Uusnatsien vuotanut nimilista.

Varavaraanі

Viime päivinä on kohua herättänyt Suomen Vastarintaliikkeen joutuminen tietomurron kohteeksi ja järjestön jäseniksi väitettyjen nimilista, jonka hakkerit julkaisivat netissä. Hakemalla sitä ei Googlella löydy, mutta kun tutkii ja vähän päättelee, sen löytää helposti.

Uutisissa on vedetty mutkat suoriksi. Vasemmistoanarkistit kyllä hakkeroivat Vastarintaliikkeen tietokoneelta nimilistan, mutta ei se mikään jäsenlista ole vaan hakijoiden lista. Liikkeellä on kolmiportaisessa jäsenjärjestelmässä muutamia kymmeniä varsinaisia aktivistijäseniä eri kaupungeissa, ja se on parhaiten verkostoutunut kansallissosialistinen ryhmä Suomessa, mutta pieni.

Uutisessa mainittu lista on jäseneksi hakeneiden luettelo jossa on yli sata nimeä, ja koskapa siitä käy ilmi, että hyvin monet heistä ovat lähettäneet monta hakemusta valitellen, että aikaisempiin ei ole vastattu, niin voidaan olettaa, että Vastarintaliike ei paljonkaan panosta jäsenvärväykseen eikä hakemusten käsittelyyn, tai sitten ei edes vaivaudu ilmoittamaan hakijalle, että hänet on hylätty.

Listan nimistä noin puolet on tyyliä Aku Ankka, Jeesus Kristus, Adolf Hitler jne. ja neljännes on muita sisällyksettömiä häirikkökirjoituksia, joten oikeita hakemuksia on mukana muutamia kymmeniä. Joukossa on mm. Vastarintaliikettä sympatisoiva virolainen, suomenruotsalainen, unkarilainen ja saksalaista sukujuurta oleva, joilla ei liene mahdollisuuksia päästä jäseneksi.

Jos siis joku kuvittelee, että nyt hän on saanut käsiinsä kattavan listan kaikista Suomen uusnatseista, hän on pahasti erehtynyt. Hänellä on vain lista muutamasta wanna-be-natsista.

Suomen uusnatsiscene on hyvin levällään. Ensinnäkin maassa on kymmenkunta pikku-Hitleriä, suunnilleen jokaisessa suurimmassa kaupungissa yksi. Osa näistä on historian hämärissä möyriviä älykköjä jotka ovat uppoutuneet sotahistoriaan ja politiikkaan ja pitävät siinä sivussa pikkuruista kiihkomielistä keskustelukerhoa kaveriporukkallaan. Osa taas on nahkatakissa ja koppalakissa pasteeraavia suuruudenhulluja puliremmiä johtavia tyyppejä, jotka pitävät itseään valtakunnanjohtajina.

Näiden "alaisina" on rapiat sata natsia. Sitten on tämä Vastarintaliike, johon kuuluu muutama kymmenen natsitarroja liimailevaa tyyppiä. Lisäksi on pari - kolme sataa enemmän tai vähemmän organisoitunutta skiniä ympäri maata. Eli varsinaisia uusnatseja on jotain 500 koko maassa. Lisäksi Persujen kannattajissa on jonkun verran alentuneesti syyntakeisia varttinatseja ja puolinatseja, jotka arvostavat kansallissosialismia vain sen mamupolitiikan takia, mutta eivät tarkemmin tunne aatetta.

Näillä mennään, eli kenelläkään ei ole hallussaan mitään kattavaa natsilistaa, koska natsikorttipakka on levällään eikä ole mitään yhtenäistä uusnatsijärjestöä, joka kokoaisi kaikki natsit yhteen. Tilanne on tuttu jo 1930-luvulta, jolloin maassa oli jopa 400 kansallissosialistista yhdistystä ja järjestöä. Natsihommelit on syytä hylätä ja opetella tajuamaan isänmaallisuuden ja natsismin välinen ero. Ollakseen isänmaallinen ei tarvitse olla natsi.

27

1674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Persu*

      " Ollakseen isänmaallinen ei tarvitse olla natsi."
      Kyllä natonalisti täytyy olla. Eiköstä se natsi ole sieltä väännetty. Ryssänvihaaja ei kuitenkaan tarvitse olla. Se on jopa haitaksi, koska oikeasti isänmaallinen ei kerjää verta nenästään. Eikä tarvitse ketään nuoleskella, kuten taistolaiset aikonaan ja nyt usanistit.

      • Varavaraanі

        Natsi tulee sanasta Nazionalsozialist, kansallissosialisti, eikä siis tarkoita pelkkää nationalistia, vaan laajemman poliittisen aatteen kannattajaa. Nationalismi on kyllä kansallismielisyyttä, mutta natsismi puolestaan on paljon, paljon muutakin sen lisäksi.


      • PerSu*
        Varavaraanі kirjoitti:

        Natsi tulee sanasta Nazionalsozialist, kansallissosialisti, eikä siis tarkoita pelkkää nationalistia, vaan laajemman poliittisen aatteen kannattajaa. Nationalismi on kyllä kansallismielisyyttä, mutta natsismi puolestaan on paljon, paljon muutakin sen lisäksi.

        Käsitit ihan väärin. En minä sinulle tehnyt kysymyksiä. Olisin osannut laittaa kysymysmerkin perään, jos sinunlaiselta vanhukselta ryhtyisin kyselemään.


      • Varavaraanі
        PerSu* kirjoitti:

        Käsitit ihan väärin. En minä sinulle tehnyt kysymyksiä. Olisin osannut laittaa kysymysmerkin perään, jos sinunlaiselta vanhukselta ryhtyisin kyselemään.

        Hahmotin tuon eiköstä-sanasi minulle osoitetuksi kysymykseksi (vaikka eihän se tietenkään suomen kieltä ole) ja ajattelin, etten anna virheellisen muodon häiritä, sillä kaikki mamuthan eivät hallitse kunnolla suomen kieltä. Ymmärsin myös, että mamutaustastasi johtuen et osannut käyttää kysymysmerkkiä.


      • ÄÄRILAHTARI
        Varavaraanі kirjoitti:

        Natsi tulee sanasta Nazionalsozialist, kansallissosialisti, eikä siis tarkoita pelkkää nationalistia, vaan laajemman poliittisen aatteen kannattajaa. Nationalismi on kyllä kansallismielisyyttä, mutta natsismi puolestaan on paljon, paljon muutakin sen lisäksi.

        Hitler oli kuuluisa ÄÄRIKOMMARI. eikös ollutkin näin Jonnet ?? Ainakin iskä päissään näin paasaa.


      • Tuomari google
        Varavaraanі kirjoitti:

        Natsi tulee sanasta Nazionalsozialist, kansallissosialisti, eikä siis tarkoita pelkkää nationalistia, vaan laajemman poliittisen aatteen kannattajaa. Nationalismi on kyllä kansallismielisyyttä, mutta natsismi puolestaan on paljon, paljon muutakin sen lisäksi.

        Nazionalsozialis - 158 osumaa

        Nationalsozialis - 53 500 osumaa

        :)


      • Varavaraanі
        Tuomari google kirjoitti:

        Nazionalsozialis - 158 osumaa

        Nationalsozialis - 53 500 osumaa

        :)

        Katso vastaus yltä. Luulisi, että jo peruskoulun historiantunnilla opetetaan, mikä on NSDAP-puolueen kirjoitusasu (Nazionalsozialistische Deutsche Arbeitspartei), mutta nykyään ei näköjään opeteta. Saksa muutti äidinkieltään natsihäpeän takia aivan samalla tavalla kuin esim. suomen kielessä on korvattu tiettyjä vanhoja sanoja ja alettu käyttää niiden tilalla uusia turvakielisiä sanoja rasismipelon takia.


      • Kraemer
        Varavaraanі kirjoitti:

        Katso vastaus yltä. Luulisi, että jo peruskoulun historiantunnilla opetetaan, mikä on NSDAP-puolueen kirjoitusasu (Nazionalsozialistische Deutsche Arbeitspartei), mutta nykyään ei näköjään opeteta. Saksa muutti äidinkieltään natsihäpeän takia aivan samalla tavalla kuin esim. suomen kielessä on korvattu tiettyjä vanhoja sanoja ja alettu käyttää niiden tilalla uusia turvakielisiä sanoja rasismipelon takia.

        Kummallista, omassa puoluemerkissäni kyllä lukee National-sozialistische D.A.P.


      • Mökin mummo
        Kraemer kirjoitti:

        Kummallista, omassa puoluemerkissäni kyllä lukee National-sozialistische D.A.P.

        No sehän kuulosti hyvältä!


    • Ha ha ha!

      Pirkanmaalainen vasemmistopoliitikko haki uusnatsijärjestöön

      Hämeenkyrön perusturvalautakunnan varajäsen Nino Nevalainen (vas.) on hakenut jäseneksi äärioikeistolaiseen Suomen kansalliseen vastarintaliikkeeseen.

      Nevalainen myöntää lähettäneensä hakemuksen, mutta painottaa, ettei ole kansallissosialistisen uusnatsijärjestön jäsen.

      – Joskus varmaan kännissä olen hakenut, mutta peruutin heti hakemuksen, Nevalainen kertoo Utaimelle.
      http://www.tamperelainen.fi/artikkeli/77953-utain-lehti-pirkanmaalainen-...

      • Linkki ei toimi !

        (15:31)
        Hämeenkyrön perusturvalautakunnan varajäsen Nino Nevalainen (vas.) on hakenut jäseneksi äärioikeistolaiseen Suomen kansalliseen vastarintaliikkeeseen.

        Nevalainen myöntää lähettäneensä hakemuksen, mutta painottaa, ettei ole kansallissosialistisen uusnatsijärjestön jäsen.

        – Joskus varmaan kännissä olen hakenut, mutta peruutin heti hakemuksen, Nevalainen kertoo Utaimelle.

        Vasemmistoliiton edustajana toimivan Nevalaisen mukaan hänen arvomaailmansa eroaa täysin Suomen vastarintaliikkeen ajamista arvoista. Jäsenhakemuksen lähettämisellä vasemmistopoliitikko halusi omien sanojensa mukaan testata palvelun toimivuutta.

        Hakkerit murtautuivat vastarintaliikkeen sivuille ja vuotivat jäsenhakemuksia lähettäneiden ihmisten tiedot internetiin maanantaina.

        Samaiselta nettilistalta löytyy myös parinkymmenen muun pirkanmaalaisen nimet, osoitteet ja puhelinnumerot.

        Kansallissosialistinen Suomen vastarintaliike (SVL) korostaa toiminnassaan isänmaallisuutta ja taistelee monikulttuurisuutta ja maahanmuuttoa vastaan.

        Utain on Tampereen yliopiston toimittajakoulutuksen viikkolehti.

        Utaimen juttu täällä.


    • onko todisteita?

      Mitään todisteita asiasta ei ole, että hakkeroinnin takana olisi vasemmistoanarkisti... Kun katsoo viimeaikaisimpia kirjoituksia tuolta patriootin sivuilta, niin kyseessä saattaa olla myös kuka tahansa natottaja, äärikeskustalainen tai jopa persu...

      Ymmärrän kyllä että te Homma-foorumilaiset näkisitte tässä mieluusti vasemmistoanarkismin, mutta se on hyvin umpisilmäistä kun katsoo noita tekstejä. Äärivasemmiston kommentit ovat paljon lähempänä tuon sivuston artikkeleja, kuin nykyisten oikeistopoliitikkojen. Suurimpana erona näillä on ilman muuta mamu-kysymys, jonka te oikeistolaiset hommaajat taas jaatte näiden natsien kanssa.

      • Varavaraanі

        Katsos kun linkit nimitiedostoon ja palautetiedostoon julkaistiin ensimmäisenä vasemmistoanarkistien keskustelupalstalla. Mitäs luulet, kukahan ne olis voinut hankkia? Minua on muuten turha nimitellä hommalaiseksi, olen satunnaisesti lukenut Homma-foorumia, mutta yhtään viestiä en ole sinne kirjoittanut. Että näin.


    • ei kerro tekijästä

      Kuka tahansa on voinut mennä ja kirjoittaa tuonne viestinsä. Se että se julkaistiin siellä ensimmäisenä ei kerro vielä tekijästä yhtikäs mitään. Kuvitteellinen tilanne: Olen Kokoomuksen jäsenkirjan omaava hakkeri ja saan murtauduttua patriootin sivuille, niin en ensimmäiseksi ajattelisi tiedostoja julkaista omaan puolueeseeni liittyvillä sivuilla. Vaan laittaisin listan poliittisten uhkaajieni nimiin, jolloin itse saisin olla täysin rauhassa kaikilta syytöksiltä.

    • .

      Pientä vinkkiä, kyllä punakullinatsikin on vasemmistoanarkisti kaiken järjen mukaan.

      • mieluummin punakulli

        kuin eunukki.

        Nasut ovat enemmän aatteineen vasemmalta kuin oikealta, vaikka nämä yhdet eivät sitä oikein tahdo ymmärtääkään. Oikeisto on kansaa vastaan eliitin puolella ja vasemmisto on kansan puolella.


