r kioski

joose1000

epä asiallista käytöstä heimollinnan kadun r-kioskilla päällikkö palvelee asiakkaita ja puhuu samalla kännykkään ei kiitos ikinä siihen paikkaan..........

30

1971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitti ei myös

      todella töykeää käytöstä ollut aina,en ole ko.kipsan ovea avannut enää vuosiin.
      en kaipaa kummankaan ärrän tuotteita saati palvelua.

      • tytti1000000000

        olen samaa mieltä täysin pstä koko a...........


    • gfdgregre

      Sillä lailla! Mää istun täss ja juon kolaa 8 litraa ja syön sipsiä ja patukoita.....mää oon paljon viisaampi ku naapuri!

    • liz

      tosiaan töykeä a.........

    • Vallankumous!!!

      Olen miettinyt, että pitäiskö tehdä joku kansanliike Loimaan huonon asiakaspalvelua vastaan. Aletaan vaatimaan parempaa palvelua! Me, asiakkaat, maksamme kuitenkin heidänkin palkkansa loppupeleissä, joten heidän pitäisi olla kiitollisia siitä että valitsimme juuri hänen työpaikkansa muiden sijaan.
      Eli jos törmäätte huonoon palveluun:
      1) kertokaa siitä suoraan asianomaiselle
      2)tai esimiehellensä (jos ei ole esimies itse)
      3) jos ei pokka pidä, niin lähetä kirje nimettömänä ko. paikkaan

      • parempaa toivoen

        Niin metsa vastaa kuin sinne huudetaan. Palvelua voi aina parantaa mutta kuinka sitten ne kamalat ja kränisevät asiakkaat saisi käyttäytymään kuin sivistyneet ihmiset. Usein jonoissa on niitä kuumakalleja törkyilemässä. Huonosta ja epäasiallisesta palvelusta voi tietysti huomauttaa, mutta lähdetäänpä ensin omasta käytöksestä.


      • Vallankumous!!!
        parempaa toivoen kirjoitti:

        Niin metsa vastaa kuin sinne huudetaan. Palvelua voi aina parantaa mutta kuinka sitten ne kamalat ja kränisevät asiakkaat saisi käyttäytymään kuin sivistyneet ihmiset. Usein jonoissa on niitä kuumakalleja törkyilemässä. Huonosta ja epäasiallisesta palvelusta voi tietysti huomauttaa, mutta lähdetäänpä ensin omasta käytöksestä.

        Oletinkin että asiakas on itse kohtelias eikä provosoiva :) Mutta joo, käytöstavat on jokaisen velvollisuus että oikeus, hyvä asenne lähtee itsestä.


      • tarja11111
        parempaa toivoen kirjoitti:

        Niin metsa vastaa kuin sinne huudetaan. Palvelua voi aina parantaa mutta kuinka sitten ne kamalat ja kränisevät asiakkaat saisi käyttäytymään kuin sivistyneet ihmiset. Usein jonoissa on niitä kuumakalleja törkyilemässä. Huonosta ja epäasiallisesta palvelusta voi tietysti huomauttaa, mutta lähdetäänpä ensin omasta käytöksestä.

        vastaako.täti kyseli onko jäänyt käsineet tänne myyjä hörötti puhelimeen ja tiuskas ei tässä ehdi kenenkään käsineitä vahtiin on parenpaakin tekemistä ja jatko horöttelyä puhelimeen tosi mulkvist että näin loimaan hkadun rällä................


      • mikähän auttaisi
        tarja11111 kirjoitti:

        vastaako.täti kyseli onko jäänyt käsineet tänne myyjä hörötti puhelimeen ja tiuskas ei tässä ehdi kenenkään käsineitä vahtiin on parenpaakin tekemistä ja jatko horöttelyä puhelimeen tosi mulkvist että näin loimaan hkadun rällä................

        Tosi ikävää käytöstä ja eipä tuossa selittelyt paljon auta. Inhottava tunne tulee tuollaisesta kaikille asiakkaille. Valitus on kyllä paikallaan. Kukahan tuon ärrän vastuuhenkilö on?


      • höpö höpö
        tarja11111 kirjoitti:

        vastaako.täti kyseli onko jäänyt käsineet tänne myyjä hörötti puhelimeen ja tiuskas ei tässä ehdi kenenkään käsineitä vahtiin on parenpaakin tekemistä ja jatko horöttelyä puhelimeen tosi mulkvist että näin loimaan hkadun rällä................

        en usko......


    • Parempaa palvelua

      saa Lidlistä. Kannattaa käydä vaikka Forssassa!

    • öolikujyh

      gfdgregre
      5.5.2012 19:34
      0
      Sulje
      Sillä lailla! Mää istun täss ja juon kolaa 8 litraa ja syön sipsiä ja patukoita.....mää oon paljon viisaampi ku naapuri, joka katsoo dioja ja maksalaatikkoa!

      Sillä lailla! Mää istun täss ja juon kolaa 8 litraa ja syön sipsiä ja patukoita.....mää oon paljon viisaampi ku naapuri, joka katsoo dioja ja maksalaatikkoa!

      Tämä illassa kaikilla kanavilla 89 kertaa!

    • kävijä

      Hei. Entä se toinen ärrä,mukava ja iloinen likka tiskin takana ja he muutkin siellä asiallisia:-)

    • asiakas5

      Samaa mieltä olen asiakaspalvelu törkeää myyjät vaihtoon heti!

    • Marj

      Mulle samaisessa kioskissa tiuskattiin kerran, että "ei tämä mikään kirjasto ole", ku alle minuutin olin lehtiä selannut...

      • Tiibzu

        ..ihan oikein sanottu! Lukekaa lehdet kotona maksettuanne ne!


      • 956
        Tiibzu kirjoitti:

        ..ihan oikein sanottu! Lukekaa lehdet kotona maksettuanne ne!

        Jos niitä ei saa katsoa, niin ne ovat sellofaanissa. Mitä hittoa ne on siinä telineissä. Niitä lehtiä näyttää lukevan myös nuo neuroottiset myyjät. Keneltä se on pois jos katsoo kannattaako ostaa. Samoin tutkitaan rätit, elintarvikkeet , koneet ja kaikki muutkin. Nipotus hiiteen ja ystävällisyyttä lisää. R-kioskin hinnoilla myös palvelun pitäisi olla parempaa. Hiukan hormonigeeliä lisää niin sujuu helpommin tuo asiakaspalvelukin.


      • erja4
        956 kirjoitti:

        Jos niitä ei saa katsoa, niin ne ovat sellofaanissa. Mitä hittoa ne on siinä telineissä. Niitä lehtiä näyttää lukevan myös nuo neuroottiset myyjät. Keneltä se on pois jos katsoo kannattaako ostaa. Samoin tutkitaan rätit, elintarvikkeet , koneet ja kaikki muutkin. Nipotus hiiteen ja ystävällisyyttä lisää. R-kioskin hinnoilla myös palvelun pitäisi olla parempaa. Hiukan hormonigeeliä lisää niin sujuu helpommin tuo asiakaspalvelukin.

        kioskin pitäjä on järkyttävä.........


      • 56yju877
        erja4 kirjoitti:

        kioskin pitäjä on järkyttävä.........

        yuyj
        22.6.2014 14:51
        0
        Sulje
        Mitä te rahattomat lerppapallit itkette?


      • Valivalivaliiiii
        erja4 kirjoitti:

        kioskin pitäjä on järkyttävä.........

        Vai on kioskin pitäjä järkyttävä.
        mitäs täällä huutelet nimettömänä, kun et uskalla omalla nimelläsi kirjoittaa.
        Olet luuseri ja raukkis nainen. pistä vaan ne Tenat paikoilleen housuilles vai vaihdatko Tenojasi ollenkaan???


      • ulla7
        Valivalivaliiiii kirjoitti:

        Vai on kioskin pitäjä järkyttävä.
        mitäs täällä huutelet nimettömänä, kun et uskalla omalla nimelläsi kirjoittaa.
        Olet luuseri ja raukkis nainen. pistä vaan ne Tenat paikoilleen housuilles vai vaihdatko Tenojasi ollenkaan???

        Ei se akka ainakaan asiakasppalveluun sovi .äkkiä pois ...........


      • pillu 40
        ulla7 kirjoitti:

        Ei se akka ainakaan asiakasppalveluun sovi .äkkiä pois ...........

        sinä muistaakseni yritit varstaa suklaapatukan.. muistako?


      • ulla7
        pillu 40 kirjoitti:

        sinä muistaakseni yritit varstaa suklaapatukan.. muistako?

        väärin se oli.suklaa munaaaaaa............


      • höpö höpö
        erja4 kirjoitti:

        kioskin pitäjä on järkyttävä.........

        ...hyvää halloweenia...


    • R-myyjä

      Varkaudesta kaksi kertaa kiinni otettu poika täällä soittaa kuonoaan. Ensimmäisellä kerralla oli juuri alle 15 ja toisella ja 16. Perhetausta siemenviljaviljelijät Alastarosta.

    • pöhkö

      Omituista valittamista.
      Antakaa palaute suoraan kyseiselle henkilölle tai menkää alastarolle

      • miracle 100

        On annettu palautetta a on perseestä


    • jd455y

      No on taas ihmisillä murheet...

    • Wonderful person

      Minä se olen niin hyvä ihminen, että voin arvostella toisia ihan näin julkisesti. En koskaan käyttäydy sopimattomasti missään ja olen kaikkien kauppiaiden ihanneasiakas.... olen ihana, kiitos siitä, että olen tällaiseksi syntynyt.

      • jani-petteri 16 vee

        Minä olen ökyiän poika! Oon jääny kiinni varastelusta jo monesti. Iskä kyllä poliisis hoitaa ne asiat he hee heee... Mä sano suoraa et se akka ei sovi .... nii se ei sovi kioskiin myyjäks!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      29
      2165
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1549
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1485
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      112
      1242
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1179
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      914
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      870
    8. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      795
    9. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      282
      759
    10. Oletko mustasukkainen luonne?

      Tai ylipäätään millaisia tunteita herättää, jos kaivattuasi liehittelee joku muu tai hän deittailee jonkun muun kanssa?
      Ikävä
      80
      705
    Aihe