Mukavuusabortti kohdistuu maailman mitassa useimmin tyttöihin. Mm. Intian aborttiväki teilaa nimenomaan tyttölapsia. Osa tytöistä menettää henkensä myös synnytyksen jälkeen. 6 ikävuoden vaiheilla Intiassa on 10% vähemmän tyttöjä kuin poikia.
Näin mukavuusaborttien väkivalta kohdistuu erityisesti naisia ja tyttöjä vastaan.
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Intian v%C3%A4est%C3%B6nkasvu hidastui ensimm%C3%A4ist%C3%A4 kertaa 90 vuoteen/1135265054327
Naisista 10% vaje
60
253
Vastaukset
- 1977*
Loistava uutinen! Onnea Intia!
Tosin tuo seikka, että tyttölapsia tapetaan myötäjäiskulttuurin takia on ikävä ja ristiriitainen sen kanssa, että tällä vasta joku kovaan ääneen toitotti, että paikallisilla kulttuureilla ei ole mitään tekemistä lapsien saannin arvostuksen kanssa...- Pankaa merkille
Aborttien edistäjille tyttölasten abortointi ja surmaaminen vielä synnytyksen jälkeen ja tästä aiheutuva väestön vääristymä on "Loistava uutinen", josta tekijöitä onnitellaan.
Harvoin "aborttioikeuksien puolustelijoiden" tarkoitusperät ovat näin selkeästi esillä.
Olen eri mieltä. Lapislla ja myös tyttölapsilla on oikeus pitää elämänsä. - 1977*
Pankaa merkille kirjoitti:
Aborttien edistäjille tyttölasten abortointi ja surmaaminen vielä synnytyksen jälkeen ja tästä aiheutuva väestön vääristymä on "Loistava uutinen", josta tekijöitä onnitellaan.
Harvoin "aborttioikeuksien puolustelijoiden" tarkoitusperät ovat näin selkeästi esillä.
Olen eri mieltä. Lapislla ja myös tyttölapsilla on oikeus pitää elämänsä.Heh hee... Onnittelin Intiaa tietenkin siitä, että ensimmäistä kertaa ovat saaneet hillittyä väestönkasvuaan.
Kuten sanoin kuitenkin heti perään; tuo tyttölapsien eliminointi myötäjäiskulttuurin takia on toki ikävää... - Pata kattilaa soimaa
1977* kirjoitti:
Heh hee... Onnittelin Intiaa tietenkin siitä, että ensimmäistä kertaa ovat saaneet hillittyä väestönkasvuaan.
Kuten sanoin kuitenkin heti perään; tuo tyttölapsien eliminointi myötäjäiskulttuurin takia on toki ikävää...Myötäjäiskulttuuri on tyypillinen "sosiaalinen syy", jolla mukavuusabortteja Intiassa perustellaan ja tehdään. Suomen aborttiväki teillaa lapsia täsmälleen samankaltaisin - eli taloudellisen edun tavoitteluun liittyvin - syin.
Ollaan tilanteessa, jossa suomalainen aborttiväki kritisoi intialaista aborttiväkeä siitä, että se toinen tehtailee mukavuusabortteja sosiaalisin syin.
Olisiko aika tehdä johtopäätökset mukavuusaborttien osalta omallakin kohdalla? - 1977*
Pata kattilaa soimaa kirjoitti:
Myötäjäiskulttuuri on tyypillinen "sosiaalinen syy", jolla mukavuusabortteja Intiassa perustellaan ja tehdään. Suomen aborttiväki teillaa lapsia täsmälleen samankaltaisin - eli taloudellisen edun tavoitteluun liittyvin - syin.
Ollaan tilanteessa, jossa suomalainen aborttiväki kritisoi intialaista aborttiväkeä siitä, että se toinen tehtailee mukavuusabortteja sosiaalisin syin.
Olisiko aika tehdä johtopäätökset mukavuusaborttien osalta omallakin kohdalla?En minä ainakaan kristisoinut, minusta vain on ikävää, että tyttölapsia siellä tapetaan myötäjäiskulttuurint akia.
Olen onnellinen ettei meillä ole moista kulttuuria ja olen harmissani, että Intiassa sellainen on. En kritisoi yhdenkään Intialaisen päätöstä joka perustuu heidän vallitsevaan kulttuuriinsa, koska hyväksyn sosiaalisin syin tehdyt abortit poikkeuksetta.
Jos lapsi laskee vanhempien elämänlaatua, oli syy mikä tahansa kulttuurista riippuva tai ei, niin vanhemmilla on mielestäni aina oltava oikeus abortoida. - 1977 tunnusti
1977* kirjoitti:
En minä ainakaan kristisoinut, minusta vain on ikävää, että tyttölapsia siellä tapetaan myötäjäiskulttuurint akia.
Olen onnellinen ettei meillä ole moista kulttuuria ja olen harmissani, että Intiassa sellainen on. En kritisoi yhdenkään Intialaisen päätöstä joka perustuu heidän vallitsevaan kulttuuriinsa, koska hyväksyn sosiaalisin syin tehdyt abortit poikkeuksetta.
Jos lapsi laskee vanhempien elämänlaatua, oli syy mikä tahansa kulttuurista riippuva tai ei, niin vanhemmilla on mielestäni aina oltava oikeus abortoida.Juuri näin. 1977 totesikin jälleen, ettei tyttölasten mukavuusabortoinnissa ole mitään "ongelmaa" jos hyödynsaaja "haluaa olla sitä mieltä". Korkeintaan tyttöjen tappaminen on "ikävää", mutta eihän sellaista toisaalta edes kritisoida voi, koska myötäjäiskulttuuri on sosiaalinen syy siinä missä huvittelunhalu tai varallisuuden kasaaminen mukavuusabortin syynä.
Lapsihenhan voi aina arvioida laskevan elämänlaatua ja aborttiväen logiikalla mikä hyväsä syy on riittävä lapsen teilaamiseen mukavuusabortissa.
On annettava 1977:lle tunnustus rehellisyydestä. Tuskin kukaan muu aborttiväestä sanoo kiertelemättä mitä ajattelee ja tekee.
1977:n krijoitus esitää karun todellisuuden, jonka perusteella Suomessa surmataan 11 000 lasta vuosittain lain vastaisissa ja tarpeettomissa mukavuusaborteissa. - 1977*
1977 tunnusti kirjoitti:
Juuri näin. 1977 totesikin jälleen, ettei tyttölasten mukavuusabortoinnissa ole mitään "ongelmaa" jos hyödynsaaja "haluaa olla sitä mieltä". Korkeintaan tyttöjen tappaminen on "ikävää", mutta eihän sellaista toisaalta edes kritisoida voi, koska myötäjäiskulttuuri on sosiaalinen syy siinä missä huvittelunhalu tai varallisuuden kasaaminen mukavuusabortin syynä.
Lapsihenhan voi aina arvioida laskevan elämänlaatua ja aborttiväen logiikalla mikä hyväsä syy on riittävä lapsen teilaamiseen mukavuusabortissa.
On annettava 1977:lle tunnustus rehellisyydestä. Tuskin kukaan muu aborttiväestä sanoo kiertelemättä mitä ajattelee ja tekee.
1977:n krijoitus esitää karun todellisuuden, jonka perusteella Suomessa surmataan 11 000 lasta vuosittain lain vastaisissa ja tarpeettomissa mukavuusaborteissa.Ööööh... Järkytyitkö sinä todellakin tuosta?
Eikö se ole itsestään selvää, että jos ihminen hyväksyys sosiaalisin syin tehdyt abortit, niin ihminen hyväksyy sosiaalisin syin tehdyt abortit?
Ikävänä en pidä sitä, että sosiaalisin syin tehdään abortteja, vaan ikävänä pidän sitä, että Intiassa on tuollainen perinne, joka aiheuttaa -jopa ihmisille jotka haluisivat muuten lapsen- syyn tehdä abortin. Aivan kuten Suomessa pidän ikävänä, että meillä on varsinkin naisvaltaisilla aloilla pätkätyöllisyyttä, joka aiheuttaa suomessa syyn tehdä abortin, vaikka muuten ehkä lapsen haluaisikin. - Huomaatko vai et?
1977* kirjoitti:
Ööööh... Järkytyitkö sinä todellakin tuosta?
Eikö se ole itsestään selvää, että jos ihminen hyväksyys sosiaalisin syin tehdyt abortit, niin ihminen hyväksyy sosiaalisin syin tehdyt abortit?
Ikävänä en pidä sitä, että sosiaalisin syin tehdään abortteja, vaan ikävänä pidän sitä, että Intiassa on tuollainen perinne, joka aiheuttaa -jopa ihmisille jotka haluisivat muuten lapsen- syyn tehdä abortin. Aivan kuten Suomessa pidän ikävänä, että meillä on varsinkin naisvaltaisilla aloilla pätkätyöllisyyttä, joka aiheuttaa suomessa syyn tehdä abortin, vaikka muuten ehkä lapsen haluaisikin.Niin, huomaatko, että myötäjäislaitos on sosiaalinen syy?
Juuri samaan tapaan kuin kuvitellaan pätkätyön olevan sosiaalinen syy mukavuusaborttiin.
( todellisuudessa erona Intiaan on se, ettei pätkätyö ole mikään todellinen syy mukavuusaborttiin vaan pikemmikin lapsen hoitamista parantava olosuhde.) - 1977*
Huomaatko vai et? kirjoitti:
Niin, huomaatko, että myötäjäislaitos on sosiaalinen syy?
Juuri samaan tapaan kuin kuvitellaan pätkätyön olevan sosiaalinen syy mukavuusaborttiin.
( todellisuudessa erona Intiaan on se, ettei pätkätyö ole mikään todellinen syy mukavuusaborttiin vaan pikemmikin lapsen hoitamista parantava olosuhde.)Nyt en ymmärtänyt mitä kysyit sen jälkeen kun olen sanonut että hyväksyn sosiaaliset syyt.
Väännän rautalankaa? kyllä hyväksyn myös Intiassa tehtävät sosiaalisen syyn abortit.
"( todellisuudessa erona Intiaan on se, ettei pätkätyö ole mikään todellinen syy mukavuusaborttiin vaan pikemmikin lapsen hoitamista parantava olosuhde.) "
Lapsen elättämistä huomattavasti parantava olosuhde on myös se, että lapsesta ei joudu maksamaan reilusti oman varallisuuden ylittäviä myötäjäisiä. Kun tietää, ettei lapsesta tule noin viidentoista vuoden päästä moista kustannuserää, niin se helpottaa kovasti lapsen hoitamisen olosuhteita. Eihän pätkätyökään vaikuta pätkän vertaa lapsen saantiin, ongelma lapsen elättämisessä on vastassa vasta kolmen vuoden kuluttua, kun jää työttömäksi vanhempainrahojen loputtua. - --->
1977* kirjoitti:
Nyt en ymmärtänyt mitä kysyit sen jälkeen kun olen sanonut että hyväksyn sosiaaliset syyt.
Väännän rautalankaa? kyllä hyväksyn myös Intiassa tehtävät sosiaalisen syyn abortit.
"( todellisuudessa erona Intiaan on se, ettei pätkätyö ole mikään todellinen syy mukavuusaborttiin vaan pikemmikin lapsen hoitamista parantava olosuhde.) "
Lapsen elättämistä huomattavasti parantava olosuhde on myös se, että lapsesta ei joudu maksamaan reilusti oman varallisuuden ylittäviä myötäjäisiä. Kun tietää, ettei lapsesta tule noin viidentoista vuoden päästä moista kustannuserää, niin se helpottaa kovasti lapsen hoitamisen olosuhteita. Eihän pätkätyökään vaikuta pätkän vertaa lapsen saantiin, ongelma lapsen elättämisessä on vastassa vasta kolmen vuoden kuluttua, kun jää työttömäksi vanhempainrahojen loputtua."Eihän pätkätyökään vaikuta pätkän vertaa lapsen saantiin, ongelma lapsen elättämisessä on vastassa vasta kolmen vuoden kuluttua, kun jää työttömäksi vanhempainrahojen loputtua."
Sitten saa työmarkkina- ja asumistukee niin kauan että löytää seuraavan työn :) nämähän saattaa olla parempiakin kuin äitiys- ja vanhempainpäivärahat. Mahdollisesti lisäks vielä toimeentulotukeekin. Ei mitään ongelmaa tässä hyvinvointivaltiossa. - kuka maksaa..
---> kirjoitti:
"Eihän pätkätyökään vaikuta pätkän vertaa lapsen saantiin, ongelma lapsen elättämisessä on vastassa vasta kolmen vuoden kuluttua, kun jää työttömäksi vanhempainrahojen loputtua."
Sitten saa työmarkkina- ja asumistukee niin kauan että löytää seuraavan työn :) nämähän saattaa olla parempiakin kuin äitiys- ja vanhempainpäivärahat. Mahdollisesti lisäks vielä toimeentulotukeekin. Ei mitään ongelmaa tässä hyvinvointivaltiossa.Juu ei mitään jos haluaa maksaa verorahoja vuosia jonkun loisimisesta kotona :)
- näitä "loisijoita"
kuka maksaa.. kirjoitti:
Juu ei mitään jos haluaa maksaa verorahoja vuosia jonkun loisimisesta kotona :)
on sitten aika paljon :) no, siinähän maksetaankin elämistä, ei tappamista.. ovat siis mieluummin vaikka tilapäisesti "loisivia" kuin loppuikäänsä lapsentappajia.
- 1977*
---> kirjoitti:
"Eihän pätkätyökään vaikuta pätkän vertaa lapsen saantiin, ongelma lapsen elättämisessä on vastassa vasta kolmen vuoden kuluttua, kun jää työttömäksi vanhempainrahojen loputtua."
Sitten saa työmarkkina- ja asumistukee niin kauan että löytää seuraavan työn :) nämähän saattaa olla parempiakin kuin äitiys- ja vanhempainpäivärahat. Mahdollisesti lisäks vielä toimeentulotukeekin. Ei mitään ongelmaa tässä hyvinvointivaltiossa.niin ja Intialainen ei saa minkäänlaista tukea myötäjäisiin, joten ymmärrämme täysin sen valossa, että jos suomessa ei saisi työttömyyskorvausta, niin monien olisi vielä enemmän pakko lähteä aborttiin, yksinekrtaisesti muuta vaihtoehtoa ei olisi...
- henkilö X
---> kirjoitti:
Sitten saa työmarkkina- ja asumistukee niin kauan että löytää seuraavan työn :) nämähän saattaa olla parempiakin kuin äitiys- ja vanhempainpäivärahat. Mahdollisesti lisäks vielä toimeentulotukeekin. Ei mitään ongelmaa tässä hyvinvointivaltiossa."Sitten saa työmarkkina- ja asumistukee niin kauan että löytää seuraavan työn :)"
Jos naisella on puoliso, niin käsittääkseni sekä kelan työttömyysturva että asumistuki riippuu ihan puolison tuloista. Jos ne tulot on riittävän suuret, niin ei välttämättä saa kumpaakaan. Vai olenko väärässä? Ja toimeentulotuki tulee kai vasta sitten, jos nuo rahat ei riitä?
En tiedä mikä systeemi nykyisin on, mutta aikanaan ei työssäkäyvän puolison tulojen tarttenut kyllä mitkään kovin ruhtinaalliset olla, että työttömältä osapuolelta meni oikeus kelan työttömyyspäivärahaan. Kyllä siinä tosi tiukoilla oltiin, kun piti koko perhe elättää vain yhden ihmisen tuloilla. Ja itse en ainakaan tippaakaan nauttinut siitä, että koskaan ei ollut omaa rahaa. - Sosiaaliturvaa on!
1977* kirjoitti:
niin ja Intialainen ei saa minkäänlaista tukea myötäjäisiin, joten ymmärrämme täysin sen valossa, että jos suomessa ei saisi työttömyyskorvausta, niin monien olisi vielä enemmän pakko lähteä aborttiin, yksinekrtaisesti muuta vaihtoehtoa ei olisi...
Aborttiväki siis ymmärtää syvästi intialaisia, jotka teilaavat tyttöjään mukavuusabortissa ja ilmeisesti murhaavat vanhempiakin tyttöjä.
Täysin käsittämätöntä sen sijaan on että korkean sosiaaliturvan maassa Suomessa tehtaillaan mukavuusabortteja, kun valtio ja kunta latoo euroja käteen, kun käy pyytämässä.
Kunten nähdään, ei mukavuusabortteihin ole mitään järjellistä eikä kohtuullista syytä. Kyse on oikusta ja ajattelun virheestä sekä älyllisestä epäreheellisyydestä sekä ahneudesta, jonka välikappale lapsi on. - mieluummin..
1977* kirjoitti:
niin ja Intialainen ei saa minkäänlaista tukea myötäjäisiin, joten ymmärrämme täysin sen valossa, että jos suomessa ei saisi työttömyyskorvausta, niin monien olisi vielä enemmän pakko lähteä aborttiin, yksinekrtaisesti muuta vaihtoehtoa ei olisi...
ryhtysin repiin rahaa ihan mistä vaan sitä vois saada (naisille kai suht helppoa) kun alentuisin lapsentappamiseen.. ja ainahan niitä rikkaita on joille lapsen vois antaa.
- tulorajaa..
henkilö X kirjoitti:
"Sitten saa työmarkkina- ja asumistukee niin kauan että löytää seuraavan työn :)"
Jos naisella on puoliso, niin käsittääkseni sekä kelan työttömyysturva että asumistuki riippuu ihan puolison tuloista. Jos ne tulot on riittävän suuret, niin ei välttämättä saa kumpaakaan. Vai olenko väärässä? Ja toimeentulotuki tulee kai vasta sitten, jos nuo rahat ei riitä?
En tiedä mikä systeemi nykyisin on, mutta aikanaan ei työssäkäyvän puolison tulojen tarttenut kyllä mitkään kovin ruhtinaalliset olla, että työttömältä osapuolelta meni oikeus kelan työttömyyspäivärahaan. Kyllä siinä tosi tiukoilla oltiin, kun piti koko perhe elättää vain yhden ihmisen tuloilla. Ja itse en ainakaan tippaakaan nauttinut siitä, että koskaan ei ollut omaa rahaa.korotettiin viimeks joulukuussa.
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/101110103000ML?opendocument
Toimeentulotuki riippuu myös menoista, eli lasketaan tulot miinus menot (perusosa muutamat pakolliset kulut) ja siitä se mahdollinen vaje. Ainahan tulee ne lapsilisät muiden asumis- ja työmarkkinatuen lisäks, jos useempi lapsi on niin kertyy niistäkin aika sievonen summa kuussa.
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/020708161610HL?OpenDocument - 1977*
Sosiaaliturvaa on! kirjoitti:
Aborttiväki siis ymmärtää syvästi intialaisia, jotka teilaavat tyttöjään mukavuusabortissa ja ilmeisesti murhaavat vanhempiakin tyttöjä.
Täysin käsittämätöntä sen sijaan on että korkean sosiaaliturvan maassa Suomessa tehtaillaan mukavuusabortteja, kun valtio ja kunta latoo euroja käteen, kun käy pyytämässä.
Kunten nähdään, ei mukavuusabortteihin ole mitään järjellistä eikä kohtuullista syytä. Kyse on oikusta ja ajattelun virheestä sekä älyllisestä epäreheellisyydestä sekä ahneudesta, jonka välikappale lapsi on.Ymmärrän Intialaisia, jotka tekevät sosisaalisin syin abortin.
Nyt suuri yllätys sinulle: Ymmärrän myös suomalaisia jotka tekevät sossiaalisin syin abortin.
"Aborttiväki siis ymmärtää Intialaista... täysin käsittämätöntä taas on Suomalaisten..." Mistä ihmeestä luit, että ihmettelisin myöskään suomessa tehtyjä sosiaalisen syyn abortteja?
Jos luet hetken mitä on kirjoitettu, niin ei tarvitse vetää ylläolevan kaltaisia aivan naurettavia johtopäätöksiä, missään en ole kertaakaan kyseenalaistanut suomalaistenkaan sosiaalisia syitä. - 1977*
mieluummin.. kirjoitti:
ryhtysin repiin rahaa ihan mistä vaan sitä vois saada (naisille kai suht helppoa) kun alentuisin lapsentappamiseen.. ja ainahan niitä rikkaita on joille lapsen vois antaa.
No voit käydä Intiassa kokeilemassa rahan repimistä mistä tahansa.
Ihmeellistä että noin yksinkertaista se on, kunhan vain rupee repimään ihan mistä tahansa rahaa maassa jossa naiset elättävät perheitään alle dollarin päivä.
Oliko Intialaisella naiselle jutun mukaan keskimääräisesti noin 4 lasta, vai mistä muistelen intian lapsiluvun tuollaiseksi? Suurin osa niistä lapsista on aliravittuja ja elävät siis todellisessa köyhyydessä, ei missään suhteellisessa köyhyydessä ja naisen palikat eivät vain ole tajunneet, että mielumin alkavat repimään sitä rahaa mistä tahansa kuin, että katsovat vain vierestä kun niiden omat elävät ja edelleen hengissä olevat lapset nääntyvät pikkuhiljaa aliravitsemukseen... Äärimmäisen tyhmiä naisia tai sitten kenties Intialaiset naiset eivät rakasta lapsiaan ja äidinrakkaus on vain länsimaalainen ilmiö, siksi naiset eivät varmasti välitä pätkän vertaa siitä, että niiden lapset kuolevat köyhyyteen? Veikkaatko tosissaan että näin on; naiset vain laiskuuttaan antavat lastensä riutua? Ratkaisu olisi niin helppo, että nostaisivat laiskan perseensä ylös ja lähtisivät myymään sitä? Tarvitsisivat vain jonkun syyn miksi lähtisivät; ne keskimääräiset neljä lasta eivät tietenkään ole mikään syy... - 1977*
tulorajaa.. kirjoitti:
korotettiin viimeks joulukuussa.
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/101110103000ML?opendocument
Toimeentulotuki riippuu myös menoista, eli lasketaan tulot miinus menot (perusosa muutamat pakolliset kulut) ja siitä se mahdollinen vaje. Ainahan tulee ne lapsilisät muiden asumis- ja työmarkkinatuen lisäks, jos useempi lapsi on niin kertyy niistäkin aika sievonen summa kuussa.
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/020708161610HL?OpenDocumentVaalien alla on ilo katsella, kuinka ne Suomen väitetyt köyhät voivat niin hyvin, että oikein kerryttelevät sievoisia summia...
Olenko mä kenties vain niin tyhmä ja vedätetty, että edelleen olen sosialisti? Mä olen itse hyvin toimeentuleva, olen vain suuntautunut rankasti tuonne sosiaalipuolelle, siksi luulen tekeväni hyvää kun äänestän sen perusteella, että köyhyys saataisiin kitkettyä maastamme. Teen itselleni hallaa äänestyskäyttäytymiselläni, koska olen luullut että suomessa on köyhiä joiden ääni pitäisi saada kuuluviin. Nyt kerrot ettei näitä köyhiä ole... vai miten tekstisi vähäosaisten hyvästä toimeentulosta tulisi tulkita?
Mä itse hyötyisin ehdottomasti enemmän jos äänestäisin porvareita, olenhan työssä käyvä omaisuutta omistava, minulle olisi vain plussaa jos suomessa olisi tasavero ja maksaisimme enemmän hyödykkeistä jos niitä tarvitsemme. Jos pääoman omistamisen verotusta kevennetään, niin jäähän minulle itselleni kivasti enemmän rahaa vuoteen, sehän olisi vain hyvä...
Ja mä tyhmä olen kuvitellut tekeväni heikompi osaisille palvelusta äänestämällä tasaverotusta vastaan. Mutta eivät ne näemmä mitään palvelusta olekaan vailla, vaan suomen köyhillä menee hyvin jo nyt! Olen mä ollut tyhmä.
Onneksi en käynyt ennakkoon äänestämässä...
Nimimerkki: ent vas, nyk porv. - Juuri näin
1977* kirjoitti:
Ymmärrän Intialaisia, jotka tekevät sosisaalisin syin abortin.
Nyt suuri yllätys sinulle: Ymmärrän myös suomalaisia jotka tekevät sossiaalisin syin abortin.
"Aborttiväki siis ymmärtää Intialaista... täysin käsittämätöntä taas on Suomalaisten..." Mistä ihmeestä luit, että ihmettelisin myöskään suomessa tehtyjä sosiaalisen syyn abortteja?
Jos luet hetken mitä on kirjoitettu, niin ei tarvitse vetää ylläolevan kaltaisia aivan naurettavia johtopäätöksiä, missään en ole kertaakaan kyseenalaistanut suomalaistenkaan sosiaalisia syitä.Juuri näin.
Aborttiväki "ymmärtää intialaisia erityisesti tyttöhin kohdistuvia mukavuusabortteja, koska perhe joutuisi maksamaan tyttöparan myötäjäiset.
Suomessa ei mukavuusabortteihin ole minkäänlaista syytä, sillä hyvinvointivaltio latoo rahaa kouraan tarpeen mukaan, eikä myötäjäisiäkään tarvitse pihien maksella.
Näin mukavuusabortteja ei voida perustella millään järjellisellä syyllä. Aborttiväen oma argumentointi osoittaa sen vastaansanomattomasti.
Aborttiväki hyväksyy ja edistää minkä hyvänsä syyn perusteella tehtävää lapsen teilausta. Ristiriitainen informaatio ei nähtävästi herätä "ajatusta" "riittävän harvassa" logiikassa. - Jokutyyppivain
Juuri näin kirjoitti:
Juuri näin.
Aborttiväki "ymmärtää intialaisia erityisesti tyttöhin kohdistuvia mukavuusabortteja, koska perhe joutuisi maksamaan tyttöparan myötäjäiset.
Suomessa ei mukavuusabortteihin ole minkäänlaista syytä, sillä hyvinvointivaltio latoo rahaa kouraan tarpeen mukaan, eikä myötäjäisiäkään tarvitse pihien maksella.
Näin mukavuusabortteja ei voida perustella millään järjellisellä syyllä. Aborttiväen oma argumentointi osoittaa sen vastaansanomattomasti.
Aborttiväki hyväksyy ja edistää minkä hyvänsä syyn perusteella tehtävää lapsen teilausta. Ristiriitainen informaatio ei nähtävästi herätä "ajatusta" "riittävän harvassa" logiikassa.Nyt selkis! Eli aborttiväellä tarkoitetaankin siis käyttäjää 1977* eikä jotain salaista instituutiota, aika jännä juttu.. ;D
- takana yksi abortti
"Mm. Intian aborttiväki teilaa nimenomaan tyttölapsia."
Artikkelissa tosin sanottiin, että hallitus on kieltänyt syntymättömän lapsen sukupuolen kertomisen vanhemmille ja siinä kerrottiin myös, että syntyneitä tyttöjä tapetaan poikia enemmän. Missä siinä sanottiin, että abortteja tehtäisiin sukupuolen perusteella?
Oleellisempi kysymys minusta olisi se, mitä asialle voisi tehdä. Mitä sinä ehdottaisit ratkaisuksi, jotta Intiassa saataisiin tyttöjen lukumäärä samalle tasolle poikien kanssa?- Kontrollia lisää
Intian hallitus on jo pitkään yrittänyt estää tyttöjen valikoivan abortoinnin. Yksi menetelmä on ollut kieltää tutkimukset, joiden tavoitteena on lapsen sukupuolen selvittäminen abortointitarkoituksessa. Tämä ei tietenkään toimi, vaan lapsen sukupuoli saadaan kuitenkin selville ja sitten aloitetaan mukavuusabortointi. Tilanne on miltei sama kuin Suomessa, jossa lain mukaan abortista päättää lääkäri sosiaalisten syiden perusteella, mutta käytännössä lapsen surmauttaminen mukavuusabortissa on ilmoitusasia.
Aborttiväkeä on vaikeaa hillitä niin Intiassa kuin Suomessa. Suojattomat lapset ovat väkivallan kohteena.
Yksinkertainen ratkaisu olisi lain noudattaminen ja ihmiselämän kunnioittaminen. Aborttiväki olisi saatava noudattamaan edes maan lakeja, kun lapsen elämää ei osalta kunnioittaa. Kontrollin lisääminen ja rangaistusten koventaminen on ensimmäinen askel. Vasta tämän jälkeen kannattaa ryhtyä muihin toimiin. - takana yksi abortti
Kontrollia lisää kirjoitti:
Intian hallitus on jo pitkään yrittänyt estää tyttöjen valikoivan abortoinnin. Yksi menetelmä on ollut kieltää tutkimukset, joiden tavoitteena on lapsen sukupuolen selvittäminen abortointitarkoituksessa. Tämä ei tietenkään toimi, vaan lapsen sukupuoli saadaan kuitenkin selville ja sitten aloitetaan mukavuusabortointi. Tilanne on miltei sama kuin Suomessa, jossa lain mukaan abortista päättää lääkäri sosiaalisten syiden perusteella, mutta käytännössä lapsen surmauttaminen mukavuusabortissa on ilmoitusasia.
Aborttiväkeä on vaikeaa hillitä niin Intiassa kuin Suomessa. Suojattomat lapset ovat väkivallan kohteena.
Yksinkertainen ratkaisu olisi lain noudattaminen ja ihmiselämän kunnioittaminen. Aborttiväki olisi saatava noudattamaan edes maan lakeja, kun lapsen elämää ei osalta kunnioittaa. Kontrollin lisääminen ja rangaistusten koventaminen on ensimmäinen askel. Vasta tämän jälkeen kannattaa ryhtyä muihin toimiin."Yksinkertainen ratkaisu olisi lain noudattaminen ja ihmiselämän kunnioittaminen. Aborttiväki olisi saatava noudattamaan edes maan lakeja, kun lapsen elämää ei osalta kunnioittaa. Kontrollin lisääminen ja rangaistusten koventaminen on ensimmäinen askel."
Millaisia rangaistuksia ja millaista kontrollia ehdottaisit? Pidätkö tarpeellisena minkäänlaista yhteiskunnallista muutosta, jotta naisten ja tyttöjen asemaa saataisiin Intiassa kohennettua?
"Vasta tämän jälkeen kannattaa ryhtyä muihin toimiin."
Siis vasta sen jälkeen, kun ensin olet rankaissut abortin tehneitä, haluaisit ruveta rankaisemaan syntyneiden lasten tappajia? Mitä muita toimia mieleesi muutoin tulee? - Intiassa tiedetään
takana yksi abortti kirjoitti:
"Yksinkertainen ratkaisu olisi lain noudattaminen ja ihmiselämän kunnioittaminen. Aborttiväki olisi saatava noudattamaan edes maan lakeja, kun lapsen elämää ei osalta kunnioittaa. Kontrollin lisääminen ja rangaistusten koventaminen on ensimmäinen askel."
Millaisia rangaistuksia ja millaista kontrollia ehdottaisit? Pidätkö tarpeellisena minkäänlaista yhteiskunnallista muutosta, jotta naisten ja tyttöjen asemaa saataisiin Intiassa kohennettua?
"Vasta tämän jälkeen kannattaa ryhtyä muihin toimiin."
Siis vasta sen jälkeen, kun ensin olet rankaissut abortin tehneitä, haluaisit ruveta rankaisemaan syntyneiden lasten tappajia? Mitä muita toimia mieleesi muutoin tulee?Rangaistus laittomasta lapsen surmauttamisesta tulee olla niin ankara, ettei sellaiseen puuhaan kannata ryhtyä. Tämä määräytyy Intiassa jollakin erityisellä tavalla, jonka intialaiset voivat itse harkita.
Jos lapsen tappamisesta ei seuraa rangaistusta, on kaikissa yhteiskunnassa aina pieni joukko ihmisiä, jotka käyttävät tämänkin mahdollisuuden omien etujensa ajamiseen. Aborttiväki tapaa tyttärensä välttääkseen myötäjäiset. Kuvottavaa!!
Vasta kun lapsien teilaaminen kriminalisoidaan ja lisäksi sanktoidaan riittävän ankarasti, ohjautuu käyttäytyminen uusiin uomiin. - takana yksi abortti
Intiassa tiedetään kirjoitti:
Rangaistus laittomasta lapsen surmauttamisesta tulee olla niin ankara, ettei sellaiseen puuhaan kannata ryhtyä. Tämä määräytyy Intiassa jollakin erityisellä tavalla, jonka intialaiset voivat itse harkita.
Jos lapsen tappamisesta ei seuraa rangaistusta, on kaikissa yhteiskunnassa aina pieni joukko ihmisiä, jotka käyttävät tämänkin mahdollisuuden omien etujensa ajamiseen. Aborttiväki tapaa tyttärensä välttääkseen myötäjäiset. Kuvottavaa!!
Vasta kun lapsien teilaaminen kriminalisoidaan ja lisäksi sanktoidaan riittävän ankarasti, ohjautuu käyttäytyminen uusiin uomiin."Rangaistus laittomasta lapsen surmauttamisesta tulee olla niin ankara, ettei sellaiseen puuhaan kannata ryhtyä."
Mikä sinusta olisi riittävän suuri rangaistus?
"Aborttiväki tapaa tyttärensä välttääkseen myötäjäiset. Kuvottavaa!!"
Etkö ole kuitenkaan kiinnostunut lainkaan siitä, miten muutettaisiin sellaista käytäntöä, että myötäjäisiä pitää maksaa ylipäätään? Ajattele, miten monta aborttia ja lapsensurmaa sekin estäisi, jos tällainen syy niille poistuisi? Mutta naisten aseman kohentaminenko ei sinusta kuitenkaan ole ratkaisu asiaan? haluatko kuitenkin keskittyä rankaisemaan naisia sen sijaan, että olisit kiinnostunut heidän auttamisestaan ja heidän asemansa parantamisesta?
"Vasta kun lapsien teilaaminen kriminalisoidaan ja lisäksi sanktoidaan riittävän ankarasti, ohjautuu käyttäytyminen uusiin uomiin."
Onko noin käynyt muualla maailmassa, jossa sanktiot ovat kovat? Eikö sellaisissa maissa tehdä lainkaan laittomia abortteja, joissa riittävän rankasti siitä rangaistaan?
- ...
Tossa yksi syy, miksi tekisin abortin vain poikalapsen kohdalla
- sairasta..
Mitähän sulle reppanalle on tapahtunu kun vihaat miehiä noin paljon?
- harmiksesi...
vaan "väärä" sukupuoli sen enempää kuin ihmisviha/ei-haluaminenkaan ei ole lainmukainen syy tappaa.
- ...
harmiksesi... kirjoitti:
vaan "väärä" sukupuoli sen enempää kuin ihmisviha/ei-haluaminenkaan ei ole lainmukainen syy tappaa.
Kyllä tasan on. Jos ei lasta halua, niin sitä ei tarvitse synnyttää, siinä ei lailla tai muillakaan ole sananvaltaa silloin
- paskaa jauhat!
... kirjoitti:
Kyllä tasan on. Jos ei lasta halua, niin sitä ei tarvitse synnyttää, siinä ei lailla tai muillakaan ole sananvaltaa silloin
Antaa tulla sit vaan Suomen laista se kohta joka niin sanoo :) Jäämme odottelemaan... ja oli syy mikä tahansa lain mukainenkin, joudut sitä silti nöyrin mielin muilta aneleen! Mahtaa kismittää näitä 'minäminminä' ja 'mulle kaikki heti nyt' -ylimielikköjä ;)
- ...
En mä miehiä vihaa, en vain tykkää poikalapsista
- juu juu..
eihän se toki vihasta kerro kun haluaa tappaa ne.. omat motiivisi oli sulle taas näköjään liikaa ;)
- ...
No, pakkohan se sitten on myöntää, että kyllä, kyllä vihaan poikalapsia :). En toki kaikkia, mutta suurinta osaa
- Vihan voimalla
Tässä ketjussa ilmenev'ät harvinaisen selvästi aborttiväen motiivit tekosiinsa. Edellinen hemmo myöntää vihaavansa poikalapsia.
Tällaisilla ihmisillä on mahdollisuus teilata lapsia mukavuusabortissa. Tilanne on skandaali ja vaatii pikaisen muutoksen. - ...
Vihan voimalla kirjoitti:
Tässä ketjussa ilmenev'ät harvinaisen selvästi aborttiväen motiivit tekosiinsa. Edellinen hemmo myöntää vihaavansa poikalapsia.
Tällaisilla ihmisillä on mahdollisuus teilata lapsia mukavuusabortissa. Tilanne on skandaali ja vaatii pikaisen muutoksen.Miksi toisten mielipiteet on sulle noin kova paikka? Kannattaisi ehkä rauhoittua, en kuitenkaan ole ketään tappamassa, vaikka niin sairaassa mielessäs luuletkin
- Salaliitto...
... kirjoitti:
Miksi toisten mielipiteet on sulle noin kova paikka? Kannattaisi ehkä rauhoittua, en kuitenkaan ole ketään tappamassa, vaikka niin sairaassa mielessäs luuletkin
Tämä ihminen on varmaan vakuuttunut siitäkin että jos olisit vaikkapa kätilö niin olisit opiskellut kätilöksi ihan vain siitä syystä että voisit tappaa poikavauvoja....
Tai että aiheuttaisit tutuiilesi keskenmenoja heti kun saat kuulla että olisi poikavauva tulossa... - henkilö X
Tällaisilla ihmisillä on mahdollisuus teilata lapsia mukavuusabortissa. Tilanne on skandaali ja vaatii pikaisen muutoksen."Tässä ketjussa ilmenev'ät harvinaisen selvästi aborttiväen motiivit tekosiinsa."
Eli yhden ihmisen näkemys on nyt sama kuin koko "väen" näkemys?
Miksi yleistät? - t.poikalapsen äiti
Tällaisilla ihmisillä on mahdollisuus teilata lapsia mukavuusabortissa. Tilanne on skandaali ja vaatii pikaisen muutoksen.Veikkaanpa että tuo kirjoittaja on provo-asenteella liikkeellä,turha kuitenkaan yleistää.
Vaikka olenkin abortin puolesta,ei tulisi mieleenikään hakea aborttia sukupuolen perusteella. - 1977*
t.poikalapsen äiti kirjoitti:
Veikkaanpa että tuo kirjoittaja on provo-asenteella liikkeellä,turha kuitenkaan yleistää.
Vaikka olenkin abortin puolesta,ei tulisi mieleenikään hakea aborttia sukupuolen perusteella.Ja veikkaampa vahvasti, että asenteesi olisi toinen, jos asuisit esimerkiksi Intiassa.
Siellähän tyttölapsen saaminen ihan oikeasti johtaa heikko-osaisia perheitä perikatoon, siis perheitä joita Intian valtavasta väestöstä on valtaosa. Koska se on ihan täysin fakta, että jos saa tyttölapsen ja pitää ensin kasvattaa ja kouluttaa yhteiskunnassa joka ei arvosta naisia ja sen jälkeen maksaa huomatavasti enemmän kuin vanhempien muutaman vuoden tulot ovat, että sen saa naimisiin (toisten elätettäväksi), niin tyttölapsen saaminen/pitäminen on vain mahdottomuus. Tilannehan ei poikkea yhtään esimerkiksi siitä suomessa olevasta tilanteesta, että vanhempi menettää työnsä jos tekee lapsen; joillakin vain ei yksinkertaisesti ole mahdollisuutta menettää työtään. - Hihhulit hilluvat
Tämä on ilmeisesti varsinaista yltiöfeminismiä, joka menee vihassa jo lapsien valikoivaan abortointiin saakka. Kaikki tämä voi ja saa tapahtua Suomessa, jossa viranomaiset ovat menettäneet asioiden hallinnan mukavuusabortointiin ja kaikki hihhulit saavat toteuttaa oikkunsa veronmaksajien rahoilla.
- humuveikko
1977* kirjoitti:
Ja veikkaampa vahvasti, että asenteesi olisi toinen, jos asuisit esimerkiksi Intiassa.
Siellähän tyttölapsen saaminen ihan oikeasti johtaa heikko-osaisia perheitä perikatoon, siis perheitä joita Intian valtavasta väestöstä on valtaosa. Koska se on ihan täysin fakta, että jos saa tyttölapsen ja pitää ensin kasvattaa ja kouluttaa yhteiskunnassa joka ei arvosta naisia ja sen jälkeen maksaa huomatavasti enemmän kuin vanhempien muutaman vuoden tulot ovat, että sen saa naimisiin (toisten elätettäväksi), niin tyttölapsen saaminen/pitäminen on vain mahdottomuus. Tilannehan ei poikkea yhtään esimerkiksi siitä suomessa olevasta tilanteesta, että vanhempi menettää työnsä jos tekee lapsen; joillakin vain ei yksinkertaisesti ole mahdollisuutta menettää työtään.Jos työ on niin tärkeä että sen takia vaikka tappaa oman lapsensa niin kannattaiskohan sellasten jättää koko seksitouhut väliin. Itsekkyydelläkin jokin raja.. jos kerta noin kylmän asenteen voi ottaa niin tosiaan pitäisi huolen ettei raskaaksi tule, toisin sanoen olkoot ilman seksiä..
- t.poikalapsen äiti
No sitä en voi tietää mutta tuskin tuo kyseinen kirjoittaja,joka tekisi abortin jos saisi tietää odottavansa poikaa,asuu Intiassa.. Intiassa homma onkin eri,sen tiedän.
- 1977*
Aiheesta lisää kirjasa "Pimeyden Lapset"
http://www.kepa.fi/maailman-kuvalehti/arkisto/2010-12/8051- Eri maa sama jorina
"....Desai kertoo, että vanhemmat saattavat ajatella armahtavansa tyttölapsen ikävältä kohtalolta. Usein valikoivassa abortissa on kyse taloudesta ja uskonnosta. Hinduperheissä poikalapsi huolehtii vanhempiensa hautaseremonioista ja tuo rahaa talouteen. Tytön sen sijaan katsotaan olevan rasite perheen taloudelle ja päätyvän joka tapauksessa naimisiin, kohti uutta perhettä...."
Katsos vaan, Intiassa aborttiväki käyttää samoja argumentteja kuin aborttiväki rikkaassa Suomessa. Mukavuusabortti eli lapsen myrkyttäminen tai silpominen esitetään "lapsen armahtamisena". Lapsi surmataan, koska hän olisi "rasite". Näihän on Suomenkin lakiin kirjoitettu neuvostoliiton esimerkin mukaan pysähtyeisyyden aikaan kommunistiministerin johdolla.
Onneksi on noita naiskirjailijoita, jotka Intiassa !!! kysyvät väkivallan perään. Milloin Suomessa ensimmäiset kirjailijat heräävät puolustamaan naisia ja lapsia ? - ...
Eri maa sama jorina kirjoitti:
"....Desai kertoo, että vanhemmat saattavat ajatella armahtavansa tyttölapsen ikävältä kohtalolta. Usein valikoivassa abortissa on kyse taloudesta ja uskonnosta. Hinduperheissä poikalapsi huolehtii vanhempiensa hautaseremonioista ja tuo rahaa talouteen. Tytön sen sijaan katsotaan olevan rasite perheen taloudelle ja päätyvän joka tapauksessa naimisiin, kohti uutta perhettä...."
Katsos vaan, Intiassa aborttiväki käyttää samoja argumentteja kuin aborttiväki rikkaassa Suomessa. Mukavuusabortti eli lapsen myrkyttäminen tai silpominen esitetään "lapsen armahtamisena". Lapsi surmataan, koska hän olisi "rasite". Näihän on Suomenkin lakiin kirjoitettu neuvostoliiton esimerkin mukaan pysähtyeisyyden aikaan kommunistiministerin johdolla.
Onneksi on noita naiskirjailijoita, jotka Intiassa !!! kysyvät väkivallan perään. Milloin Suomessa ensimmäiset kirjailijat heräävät puolustamaan naisia ja lapsia ?Suomessa on kirjoitettu ainakin yksi gradu aiheesta, siis siitä millä perusteella naiset tappavat lapsiaan.
Naisten yleisin syy Suomessakin siis on ollut, että lapsia halutaan suojata pahalta maailmalta ja pahalta äidiltä.
Onneksi valtaosa naisista osaa tehdä ratkaisun jo aiemmin, niin ei tarvitse vankilasta käsin olla gradun tekijän haastateltavana. - 'tehdä ratkaisun'
... kirjoitti:
Suomessa on kirjoitettu ainakin yksi gradu aiheesta, siis siitä millä perusteella naiset tappavat lapsiaan.
Naisten yleisin syy Suomessakin siis on ollut, että lapsia halutaan suojata pahalta maailmalta ja pahalta äidiltä.
Onneksi valtaosa naisista osaa tehdä ratkaisun jo aiemmin, niin ei tarvitse vankilasta käsin olla gradun tekijän haastateltavana.eli tappaa lapsen jo pienempänä ja lepsulain synkällä varjolla.
- Järki Hoi....
... kirjoitti:
Suomessa on kirjoitettu ainakin yksi gradu aiheesta, siis siitä millä perusteella naiset tappavat lapsiaan.
Onneksi valtaosa naisista osaa tehdä ratkaisun jo aiemmin, niin ei tarvitse vankilasta käsin olla gradun tekijän haastateltavana.Aborttiväen ajattelun onttous ja kieroutuma näkyy surukeana edellisessäkin jutussa:
Aborttiväki ikmoittaa: Äiti tappaa lapsensa suojellakseen lasta pahalta maailmalta ja tappavalta äidiltä!!!!!
Tällaiseen järettömyyteen ja mielipuoliseen väkivaltaan abortti-hurlumhei tarjoaa mahdollisuudet. - ...
'tehdä ratkaisun' kirjoitti:
eli tappaa lapsen jo pienempänä ja lepsulain synkällä varjolla.
Tehdä ratkaisun, eli tappaa alkionsa tai sikiönsä tai keskeyttää raskautensa, eli päättää sen ettei ole kelvollinen äidiksi tarpeeksi ajoissa, jottei kelvottomuudesta äidiksi kärsi ainakan yksikään lapsi.
- ...
Järki Hoi.... kirjoitti:
Aborttiväen ajattelun onttous ja kieroutuma näkyy surukeana edellisessäkin jutussa:
Aborttiväki ikmoittaa: Äiti tappaa lapsensa suojellakseen lasta pahalta maailmalta ja tappavalta äidiltä!!!!!
Tällaiseen järettömyyteen ja mielipuoliseen väkivaltaan abortti-hurlumhei tarjoaa mahdollisuudet.Itse asiassa kyseessä on tutkimus, eikä aborttiväen ilmoitus.
Aiheesta on kirjoitettu myös Gradu, mutta tässä nyt yhdestä tutkimuksesta pientä tiivistelmää mediasta poimittuna...
http://www.kaleva.fi/uutiset/Lapsen-tappaminen-usein-laajennettu-itsemurha/844971
Eli tutkimusryhmän johtaja Kauppi sanoo tässä esimerkissä, ei aborttiväki... - seli seli
... kirjoitti:
Tehdä ratkaisun, eli tappaa alkionsa tai sikiönsä tai keskeyttää raskautensa, eli päättää sen ettei ole kelvollinen äidiksi tarpeeksi ajoissa, jottei kelvottomuudesta äidiksi kärsi ainakan yksikään lapsi.
Mitä tekopyhyyttä taas. Eipä se kärsi sillonkaan siitä jos annetaan muualle.
- ...
seli seli kirjoitti:
Mitä tekopyhyyttä taas. Eipä se kärsi sillonkaan siitä jos annetaan muualle.
No nämä äidit, jotka istuvat vankilassa oman lapsensa surmaamisesta, eivät ole lastaan antaneet kenellekään.
- niii??
... kirjoitti:
No nämä äidit, jotka istuvat vankilassa oman lapsensa surmaamisesta, eivät ole lastaan antaneet kenellekään.
Eikö ois pitäny ja ihan ajoissa?!
Ne on tehneet tasan saman minkä jotkut tekee synkeän lain varjolla vain joitakin kuukausia aiemmin... - ...
niii?? kirjoitti:
Eikö ois pitäny ja ihan ajoissa?!
Ne on tehneet tasan saman minkä jotkut tekee synkeän lain varjolla vain joitakin kuukausia aiemmin...Harmi vain, että silloin poljetaan jo jonkun ihmisarvo. Eli on olemassa lapsi, jonka arvon mukaan sille ei saisi enää niin tehdä. Siksi nämä naiset jotka ovat tappaneet lapsensa istuvat siellä vankilassa, koska ovat tehneet rikoksen ihmisyyttä vastaan. Lopputuloshan on aivan sama kuin abortissa, enää ei ole sitä lasta joka ylittää sietokyvyn, mutta toteutuksessa toisessa rikotaan ihmisyyttä vastaan ja toisessa ei.
- JUURI NIIN !
... kirjoitti:
Itse asiassa kyseessä on tutkimus, eikä aborttiväen ilmoitus.
Aiheesta on kirjoitettu myös Gradu, mutta tässä nyt yhdestä tutkimuksesta pientä tiivistelmää mediasta poimittuna...
http://www.kaleva.fi/uutiset/Lapsen-tappaminen-usein-laajennettu-itsemurha/844971
Eli tutkimusryhmän johtaja Kauppi sanoo tässä esimerkissä, ei aborttiväki..."....Äidit kärsivät usein vakavista mielenterveyden häiriöistä ja uskovat armahtavansa lapsiaan ottamalla nämä hengiltä..."
Siis kyseessä ei ole vain ajattelun onttous ja kieroutuma vaan mielenterveyden häiriö. Juuri niin. Tästähän on kyse, vaikka asiaa sievistellään.
Joko aborttiväki tekee johtopäätökset päivittäisestä saarnastaan, jossa "surmaa abortissa pidetään lapsen etuna" ? - ihan yhtä paljon
... kirjoitti:
Harmi vain, että silloin poljetaan jo jonkun ihmisarvo. Eli on olemassa lapsi, jonka arvon mukaan sille ei saisi enää niin tehdä. Siksi nämä naiset jotka ovat tappaneet lapsensa istuvat siellä vankilassa, koska ovat tehneet rikoksen ihmisyyttä vastaan. Lopputuloshan on aivan sama kuin abortissa, enää ei ole sitä lasta joka ylittää sietokyvyn, mutta toteutuksessa toisessa rikotaan ihmisyyttä vastaan ja toisessa ei.
se on rikos ihmisyyttä vastaan sillon kohdussakin tehdessä ja siis vastoin ihmisoikeuksia, se vaan tehdään kieroutuneiden lakien puitteissa. Juridiset rikokset on tosiaan asia erikseen.
- 1977*
JUURI NIIN ! kirjoitti:
"....Äidit kärsivät usein vakavista mielenterveyden häiriöistä ja uskovat armahtavansa lapsiaan ottamalla nämä hengiltä..."
Siis kyseessä ei ole vain ajattelun onttous ja kieroutuma vaan mielenterveyden häiriö. Juuri niin. Tästähän on kyse, vaikka asiaa sievistellään.
Joko aborttiväki tekee johtopäätökset päivittäisestä saarnastaan, jossa "surmaa abortissa pidetään lapsen etuna" ?Niin... Koska kyseessä on mielenterveydenhäiriö, niin kaipaakohan nämä naiset tekonsa jälkeen enemmän apua, hoitoa, huolenpitoa vai rangaistuksia?
Käsittääkseni lapsen tappaminen ei ole koskaan lapsen etu, mutta alkion/sikiön tappaminen voi hyvinkin olla lapsien etu, mikäli raskaus on naiselle tai hänen perheelleen (siis lapsilleen) kohtuuton rasitus.
- ....................
Taannoin tuli telkkarista dokumentti, jossa kerrottiin keinohedelmöityshoidoista...osa ulkomaisista klinikoista on mennyt niin pitkälle, että pariskunta voi valita tulevan lapsen sukupuolen. Mitä tapahtuu sitten lopuille alkioille? Mitä tapahtuu ylipäätään keinohedelmöityksessä tuotetuille sadoille alkioille? Olisin enemmän huolissani tästä ilmiöstä kuin aborteista...
- kerronpa.
Ne voidaan onneksi lahjoittaa muille pareille, ja jotkut tietenkin voidaan tarvita itsekin.
Mietippä miksi monelle parille joudutaan tekemään useitakin hoitoja (munasolujen kasvatus, punktio jne.)? Alkioita ei ole koska monetkaan ei kiinnity kohtuun tai tulee varhaisia keskenmenoja. Jotkut lopettaa hoidot tuloksettomina kun kaikki alkiot on siirretty eikä uuteenkaan hoitoon enää jakseta lähteä. Kuinka paljon niitä "ylijäämä"alkioita todellisuudessa mahtaa jäädä?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107582
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293517Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352564Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?621364