Puumanaiselle 🐆❤️
Hyvää yötä
67
739
Vastaukset
- Anonyymi
❤️😻tuu jo
- Anonyymi
Hän tuli jo tänään kahdesti 😇😁 T.yks puumanainen 😻❤️ ps.ei hän tänne aloituksia tee kuten en minäkään ja tää on tiedossa molemmilla 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän tuli jo tänään kahdesti 😇😁 T.yks puumanainen 😻❤️ ps.ei hän tänne aloituksia tee kuten en minäkään ja tää on tiedossa molemmilla 😘
Jäinkö kiinni🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko iso?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musta pantteri saa puuman pään seksisin 😉❤️💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko iso?
🫸 🫷☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut musta pantteri mut aikamoinen Jiikeri tiikeri 🥵💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäinkö kiinni🤭
Ihanasti kyllä 😘 hyvää yötä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko iso?
Tiedätkö sinun sanailu gubelle herättää suurta myötähäpeää kun kerran nämä mittasuhteet tuli puheeksi. Jätän tähän ny tällä kertaa, mutta voisin olla hyvinkin savage mikäli näin valitsisin alkaa vähän spekuloimaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No enpä niin tiiä, riippuu ruohonleikkaajasta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Seurustelette siis vakituisesti. Voi hyvin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hön ei tullut sulle ehkä blondi hän tulikin kolmesti 🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihanasti kyllä 😘 hyvää yötä
Ei kuitenkaan susihukkanen eikä T.
- Anonyymi
Öitä mustalle pantterille❤️
- Anonyymi
🐈⬛kiitos🖤
- Anonyymi
Tämä oli varmaan mulle 😘
Öitä❤️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🐈⬛kiitos🖤
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Puumanainen alkaa hiljalleen siirtyä palstalta irl puolelle kaivattunsa tiikerin kanssa ja vaik pitkä oli tie niin se kannatti 🐅 💋👱♀️
- AnonyymiUUSI
Tämä tigru🐯lähtee nyt👋😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä tigru🐯lähtee nyt👋😁
Mihin lähdit?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mihin lähdit?
Sä tulit sivusta keskusteluun mainitsematta. T.puumanainen. Hän lähtee mun kanssa pois palstalta. Johan se tuli selväksi tuossa aiemmin 😁 💋👱♀️
No niin Jiikerini, mennääS nyt 😁👋😘 Heippa kaikille! - AnonyymiUUSI
Blondi ja ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä tulit sivusta keskusteluun mainitsematta. T.puumanainen. Hän lähtee mun kanssa pois palstalta. Johan se tuli selväksi tuossa aiemmin 😁 💋👱♀️
No niin Jiikerini, mennääS nyt 😁👋😘 Heippa kaikille!Hän ei ole teidän mukana. Valetta kunnolla mutta blondi hän tekee mitä haluaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No niin Jiikerini, mennääS nyt 😁👋😘 Heippa kaikille!Ai lähtee vain. Kiva tietää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Blondi ja ?
🚬🧔🤚
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🚬🧔🤚
🤚🤚❤
- AnonyymiUUSI
P ❤J varmaan sitten.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
P ❤J varmaan sitten.
En tunne ketään p:tä
- AnonyymiUUSI
FUCK YOU🔥
- AnonyymiUUSI
Kerro nyt eka hieman lisää itsestäsi. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Näytinköhän mä Puumala?
- AnonyymiUUSI
Kyllä P nainen.
- AnonyymiUUSI
Muuan vuosi sinne tänne
- AnonyymiUUSI
Koko palstahan vuotaa ku tapeton puuvene.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ylitsepursuavaa rakkautta koko palsta täynnä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ylitsepursuavaa rakkautta koko palsta täynnä
Sarjakuva lehden verran.
Mustanaamion seikkailut vuosikerta 2025. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vuotaa kuin Ellun kanat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sarjakuva lehden verran.
Mustanaamion seikkailut vuosikerta 2025.Yeppp
- AnonyymiUUSI
Rakasteltiin viimeksi 2016. Ei olis sen jutun saanut loppua vaan jatkua samoissa merkeissä.😘😘
Tämä eräälle puumanaiselle muutaman sadan metrin päähän! - AnonyymiUUSI
Nää on jänniä nää mun nuoruudessa jotta naista pystyi sanomaan puumaksi oli kyseessä viisissäkymmenissä oleva nainen joka oli kiinnostunut parikymppisistä ja sitä nuoremmista pojista
- AnonyymiUUSI
Ja yleensä kyse oli vain ihan seksistä
https://youtu.be/Aa_OHimF_7Y?si=Ri454niNJ5P8QXQv
Toki moni viisikymppinennaiheutti vahinkoa nuoren tuleville parisuhteille niin toimimalla - AnonyymiUUSI
Kuumalle puumalle kolmensadan metrin päähän kuumia öitä! 😘
- AnonyymiUUSI
Öitä Pantteri!😘 Oon huono etäisyyksissä.
- AnonyymiUUSI
Kuuma puuma P kiittää 🥰😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuuma puuma P kiittää 🥰😘
Mustasukkainen nainen lopetatko?
Toivottelen tänne hyvää ja levollista yötä.
Muistellen menneitä ja miettien tulevaa.
Puhutteli tuo tiikerin emoji.Jotenkin tuttu 🙂
♡☆♡- AnonyymiUUSI
Öitä Tiikeri😘😘
Anonyymi kirjoitti:
Öitä Tiikeri😘😘
Kiitos samoin sinulle.
Lämmittää mieltä kun joku muistaa ja toivottaa.
🐅 ♡- AnonyymiUUSI
Ei varppina ole tämä tigru🐯 vaikka pitkään täällä majaillut aina silloin tällöin😉gr
Anonyymi kirjoitti:
Ei varppina ole tämä tigru🐯 vaikka pitkään täällä majaillut aina silloin tällöin😉gr
Täällä ei voi koskaan tietää.
Eikä olla varma mistään. Siitä syystä etäisyys tänne on ollut mieltä helpottavampi.
Elämä on ollut luopumista monella tavalla.
🙂 Voihan tigruja olla moniakin. Varppina.- AnonyymiUUSI
tigrutoivottaa kirjoitti:
Täällä ei voi koskaan tietää.
Eikä olla varma mistään. Siitä syystä etäisyys tänne on ollut mieltä helpottavampi.
Elämä on ollut luopumista monella tavalla.
🙂 Voihan tigruja olla moniakin. Varppina.Mistäpäin ja mitä vuosimallia olet toinen taigeri😄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpäin ja mitä vuosimallia olet toinen taigeri😄
Pohjoisesta oon ja vuosimallia en rohkene sanoa, mutta auton merkki voisi olla vanha rellu, pösö tai volvo. Mistä itse olet kyselijä?😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pohjoisesta oon ja vuosimallia en rohkene sanoa, mutta auton merkki voisi olla vanha rellu, pösö tai volvo. Mistä itse olet kyselijä?😊
Olen kanta hämeestä. Mut en oikeesti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen kanta hämeestä. Mut en oikeesti.
Etpä tietenkään oo sieltä oikeesti.
Veikkaan, että oot jugurtti pitäjästä.
Kaikkea hyvää sulle.
Jaksellaan tahoillamme.🙏🏻 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etpä tietenkään oo sieltä oikeesti.
Veikkaan, että oot jugurtti pitäjästä.
Kaikkea hyvää sulle.
Jaksellaan tahoillamme.🙏🏻Ei nyt oikein jogurtti sano mitään mutta samoin sinne🐅
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt oikein jogurtti sano mitään mutta samoin sinne🐅
Sulle myös hyvää yötä. Oli pitäjä mikä hyvänsä.
🐅 Oikea toivotus meni Pennulle. Luottamuspulasta huolimatta.
- AnonyymiUUSI
Hyvää yötä Puuhanaiselle 🍆🍑🥵
- AnonyymiUUSI
👅🍆💦😋
- AnonyymiUUSI
Kiitos samoin. Vaikka en tiiä kuka oot.
Hyviä unia anyway.
☆ 🐅♡Niin siis sinä olet siis nainen vai?
Anonyymi kirjoitti:
Niin siis sinä olet siis nainen vai?
Naisena ole itseäni pitänyt aina.
Mikä juttu siinä on?- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin siis sinä olet siis nainen vai?
Ilmeisesti kun sitä puhuttaa noi lapin puuhanais jutut🤭
- AnonyymiUUSI
Naisena ole itseäni pitänyt aina.
Mikä juttu siinä on?Niin no mistäs se meille muille näkyy, ei ainakaan sinun profiilista? Taidat olla aika yksinkertanen muikkeli. Mikä se noin korventaa myöntää sitä?
Anonyymi kirjoitti:
Niin no mistäs se meille muille näkyy, ei ainakaan sinun profiilista? Taidat olla aika yksinkertanen muikkeli. Mikä se noin korventaa myöntää sitä?
Tästä tuli mieleeni, että on se mielenkiintoista miten anonyyminä voi kirjoitella mitä vaan. Esim.taidat olla aika yksinkertainen muikkeli.
Mistä syystä olisin yksinkertainen ja jos niin olisi miksi sen myöntäminen minua korventaisi?
Olen ihan tavallinen työssä käyvä ihminen.
Tykkään työstäni. Elämässäni on ollut tosi vaikeita ja haastavia kriisejä viime vuosien aikana. Olen menettänyt läheisiäni.
Tänään näin erään erään lapsuusajan koulukaverin kaukaa kaupungilla. Hän oli tosi huonossa hapessa. Laihtunut. Vanhentunut. Tiedän, että alkoholi on tehnyt tehtävänsä. Muistan hänet vieläkin alakoulun ajoilta kun kuljimme koulumatkoja yhdessä. Hän oli tärkeä. Tykkäsin hänestä. Ymmärsin ettei aikaa ole enää paljon.
Kiitos niistä yhteisistä matkoista.
🙏🏻tigrutoivottaa kirjoitti:
Tästä tuli mieleeni, että on se mielenkiintoista miten anonyyminä voi kirjoitella mitä vaan. Esim.taidat olla aika yksinkertainen muikkeli.
Mistä syystä olisin yksinkertainen ja jos niin olisi miksi sen myöntäminen minua korventaisi?
Olen ihan tavallinen työssä käyvä ihminen.
Tykkään työstäni. Elämässäni on ollut tosi vaikeita ja haastavia kriisejä viime vuosien aikana. Olen menettänyt läheisiäni.
Tänään näin erään erään lapsuusajan koulukaverin kaukaa kaupungilla. Hän oli tosi huonossa hapessa. Laihtunut. Vanhentunut. Tiedän, että alkoholi on tehnyt tehtävänsä. Muistan hänet vieläkin alakoulun ajoilta kun kuljimme koulumatkoja yhdessä. Hän oli tärkeä. Tykkäsin hänestä. Ymmärsin ettei aikaa ole enää paljon.
Kiitos niistä yhteisistä matkoista.
🙏🏻Häneltä puutuivat ne suojaavat tekijät jotka olisivat varjelleet ja suojanneet häntä elämässä eteenpäin.
Se koskee monesti itseeni kun mietin ihmisten elämää ja omaani...
Kuka meitä varjelee ja suojelee silloin kun oma elämä lähtee lapasesta nuoruudessa? Kuka lähettää ne ihmiset meidän elämäämme?
- AnonyymiUUSI
The eye of the tiger👁️🎶🎶
- AnonyymiUUSI
Huomenta Sammakkomiehelle🐸❤️kur kur
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi391948Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h3101403Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun2921284Runebergin tortut
Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️2631038Ensio tunkee jo tyttärensäkin telkkariin!
Eikö kaljulle ex-stripparille mikään ole pyhää?? https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011013742.html On tuo härski142839- 78742
- 67739
- 26694
Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l8677- 29659