    • khuhyigyuguygftf

      PikkuPolyBlonde - idiootti voi toki esitellä perheensä: löytyykö sieltä akateemisia vai mitä, pikku rasisti Ulla Pyysalo? Ainakaan en tiedä yhtäkään kymenlaaksolaista päättäjää, joka olisi tiennyt nimen Juho Eerola, ennen tämän pääsyä eduskuntaan. Ulla Pyysalo pahvinoloinen rasittaa mua sivullista sikäli, että kai sentään eduskuntakorvauksilla voisi vaalentaa sen maantielettinsä muutenkin, kuin kaupan Poly Blondella, kun on paskanen elantonsa mun perheen rahoista repivä kyrpäpää ruma ja tyhmä joka halveksuu vuosia yliopistoissa opiskelleita, pikku natsi...

      Ja joo pimeni näyttö tässä, mutta varmaan sekopäiden ei kannata vakoilemisen jesuss miten urpoa ja idioottia ja kuvottavaa vuoksi - alkaa natsismi - aatteensa vuoksi hajottaa sivullisten tietokoneita. Voin kertoa, että olen nälkää näkevä Suomen mittapuussa ja kun mun edellisen tietokoeeen jo hajoititte, ei tarvitsae tehdä samaa tälle - tää maksoi tonnin, ei ole yhteiskunnan maksama ja mä tartten tätä.

      Vetäisin kirsikan nenän paksunenä Ulla Pyysalolle henkilökohtaisesti, jos koskaan tapaan sen tyhmän naisen ja olen itsekin nainen, mutta toisin kuin pyyperse, en mik'' vitun kiero. Pyysalon sukulaisuusauhteista tutkimus!!!! Onko pari paskaista idioottia , vaiko jotenkin verojakin maksaneita? Eerola on ainakin juusto.

      Miten sairas on joku hutsu, jolla herää joku kansallinen ajatus siitä, että persereikä makaa jonkun bodarin kanssa? Odot että naisena pääasen vetämään pyypaskan leveästä nenästä - hirveen ruma mollukka sillä nenän paikalla reps - huonostko geenit. ehe hehe?

      Ikävä ertä tässä on sensuri - olen vähän normaaalimmasta taustasta
      kuin nämä Ulla Pyysalo- rumilukset ja Juho Eerola- paskiaiaiset... Onko Eerolan paskiainen kenties 70- luvulla synnyttäneestä ykshuoltajataustasta, tai kai

      kusipäät kertoo, että mitäm merkittävää sen isä' ja äiti on maakunnaleen Kymenlaakosole tehneet - odotan selvitystä, kun käsittääkseni kukaan ei tiedä' ketään Eerolaa....

      Ps. kiitti paskapää Suomi24: te muokkaatte palstoille kirjoittavienne viestisisältöjä ja asia on kyllä lain silmässä niin,että rikkoo sananvapautta.

    • Kylmän sodan mies

      Huijausta koko "Vastarintaliike". Lienee perinteinen Venäjältä rahoitettu natsikorttijärjestö.

      • Varavaraanі

        Ei, kyllä Vastarintaliike ja sen johtaja Henrik Holappa ovat ihan vakavissaan asiansa takana ja kotimaisella rahoituksella. Toimintaidea on tuotu sellaisenaan Ruotsista, siellä toimii samanlainen organisaatio, jonka juuret ovat mm. vanhemmassa järjestössä nimeltä "Bevara Sverige svenskt". Norjassa on myös vastaava sisarjärjestö. Supo tietää...


    • Natsi on natsi

      vaikka voissa paistais!

      • eli mitä se

        natsi sitten on?


    • Olisi oiva aate....

      Natsiaatetta tarvittaisiin nyt ja pian. Muutoin maamme ajatuu totaaliseen tuhoon´, samoin suomalainen kulttuuri.

      Aate toi 30-40-luvuilla Saksassa ryhdikkyyttä; siellä arvostettiin terveitä elämäntapoja, isänmaallisuutta, työntekoa ja järjestystä/kuria. Siis asioita jotka nykyaikana ovat "demokraattisessa" maassa unohtuneet.

      Aate olisi ollut ratkaisu myös maapallomme luonnon suojeluun; väkiluku olisi taatusti alhaisempi ja luontoa suojeltaisiin nykyistä enemmän jos Saksa olisi voittanut sodan. Tiesittekö muuten että luonnonsuojelutoiminta on lähtöisin juuri Natsi-Saksasta (valtakunnanmarsalkka Hermann Göringin aloitteesta)?

      Siis nykypäivään: ilman kansallisaatetta ja nationalismia ei ole myöskään itsenäistä maata ja kansakuntaa. Pressairvikuva Tarja Halonen on tuhonnut tällaisen totaalisesi, hänet tulisi asettaa valtakunnanoikeuteen maamme ja kansamme tuhoamisesta monikulttuurisuuden ja globalisaation nimellä tehdystä tuhosta.

      Toivotan kansallissosialistisen liikkeen tervetulleeksi maahamme!

    • jughygyjgjuyghgju

      Natseja EI tarvita ja harmittoman vihakirjoitukseni tyhmästä Ulla Pyysalosta kirjoitin ihan siksi, että vaikken itse Facebookiin kuulukaan ( enkä liittyisi), niin olen julkisuudesta kuullut, että siellä se tyhmä JO KESKI-IKÄINEN eukko on poseerannut virnistellen rynkyn kanssa kuvassaan, pilkannut katumusta tuntematta tummaihoista Jani Toivolaa ja viha tunnetusti synnyttää vihaa: minä vihaan natseja!

      Ja meinasin alkaa nauraa, kun luin jostakin Juho Eerolan CV:n: KANSANEDUSTAJANA _SELLAINEN_, voi jeesus! Taitaa aika typical hieman yksinkertaisemman historiikki olla silläkin: ensin ei pärjää koulussa kuin varmaan korkeintaan just ja just, sitten menee siksi amitsuun kun ei yliopistoonkaan pääse ja on junttiutunut niin, ettei osaa ääliö- Kotkaansa pidemmälle ajatellakaan, sitten työskentelee hetken "maahanmuuttajatyössä" ja kerää sielä sairasta kaunaa erinäköisiä kohtaan ja sitten linkittyy muiden typerysten elämäänsä pettyneiden kanssa vihaajaporukaksi - YÄKSIS! Ja vielä muka "mielenterveyshoitajana" työskennellyt se ällöttävä- ylileveän Kotkanuotin miääääääää - vääntäjä.

      V*ttu että mä inhoan paskasakkia, jotka on tehneet kouluja käymättömät ja sivistymättömät ihmiset lapsia, koska ei mitään natseja tai natsisympatiseeraavia koskaan tule sivistyneistä perheistä, vaan ne on yleensä aina joitakin vähän syrjäytyneistä ja siten kaunaisista taustoista. Ja mikä toi nimetön pässi on, joka tässä ketjussa solvaa presidentti Tarja Halosta? V*tun vinksahtaneita näillä palstoilla, ikään kuin muka PRESIDENTTIKIN niiden sellaisten mielestä olisi syypää siihen ( ei tasan ole!), että kermaperse- suomalaiset ei kaikki ole kasvattaneet jälkikasvustaan edes ihmisiä, vaan eläimiä!

      • Koulussa menestyminen ei kerro mitään ääliömäisyydestä vaan siitä haluaako alistua aivopesuun ja totella koiramaisesti auktoriteetteja. Itse pääsin yläasteelta hiukan yli 6 keskiarvolla, mutta silti älykkyystesteissä mitattuna pärjään paljon paremmin kuin moni muu. Toki tajuan myös sen että matemaattis-looginen älykkyys ei kerro mitään muuta kuin matemaattis-loogisesta älykkyydestä.


      • jhghyjgvtfvgtfvgt
        kirjoitti:

        Koulussa menestyminen ei kerro mitään ääliömäisyydestä vaan siitä haluaako alistua aivopesuun ja totella koiramaisesti auktoriteetteja. Itse pääsin yläasteelta hiukan yli 6 keskiarvolla, mutta silti älykkyystesteissä mitattuna pärjään paljon paremmin kuin moni muu. Toki tajuan myös sen että matemaattis-looginen älykkyys ei kerro mitään muuta kuin matemaattis-loogisesta älykkyydestä.

        Kannattais lopettaa toi mielikuvitustarinointi... Sisälukutaitoa sinullekaan nimettömälle ei ole kertomasi kutosen keskiarvosi tuonut, koska minä nimenomaan sanoin, että koulujen käyminen on tärkeää, enkä tota paskaa mitä sinä väität. Koulussa menestyminen kertoo yleensä ainakin käytöstapojen hallinnastas, koska paskasakki ei niissä paikoissa osaa istua hiljaa - vai never seen kouluhäiriköitä? Ja älykkyystestit on siitä turhia, että tiedän monta Mensan testejäkin käyneitä ja rjat ylittäneitä, jotka eivät ole halunneet edes liityä ko. järjestöön, koska se olisi _aivan turhaa_ pokkurointia ja koiramaista käytöstä... Ja jostakin syystä kun näitä nimettömiä palstoja luen, en löydä juuri koskaan yhtäkään riittävän älykästä keskustelukumppania tai edes normaalijärkistä, joka osaisi kommentoida viesteissä sanottua.

        Natseja ei tarvita. Pitää olla v*tun sekaisin, jos muuta väittää ja meille normaaleile ihmisille natsit eivät tarkoita vasemmistolaisia tai sosiaalidemokraatteja tai muitakaan demokraattisia puolueita, ehkä epämääräisiä perussuomalaisia lukuunottamatta, vaan "natsi" on ihminen, jonka ideologia perustuu vihan tunteen kasvattamiseen ahdasmielisellä ihmisvastaisella ideologialla. Sama määritelmä natsismista löytyy myös yleisestä ihan supisuomalaisesta sivistyssanakirjasta, jollaista sinäkin muka isänmaallinen vihahöyry varmasti kutosen keskiarvostasi huolimatta osannet sentään tavata.

        Ja ai että mä nautin siitä, kun sain haukkua Ulla Pyysaloa! Koskapa rasismikin perustuu ihmisten syrjimiseen ulkonäön perusteella ja koska Ulla Pyysalo on ilmiselvä rasisti, olisi tosi upeaa, jos esimerkiksi sellaiset pyysalonullatkin saisi vähän itsekin kerran tuta ulkonäkökritiikkiä - vai iskeekö herkkään kohtaan jollakin itkupillillä kermaperseellä, jos mä nainen sanon tyhmää perussuomalaisfasistin eduskunta- avustajaa suomalaista naista romuluiseksi, koska sehän on vain fakta - minnekäs Pyysalo pääsisi romuluisuudestaan? Olen itsekin nainen, mutta v*ttu onneksi en sen näköinen tai puhumattakaan tyyppinen tai sivistyksen vähällä paiskattu, kuin eduskunta- avustaja Ulla Pyysalo...

        Ja voin laittaa tän - joskin ihan täysipäisen kommenttini ( minä kun en ole natsi tai rasisti) vaikka sen piikkiin, että mä olen traumatisoitunut nimettömien sairaiden nettiherjaajien kiusaamisesta Suomi24:ssa, eli paskakikkareet esiintyy tällä esim. tällä Maailman Menoa- nimisellä jumipäisellä keskustelupalstalla nimettöminä ja erilaisilla joko rekisteröidyillä tai ei, nimimerkeillä milloin muka mun tuttuna ja milloin kirjoittelee mitä lie mielikuvitustarinoita mulle täysin viattomalle kiusaamalleen ja ahdistelemallewen ja herjaamalleen ihmiselle ja kyseiset tietävät, etten heitä tunne, eli olisi tosi kiva ( vinkki paskiaisille!), jotka nimettöminä systemaattisesti kiusaatte viatonta nettipalstoilla, että käyttäisitte nimiänne silloin, kun olette sitä mieltä että olisin muka skitsofreenikko, rikollinen, huumeiden käyttäjä, kommunisti ( Suomessa ei ole juurikaan kommunisteja eikä tasan ainakaan eduskuntapuolueissa!), persoonallisuushäiriöinen, kaikkien Suomi24- kirjoittajien kiusaaja, joku pornomaakari tai hutsu, mukamas nettiseuranhakija tai muuta paskaa! Tulkaas nimellänne tälle palstalle kertomaan ahdistelemallenne sivulliselle viattomalle mulle, että keitä te olette, tack! Ainakaan suomi24- kirjoittajista ei löydy YHTÄKÄÄN minun tuntemaani!

        Ja jos sä muka olet niin älykäs, niin mitäs et ole tienaamassa verovaroja rehellisellä palkkatyöllä tai ole kadehtimiesi tason statusta omaava, säkin nimetön viestien merkityksen vääntelijä?


    • Natsit ovat maatansa

      mädättävä voima.

      Siitä nähdään että Paavo Arhinmäki, Jutta Urpilainen, Tarja Halonen ja moni muu kaltaisensa ovat tämän maan inhoittavimpia uusnatseja, jotka kansallisella sosialismillaan ja siihen vedoten kiihottavat massoja oman ääriajattelunsa taakse, mutta korottavat itsensä vaivihkaa erioikeutetuksi eliitiksi.

      Natsit pitää nujertaa kertakaikkiaan.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe