AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

 /   /  /  / ERKKOLAN VIRITYS APUJA !!!

ERKKOLAN VIRITYS APUJA !!!

16 Vastausta 1 005 Lukukertaa
NIi et pitäis saada tomne erkkola invamopoon vähä enemmän nopeut ko nyt on vakio ja 35 kmh huiput. Et mistäs päin kannattais rassata ja jep siin on automaattinen kone eikä noita koneita löydy mistään eikä saa siis isompaa pyttyä enkä haluaisi ruveta viilaamaankaan.. eikä myöskään teharia kiinni saa :) ja toki voi koko koneenkin vaihtaa mutta mihinkäs vaihdat kun on automaattinen ketjuveto.. : DD APUJA VIRITYKSEEN ?

-.-

myy se paska invamopos ja osta kunnon mopo -.-'

samaa mieltä!

mitä vittua sä jollai erkkolal tees? :DD

..

vittu äijä laite derbipojat....

just näin

Kyllä Erkkolaan saa pyttyjä, isompia ja vakioita. Mutta kysyjän ammattitaito virityksen suhteen hiukan paistaa läpi kysymyksen laadusta, joten älä edes harkitse virittämistä. Älä ainakaan viilaa ota käteen...
Automaattinen ketjuveto....
Mikä kone siinä on?

Voisin heittää arvauksen että siinä olisi Puch tai Sachs. Puchiin löytyy erittäin monipuolisesti sylinterejä ulkomailta, muunmuassa puchshop.de sivulta. Sachsiin löytyy taas pyttyjä opvoerenilta jos oikein muistan.

Jos siinä on puhallinmoottori, pitää siihen joku viritelmä tehdä että saa ajoviimajäähdytteisen sylinterin jäähtymään.

gt erkko

Sahcin Saxonette puhallinjäähdytteinen. Originaalina 2.4 hv.
Rattailla saa jo huippuja lisää varmaan 50 hujakoille. (jos kuski ei oo kauheasti yli 120kg...)
Aijai, puhallinjäähdytteiseen Sachiin ei ole oikein viripyttyjä missään. 70cc ajoviimajäähdytteistä saa opvoerenilta. Jos kone on semmosessa asennossa, että ajoviimajäähdytteinen pytty jäähtyy hyvin, ei tartte alkaa puhaltimen kanssa kikkailmaan, jos taas ei jäähdy, pitää jonkinmoinen puhallinkupu siihen pyttyyn väsätä itse.

Halpa pitää.

Monikohan tietää et miten edullinen invamopo on pitää vakuutuksien suhteen ? 0 € ja eikä tarvi kypärääkään kayttää jos ei halua. Itelläkin pari erkkolaa jotke eivät kuitenkaan nyt ajokuntoisia mut Partner merkkinen invalöytyy ja on rekisterissä ja ajokunnossa.
Mulla saxonet automatic koneinen erkkola ja sehän kulkee vakiona 25kmh mikä on sen rakenteellinen max vauhti mitä se saa kulkea. mutta pikku virien jälkeen se menee nyt sen 65h ja ajo ominaisuuksiakin on tullut paranneltua että pysyy pystyssäkin. huomena oon lähdössä ajaan 150kmh lenkin sillä ja muutenkin tulee kesäsin ajeltua vaikka autokorttikin ollut jo parikytä vuotta taskussa. jotain vanhoja tehopenkitys videoita löytyy netistäkin :)
Mitäs teit, ett kulkee n. 60....
juu mulla myös erkkola videoo löytuu youtubesta hakusanalla streetparty by tuning moped... ei ikäväkyllä ole enään poppilaitteita tai valoja kiinni mutta kyllä sillä ihan vaan muutenkin ajelee on se niin laaki peli sais kyllä kulkea vähän vauhdikkaammin
Laittakaa pojat/tytöt/rouvat/papat jotkut 15-34 välit kulkee jonkun 50-70 kmh
Meidän kylällä oli vuosia sitten Erkkola-inva johon oli vaihdettu Monkeyn puoliautomaattikone. Vinkee peli mutta arvelen ettei topicin aloittaja taida moiseen operaatioon kyetä
vaihda välit miulla oli sama ongelma Erkkolassa että kulki vaan 35 km/h mutta laitoin 15 piikkisen eteen ja taakse 34 ja jaksaa hyvin vetää ja kulkee kovempaa mitä ennen
Laitoin Skyteam 110cc koneen Erkkolaan huippuja otti n.120.
pöh! Erkkolalla kun ajaa niin 30 on jo KOVA vauhti, amalgaamit tippuu hampaista ja meno hirvittää!!! mut kun on kesäloma fiilis sillä on kiva körötellä reiluu 20 vauhtii kylille ostaan nalle-limppaa. KARHU sen olla pitää.
 /   /  /  / ERKKOLAN VIRITYS APUJA !!!

Asiantuntijat

  • SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku



Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta