Mitä mieltä ootte neste hiirosen kotipizza palveluista? Olen muutaman kerran käynyt ja jokakerta käsittämättömän hidasta palvelua vaikka ei ole mitään suurempia jonoja niin joutuu odottelemaan käsittämättömän kauan pitzan valmistumista ja muutenkin touhu näyttää olevan melko sähläämistä milloin väärät täytteet ja milloin väärät majoneesit pitzassa.
neste hiironen kotipizza
10
1847
Vastaukset
- Mojoneesit lätylle
Opettele pilkut ja pisteet.
- Minä teen itse pitsa
Ei valittamista, jossain muualla kuin kotipizzassa olen saanut väärät täytteet, kun yhteinen kieli puuttuu.
- Karvakäsi osaa pizzanteo
Ompa vakavaa. Mulla boikotissa Kotipizza, koska siellä huono hinta-laatusuhde.
- edelleen teen itse
Karvakäsi osaa pizzanteo kirjoitti:
Ompa vakavaa. Mulla boikotissa Kotipizza, koska siellä huono hinta-laatusuhde.
Kotimaisuus maksaa ja kotipitzza ketjussa yrittäminen on myös kallista.
En halua suosia myöskään pizerioita, jotka eivät hoida esim. vakuutusmaksujaan tai käyttävät tätä meidä kannustin-, ja muita yrttämisrahastoja hydykseen.
Ei tarvitse kuin säännöllisin välein vaihtaa yrittääjää ja taas valtio maksaa
" yrittämisestä" - Kateus pois nyt!!
edelleen teen itse kirjoitti:
Kotimaisuus maksaa ja kotipitzza ketjussa yrittäminen on myös kallista.
En halua suosia myöskään pizerioita, jotka eivät hoida esim. vakuutusmaksujaan tai käyttävät tätä meidä kannustin-, ja muita yrttämisrahastoja hydykseen.
Ei tarvitse kuin säännöllisin välein vaihtaa yrittääjää ja taas valtio maksaa
" yrittämisestä"Kuka siitä hyötyy? -No kuluttaja!
- SPEMPPESUU
ON SE ONGELMA JOS SAA "MIES MAJONEESIT" PITSAN PÄÄLLE!
- Mälli perlusgoni
Koti-pissastako?
- KiusaSeOnPienikinKiusa
nehän spreijaa sitä aina vääräuskoisten pizzaan
- Autoboy
Joo en kovin tiedä pizzoista, mutta härpäkepuolella on äkäinen poika, jolla ei oikein ole asiakaspalveluasennettta. On varmaan omistajan poika kun on saanut pitää työpaikkansa
- hiiriäjaihimisiä
Viisaampi oppisi jo kerrasta, parista, mutta sinä, no...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.3072989- 321435
- 851423
Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1791322- 1171141
- 49941
Vasemmisto osoittaa mieltä Berliinissä - Miksi?
Eikös siellä ollut juuri demokraattisesti järjestetyt vaalit jossa kansa on sanonut mielipiteensä ja KAIKKIA on kuultu t201913- 59874
- 76862
Yritin alkaa nukkumaan
Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une46796