin. Sekä askartelin maitotölkeistä pikku pommeille huvia. tein reikiä saksilla ja teippaan mun vanhoja muosisota ukkoja niihin tölkkeihin kiinni ja räjäytän.

        Minulla meni jtn 30 euroo ilotulitteihin.


      • jokkei12

        juu, tuo astronomia ainakin on toosi hyvä, 2 vuotena peräkkäin ostanu sen.. ne isot astronomia raketit siinä paketissa vastasi ostamaani 20e yksittäistä rakettia...


      • miog8d
        jokkei12 kirjoitti:

        juu, tuo astronomia ainakin on toosi hyvä, 2 vuotena peräkkäin ostanu sen.. ne isot astronomia raketit siinä paketissa vastasi ostamaani 20e yksittäistä rakettia...

        Minulla oli tällaista uv:nä
        kepit:
        2pkt astronomia 52e
        2pkt rakettirykäys 40e
        2pkt atlas 18e
        1pkt luftwaffe3 30e

        padat
        2kpl 16 paukkuvaa buddaa 30e
        2kpl hintapommi 20e
        2kpl mäyräkoira2 32e
        1x full house 35e

        tossa oli kyllä liian vähän ampumista mutta ei voi mitään ja 257e meni noihin


      • ilotulitusmagazine12
        hdfjhdsjfhdsf kirjoitti:

        Mikä on teidän keskimääräien budjekti ilotulitteiden kanssa..??
        kun mulla on sen 30€..kiva olis tietää....:D

        no se vähän riippuu viimeks mul oli 150 euroo ja sitä edellisel kerrar kaheksankymppii ! :D


    • tulittaja123

      mä ostin sillon tällästä lajitelmaa

      padat:2kpl ufo pata 1kplnitro 1kpl maestro 1kpl paukkuvaabuddaa

      kepit :2kpl big boss

      pienet: 10pkt keiun ekoja 3 pkt kung fu perhoset 2pkt normaalii
      20 pkt pirunvanne

      pommit:10pkt iso thunder king 4pkt xxl thunder 3pkt kunkkutykki

    • julkkiboy

      mun olis tarkotus ostaa lidllistä kaikkia raketteja rakettitukusta kaikki raketteja raketti keiusta kaikki raketteja eli aika paljon koska säästössä on nyt jtn 600 euroa :DD

    • 2011-2012 R0cKeT

      Pistäkääs nytten niitä raketti verkkokauppojen linkkejä tulemaan niin pääsisin itsekkin suunnittelemaan seuraavia rakettejani. =)

    • pommi poikia

      meikä osti 500sadalla eurolla raketteja.

    • ostakaa!

      www.bombashop.com Täältä voi tilata isoja tykin laukauksia ja muuta mahtavaa!

    • vabenjmxshsdyt

      ei ei ei ei näin! ei mitään pikku paukkuja vaan kunoon padat ja jätti raketit samanlaiset ku toreillakin :)

    • big thunder

      itellä meni joku 40e raketteihin

      • Rakettifaniever poikajee

        Mitä ostitte ?


      • Rakettifaniever poikajee

        Mitä ostitte ?


      • Rakettifaniever poikajee

        Mitä ostitte ?


      • Rakettifaniever poikajee

        Mitä ostitte ?


      • Rakettifaniever poikajee

        Mitä ostitte ?


      • Rakettifaniever poikajee

        Mitä ostitte ?


    • Paukkupax

      Onko jollain jäänyt ilotulitteita nurkkiin lojumaan? Esim thunderkingejä ym muuta pientä tai isompaa? Olisin halukas ostamaan jos joltain löytyy ja hinnasta vaan päästään sopuun. Laittakaa sähköpostia [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe