http://www.supershopping.fi/?id=59

törkeää toimintaa

Palasin juuri lomalta. Postin seassa odotti kirje yllämainitulta firmalta ja kirjeessä D-vitamiineja tai niin siinä väitetään. Ja minun tulisi maksaa, lasku mukana tai jos palautan, palauttaa kirjattuna?
En ole koskaan kyseisestä firmasta mitään tilannut. Jotta voisin irtisanoa jäsenyyteni jota en ole koskaan tilannut, pitää minun muka maksaa ensimmäin paketti. Ilmoitus kuluttajavirastoon lähtee.

10

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä toimintaa

      Laskuissa
      Palautusosoite:
      SuperShopping
      BOX 6000
      Pallasti 28
      19 098 Tallinna
      Eesti

      Mutta nettisivuilla
      SuperShopping
      P.O.Box 150
      04301 Tuusula
      Finland

    • ei uutta toimintaa
    • mkihy

      Moi samaa paskaa tuli myös tänne meinaan tehdä rikosilmoituksen näistä tyhmistä ryssistä jotka lähettää aiheettomia laskuja.

    • raivo.

      Ja Alektum se perii ryssien tekaistuja ;;velkoja. Voi PRKL..!!! Eikö niitä saada kuriin

      Pitääkö hankkia ase, mä oon tosi vihainen !! Kyll mua on juossut karkuun isommatkin ukot...,,

      • Supershopping törkeästi väittää ettei tuotteilla ole palautusoikeutta ja karhuaa silti paketin hintaa vaikka palautin sen 14vrk.sisällä..
        Nyt siirsi laskun Alektumille. Yhteys heti kuluttajaneuvojaan jos asioitte tämän mulkkufirman kanssa.


    • minä

      hei minä sain myös jonkun rasvan, jota en ole koskaan tilannut, maksoin tän 6.50, hölmö ja kirje jossa jatkossa lähetetään jotain rasvoja hinta 26,90 otan yhteyttä kuluttaja virastoon jos vielä jotain tulee, en ymmärrä mitä tälläisiä lähetksiä tulee kun et ole tilannut mitään,

    • Annieee

      Samainen firma lähetti alakouluikäiselle tytölleni laihdutuslaastareita! Laskussa pitäisi kaiketi aina olla numero, johon soittaa, jos epäselvyyksiä. Tässä oli vain virolainen postiosoite.

      Tein ko. yritykselle kirjallisen valituksen nettilomakkeella, sekä rikosilmoituksen. Pitäisikö vielä tehdä jatkotilauksen peruutus ko. yrityksen sivustolla, kuten opstavat. Mutta kun mitään tilausta ei ole tehty, niin riittääkö valitus?

    • Minulle tuli pieni kasvorasva sieltä,mitä en ole tilannut kaksi viikkoa sitten. Nyt tuli lasku Alektumilta. Menen vaikka oikeuteen asti mutta laskua en maksa.

      • kyssyyhän

        Mistä ovat saaneet tietosi? Oletko suostunut johonkin "ilmaisnäytteeseen - maksat vain postikulut"?


    • EiTulojaHuijareille

      Teidän ei tarvitse tehdä mitään, mistä aiheutuu teille kuluja. Jos mukana ei ole valmiiksi maksettua palautuskuorta, ei voi mitään. Pyytäkää heitä maksamaan etukäteen postitus- ja käsittelykulut. Kiistäkää kaikki perintäkirjeet ja asia on sillä selvä. Varmasti. Jos maksatte sentinkin, olette kanssarikollisia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe