Hampaat...

7-6-7-6

Jätkät! Onko teidän mielestä paha jos hampaat osuu kulliin suihinotossa? Tai ei kai se voi kovin hyvältäkään tuntua mutta onko niin paha juttu että se haittaa nautintoa? Mulla on aika pieni suu jos niin voi sanoa ja kun oon harjotellu dildon imemistä niin en saa tavallisenkaan paksuista kovin helposti suuhun. Ja syvälle on aivan mahdotonta ottaa ilman että hampaat raastaa, ei huulet ylety millään hampaiden suojaks. Riittääkö jätkille ihan vaan terskan imeminen/nuoleminen? Mieli tekis suihinottoa harrastaa mutta en oikein uskalla kun taidan olla aika huono siinä. :(

12

6964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eka mies

      jos vaikka hyväilet vartta käsilläs niin eiköhän se riitä... Ja tuskin niiden hampaiden osuminen niin haittaa kunhan ei raasta.

      • Auts!

        Ai ei haittaa vai? Jos naisen hampaat repivät jormaa suihinoton yhteydessä, tuntuu se kyllä kammottavalta kidutukselta. Menee stondis välittömästi.


    • kullimies

      Harmittavan usein multa on otettu suihin niin että ne hampaat raastaa kullia. Se tuntuu hirveältä. Haluaisin että suihinottaja ottaisi kalun syvälle suuhun, joten pelkkä terskan lipsuttelu ei minusta tunnu oikeen miltään. Naisilta pitäs repiä hampaat irti niin johan tuntuisi suihinotto paremmalta!

      • krisse ,

        Kuule poju, hampaat lykätään me kaikki mirrit pois, kun sä alt oppia käyttää kulliasi,kieltäs, käsiäs ja AIVOJAS !!!


      • pimu

        Sul taitaa olla aika lyhyt penis jos meinaat et se mahtuu kokonaan jonku suuhun!!


      • Jane

        Joopa-joo...taas erittäin fiksu laukasu.
        Siirry äijä työntelee sitä kaluas
        vaikka kesäkurpitsaan, ni ei ole hampaita tiellä.


    • riittää

      Kyl se sattuu jos hampaat osuu terskaan mutta:Terskan hyväily riittä mulle ainakin ihan hyvin. Kädellä voit kosketella peniksen vartta. Ei sitä tartte kokonaan suuhun ottaa. Opit varmasti hyväilemään oikein, ajan mittaan. Kysy mieheltäs miten sun pitäs toimii..

      • Girl

        Itse tykkäsin suihin otosta, mutta enpä ota enää kun loukkaannuin aika pahoin kun ex sitten alkoi jälkeenpäin manailla ja moittia. Olisi sanonut silloin ja opettanut! Hyvähän sitä on isoa kullia pienen ihmisen kurkkuun työntää.. Miettikää sillä hetkellä kuinka neuvoa ottamaan suihin. Ei se nyt niin helppoa ole kun pimpsan nuoleminen..


    • Lellu

      Mun ukolla on ainakin tapana oikeen pyytää että pure sitä terskaa. En hirvee niin kovasti ees purasta. Eli kyllä se on tuokin homma niin miehestä kiinni....

    • Kivuissa

      Koskee se hieman ja jos jatkuu toistuvasti nii vie kyllä stondiksen mut ei se pahasti tunnu jos kerran pari osuu

    • ano_muumi

      No, aika epämiellyttävää se on jos hampaat osuu. Jos on pieni suu niin kantsii opetella käyttämään käsiä - itseasiassa kantsii opetella käyttämään käsiä joka tapauksessa. Ja hyväksyä myös itse että mitä tahansa mahtimelaa ei vain onnistu ottamaan pitkälle suuhun. Suuseksi on kuitenkin oikeasti ainakin 50% käsityötä, uskokaa pois.

      Sit on ne harvinaisemmat miehet jotka tykkää hampaden raapimisesta. Todennäköisesti kertovat sen itse.

    • uxzu

      Omaan muutaman aivan hirveän kokemuksen siitä, kun nainen ei osaa ottaa suihin ilman, että raatelee hampaillaan kulliani....siitä oli nautinto oikeasti kaukana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe