Anteeksi, käytän vain maksullista naisseuraa

mistä mies

Olin tossa ravintolassa viikonloppuna ja tää on tapahtunut nyt jo kerran aikaisemminkin. Tosin eri mies. Aloin juttelemaan kuin puolivahingossa miehelle, josta olin kiinnostunut. Tässä keskustelun edetessä aloin sitten jo miettimään, oiskos tässä jotain.. vein keskustelun parikin kertaa sille linjalle, että tää mies saa päättää miten ilta etenee. Jouduin viimein suoraan sitte vihjaamaan jo, mitä hän pitää minusta. Sitten hän niinkuin heräsi, että joo.. tuota mä ajattelin vaan jutella sun kans, en ole sillä mielellä ravintolassa. Kerroinkin että oon kuskina kaverille, hän sanoi jne. Sitte paukautti suoraan, että sitäpaitsi hän käyttää vain maksullisia naisia. Otin asian huvittuneena vastaan.. että ahaa.. ja jospas mä tästä sitten poistunkin.

Mies oli etsimässä vain maksullista naisseuraa. Ihmettelinkin tanssiessa sen suoria kommentteja mitkä kyllä miellytti.. ok! Mutta.. sitte hän kysyi, mikä on sun hintasi, muutahan hän ei etsi.. loukkaannuin suorastaan, sanoin että ihan vakiseuraa haen, etten ole maksullinen vai näytänkö siltä? Mies ei puhunu mitään muuta kuin sanoi.. jos et ole, eihän siinä.. Hän lähtee sitten tästä.

Kummassakin tapauksessa miehet oli ihan hyvännäkösiä, kunnollisen olosia ja on kyllä pkko ihmetellä miksi!?

26

2311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MaksuMatti

      Ei kai siinä mitään. Oisit ottanut maksun vaan. Kaks kärpästä yhdellä iskulla, niin kuin sanonta kuuluu.

    • ..........

      että olet oikeasti kiinnostunut heistä ja eivät halunneet käyttää sinua hyväkseen kun hakivat vain seksiä. Kyllä jotkut miehetkin ajattelevat toisen tunteita ja eivät halua käyttää hyväkseen.

    • Näin se vaan menee!

      On miehiä jotka ei halua hankalia naisia. Haluaa vain helppoa seksiä. Itsekin kuulun sellasiin. Kaipaan vaan naista yhteen hetkeen ja se on seksi. Olen vuosia koittanut selvinpäin saada seuraa baarista, mutta tytöillä on aina tehny mieli tanssia, pitää hauskaa jne. En vaan jaksanut itse enään sellasta hevosenleikkiä.

    • että et tule

      Et naiset ei tuu koskaan käsittäsittämään miksi huorissa käydään.
      Saanu välillä lämmitä ihan vakavissaan jolekkin ystävälle... Kun kovia ollaan kyllä tuomitsemaan
      kaikki huorat, mutta ei sitten ymmärretä ammatista hevon vittua.

      Hanakammin huorat tuomitsee sellainen henkilö jolle on näistä mhadollisesti uhkaa
      eli paskaa itsetuntoa. Tässäkin kysytään miksi???
      Ja tarkoitetaan ymmärtääkseni miksi hyvnänköisetkin miehet käyvät huorissa ???
      Ja voin kertoa, että samasta syystä kun huonon näköiset miehet:

      A)Ei krapulaa
      B)Yhtä kallis mut varma lopputulos...Joskus jopa halvempi kuin baari reissu
      ja naaman saa valita

      Ja lopuksi:

      C)Huoralle EI makseta seksistä, eikä seurasta!!!!
      Vaan siitä, että se lähtee seksin jälkeen helvettiin

      Ikuisuus on niitten hetkien välillä kun minä tulen ja ämmä lähtee!!!
      Ja se joka ei tätä ymmärrä, niin ei tule sitä koskaan ymmärtämäänkään.

      • adewedg

        sopiikin sulle ihan hyvin. Vain vaan kuvitella minka nakoinen tyyppi sun kirjoituksen takana on. Yok. Barf. Saatana oksensin suuhuni...sun takia. Varmaan olet itsekin tulos huorissa kaymisesta? Faijas osti mutsis, nussi ja kaski mutsis painua vittuun. Ja mutsis synnytti sut vaan koska unohti abortoida henkarilla tarpeeksi ajoissa....


    • minäkin ostan

      Huoria on ollut aina ja tulee olemaan.

      • ...

        Kaikki naisaet ovat huoria ja mies joutuu niistä aina maksamaan, hinta vaan vaihtelee.


    • pkjkljkl

      Kulttuurimme ja yhteiskuntamme ihmisten moraalinen rappio on luokattomassa tilassa. Tämä on yksi niistä sen monista ilmenemismuodoista.

      • Nostradamus...

        Samaa rappiota se on ollut kivikaudelta asti. Jokainen sukupolvi luulee olevansa aina se viimeinen. Se jonka aikana maailmanloppu tulee.


      • maaaaanantai
        Nostradamus... kirjoitti:

        Samaa rappiota se on ollut kivikaudelta asti. Jokainen sukupolvi luulee olevansa aina se viimeinen. Se jonka aikana maailmanloppu tulee.

        ?


    • keke20

      maailman vanhin ammatti...

    • Beibifeis

      Itse käytän maksullisia siksi, koska en saa seuraa muuten ollenkaan.

      Ulkonäkö on kunnossa lapsenkasvoisuutta lukuunottamatta mutta enpä ole koskaan saanut ilmaista seuraa baareista.

    • totuus täältä

      Maksullinen nainen tulee paljon halvemmaksi kun vaki kumppani. Vaki kumppanille pitää ostaa kaikelaisia lahjoja koko ajan ja pitää viedä se raflaan, ostaa kalliita koruja ja sellasta. Eikä siltin saa seksiä kuin joskus ja jouluna. Maksullisen naisen kanssa saa varmasti seksiä ja sille tarvii ostaa mitään lahoja.

      • näin jos

        tuo on tietysti totta, jos näin ajattelee.

        vielä halvemmaksi tulee kuitenkin tekovittu. siis sellainen laadukaskin, 300-400 € tuote.

        huorat kuitenkin maksaa sen 200-300 € kerta, eli ei ole mitään halpaa todellakaan.


      • sthhn
        näin jos kirjoitti:

        tuo on tietysti totta, jos näin ajattelee.

        vielä halvemmaksi tulee kuitenkin tekovittu. siis sellainen laadukaskin, 300-400 € tuote.

        huorat kuitenkin maksaa sen 200-300 € kerta, eli ei ole mitään halpaa todellakaan.

        satasellakin saa ihan kiihottavan huoramaisen lutkan pantavaksi.


      • ei niitä
        sthhn kirjoitti:

        satasellakin saa ihan kiihottavan huoramaisen lutkan pantavaksi.

        saattaa juuri saada pietarista käsin pyöritettävän paritusliigan suomessa toimivia henkilöitä.

        suomalaista et tuolla saa, edes puolta tuntia, todellakaan.


    • 24hrs

      Oisko IT- bisnes muuttunut nesteeksi ja noussut pollaan?

    • Halvanblondinpillu

      Opiskelija pilluilta saa ihan ilmaiseksi, ei tarvii ostaa lahjoja riittää, kun on kohtelias ja osaa imarrella nuoren naisen itsetuntoa kehumalla kauniita silmiä ja hiusten tuoksua. Tämän saman, kun toistaa kymmeniä kertoja niin on kumma jos ei lohkea. Itse sain Viittomakielen tulkin herkkupesää tällä menetelmällä(:

      • halukas3

        moi asun nokialla keskuskusta koska ehdit tulemaan suloinen kulta odotan


    • Akateeminen mies

      Miehet haluavat seksiä ja hauskaa seuraa, eivät mäkätystä. Simple as that.

    • 17+14

      Kaikki naiset on maksullisia enempi tai vähempi. Kuitenkin naiset haluaa että mies maksaa raflalaskun ja miehellä pitää olla rahaa ja vakityö että naiset kiinnostuu

      • Marianne89

        Ai, mulle on aina ollut ok jos ravintolalasku pistetään puoliksi, sama ihan pelkän kahvilaskunkin kohdalla. Ja 99 % suomalaisista deiteistäni ovatkin niin tehneet, oli sitten kyse ravintolaruuasta tai "pelkästä" euron kahvikupista, eipä ole kuitenkaan haluuni nähdä uudestaan vaikuttanut. Usein itseltäni on kulunut enemmän rahaa suomalaisten deittieni näkemiseen kuin heiltä, koska he lähes poikkeuksetta ovat halunneet minun tulevan treffeille heidän paikkakunnalleen, ja autottomana olen aina joutunut maksamaan bussista (vaikka suurosasta noilla deiteillä on ollut auto, ja siinä mielessä ennemmin olisivat voineet tulla tapaamiseen ainakin edes joskus omallekin paikkakunnalleni ja oltaisiin sitten vaikka pistetty bensakulut puoliksi...)


    • Puhdas huora

      Maksulliset on sinänsä turvallisempia, koska he työnsä puolesta joutuu pitämään tarkasti silmällä terveyttään ja käyttää asiaankuuluvia suojauksia. Siviilissä moni nainen ei kumia käytä, muista ehkäisyistä edes puhumattakaan.

      • Marianne89

        Vedätkö siis itse aina paljaalla kun siihen tarjoutuu tilaisuus, jos kerran pelkäät voivasi saada tartunnan tavallisilta naisilta mutta et maksullisilta?


      • Puhdas huora
        Marianne89 kirjoitti:

        Vedätkö siis itse aina paljaalla kun siihen tarjoutuu tilaisuus, jos kerran pelkäät voivasi saada tartunnan tavallisilta naisilta mutta et maksullisilta?

        Ei, käytän aina uusien tuttavuuksien ja irtosuhteiden kanssa kumia.

        Moni daami vetää tästä kyllä herneen nenään, en tiedä miksi.


    • Nainen arvossaan

      Mull on kotona jemmassa vielä sukanvarrellinen vanhoja viidenkymmenen pennejä josta aina yhdenyön panon jälkeen jätän viimeisimmän tytön aamupöydälle tai olohuoneen sohvan reunalle muutaman, lapun kanssa jossa ilmoitan valuutan olevan maksu kivasta yöstä.

      Aika monikaan kyseisistä naisista ei ole ottanut asiaa huumorilla kun olen myöhemmin tiedustellut kolmannelta osapuolelta, onneksi annan aina tekaistun puhelinnumeron niin ei tule vihaisia soittoja perään ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe