Palsta on suurelta osin surkeaa luettavaa. Mirkan henkisellä älykkyydellä varustetut häiriköt jankkaavat asioita eivätkä ymmärrä yhtään vastausta jonka kyseltyään saavat. Nämä "Mirkalaiset" jopa keksivät satujansa ja laumana yhtyvät toitottamaan keksimäänsä totuutena.
Ikävä kyllä palstan perusteella voisin sanoa että suomalaisilla ei ole sydämen sivistystä. Toivon kuitenkin että tämä palsta on kuin maksa tai pölyimurin pussi joka imee epäpuhtauksia pois muilta palstoilta.
Eipä juuri palsta enää jaksa minua kiinnostaa. Jääköön sakki "leikkimään" kissankakkaiselle hiekkalaatikolleen. Aivoille löytyy muutakin käyttöä kuin tämän palstan seuraaminen.
Kirjaudun ulos
24
92
Vastaukset
- Mirka ...
""Nämä "Mirkalaiset" jopa keksivät satujansa ""
Anna esimerkki? - pata kattilaa soimaa
Ettet sinä vaan ole se inhottava nikki "Kirjaudu sisään"
Peilin paikka siis, parahin "ystäväiseni" nikkiseni "Kirjaudu sisään"
Olet itse(kin) palstanpilaaja ja jopa huippua edustat, nikki "Kirjaudu sisään" - tervemenoa
Ai, että aamuun tuli tällainen hyvä uutinen, jee...
Kirjaudu sisään häipyy, jee
Tervemenoa eikä takaisin tuloa ja ota sivuperssonasi mukaan- Säpinää hän tuo
Älä nyt tuommoista toivo että Kirjaudu sisään ottaisi sivupersoonansa mukaan. Silloin tämä palsta kävisi kovin hiljaiseksi.
- tervemenoa
Säpinää hän tuo kirjoitti:
Älä nyt tuommoista toivo että Kirjaudu sisään ottaisi sivupersoonansa mukaan. Silloin tämä palsta kävisi kovin hiljaiseksi.
Sinäkö haluat säilyttää "Kirjaudu sisään"in sivupersoonat?
Mut ku sillä ei ole mitään syvällistä sanottavaa. Näykkii vain ja kuittailee.
Sitä paitsi älä huoli veikkoseni säpinän kaihooja, kyllä "kirjaudu sisään" keksii lisää nikkejä, vaikka nyt veis kaikki entiset, notta lumi narskuu ja sulaa ja nettifrendit ja hoohoot hohottaa. - Säpinää hän tuo
tervemenoa kirjoitti:
Sinäkö haluat säilyttää "Kirjaudu sisään"in sivupersoonat?
Mut ku sillä ei ole mitään syvällistä sanottavaa. Näykkii vain ja kuittailee.
Sitä paitsi älä huoli veikkoseni säpinän kaihooja, kyllä "kirjaudu sisään" keksii lisää nikkejä, vaikka nyt veis kaikki entiset, notta lumi narskuu ja sulaa ja nettifrendit ja hoohoot hohottaa.Tämä palsta on täynnä sen sivupersoonia laidasta laitaan ja joka makuun. Sinäkin saatat olla.
Hyvä niin. - tervemenoa
Säpinää hän tuo kirjoitti:
Tämä palsta on täynnä sen sivupersoonia laidasta laitaan ja joka makuun. Sinäkin saatat olla.
Hyvä niin.Säpinän kaihooja. Nyt olen samaa mieltä siinä, että "sen sivupersoonia laidasta laitaan" voi olla muttei joka makuun. Miun maun mukkaan tommottinen kilometritolokulla jaarittelu ja pahanilikinen kuittailu ei oo kivvaa.
- Säpinää..
tervemenoa kirjoitti:
Säpinän kaihooja. Nyt olen samaa mieltä siinä, että "sen sivupersoonia laidasta laitaan" voi olla muttei joka makuun. Miun maun mukkaan tommottinen kilometritolokulla jaarittelu ja pahanilikinen kuittailu ei oo kivvaa.
Ilimeisesti sinäki puhheestasi päätellen oot sen sivupershoona ku yrität ovelasti kääntää hänen toimintasa näyttämään kapiammalta ku se on.
Kaunista kevättä sulle vaan. - tervemenoa
Säpinää.. kirjoitti:
Ilimeisesti sinäki puhheestasi päätellen oot sen sivupershoona ku yrität ovelasti kääntää hänen toimintasa näyttämään kapiammalta ku se on.
Kaunista kevättä sulle vaan.Säpinää kaihoava on itekki sen sivupersoona, jee
Heti kohta en tunnistanut mutta paljastipa ittensä lopputoivotuksellansa. Sitä vaan pohdin ja mietin, että jääkö sivupersoona säpinän kaihooja vaiko eikö............ - Säpinää..
tervemenoa kirjoitti:
Säpinää kaihoava on itekki sen sivupersoona, jee
Heti kohta en tunnistanut mutta paljastipa ittensä lopputoivotuksellansa. Sitä vaan pohdin ja mietin, että jääkö sivupersoona säpinän kaihooja vaiko eikö............Minä ootin uteliaana, mikä on seuraava vetos. Tämä käyttämäs tuntu luonnollisimmalta vaihtoehdolta, ku tuo sun kulkemas tieki tavallaan päätty.
Sulla on varmaan hauskaa ku kirkon orkanisaatio ja veronmaksajat pitää sulle yllä omaa palstaa. Vaikka eihän tämä ole ainut palsta mitä sulle ylläpidetään.
Minä tykkään tästä palstasta ja käyn täällä usein, ku tämä on semmonen vapaa tori mutta kummiski täällä puhutaan paljo asiaa. - multinikkisi
Säpinää.. kirjoitti:
Minä ootin uteliaana, mikä on seuraava vetos. Tämä käyttämäs tuntu luonnollisimmalta vaihtoehdolta, ku tuo sun kulkemas tieki tavallaan päätty.
Sulla on varmaan hauskaa ku kirkon orkanisaatio ja veronmaksajat pitää sulle yllä omaa palstaa. Vaikka eihän tämä ole ainut palsta mitä sulle ylläpidetään.
Minä tykkään tästä palstasta ja käyn täällä usein, ku tämä on semmonen vapaa tori mutta kummiski täällä puhutaan paljo asiaa.Ei olla ennen tätä tavattukaan. Moi, Säpinää hän tuo tai Säpinää.. !
Et oo sitte mitään Kirkko kuulolla-palstalle kummiskaan kirjottannu. Käyt vain toljottamassa.
Nikki Kirjaudu sisään oli nähtävästi lempparinikkisi täällä, kun lopulta jäähyväiskissanpaskansa sai sinun näppäimistöltäsi tekstintuotantosi ummut puhkeamaan. - Säpinää..
multinikkisi kirjoitti:
Ei olla ennen tätä tavattukaan. Moi, Säpinää hän tuo tai Säpinää.. !
Et oo sitte mitään Kirkko kuulolla-palstalle kummiskaan kirjottannu. Käyt vain toljottamassa.
Nikki Kirjaudu sisään oli nähtävästi lempparinikkisi täällä, kun lopulta jäähyväiskissanpaskansa sai sinun näppäimistöltäsi tekstintuotantosi ummut puhkeamaan.Voi voi, kyllä me ollaan sun kans juteltu täällä paljonkin. Tuo Kirjaudu sisään oli sulla vain lyhytaikanen nikki enkä sen kans varmaan puhunut mitään. Se oli minusta aika tylsä nikki.
Yrität utsia kuka olen. Joku vaan joka tykkää luuhata täällä. Itehän tiijät ketkä täällä ei oo sun nikkejä, niin että siitä vähäsestä joukosta oon joku.
Huomaakko muuten, että sinä yrität puhua tän ketjun mahd lukijoille mutta mun ei tartte puhua ku sulle.
Mutta nyt nuo niin sanotut velvollisuuen ketaleet kutsuu.
- rosa-m
Olen siinä asiassa kanssasi samaa mieltä, että palstasta, joka on toisinaan oikein hyödyllinen ja positiivisella tavalla viihdyttäväkin, on tullut kuvailemasi "kissankakkainen hiekkalaatikko". En tiedä, olenko itse syyllistynyt mustavalkoiseen ja kapeakatseiseen ajatteluun ja syrjimiseen, mutta täytyy sanoa että tietyt nimimerkit pistävät sapen aika reilusti kiehumaan.
Mutta koska on (onneksi) se sananvapaus, niin antaa ihmisten leikkiä ja pillittää, vaikka siitä asiasta ei mihinkään tässä päästä. Jotkut viestialoitukset ovat hyviä ja pistävät miettimään, ja asiallisesti tuotu näkökulma on hyödyllinenkin, jos se eroaa omasta. Mutta sitten on näitä "Jumalaa ei ole, se on satua ja hömpötystä, vaatikaa todisteita, olette hulluja ja mielisairaita, ateistit ovat älykkäämpiä, plaa, plaa, plaa"- sekä "Uskokaa Jumalaan, se on fiksua, uskovaiset ovat moraalisempia, plaa plaa plaa"-viestejä, joissa ei yksinkertaisesti tunnu olevan mitään itua! Aikaa vain tuhlataan :)
Jätä vain sakki leikkimään, kyllä niitä puhtaampiakin hiekkalaatikoita löytyy, vaikka joskus tämäkin palsta oli mitä parhain leikkikenttä, jossa oli liukumäet ja jopa kiikkukeinukin, mutta nyt on jäljellä rikki mennyt laatikko, josta huonolaatuinen hiekka pursuaa ulos ja jättää hyvän hiekan alleen. Kunpa joku siivoisi kissankakat pois, korjaisi hiekkalaatikon ja nostaisi liukumäen takaisin. Ehkä sitten voitaisiin taas leikkiä kunnolla, kunnes äitimamma kutsuu syömään makaronilaatikkoa.- tervemenoa
Olet, rosa-m, syyllistynyt pitkästyttävään jaaritteluun ja teet sitä taas, koska olet yksi nikin Kirjaudu sisään sivupersoona. Hohotatko kuin hoohoo, kun paljastin sut?
- rosa-m
Pitkästyttävään jaaritteluunko? No, harmi, että tyylini kirjoittaa ei miellytä, mutta näin kirjoitan ja parempi sekin kuin syytellä toista turhasta. Minä en ole edes huomannut, että palstalla useinkin liikkuisi tuollainen nimimerkki kuin Kirjaudu sisään. En liity häneen mitenkään. Jos siis tarkoitit sitä tuolla "sivupersoona"-jutulla? Eli en hohota kuin hoohoo, kun 'paljastit' minut, sillä et paljastanut :) Olisi mielenkiintoista tietää, miksi luulet, että olen Kirjaudu sisään-nimimerkin 'edustaja'? Olen utelias, kerro toki.
- rosa-m
Ja nyt on pakko vielä sanoa, että itse olen 16-vuotias, näyttääkö nimimerkki Kirjaudu sisään tapa kirjoittaa mielestäsi teinin tyyliltä? Njääh, enpä usko.
- pertsa2010
rosa-m
Ei noihin häiriköihin kannata kiinnittää huomiota.Heillä ei ole mitään muuta annettavaa kuin tuollainen ilman argumentteja oleva häiriköinti ja se tietysti
saattaa pilata kulloisenkin keskusteluketjun.
He eivät kuitenkaan uskaltaudu ketjuihin joissa vaaditaan "vähän" tietojakin
sillä silloin tuo henkinen invaliditeetti korostuu heille itselleenkin näkyväksi
asiaksi. - rosa-m
pertsa2010 kirjoitti:
rosa-m
Ei noihin häiriköihin kannata kiinnittää huomiota.Heillä ei ole mitään muuta annettavaa kuin tuollainen ilman argumentteja oleva häiriköinti ja se tietysti
saattaa pilata kulloisenkin keskusteluketjun.
He eivät kuitenkaan uskaltaudu ketjuihin joissa vaaditaan "vähän" tietojakin
sillä silloin tuo henkinen invaliditeetti korostuu heille itselleenkin näkyväksi
asiaksi.Hyvä neuvo. Ei olisi varmaan pitänyt edes vastata. Täällä täytyy olla vähän kärsivällisempi kanssakirjoittajien kanssa kuin muualla :)
- tervemenoa
OK olkaa rauhassa persoonia ja sivupersoonia ja soolonikkejä ja multinikkejä
Kunhan spekuloin, kun on niiiiiiiiiiiiin naurettavaa, jos joku nikki haikeiksi jäähyväisikseen kertoo lopettavansa leikit. Kas kun voi samaan aloittamaansa jäähyväisketjuun jo kirjoittaa lähtevälle kehuja.
Minäkin jätän nyt haikein mielin tämän niin kauniin ja hiirenkorvkoivujen ympäröivän hiekkalaatikkonne.
Kaunista kevättä sulle vaan, kuten Säpinää toivotti, ja sulle ja sulle ja sulle jne. äärettömiin...
Palaan johonkin toiseen asiaan toisella nikillä. Siihen asti näkemiin.- ..... kuutelen
Eikös tämä pysynytkään vain kirkko_kuulolla nikkien hiekkalaatikkona ja hallinnassa? Siksikö puret turhautumista, ja yrität vähätellä sivuston arvoa.
- multinikkisi
Älä vielä jätä meitä, rakas tervemenoa! Olin niin ihana lukea raikkaita ja elämänviisautta pursuavia mietteitäsi.
Mikään ei ole lähtösi jälkeen enää kuin ennen.
rakkauden vallassa kaivaten multinikkisi alias tervemenoa
- Kirjaudu sisään
Sen verran vielä kommentoin kaikille selväksi että tähän viestiketjuun olen tehnyt tasan kaksi viestiä, aloituksen ja tämän viestin tässä.
Kissankakkainen hiekkalaatikko suoltaa samoja hiekakka kakkujaan kuin tähänkin asti. Eiköhän minua leikkivä noissa viesteissä ole joku Mirka.
Suosittelen kaikille niille jotka pitävät puhtaasta raikkaasta mieliä tuulettavasta ilmasta poislähtöä tunkkaisesta ympäristöstä. Ikävä kyllä seura tekee kaltaisekseen. Huonosta seurasta kannattaa lähteä pois. Huono seura on kuin passiivista tupakointia. Jos et hengitä, kuolet. Jos hengität sairastut.
Harva ymmärtää olevan näkymättömän maailman joka vaikuttaa meissä ihmisissä joka ainoa sekunti. Siellä on tasan kaksi osapuolta. Hyvä ja paha. Ne joissa paha vaikuttaa naureskelevat tuolle maailmalle ja pitävät siitä puhujaa vähintäänkin vinksahtaneena. Ne jotka eivät tiedä luulevat tietävänsä kaiken. Ne jotka eivät tiedä eivät arvaa kuinka paljon heidän "näkemyksiään" paha ohjaa. Ne jotka tietävät joutuvat alati kohtaamaan tuon pahan. Ne jotka tietävät eivät aina ymmärrä kuinka valtavan juonittelun kohteena he ovat.
Suurin osa palstalaisista on niitä jotka eivät tiedä. He pitävät itseään neroina vastasessaan ja kinatessaan uskovien kanssa joka asiasta. Ne jotka tietävät näkevät syyn tuohon käytökseen.- Rami Bar-Amin
Mitä tulee kinaamiseen, huonoon seuraan ja ilmapiirin tunkkaistamiseen, katselin tuossa sinun viestejäsi toukokuun ajalta. Lähes yksinomaan valittamista ateisteista, belialista ja muista keskustelijoista. Hyvin vähän olet kommentoinut asioita, ihmisiä sen sijaan paljonkin.
Ihan hyvä että poistut; kilahtaminen oli näemmä edennyt jo niin pitkälle, että kaikki energia meni tunteenpurkauksiin. Palstan ilmapiiri parantunee n. 36,2 %.
- ihmettelijä_elämän
Lainaus jostakin...
Intiaani keskusteli lapsenlapsensa kanssa.
Hän sanoi: "Kaikissa meissä asuu kaksi taistelevaa sutta.
Toinen niistä on paha. Se on viha, pelko, kateus, mustasukkaisuus, suru, ylimielisyys, itsesääli ja valhe.
Toinen on hyvä. Se on ilo, rauha, rakkaus, toivo, tyyneys, nöyryys, hyväntahtoisuus, empatia, totuus ja luottamus ".
"Kumpi susi voittaa?", kysyi lapsi.
"Se, jota ruokit", vastasi vanhus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662238Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381853Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711480Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣221474Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.781177Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771144Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211096Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051064- 77929
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9922