Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️
Runebergin tortut
269
1318
Vastaukset
- Anonyymi
No turhia kaloreita. Et ainakaan pääse lihomaan. Ja kaupasta saa jos haluat torttua. Autolla pääset nopeasti hakemaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Turhia kyllä, mutta hyviä. En mä nyt jaksa vielä lähteä. Herään ensin ja mietin sitten.
Kyllä sä ehdit vielä käymään kaupassa ostaa torttuja.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sä ehdit vielä käymään kaupassa ostaa torttuja.
Onhan tässä koko päivä aikaa.
- Anonyymi
Itse säästin rahaa, kun ostin pullavapitkon (voikaneli- pitko), jossa epäpv. 6.2/25. Maksoin 2,70 euroa/ 400gr. Hyvää oli ja täytin sillä makeanhimoni.
Anonyymi kirjoitti:
Itse säästin rahaa, kun ostin pullavapitkon (voikaneli- pitko), jossa epäpv. 6.2/25. Maksoin 2,70 euroa/ 400gr. Hyvää oli ja täytin sillä makeanhimoni.
Hienoa. Tätä en huomannut aiemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku naisia alaspäin katsova oli gubbe sinun pullahehkutuksesta utelias. Hyvä jos oot pitkoa kerran pidelly sinäkin tms
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Turhia kyllä, mutta hyviä. En mä nyt jaksa vielä lähteä. Herään ensin ja mietin sitten.
Ihan nakkikakkaa koko Runebergin tortut
- Anonyymi
Ei pysty promillemittari varottaa punasella 2 promillee ei auta ku ottaa etäkännit onko alkkiskavereita hereillä runebergin etäkännit kuvitellaan, että ollaan kappelissa dokaamassa. Tää avaa henkel drockenin ja ottaa lasihyllyltä pari kuoharilasia. Tarjoo matille lasin kuoharia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pysty promillemittari varottaa punasella 2 promillee ei auta ku ottaa etäkännit onko alkkiskavereita hereillä runebergin etäkännit kuvitellaan, että ollaan kappelissa dokaamassa. Tää avaa henkel drockenin ja ottaa lasihyllyltä pari kuoharilasia. Tarjoo matille lasin kuoharia.
Olihan matti linjalla. Ei kun s24llä kyllä täällä yksi matti pitää olla.noniin matti ota kossuvissy mä tarjoon ota samantien se tuplana maistuu niin paremmalta. Missä muruseni on? Vinkkaa kappelin tarjoilijalle" tuplana kiitos!". Matti vedä se ykkösellä että jaksat.
- Anonyymi
Huomenta,minulla on pullaa kahvin kanssa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Huomenta. Minulla on munia ja leipää. 😊
Ooh...ne onkin tosi hyvää
Anonyymi kirjoitti:
Ooh...ne onkin tosi hyvää
Eilen keitin munat. Ne säilyy paremmin ja on hyvää leivän päällä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minä tykkään tehä omeletteja.😋
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miten raskit ? Eikös se käyny kipeästi 😉🤭?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Aa kiva. En olekaan koskaan tehnyt. 😊
Oikeesti. Et ole ikinä tehnyt munakasta. Mikset?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mitähän sä nyt kuvittelit? 😉
Sanon tarkemmin joskus kahden kesken. 😉🌷🤗
Anonyymi kirjoitti:
Sanon tarkemmin joskus kahden kesken. 😉🌷🤗
Oho, no nyt kävi mielenkiintoiseksi tämä. 🙃
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Oho, no nyt kävi mielenkiintoiseksi tämä. 🙃
Varmasti tykkäät. Et juokse karkuun. Annetaan ajan.kypsyä. Mukavia aikoja odotellessa. 🌼😊🌸
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Huomenta. Minulla on munia ja leipää. 😊
Välillä vaikea uskoa susimies tähän, mutta kyyllähän se muitakin leipä elättää
- Anonyymi
ABC :lle tortulle.
- Anonyymi
Vielä köyhemmät tulee pian kateelliseksi ilmaisesta sumpista. Marise, jotta muut menettää ainakin vitosen viikossa. Aika PS
- Anonyymi
Sun kannattaa mennä sitten tänään salille koska yhdessä tortussa on 400 kcal ja hyvin vähän mitään vitamiineja ja hivenaineita.
Joo se on tiedossa, mikä kaloripommi se on, koska oon tässä jo vähän aikaa taas laitellu appiin ylös syömiseni. Siitä saa energiaa hyvin liikuntaan.
Salille oli tänään tarkoitus mennäkin.
Eilen meni kalorit hyvin miinuksille ainakin 500 kcal.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Joo se on tiedossa, mikä kaloripommi se on, koska oon tässä jo vähän aikaa taas laitellu appiin ylös syömiseni. Siitä saa energiaa hyvin liikuntaan.
Salille oli tänään tarkoitus mennäkin.
Eilen meni kalorit hyvin miinuksille ainakin 500 kcal.Hyvä. Alkaa sun paino tippuu.
- Anonyymi
Ainahan sitä torttua tekee mieli.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä, aina, etenkin sellaista laatutorttua.
No siinä tapauksessa tässä olis sulle vinkkejä
https://www.mtvuutiset.fi/aihe/runebergintortut/5647142 - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä, aina, etenkin sellaista laatutorttua.
Aika moni naisihminen assosioi tortun turdiin, joten treenaahan vielä susimies tuota viettelevää kieltä
No nyt sinne salille sitten......
- Anonyymi
Hyvää päivää😊👍♥️❄️🍒👩lunta sateleepi
- Anonyymi
Susi ei nyt ehdi hän meni salille.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Oikein hyvää päivää ❄️❄️❄️❄️😊❤️
Sulla oli sitten tosi lyhyt treeni.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Helou. Oli hyvät treenit. Mitä kuuluu 🤗❄️❤️✨
😊Moi ihan hyvää mitä ruokaa söit♥️❄️🍒🤗👩
Anonyymi kirjoitti:
😊Moi ihan hyvää mitä ruokaa söit♥️❄️🍒🤗👩
Hei. Keitin riisiä, ja paistoin vokkivihanneksia ja lihapullia 🤗❄️❤️✨
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
kuulostaa hyvältä. oliko hyvää
Anonyymi kirjoitti:
kuulostaa hyvältä. oliko hyvää
Oli kyllä. Laitoin vähän chilimajoneesia mukaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
kuulostaa maukkaalta
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
mukavaa että oli hyvää
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
😊👍👩Oli varmasti hyviä♥️❄️🍒
Anonyymi kirjoitti:
😊👍👩Oli varmasti hyviä♥️❄️🍒
Oli kyllä, ja tulin täyteen 😊 Täälläkin on lumimyrskyä ❄️❤️✨ Mitä olet touhunnut? 😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Oli kyllä, ja tulin täyteen 😊 Täälläkin on lumimyrskyä ❄️❤️✨ Mitä olet touhunnut? 😊
Mitään kummempaa hiukan jumppailin tässä kotona🥱😊👩♥️❄️🍒
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt voitkin sitten ottaa päikkärit kun näyttää haukotuttavan
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kun jumppasit 😊 Ajattelin laittaa kahvetta, ja syödä tortun. ❄️❤️✨😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiva kun jumppasit 😊 Ajattelin laittaa kahvetta, ja syödä tortun. ❄️❤️✨😊
Ok milloin se Runebergin päivä on😊👩♥️❄️🍒eipä ole tullut ostettua sitä torttua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oikeesti. se on tänään. onko sulla oikeesti kaikki hyvin kirsikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syötkö jotain lääkkeitä vai miksi et on tällä planeetalla ollenkaan? sä oot koko ajan ihan ulalla kaikesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🙄🙄🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😳😯🙄🙈🤔
Anonyymi kirjoitti:
Tänään se on. 😊 Mä kävin hakemassa kaupasta, salin jälkeen ❄️❤️✨😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tänään se on. 😊 Mä kävin hakemassa kaupasta, salin jälkeen ❄️❤️✨😊
Eikö sua ihmetytä koskaan miten ulalla kirsikka on kaikesta? Ja sä haluut tuollaisesta naisesta tyttöystävän itsellesi. No te kyllä sovitte hyvin yhteen.
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sua ihmetytä koskaan miten ulalla kirsikka on kaikesta? Ja sä haluut tuollaisesta naisesta tyttöystävän itsellesi. No te kyllä sovitte hyvin yhteen.
No voi elämän kevättä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No voi elämän kevättä.
Niin just. Olette molemmat yhtä yksinkertaisia sillä erolla että sä tiedät liputuspäivät.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vielä tyttökaveri, kun ei olla edes treffattu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko liikuntarajotteinen? Onko käytössäsi pyörätuoli.Ei tarvitse pelätä kaatumisia.Jumppatuokiot näköjään tarpeelliset sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirsikka huijaa;)
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei ole vielä tyttökaveri, kun ei olla edes treffattu...
Mutta silti sovitte ystävinä hyvin yhteen. Mä en jaksais ikinä noi pihalla olevaa ihmistä katsella.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta silti sovitte ystävinä hyvin yhteen. Mä en jaksais ikinä noi pihalla olevaa ihmistä katsella.
Tarviiko sitä olla niin suvaitsematon. Ei minullekaan merkitse kaikki tämmöiset merkkipäivät yhtään mitään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tarviiko sitä olla niin suvaitsematon. Ei minullekaan merkitse kaikki tämmöiset merkkipäivät yhtään mitään.
En käytä tässä yhteydessä sanaa kasvatettu, vaan oletko kasvanut tynnyrissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin just. Olette molemmat yhtä yksinkertaisia sillä erolla että sä tiedät liputuspäivät.
Sinä taidat olla tämän narratiivin narri, jos uskottelet itsellesi susiguben kirjoittelevan kenenkään muun kuin itsensä kanssa ja olet jostain käsittämättömästä syystä karheana vielä tästä hyvästä. Taitaa guben kuvitteelliset kirsit taittua sinun silmiin miten sattuu
- Anonyymi
Nyt vois päikkärit ottaa🥱😊👩♥️❄️🍒
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin voisi kyllä kohta 😊❄️ Mutta ensin kahvetta❤️✨
😊👩♥️❄️🍒😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😊👩♥️❄️🍒😄
No niin ja kohta sitten juodaan iltatee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin ja kohta sitten juodaan iltatee
Ei vaan nyt pitää syödä😊👩❄️🍒
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan nyt pitää syödä😊👩❄️🍒
niin ja sitten pitää mennä ruokalevolle koska syöminen ramasee
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvää ruokahalua 😄❄️♥️
Kiitos😊olikin nälkä sekin saattaa välillä väsyttää♥️👩❄️🍒Oletko huomannut sellaista
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos😊olikin nälkä sekin saattaa välillä väsyttää♥️👩❄️🍒Oletko huomannut sellaista
Olen huomannut. Mietin kanssa ruokalevolle menoa, mutta en nyt enää maltakaan. 😊❄️♥️
- Anonyymi
Mä ennustin kirsikan ottavan päikkärit. Hitsi miten hyvä ennustaja mä olen. ja nyt nukkuu iltaan asti. Juo iltateen ja menee uudelleen nukkumaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Et ennustanut ollenkaan oikein. 😅
Niinkö olet mielikuvitusolentosi kohdalla tänään päättänyt? Mitä muuta pistät kirsiliinin tänään puuhaamaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö olet mielikuvitusolentosi kohdalla tänään päättänyt? Mitä muuta pistät kirsiliinin tänään puuhaamaan?
Gubbe on varmaan sen verran pessimistinen luonne, että Kirsi moittii häntä kovin?
- Anonyymi
Ihminen joka ei käy töissä. Nukkuu yöllä joutuu ottaa päikkärit koska päivän ainoa puuha on kotijumppa. Mä menisin kirsikkana verikokeisiin. Tollanen väsymys ei ole normaalia. Voisko sitä jumppaa keventää ettei se väsyttäis noin paljon. Millasta kotijumppaa se on jos se noin fyysisesti väsyttää. Ei se näköjään kirsikan kuntoa kasvata kun nukkumaan pitää mennä. Ja tätä jatkunut jo vuoden päivät. Joku siinä mättää.
- Anonyymi
Saattaa jossain perähikiän vinttiboxissa erakoitunut hikky hymynkare suupielessään skriivailla kirsikkastoorin jatkokertomusta. Etuna ja silmänruokana emoijit kuin apteekin hyllyltä fiilistä nostattamaan.Kyllä tänäänkin vahva veikkaus feikkauksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa jossain perähikiän vinttiboxissa erakoitunut hikky hymynkare suupielessään skriivailla kirsikkastoorin jatkokertomusta. Etuna ja silmänruokana emoijit kuin apteekin hyllyltä fiilistä nostattamaan.Kyllä tänäänkin vahva veikkaus feikkauksesta.
No tottahan toki tätä tarinallisuutta tuottaa joku yksinäinen eunuck peräkammarista, mutta mitä nämä eräät vielä tästä kerronnasta hakee, sitä ei pysty selittämään enää edes Hannu Lauerma🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tottahan toki tätä tarinallisuutta tuottaa joku yksinäinen eunuck peräkammarista, mutta mitä nämä eräät vielä tästä kerronnasta hakee, sitä ei pysty selittämään enää edes Hannu Lauerma🤔
🧐🤣🤣
- Anonyymi
Väännä tortut 🤓
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyi sua.
Mitä hyi. Jos et tiennyt niin leipomisesta ja taikinan tekemisestä käytetään saan vääntäminen . huomaa ettet ole mikää leivonta ihminen
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hyi. Jos et tiennyt niin leipomisesta ja taikinan tekemisestä käytetään saan vääntäminen . huomaa ettet ole mikää leivonta ihminen
No en kyllä ole leiponut mitään, se on totta. Ei se ole yksin kovin kivaa alkaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No en kyllä ole leiponut mitään, se on totta. Ei se ole yksin kovin kivaa alkaa.
Susta ei ole mikään kivaa yksin. Pyydä kirsikkaa luoksesi leipomaan.
mustasusi kirjoitti:
Aivan juu. Nyt mäkin hokasin, vääntää, siis taikinakoukut. Jossai hylätyssä leipomossa oon nähny sellaset oikeen isot koukut. Mutta leivonta tai ees mikään talousihminen en todellakaan mäkään oo. Ei luonnistu ja onnistuu väärin.
Anonyymi kirjoitti:
Susta ei ole mikään kivaa yksin. Pyydä kirsikkaa luoksesi leipomaan.
Se on vähän sellaista, että jotain on kiva tehdä yksin, ja jotain jonkun muun kanssa.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Aivan juu. Nyt mäkin hokasin, vääntää, siis taikinakoukut. Jossai hylätyssä leipomossa oon nähny sellaset oikeen isot koukut. Mutta leivonta tai ees mikään talousihminen en todellakaan mäkään oo. Ei luonnistu ja onnistuu väärin.
Jero, sun pitäis olla täällä useammin. Sä oot oikein mukava.
- Anonyymi
Italianpataa hmm mausteilla olipas hyvää punajuuri 🥗
- Anonyymi
Kuudelta makaronia ja soijarouhetta ja lisukkeena salaattia
- Anonyymi
Hyvää Runebergin tortun päivää!
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos samoin sinulle. Oli kyllä herkullista. Vaikka nyt täytyy kyllä alkaa herkkulakkoon.
Miksi? sullahan kasvaa lihakset yöllä niin mitä suotta herkkulakkoon
Anonyymi kirjoitti:
Mites nää nyt liittyy yhteen?
Anonyymi kirjoitti:
Ei lihas kasva yöllä, jos ei nuku. Nukkuessa ne kasvaa, jos on treenannu.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mites nää nyt liittyy yhteen?
Sä oot aikasemminkin herkutellut ja sanonut että lihakset kasvaa yöllä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
.....
......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
......
Lyhyestä virsi kaunis tai liian lyhyt kaj
- Anonyymi
Hyvää Runebergin päivää sudelle! 🇫🇮
Ihmettelin aamulla että mikä liputuspäivä tänään. 🙈 Tortut jäi kauppaan. 😀Kiitoksia. Joo, joskus niitä ei muista yksinkertaisesti. Lippu liehuu minun keittiöikkunan edessä, sitä ei voi olla huomaamatta. Tykkään noista tortuista, niin oli ostettava, vaikka kalliita ovat.😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitoksia. Joo, joskus niitä ei muista yksinkertaisesti. Lippu liehuu minun keittiöikkunan edessä, sitä ei voi olla huomaamatta. Tykkään noista tortuista, niin oli ostettava, vaikka kalliita ovat.😊
Että se siitä herkkulakosta. No huomenna aloitat. Johan sä oot laihduttanut vuoden päivät ja ylipaino vaan lähtenyt käsistä. Kannattais vähän miettiä mitä syö ja pitääkö se sun kalorikulutus paikkansa. Mutta itepähän teet valinnat.
Anonyymi kirjoitti:
Että se siitä herkkulakosta. No huomenna aloitat. Johan sä oot laihduttanut vuoden päivät ja ylipaino vaan lähtenyt käsistä. Kannattais vähän miettiä mitä syö ja pitääkö se sun kalorikulutus paikkansa. Mutta itepähän teet valinnat.
Niin, kyllä mä nyt olen muutoksia tehnyt ja herkkuja vähennän.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitoksia. Joo, joskus niitä ei muista yksinkertaisesti. Lippu liehuu minun keittiöikkunan edessä, sitä ei voi olla huomaamatta. Tykkään noista tortuista, niin oli ostettava, vaikka kalliita ovat.😊
Mulla lippu liehuu partsin edessä niin ei voi olla näkemättä. 😊
Tortut on kyllä hyviä, nykyään on vaan niin monta eri valmistajaa ja eri reseptillä.
Kaveri oli leiponut ja lupasi tarjota kahvin kanssa kun meen ens viikolla käymään. 🤗 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies käy salilla niin se on jo todella hyvä juttu. Turhaa nipotusta tuollainen. Nauttisit itse tortusta välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tortut on kyllä hyviä, nykyään on vaan niin monta eri valmistajaa ja eri reseptillä.
Kaveri oli leiponut ja lupasi tarjota kahvin kanssa kun meen ens viikolla käymään. 🤗No niin. Pikku hiljaa aloitat sen herkkulakon. Suotta sitä aloitat ennen kuin oot kaverilla käynyt herkuttelee. Ja niissä on eri kalorimääriäkin
Anonyymi kirjoitti:
Kaveri oli leiponut ja lupasi tarjota kahvin kanssa kun meen ens viikolla käymään. 🤗Joo, olen kanssa huomannut maussa eroja. Täällä ei ehkä oikein voi mainostaa. Kiva kaveri sulla kun pyytää kylään. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies käy salilla niin se on jo todella hyvä juttu. Turhaa nipotusta tuollainen. Nauttisit itse tortusta välillä.
niin ja on laihduttanut yli vuoden ja silti ylipaini on lähtenyt käsistä. vaikka treenaa. Mulla ei ole nyt tarvetta syödä herkkuja. Kiitos vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy vähän nipottaa. Jos yli vuoden on laihduttanut ja paino noussut niin täytyy olla tarkempi mitä suuhunsa laittaa. Jos kerta voi herkutella niin silloin ei kannattai nipottaa ylipainostaan. Mutta naisena paino kyllä putoaa vaikka en nosta rautaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Joo, olen kanssa huomannut maussa eroja. Täällä ei ehkä oikein voi mainostaa. Kiva kaveri sulla kun pyytää kylään. 😊
Jep, kaveri on kyllä huippu kun jaksaa ja viitsii touhuta. 😊
Ei kannata varmaan mainostaa täällä. 😀 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy vähän nipottaa. Jos yli vuoden on laihduttanut ja paino noussut niin täytyy olla tarkempi mitä suuhunsa laittaa. Jos kerta voi herkutella niin silloin ei kannattai nipottaa ylipainostaan. Mutta naisena paino kyllä putoaa vaikka en nosta rautaa.
Jaha kerrohan susimies ihmeessä lisää naisten fysiologiasta🤭
- Anonyymi
Täällä on ollut runebergintorttuja myynnissä jo viikon. Kyllä niitä torttuja voi ostaa aikasemminkin eikä vaan tiettynä päivänä.
- Anonyymi
ja kyllä niitä torttuja on myynnissä vielä huomenna ja varmasti vielä useampana päivänä. Mikä siinä liputuksessa on niin ihmeellistä että silloin voi vaan syödä runebergintorttua. Tuskin hän pahastuu jos torttuja syö viikko aikasemmin tai huomenna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja kyllä niitä torttuja on myynnissä vielä huomenna ja varmasti vielä useampana päivänä. Mikä siinä liputuksessa on niin ihmeellistä että silloin voi vaan syödä runebergintorttua. Tuskin hän pahastuu jos torttuja syö viikko aikasemmin tai huomenna.
Voihan torttu että tää nyt meni vakavaksi. Tällä ollut torttuja kaupoissa vaikka miten kauan jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan torttu että tää nyt meni vakavaksi. Tällä ollut torttuja kaupoissa vaikka miten kauan jo.
Kun jotkut on harmissaan kun eivät tänään ole syöneet runebergintorttua. Niin yritin lohduttaa että niitä voi syödä muulloinkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun jotkut on harmissaan kun eivät tänään ole syöneet runebergintorttua. Niin yritin lohduttaa että niitä voi syödä muulloinkin
Ok. Mä syön ens viikolla, en stressaa että minä päivänä syön. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Mä syön ens viikolla, en stressaa että minä päivänä syön. 😊
Kiva Kun joitakin harmittaa kun ei ole torttua kahvin kanssa
Teemana tänään: Torttu!
- Anonyymi
Huomenna on saamelaisten kansallispäivä. Eli huomennakin juhlistat kun on juhlapäivä ja liputetaan.
- Anonyymi
Kyllä!! 👍
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna on saamelaisten kansallispäivä. Eli huomennakin juhlistat kun on juhlapäivä ja liputetaan.
Jää mulle yks torttu huomiseksikin. 😄
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jää mulle yks torttu huomiseksikin. 😄
Mitä sulle herkkulakko tarkoittaa?
Anonyymi kirjoitti:
🤣 Sitä että ensin syödään herkut pois, eikä osteta sen jälkeen uusia.
- Anonyymi
Eiks se oo ihan hyvä teema? 👍😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
🤣 Sitä että ensin syödään herkut pois, eikä osteta sen jälkeen uusia.
No niin ja sitten taas viikonloppuna lohtusyödään irtokarkkeja kotona yksinään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mun mielestä se on. 😊
Ihan koko päivä omistettu tortulle. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kävin aamulla tortulla. olkoot se mun päivän torttu.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että on yksipäivä vuodesta kokonaan tortulle. 😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tylsää. Täytyy hommata itselleni ummetus
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvää torttu päivää kaikille, oli se sitten missä muodossa tahansa. 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako huomennakin olla torttupäivä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako huomennakin olla torttupäivä?
Joillekin joka päivä on torttu päivä, suotakoon se heille. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta sitä saa puoleen hintaan😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta sitä saa puoleen hintaan😂
Miten sinä susimies saatkin yhdestä pullapalasta tällaisen jaarittelua aikaan? Ja elämän kova korkia_koulu seuraa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No weed, then all sad
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poronlihaa sitten ruuaksi?
Mitäs Kirsikalle kuuluupi? 😊✨❄️❤️
- Anonyymi
Kyllähän sun pitäis tietää että sillä on iltateen aika.
- Anonyymi
Hyvää iltaa☕️😊♥️👩❄️
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää iltaa☕️😊♥️👩❄️
Kiitos, oikein hyvväätä iltaa sinnekin. On iltateen aika ☕️😊♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos, oikein hyvväätä iltaa sinnekin. On iltateen aika ☕️😊♥️
Kiitos kovasti☕️😊♥️👩❄️
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kovasti☕️😊♥️👩❄️
Oikein hyvää teehetkeä. Minäkin laitan teetä. ☕️😊♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Oikein hyvää teehetkeä. Minäkin laitan teetä. ☕️😊♥️
Kiitos join sen jo kylläkin☕️😊♥️👩❄️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ok. On aika hiljainen ilta. ☕️😊♥️
No juttele kirsikan kanssa niin ei ole hiljainen
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ok. On aika hiljainen ilta. ☕️😊♥️
Onko sielläkin hiljaista😊♥️👩❄️🍒
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai että. olkaa molemmat hiljaa ja kuunelkaa sitä hiljaisuutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Susi yrittää sanoa että haluis jutella sun kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Joo on... Todella kun katsoo uloskin, niin siellä ei tapahdu mitään. Lunta on tullut paljon. ☕️😊♥️
Anonyymi kirjoitti:
ai että. olkaa molemmat hiljaa ja kuunelkaa sitä hiljaisuutta
Niin mä oon tässä välillä tehnykin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin mä oon tässä välillä tehnykin.
no silloin ilta on hiljainen ihan loogisesti. Sehän on selvä
Anonyymi kirjoitti:
Susi yrittää sanoa että haluis jutella sun kanssa.
Mä vaan totesin että on hiljainen ilta.
mustasusi kirjoitti:
Mä vaan totesin että on hiljainen ilta.
Semmoinen kun katsoo parvekkeella maisemaa, ja puhaltelee savuja sikarista. Tulee vaan muistoja menneistä mieleen...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Joo on... Todella kun katsoo uloskin, niin siellä ei tapahdu mitään. Lunta on tullut paljon. ☕️😊♥️
Ihan kiva kun on lunta mut silleen sopivasti😊♥️👩❄️🍒
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kiva kun on lunta mut silleen sopivasti😊♥️👩❄️🍒
Mä tykkäsin tämän päivän kelistä. Oli sellaista tuulta ja tuiskua. Olis pitänyt olla vähän ulkona. Se aina jää... ☕️😊♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä tykkäsin tämän päivän kelistä. Oli sellaista tuulta ja tuiskua. Olis pitänyt olla vähän ulkona. Se aina jää... ☕️😊♥️
Sisällä ollut koko päivän🥱♥️👩❄️🍒
Anonyymi kirjoitti:
Sisällä ollut koko päivän🥱♥️👩❄️🍒
Mäkin joo, salilla kävin sentään. 😊 Meinasin käydä moikkaa poikaa, mutta se sanoi että mieluummin huomenna. 😊♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mäkin joo, salilla kävin sentään. 😊 Meinasin käydä moikkaa poikaa, mutta se sanoi että mieluummin huomenna. 😊♥️
Ok kiva kun käyt🥱♥️👩❄️🍒👍
Anonyymi kirjoitti:
Ok kiva kun käyt🥱♥️👩❄️🍒👍
On mukava 😊 Kyllä siellä kuulemma kaikki hyvin on. Huomenna olis tarkoitus käydä uimassaki 😊❄️♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On mukava 😊 Kyllä siellä kuulemma kaikki hyvin on. Huomenna olis tarkoitus käydä uimassaki 😊❄️♥️
Ok kiva juttu👍🍒❄️👩♥️🥱
Anonyymi kirjoitti:
Ok kiva juttu👍🍒❄️👩♥️🥱
Mitäs sulla suunnitelmia huomiselle? mä joudun menee myös töihin, vaikka piti olla vapaapäivä... 😑 😊❄️♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mitäs sulla suunnitelmia huomiselle? mä joudun menee myös töihin, vaikka piti olla vapaapäivä... 😑 😊❄️♥️
😊🥱huomisesta ole vielä selvyyttä♥️👩🍒❄️
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Aika näyttää mitä tulee. 😊❄️♥️
Anonyymi kirjoitti:
Teen uuden ketjun. Tää on aika täys. 😊
- Anonyymi
Vähän mä olen hyvä ennustaa mitä kirsikka tekee. Ennustin päikkärit ja iltateen. Oonko vähän hyvä
- Anonyymi
Ennustan seuraavaksi että kirsikka poistuu palstalta ja toivottaa vielä sudelle hyvää yötä ennen sitä. Jos näin ei tapahdu niin sitten olen ollut väärässä
- Anonyymi
illan aihe : hiljaisuus
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä. Deep silence.
no höh. olis ollut kiva tietää kirsikan ajatuksia mutta se ei toteudu tänäänkään
https://www.youtube.com/watch?v=KnGSVIZGkQo
FKA twigs - Eusexua- Anonyymi
Eipä tiiä.Eilen kehuin ettei minuun tartu flunssat ja nyt on konkreettisesti vatsaflunssa.🫤
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Oijoi... Se ei oo mukavaa. Toivotan pikaista paranemista. 😧
Kiitti.Onneksi ei tarvitse kaupassa käydä.
Anonyymi kirjoitti:
Se helpottaa. Voit keskittyä toipumiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kyl vähäsen inhaa
- Anonyymi
Runebergin vaimo oli kauhea pihtari kun antoi miehelleen torttua vain kerran vuodessa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Voiko sitä saada muka useamminkin?
Ei mutta voi saada harvemminkin.Mitäpä olis semmonen 10 vuotta ilman?👌
- Anonyymi
pihtari vaikka saivat 8 lasta. Monta lasta pitäis saada ettei ole pihtari
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Voiko sitä saada muka useamminkin?
no oli heillä ainakin 8 kertaa yhdyntää koska 8 lasta vaimo synnytti.
- Anonyymi
Heidän ensimmäinen lapsi kuoli ja kuolema oli traumaattinen perheelle. Luuletko että silloin halutaan panna. Voisit käyttää vähän aivojasi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mutta voi saada harvemminkin.Mitäpä olis semmonen 10 vuotta ilman?👌
No mä oon tässä ollu jo 15 vuotta ilman.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
ihanaa . kilpailu siitä kenen seksitön elämä on kestänyt pidempään
Anonyymi kirjoitti:
ihanaa . kilpailu siitä kenen seksitön elämä on kestänyt pidempään
Juu mä tuun voittamaan sen kisan. Tällä naamalla ei voi muuta, ku kusta muuntajaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Juu mä tuun voittamaan sen kisan. Tällä naamalla ei voi muuta, ku kusta muuntajaan.
Voitko kertoa mitä tuolla tarkoitat?Kussa muuntajaan?
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö mikä on muuntaja? Ja mitä voi tapahtua kun kusee, eli pissaa siihen?
Anonyymi kirjoitti:
no oli heillä ainakin 8 kertaa yhdyntää koska 8 lasta vaimo synnytti.
No wau. Kerrassaan kiihkeä suhde.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Okei,samoissa mennään, ehkä vuosi lisää.
Ei sitä uskalla enään yrittääkään.Ihan vaikka miellyyttääkseen toista. Anonyymi kirjoitti:
Okei,samoissa mennään, ehkä vuosi lisää.
Ei sitä uskalla enään yrittääkään.Ihan vaikka miellyyttääkseen toista.Mä oonki ollut sinkkuna koko sen ajan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minäpä olen ollut koko elämäni, ikää nyt 41v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäpä olen ollut koko elämäni, ikää nyt 41v.
Tämä ilahduttaa sutta kovasti
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No wau. Kerrassaan kiihkeä suhde.
niin ja samaan aikaan suhde toisen naisen kanssa ja sitten oli vielä yksi ihastus josta emilie oli mustasukkainen
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tiedätkö mikä on muuntaja? Ja mitä voi tapahtua kun kusee, eli pissaa siihen?
miksi sun muuntajan päälle pitäis pissata? kerro susi mikset voi pissata muualle
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Otan osaa.
No jaa, en edes halua enää tässä iässä, kun en tule koskaan saamaan niitä menetettyjä vuosia takaisin. Psyyke vahingoittunut peruuttamattomasti siltä osin.
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ilahduttaa sutta kovasti
Mikä tässä muka ilahduttaa? Tuo on helkutin surullista. Menee ihmisen elämä hukkaan.
Anonyymi kirjoitti:
niin ja samaan aikaan suhde toisen naisen kanssa ja sitten oli vielä yksi ihastus josta emilie oli mustasukkainen
Se on ihmisten elämää tuo. Tunteet on sellaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi sun muuntajan päälle pitäis pissata? kerro susi mikset voi pissata muualle
Jospa susimies haluaa kokeilla sähköshokkihoitoa väärään päähän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko olet nolannut itseäsi tarpeeksi tivaamalla tältä susimieheltä tietoa kun se muun tekstin kommentoiminen ei tuota tulosta? There’s no woman here so hit the road you
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
🤣🤣🤣
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sano milloin tuut. Mä tsekkaan kytiksellä
😁😁😁
- Anonyymi
Jos sulla kuolis kaksi lasta niin sä varmaan olisit jee mennään heti panee
- Anonyymi
Ei se oo noin yks selitteistä.
Jotkut hakee juuri lohtua seksistä.Dopamiini antaa lievitystä moniin tuskiin sekä henkisiin että fyysisiin.
Nuorempana luili kans et nehän on ihan hirviöitä tuommoiset.Mut kun elää pitempää huomaa ettei asiat oo musta valkoisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut hakee juuri lohtua seksistä.Dopamiini antaa lievitystä moniin tuskiin sekä henkisiin että fyysisiin.
Nuorempana luili kans et nehän on ihan hirviöitä tuommoiset.Mut kun elää pitempää huomaa ettei asiat oo musta valkoisia.Lisään.Sekin on vääträ luulo että masennus aiheuttaa miehillä potenssi ongelmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuorempana luili kans et nehän on ihan hirviöitä tuommoiset.Mut kun elää pitempää huomaa ettei asiat oo musta valkoisia.niin ja jotkut menee naimisiin pikkuserkkunsa kanssa
Anonyymi kirjoitti:
Lisään.Sekin on vääträ luulo että masennus aiheuttaa miehillä potenssi ongelmaa.
Ei sitä aiheuta kuin ne masennuslääkkeet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin ja jotkut menee naimisiin pikkuserkkunsa kanssa
En oo mennyt mutta ei se haittaa ,jopa serkun kanssa on menty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin ja jotkut menee naimisiin pikkuserkkunsa kanssa
Susiko on mennyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Susiko on mennyt?
ei vaan runeberg meni pikkuserkkunsa kanssa naimisiin
- Anonyymi
En tiennyt mutta ennenvanhaan oli se yleistä.Silloin ihmiset ei suhtautuneet hyvin "haureuteen".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo mennyt mutta ei se haittaa ,jopa serkun kanssa on menty.
mutta runeberg ei halunnut vaimoaa vaan itseään 19 v nuorempaa emilietä
Anonyymi kirjoitti:
mutta runeberg ei halunnut vaimoaa vaan itseään 19 v nuorempaa emilietä
Sen ymmärrän oikein hyvin. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiennyt mutta ennenvanhaan oli se yleistä.Silloin ihmiset ei suhtautuneet hyvin "haureuteen".
kun joku sanoi että runebergin vaimo oli pihtari vaikka heillä oli seksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä runebergin vaimo hyväksy salarakkaan erittäin hyvin
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sen ymmärrän oikein hyvin. :D
emilie oli tuolloin 15 vuotias. Nykyään olisi laitonta tuollainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kun joku sanoi että runebergin vaimo oli pihtari vaikka heillä oli seksiä.
Se oli kieliposkella sanottu, koska Runebergin torttua syödään tavallisesti vain kerran vuodessa, ja sana torttu on slangisana myös toiselle asialle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli kieliposkella sanottu, koska Runebergin torttua syödään tavallisesti vain kerran vuodessa, ja sana torttu on slangisana myös toiselle asialle.
älä sitten levitä perättömiä juttuja täällä. Tollanen on kunnianloukkaus kun levität valheellista tietoa
Anonyymi kirjoitti:
emilie oli tuolloin 15 vuotias. Nykyään olisi laitonta tuollainen
Rakkaus ei katso ikää... Niinhän se on laitonta kyllä nykyään. Mutta muistan kyllä nuoruudestani, miten aktiivisia oli jo 14 vuotiaat tytöt. Tosin ei setien kanssa, vaan parikymppisten kanssa. Se oli sillon.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Rakkaus ei katso ikää... Niinhän se on laitonta kyllä nykyään. Mutta muistan kyllä nuoruudestani, miten aktiivisia oli jo 14 vuotiaat tytöt. Tosin ei setien kanssa, vaan parikymppisten kanssa. Se oli sillon.
niin runeberg oli 34 v kun he tapasivat ekan kerran. Nykyään ei katsota hyvällä jos yli 30 vuotias mies olis yhessä 15 vuotiaan tytön kanssa
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
emilie vietteli runebergin. ja suhde kesti 20 vuotta
Anonyymi kirjoitti:
emilie vietteli runebergin. ja suhde kesti 20 vuotta
Wau. Kuulostaa hyvältä, kun molemmat halus toisiaan, niin silloha kaikki on ollu hyvin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Wau. Kuulostaa hyvältä, kun molemmat halus toisiaan, niin silloha kaikki on ollu hyvin.
heillä ei kuulemma ollut seksiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä sitten levitä perättömiä juttuja täällä. Tollanen on kunnianloukkaus kun levität valheellista tietoa
En levittänytkään, muut alkoivat levittää minun kommentista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko itseksesi vänkäävä susigubbe että nostaa kiven ja nousee ylös vaatimaan korjausta asiaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Susiko on mennyt?
Jopa sinä ehdit innostumaan susiguben trollauksesta itseään koskien. Hyvä ihme sinun mentaliteettia, hyvästi selvä päivä ym
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei sitä aiheuta kuin ne masennuslääkkeet.
Miten mies heppis-toimiko ja eihän ole arka aihe vaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuorempana luili kans et nehän on ihan hirviöitä tuommoiset.Mut kun elää pitempää huomaa ettei asiat oo musta valkoisia.Kyllä se menee masennuksen puolelle jos esim ottaa päähän puoli vuotta putkeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään.Sekin on vääträ luulo että masennus aiheuttaa miehillä potenssi ongelmaa.
Itsellä ainakin aina seissyt hyvin vaikka olen masennuksesta kärsinyt jo 18 vuotta.
Mies 36 vuotta
- Anonyymi
Kaikki ei ole enää edes rommiesanssilla kostutettuja. Pelkkää kuivaa kakkua. Onko resepti päässyt unohtumaan.
- Anonyymi
Tortut on hyviä. Olen aina ollut kosteiden leivosten ystävä.
- Anonyymi
Jaa😂
- Anonyymi
Joo. Itse en myöskään tykkää kuivakakuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Itse en myöskään tykkää kuivakakuista.
Kermakakku on välil iha hyvää, kuivii vähempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kermakakku on välil iha hyvää, kuivii vähempi.
mousse-ja juustokakut on hyviä myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mousse-ja juustokakut on hyviä myös
Mousse ostanut joskus ne in hyvii kans juustokakkua saanu kyläs
- Anonyymi
Saa nähä saako kyläpaikas illalla torttuu lipasta
- Anonyymi
Kyllä se torttupohjankin voi syödä. Murotaikina on hyvää
- Anonyymi
Tortut puhuvat kuin Ruuuuuneperi. Hyviä ovat kahvin kera.
- Anonyymi
Yliarvostettu torttu onneks kohta laskiainen ja laskiaispullaa saa
- Anonyymi
Ainakin täällä laskiaispullia on ollut myynnissä jo useita viikkoja. Ainakin on pullaa myynnissä jossa on kermaa välissä.
- Anonyymi
Ihan nakkikakkaa koko Runebergin torttu kuten moni muu sanoo
- Anonyymi
Tänään kaupassa oli Runebergin torttuja jo punaisella hintalapulla alennettuna. Ja ostoskärryynhän ne nostin.
- Anonyymi
Hyvä. Koska muuten tulis paljon hävikkiä jos eivät myy alennuksella.
- Anonyymi
Antoiko runeberi niiku torttua? Mut eikös se ole mies🤔
- Anonyymi
Sitäpaitti. Sen pitää olla pikkulusikalla syötävä. Ei liian viinanen. Tarpeeksi kostea ja napakka torttu. Ei liikaa valkosta mähmää vaan sopivasti😘👌 hillo ei saa olla liian kirpeä. Mutta se saa valua huulilta😊sellainen on miun laine ToRttu
- Anonyymi
Nii ja sitte se sais olla sellanen Iso. Että ei tarttis kahta ottaa vaan pärjäis sillä yhdellä kerta imasulla😊😋
Mun on lähdettävä kauppaan - Anonyymi
Tunnetuimman tarinan mukaan manteli- ja hillopitoinen torttu on Johan Ludvig Runebergin vaimon, Fredrikan käsialaa. Herra Runeberg oli kovin makeiden herkkujen perään ja tarina kertoo Fredrikan kehitelleen leivoksen eräänä päivänä keittiön kaapeista löytyneistä aineksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäpaitti. Sen pitää olla pikkulusikalla syötävä. Ei liian viinanen. Tarpeeksi kostea ja napakka torttu. Ei liikaa valkosta mähmää vaan sopivasti😘👌 hillo ei saa olla liian kirpeä. Mutta se saa valua huulilta😊sellainen on miun laine ToRttu
se valkoinen tortun päällä on tomusokeria ja vettä ja hillo on vadelmahillo. ja vadelma ei ole kirpeä marja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se valkoinen tortun päällä on tomusokeria ja vettä ja hillo on vadelmahillo. ja vadelma ei ole kirpeä marja
No mut mähän sitten tiesin😅😍se on RAKKAUDELLA JA SUURELLA SYDÄMMELLÄ TEHTY RAKKAALLE MIEHELLE😁Hyvä mä. Hyväähän se on ihan orgasmiin asti. Ei muutaku kieli pyllyyn ja kaffetta
- Anonyymi
Runebergin tortuista ei tule kuin tortut housuun.
- Anonyymi
Luulin että oon ihan luuseri kun oon elänyt kohta 6 vuotta ilman seksiä ja täytän kohta 36 vuotta. Mut näköjään moni on ollut paljon pidempäänkin ilman. Jotkut jopa koko elämänsä.
Lienee varmaan turha mainita että olen tietysti mies.- Anonyymi
En yhtään ihmettele vaikka oisit vielä seuraavat 6 vuotta ilman pillua tolla happamuudella. Löysää vähän. Kun antaa niin saa itekkin😉
- Anonyymi
TORTA PÅ TORTA!
- Anonyymi
J.L.Runeberg oli kovasti harmissaan.Kun vaimon tortusta tuli kuuluisampi kuin hän itse
- Anonyymi
Sä et tainnut tietää että runeberg halusi itse että vaimo leipoo jotain ja vaimo leipoi sitten torttuja aineista jotka löytyi kaapista. Jos runebergillä ei olisi ollut nälkä niin koko torttua ei olisi olemassa.
- Anonyymi
Tarina kertoo, että Runebergillä oli makean nälkä ja hän pyysi vaimoltaan jotain herkullista syötävää. Kun Fredrikalla ei ollut mitään sopivaa tarjolla, hän päätti tehdä leivonnaisen niistä aineksista, joita sattui olemaan.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551190- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838