Parturi-kampaamo Clippany Hair

emmakoo123

Voi jumalation! Menin leikkuuttamaan hiuksiani ja sanoin selvällä suomenkielellä, että ei saa leikata lyhyeksi, koska kasvatan hiuksia, että ainoastaan siistitään!
Nyt on semmoinenkin pallopäämummotukka, ettei paremmasta väliä. Sanoin tälle kampaajapojalle, että etenkään niska ei ole sitä, mitä pyysin: sieltä oli katkottu alimmista neljä senttiä ja kaikki päällä oleva silputtu pilalle. Ja sitten perin vanhanaikaisesti tasattu kuin viivoittimella piirrettyä... Siis jotain niin järkyttävää. Olen kyllä kaikenlaista nähnyt, mutta tämä alittaa aivan kaiken. Ainoa lohtuni on, että hiukset kasvavat.
Ja tähän viestiin on nyt "ammattilaisten" turha vastata, että miksi et sanonut, mitä haluat. Minä sanoin, mutta vastapuoli ei a) ymmärtänyt b) halunnut ymmärtää c) ei vaan osannut leikata... Ihnan eka, viimeinen ja ainoa kerta tässä putkassa - enkä totisesti suosittele kenellekään.

Viimeistelystä en viitsi edes mainita.
Kävin kesken työpäivän ja menin takaisin duuniin, niin kaikki olivat aivan kauhistuneita, vetivät henkeä, eivätkä löytäneet sanoja... yksi sanoi: hae peruukki!

7

996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bonitassa Laura leikkasi takaraivoon sellaisen kummallisen aukon joka on kuin kolmivuotiaan leikkaus silmät kii. Pyysin jo varatessa sellaisen leikkajan joka osaa leikata takahiukset pyöreäksi niskan yläpuolelta, tämä ei ole mitään sinnepäinkään, ihan kamala aukko vaan siellä. Pyysin rahojani takasin, en saanut ja lupasin laittaa sitten viestiä eteenpäin että tämä tyttö ei kyllä kampaajakoulutusta ole saanut päiväkään, muuten ei tuollaista jälkeä olisi voinut tehdä. Kun selitin asiaa niin joo joo joo ymmärsi kokoajan eikä ollut siis tajunnut yhtään mitään. Pestessä laski kylmästä sopivaan kokoajan päähäni mikä sekin jo viittasi siihen ettei kouluja ole käyty. Koko hiusten laikkaus pesusta föönikautta (joka oli ihan järkyttävä lättänä vaikka mulla on permanenttikin kohottamassa ohuita hiuksiani) 20 min. En suosittele. Mainostavat aina välilä citydealin kautta mutta ei siis kannata ostaa ja mennä.

    • Mirkku

      Mahtaa olla aloittajalla omia ongelmia purettavana tänne. Luettuani tekstiä, en osaa yhdistää yhtään kuvailusta tuntemaani paikkaan.

      En ole ammattilainen, mutta olen itsestäni huolta pitävä nainen, joka osaa arvostaa laatua. Kuvailusi on todella ala - arvoinen, enkä näe syytä kirjoittamallesi aiheelle. Itse olen saanut erinomaista, asianomaavaa palvelua. Lisäksi jatkokouluttautuminen näkyy vahvasti ammattitaidossa. Sekä väreissä- että leikkuussa.

      Kiinnitin huomiota kommenttiisi paikan kuvailusta- putka. Mitä ihmettä? Nainen, kuka oletkin, ryhdistäydy ja hanki terapiasta apua. Tarpeesi solvata asioita ylenpalttisesti ei osoita sinun olevan tasapainossa, josta en tietenkään syytä sinua suoraan tietämättä lähtökohtiasi elämässäsi. Toivon sinulle kuitenkin kaikkea parasta.

      Mielipiteeni clippany hair liikkeestä:

      .asiakaspalvelu on hyvätasoista
      .leikkaaja poika on sympaattinen
      .henkilökunta on huoliteltua
      .leikkauksen suhteen tulee selkeä visio
      .ympäristö on miellyttävä ja huoliteltu
      .sijainti erinomainen työpaikkaani nähden

      • Kaarina

        Kenellä nyt ei ole kaikki kotona ja kuka on terapian tarpeessa?
        Ettet nyt vain itse syyllisty solvauksiin yms. mainitsemiisi asioihin.
        Minä kerroin vain oman kokemukseni! Hienoa, jos jollain muulla on toisenlaiset kokemukset.
        Opettele vielä suomenkielen oikeinkirjoitus! :-)


    • Timoteemu

      Clippany Hairissa olen aina saanut hyvää palvelua,hiukset on leikattu aina niin kuin olen halunnut,ei mitään valittamisen syytä

    • clippany

      Clippany Hair Oy:n perustajana (v. 1998), vastaan tähän nettikirjoitukseen.
      Olen pahoillani asiakkaan kokemasta mielipahasta, mutta myös harmissani siitä että reklamaatio kantautui tietoisuuteeni tätä kautta.
      Kirjoituksen aikoihin Clippany Hair Oy:llä oli kaksi eri toimipistettä ja sen lisäksi myös 3 miessukupuolen edustajaa kampaajina, joten reklamaatio on siten vaikeaa kohdistaa oikeaan henkilöön.
      Itse olin tuohon aikaan 40-vuotias, joten vaikea kuvitella olevani tuo kyseinen kampaajapoika.
      Henkilökohtaisiin arvoihini on aina kuulunut laadukas työ, mutta käsityöläisenä vastuun voi kantaa vain omasta tuotoksestaan.
      Ystävällisesti,
      Marko

      • Henna1973

        Olen ollut clippany hairin asiakkaana pari vuotta enkä enää muualle tahdo mennä. Marko on aina kuunnellut toiveitani ja olen joka kerta lähtenyt tyytyväisenä ulos. Mukava rauhallinen ammattitaitoinen kampaaja. Vahva suositus!!


      • AnneQ

        Suosittelen vahvasti myös Clippany Hairia ja Markoa! Marko on monen vuoden ajan leikannut ja värjännyt tosi pitkät hiukseni. Aina olen tyytyväisenä lähtenyt kotia kohti upeilla hiuksilla. Eli kiitos Marko!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe