Miksi naiset kyselee treffeillä horoskooppimerkkiä? Mitä väliä sillä muka on? Eräs nainen lähti pois kesken treffien, kun sanoin olevani Neitsyeen merkeissä syntynyt. Sanoi heti vihaavansa minua, koska syntymäpäiväni on syksyllä ilman että tuntee yhtään enempää.. Outoa
Miesnäkökulma
136
2186
Vastaukset
- Anonyymi
Koulukiireitä varmaan ei siinä sen kummempaa.
- Anonyymi
Itse huomannut sellaisen piirteen myös miehissä, jotka niitä "vähän uskoo", poimivat sieltä niitä hyviä puolia itseensä ja pyrkivät peittelemään niitä "huonoja puolia"? Miehet näitä harvemmin miettii, mut ku ei ole mitään muutakaan helppoa keinoa tuntea itseä. Paremman puutteessa voivat niitä uskoakin ollessaan heikoimmillaan?
Tai ainakin löytää sitä samaistumispintaa niihin. Itse mietin välillä sitä, et ihmisistä saisi esille vaikka mitä, jos uskallus/ rohkeus vaan olisi riittävä sille. Perhe, läheiset muokkaa käytöstä ja luonnetta paljon enemmän kuin horoskooppi, ainakin minusta. Mennytkin voi vaikuttaa hyvässä ja pahassa omaan käyttäytymiseen? - Anonyymi
Jos rupes väärällä hetkellä jankuttamaan?
- Anonyymi
Mä en lähde edes treffeille jos horoskooppimerkki on joku huonoksi todettu.
- Anonyymi
Horoskooppimerkki ei ole sama asia kuin ihmisen luonne. Jos horoskoopit olisi totta, niin silloin ihmiset olisivat lähestulkoon kaikki saman luontoisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Horoskooppimerkki ei ole sama asia kuin ihmisen luonne. Jos horoskoopit olisi totta, niin silloin ihmiset olisivat lähestulkoon kaikki saman luontoisia
Aika tuulinen täytyy olla korvien väli, jos uskoo moiseen humpuukiin.
- Anonyymi
Mulla sama. 90% treffikumppaneistani paljastuneet toistensa kopioiksi jo 5min keskustelun perusteella ja loput 1kk sisällä, että joko ei tuntosarvet toimi tai sitten käy kuka vaan.
Nyt puhun siis naisista. Toki neitsyt-mies on hyvin nritsyt-naisen kaltainen, sen enempää yhteisiä piirteitä avaamatta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää ottako horoskooppi asias noin vakavasti, kyllä teille tulee vielä suurempiakin murheita, näkyy selvästi helmikuun kuukausihoroskoopista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siellä meedio chatissä tv:ssähä lupsakan näkösiä seksitypyjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just noin. Niitä on kiva lukea eikä sitä "saat paljon rahaa" ole vieläkään näkynnyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää ottako horoskooppi asias noin vakavasti, kyllä teille tulee vielä suurempiakin murheita, näkyy selvästi helmikuun kuukausihoroskoopista.
Hahhahhaaaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syntymäajalla on merkitystä ihmisen luonteeseen. Siis päivä, kuukausi, vuosi, kellonaika ja paikkakunta.
Planeettojen sijainnilla on merkitystä ja vaikutusta ihmiseen. Kuu, jonka sijainti määrää valtamerien nousu- ja laskuvedet, vaikuttaa myös ihmiseen. Ihminen on suurimmaksi osaksi vettä, 50-70%. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syntymäajalla on merkitystä ihmisen luonteeseen. Siis päivä, kuukausi, vuosi, kellonaika ja paikkakunta.
Planeettojen sijainnilla on merkitystä ja vaikutusta ihmiseen. Kuu, jonka sijainti määrää valtamerien nousu- ja laskuvedet, vaikuttaa myös ihmiseen. Ihminen on suurimmaksi osaksi vettä, 50-70%.Kaikenlaista soopaa sitä kirjotetaan. Mua ei ainakaan kuu heiluta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan kysymys pohjois- vai länsituulesta, itse kannatan kyllä länsituulta! Kas tässä sinulle pohdittavaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Planeettojen sijainnilla on merkitystä ja vaikutusta ihmiseen. Kuu, jonka sijainti määrää valtamerien nousu- ja laskuvedet, vaikuttaa myös ihmiseen. Ihminen on suurimmaksi osaksi vettä, 50-70%.Siis kaikissa ihmisissä paljon vettä....kyllä saadaankin revittyä isoja eroja ihmisten välillä? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Planeettojen sijainnilla on merkitystä ja vaikutusta ihmiseen. Kuu, jonka sijainti määrää valtamerien nousu- ja laskuvedet, vaikuttaa myös ihmiseen. Ihminen on suurimmaksi osaksi vettä, 50-70%.Simo Frangen on esimerkki miehestä, jolla on kolme eri horoskooppia ja ne kaikki vaikuttavat hänen persoonaansa eri lailla. Simo Frangen, tuo Nakkilan armoitettu kaupparatsu, on Neitsyt, nouseva Kaksonen ja Oinas kuumerkiltään. Nuo kaikki kolme merkkiä näkyvät hänen luonteessaan ja tavassa esiintyä. Käsillä huitominen ja vilkas puhetyyli on ilmi selvää Kaksosta, iloisuus ja energisyys, kuten myös suorat letkautukset ja palindromit ovat tyypillistä Oinasta. Hänen virallinen asunsa, siis puku päällä ja siisti olemus, sekä sanavalmius jopa hieman kriittiseen tai rienaavaan sävyyn ilmentävät tyypillistä pikkutarkkaa Neitsyt luonnetta.
- Anonyymi
Jotkut nyt uskoo noihinkin. Jos niitä kovin monta on kohdalkesi osunut, niin kannattaa pohtia mikä sussa noita houkuttaa.
- Anonyymi
sama ku viinassa...
- Anonyymi
En jätä sen perusteella väliin mutta valitettavan usein tulen huonosti toimeen juuri sellaisten kanssa joilla on epäyhteensopiva merkki. Myös ystävissä tätä tullut eteen. Näin kävi myös viimeisimmän treffikumppanin kanssa ja merkki oli huonoin mahdollinen. Eihän se enää siinä kohden yllättänyt. Harmi kyllä sopivat ja sellaiset joista saattaisin olla kiinnostunut, on kaikki varattuja. Toisaalta en kaipaa enkä etsi varsinaisesti ketään tällä hetkellä, joten sinänsä olen sen kanssa ihan sinut.
- Anonyymi
Tajuatko yhtään kuinka surkuhupaisen ristiriitaisia kirjoitit tuossa. ..huoh.
- Anonyymi
Hieno homma. Päästi tällaisesta foliohatusta heti eroon. Onnettomia tyyppejä. Ei niitä penaalin terävämpiä kyniä.
- Anonyymi
Niinhän se menee, että at-naiset kilpaileeytmiehistä, kun atm ei kelepoo
- Anonyymi
Samaa mieltä, erinomainen tuuri. Eivät käy täysillä tuollaiset, tarot korteista lukevat joka päivä päivän tapahtumat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, erinomainen tuuri. Eivät käy täysillä tuollaiset, tarot korteista lukevat joka päivä päivän tapahtumat.
Kikakika
- Anonyymi
Sulla kävi hyvä tuuri. Noin höpö akka on parempi kiertää kaukaa.
- Anonyymi
Muija älähti ja sanoi että on vesimies ja vihaa neitsyeen merkin miehiä. Olen kuulemma saman lainen hullu ukko, mitä aikaisemmat miehet, jotka ovat sattuneet olemaan neitsyeen merkeissä syntyneitä miehiä. Naurettavaa paskaa nuo horoskooppijutut sanon minä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muija älähti ja sanoi että on vesimies ja vihaa neitsyeen merkin miehiä. Olen kuulemma saman lainen hullu ukko, mitä aikaisemmat miehet, jotka ovat sattuneet olemaan neitsyeen merkeissä syntyneitä miehiä. Naurettavaa paskaa nuo horoskooppijutut sanon minä!
vesimiehen merkki on neityelle sopiva
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut uskoo niihin täysin ja yleistää kaikki samanlaisiksi.
Itse en usko ja ihan sama mikä on horoskoopiltaan.
Teki sulle palveluksen, kun lähti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut uskoo niihin täysin ja yleistää kaikki samanlaisiksi.
Itse en usko ja ihan sama mikä on horoskoopiltaan.
Teki sulle palveluksen, kun lähti.Tyypillinen atn vihanpurkaus ytmiä kohtaan et voi sille mitään, että olet amk:n käynyt ytm olet liian hyvää ollaksesi atn yhteensopiva atn oli kuitenkin joku hyvännäköinen pupibimbo. Ette vain sovi yhteen intuitio se onatnlläkin ytn olis ollu tahdikkaampi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satanismiä. Kaikki ennustelu horoskoopit jne... Lopettakaa helvetin tuli oottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vesimies sopii kaikkein parhaimmin oinaan ja leijonan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satanismiä. Kaikki ennustelu horoskoopit jne... Lopettakaa helvetin tuli oottaa.
No mikä on bakkanaalien pukukoodi sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillinen atn vihanpurkaus ytmiä kohtaan et voi sille mitään, että olet amk:n käynyt ytm olet liian hyvää ollaksesi atn yhteensopiva atn oli kuitenkin joku hyvännäköinen pupibimbo. Ette vain sovi yhteen intuitio se onatnlläkin ytn olis ollu tahdikkaampi
Oliko siitä ulkonäöstä kuitenkin niinku jotain etuja vai miksi mainittu erikseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm...Niin se vaan on,että yhdet ovat merkkiuskollisia ja toiset ovat sitten yhdestä puustaveistettyjä.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sussa vika jos meet tyhmien vaikutuspiiriin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeassa oli!
Vesimiehen ja neitsyen parisuhde on hiton haastellisen. Vesimiehen elementti on ilma ja neitsyen maa.
Neitsyt on jalat maassa, koti ja perhe ovat tärkeitä. Diplomaatti, taipuvainen mustasukkaisuuteen.
Vesimies liitää pää pilvissä, jalat tuskin koskettavat maata. Vesimiehelle perhe ei ole etusijalla, vaan vapaus ja ystävät. Tosin ystäväpiirikin menee jopa kokonaan uusiksi aika ajoin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä on bakkanaalien pukukoodi sitten?
???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeassa oli!
Vesimiehen ja neitsyen parisuhde on hiton haastellisen. Vesimiehen elementti on ilma ja neitsyen maa.
Neitsyt on jalat maassa, koti ja perhe ovat tärkeitä. Diplomaatti, taipuvainen mustasukkaisuuteen.
Vesimies liitää pää pilvissä, jalat tuskin koskettavat maata. Vesimiehelle perhe ei ole etusijalla, vaan vapaus ja ystävät. Tosin ystäväpiirikin menee jopa kokonaan uusiksi aika ajoin.Tottahan tuohon voi uskoa...
- Anonyymi
Tyhmä aloitus! jos et kerran usko kooppeihin, mitäs sitten kerrot tai kyselet niitä?
- Anonyymi
Ytm kyseli atnn valinnasta hylätä treffikumppaninsa horoskooppimerkkiin vedoten . Ytn olisi ollut tahdikkaampi, eikä tarttunut ensimmäiseen verukkeeseen jaa moittinut selkeästi ymää
- Anonyymi
Horoskooppeihin uskovat ovat vahvistusharhan vaikutusten alaisia.
- Anonyymi
Niin toiset uskoo esim tähän palstaan tms
- Anonyymi
tuntemalleni oinaalle sopii neitsyen luonnekuvaus täysin eli hän on kuin neitsyt. toinen ystäväni on neitsyt ja häneen sopii leijonan luonne paremmin kuin neitsyen. ei taida ihmiset olla merkkiensä mukaisia.
- Anonyymi
Oliko blondi kyseessä vai etkö osannut kellistää heti?
Naisia on niin helppo höynäyttää ja kohta ovat jo peitton alla, muka
eivät halua mutta iso kulli maistuu.
Mikään ei ole niin helppo kuin naista höynäyttää he uskovat kaiken ja
muutamalla korulauseella saat helppoa.
Moni on rahan perää, toinen laukkujen ja kolmas asuntojen.
Tuo Sofia on todella kova kiertämää maailmaa samoin kuin Martina. Kun
ei enää suomipoika kelpaa tai ei saa niin lähtee etelään ja aina on jokin panosonni kelkassa.
Muutaman kerran vetoja ja kohde taas vaihtuu näitä riitää.
Tietysti taudit leviää ja sillin aromaattinen tuoksu on nenässä, hyi puistattaa paljon käytetty tursake. Härskiintynyt jo?- Anonyymi
” Mikään ei ole niin helppo kuin naista höynäyttää he uskovat kaiken ja
muutamalla korulauseella saat helppoa” Great sport - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Mikään ei ole niin helppo kuin naista höynäyttää he uskovat kaiken ja
muutamalla korulauseella saat helppoa” Great sport” Moni on rahan perää, toinen laukkujen ja kolmas asuntojen.” Oisko piraattiguessia peräkontissa ,aito kun on jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Moni on rahan perää, toinen laukkujen ja kolmas asuntojen.” Oisko piraattiguessia peräkontissa ,aito kun on jo
piraattiguessia peräkontissa....siis mitä??????????
- Anonyymi
Anteeksi joka iikalle
- Anonyymi
They can breath n stuff
- Anonyymi
Horoskoopit on totaalista jaskaa, esim tsiljoona kaurista, osuuko vai eikö?
- Anonyymi
Seuraavan kerran kun treffikumppanisi kyselee hoomerkkiäsi, vastaat jotta "homot" ja kävelet reteenä pois :)
- Anonyymi
Vesielementin horoskooppeja on vaikeampi kusettaa niiden huomaamatta. Jos eivät reakoi, se on valinta eli naiset skipatkaa kalat, ravut ja skorpparit treffikumppaneina treffailkaa ikitreffijoutskareitane ei halua alistua naisten valtaan, mutta ovatintohimoisia treffareita- kerran. Ex-oinaksen n. Pettynyt uros yt m ja at n. Ei toimi horoskoopeista viis.
Kaikkein hämäävin kombo on at narsistin. , joka kuvitteleejaväittää olevansa ytn. Ei toimi, vaan on varma pettymys. At n. Tauteineen, kun esittää puhdasta yt n.ää.yliopistopisteineenjne, pettymys on taattu tässä yhteydessä yt on ylemmän tason ja at alemman tason leväperäinen lortto pupiruusu- Anonyymi
Tasokkaalta kuulostaa.
- Anonyymi
Harhaoppisuutta. Ei ei ei raamattu kieltää tämän.
- Anonyymi
Eli treffeillä lähinnä fleksataan jotain?
- Anonyymi
Olen Oinas..suurin ja komein.Synt.13.4
- Anonyymi
Ja vientiä on riittänyt.
- Anonyymi
Soita Oinas minulle..jään odottamaan
- Anonyymi
Kannattaa vastata vain että on Mersulla ajava postimies ja kova lajittelemaan kanssa.
- Anonyymi
Ainoa oikea vastaus. MB rules. Jeesuskin ajoi jeesuksen vanhalla taunuksella..... Kunnes tuli järkiinsä ja seurasi tähteä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa oikea vastaus. MB rules. Jeesuskin ajoi jeesuksen vanhalla taunuksella..... Kunnes tuli järkiinsä ja seurasi tähteä
Ei nyt kukaan varakas ajele 2010-2017 mallin mersulla, halpatuontiautoja saksasta ja ruotsista, niille ei enään kelpaa jäteöljyvatkaaja, mutta pikkupojat ja vanhat äijät on saanut vihdoin osamaksulla haaveilemansa auton, sitten vain lippalakki ja aurinkolasit ja kylälle näytteleen vanhaa taksia? Minäkin ajelin 30v sitten, kun koko kaupungissa ei ollut, kuin takseilla varaa ja olikohan 10 muulla, ehkä ne muut oli osamaksulla, mutta minulla käteisellä maksettu. Nyt mersuja on jokatoisella ja jouset poikki ja ruostevikaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt kukaan varakas ajele 2010-2017 mallin mersulla, halpatuontiautoja saksasta ja ruotsista, niille ei enään kelpaa jäteöljyvatkaaja, mutta pikkupojat ja vanhat äijät on saanut vihdoin osamaksulla haaveilemansa auton, sitten vain lippalakki ja aurinkolasit ja kylälle näytteleen vanhaa taksia? Minäkin ajelin 30v sitten, kun koko kaupungissa ei ollut, kuin takseilla varaa ja olikohan 10 muulla, ehkä ne muut oli osamaksulla, mutta minulla käteisellä maksettu. Nyt mersuja on jokatoisella ja jouset poikki ja ruostevikaisia.
Voi tuohon sapluunaan jonkun muunkin merkin lätkäistä.
- Anonyymi
🤣 Voi pyhä jysäys, itse olemme mieheni kanssa olleet 22 vuotta naimisissa ja jos mentäisiin horoskooppimerkkien mukaan, niin ei todennäköisesti oltaisi. Siksi olemme nauraneet aina näille tekopyhä humpuukeille.
- Anonyymi
Niin tiiä oisko menettäny jotain vai väistäny luodin (gubbe ym ym) myöhäistä sanoa siitä?
- Anonyymi
Kaikki horoskooppeihin uskovat on ihan lahopäitä. Eihän niillä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Lausutaan ympäripyöreitä yleispäteviä juttuja, jotka voi yhdistää ihan mihin ja keneen vaan. Höpsöt uskoo.
- Anonyymi
Olen periskoopiltani ministeri
- Anonyymi
LMFAO! -TÄÄ oli khyl nii hauska kommentti et mieli tekis rekisteröityy jotta pääsisin up:paamaan, mutta tyydyn ny vaa Reply:yn ja mainitsen sentään erikseen.. (:
#AionKopioida
- Anonyymi
oinas poika ja neitsyt poika on niin samanlaisia luonteen laadultaan että. neitsyt on enempi kuin leijona kuin oinas. oinas on enempi kuin vesimies
- Anonyymi
Kyllä noilla jotain perää on, seurustelin viimeksi neitsyt miehen kanssa ja meni siis luonnekuvaus aina nappiin. Välittävä, käytännön tekoja jne. Mutta kun alkoi miettimään itseään alkoi olemaan kylmä ja ei-välittävä. Lisäksi pikkutarkka, feminiininen ja pihi. Noita piirteitä en jaksa miehessä, vaan miehen pitää panostaa naiseensa romanttisesti. Siitäpä se ero sitten tulikin, olen leijona-nainen.
- Anonyymi
Paskan marjat... Kaikki horoskoopit kahlattu läpi. Horosta - ihan neitsyeeseen. Neitsyt ollu paras.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskan marjat... Kaikki horoskoopit kahlattu läpi. Horosta - ihan neitsyeeseen. Neitsyt ollu paras.
Olipa freessi texti👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No horo, kerro kuinka vaihtelet horoskooppiasi, ehkä valehtelemalla syntymäaikasi, kuten valehtelet että "Kaikki horoskoopit kahlattu läpi.". Tuohan ei pidä alkuunkaan paikkaansa.
- Anonyymi
Koska ne uskoo siihen huuhaahan. Olen itsekin nainen ja minun moni kaveri jaksaa jankata sun nousevaa sitä ja sitä merkkiä ja kuuta. Ei kai sillä väliä pitäisi olla mut varmaan joillekin tärkeä asia...
- Anonyymi
Ota selvää neitsytmiehestä, niin tiedät miksi naiset ei tykkää. Itsellä myös sama reaktio, jos mies on neitsyt. Neitsyt on kyllä mielestäni myös naissukupuolena melkoisen vastenmielinen. Henkeviä keskusteluja saa kyllä joskus aikaan, mutta oikein mitään muuta ei saa rakennettua. Hirvee vaiva päästä neitsyen ystäväksi, ihan kuin kenelläkään olisi intressejä pitää tuntematonta ihmistä niin tärkeänä että jaksaisi hänelle vakuutella, ja sietää hänen mittailujaan kuukausi tai ehkä vuositolkulla ennenkö tämä neitsyt edes kelpuuttaa ystäväkseen. Neitsyt analysoi, vertailee ja mittailee muita todistaakseen itselleen että joku ei ole hänen seuransa ja luottamuksensa arvoinen. Epäilee kaikkia. Samaan aikaan itse käyttäytyy ajattelematta muita, kun ei näe miten törkeää ja tuomitsevaa tuollainen toiminta on. Ikinä neitsyet eivät myöskään pyydä mitään anteeksi, koska vikahan ei koskaan ole heissä ollut. Neitsyen kanssa saa selvitettyä riidat vain myöntämällä että kaikki vika oli joissain muissa. Neitsyt myös jakaa oman käden oikeutta ja kostaa. Tämänkin alentuu tekemään aivan pienistä asioista, koska ei ole suhteellisuude tajua omasta osasta, vaan kaikki aina toisten vika.
- Anonyymi
” Neitsyt on kyllä mielestäni myös naissukupuolena melkoisen vastenmielinen. ” Pedagogisia ja pedantteja me vain olemme
Minulta horoskooppimerkkiä kyselevä nainen kuulee vain etääntyvien tennareiden lätinän.
Mikäli ei hae naisesta muuta kuin seksiä, on syytä unohtaa jokainen huuhaahan uskova alkuunsa. Tietysti, jos itsekin on huuhari salkkari ja littumaahan uskova pelle, niin...- Anonyymi
Mutta että jos kuitenkin niinku ym- niin mitä sinä tarkemmin jäisit jälestä päi itkemään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta että jos kuitenkin niinku ym- niin mitä sinä tarkemmin jäisit jälestä päi itkemään?
Heti kun tulee mieleen voi kertoa esimerkin. Milla ei tuu, mutta kuhan totesin
- Anonyymi
Tennarimiehelle!
Osta itsellesi paremmat kengät aluksi, se auttaa jo vähän, hyvät käytöstavat auttavat paljon.
- Anonyymi
Horoskoopit on syntiä näin rippikoulussa opetettiin. Povaaminen, horoskoopit, jne harhaoppisuutta, syntiä tie helvettiin. Älä lähde tuolle tielle
- Anonyymi
Ettei vaan tuu tehtyä mitään sikkiä bebe?
- Anonyymi
Minkähän rippikoulun olet käynyt, joku lahko?
On se horoskooppi ihan humpuukkia, samoin kuin astrologia. Sitä on hyvin havainnollistettu sillä, että tähtien asema vaikuttaa yhtä vähän kuin ratikan paikat helsingissä. Sama kuin tähtien asento vaikuttaisi varallisuuteen kuin että ratikka ois suomen pankin lähellä.
- Anonyymi
Maailmassa on paljon asioita joihin uskotaan sankoin joukoin, horoskoopit ovat yksi vaarattomimmista. Esim. poliitikkoihin uskominen on jo vaarallista, persuihin uskomisen pitäisi olla rangaistava teko.
- Anonyymi
Väistit mädän omenan.
Kaikki tuollaiset horoskooppihörhöttäret saavatkin pysyä kaukana minusta.- Anonyymi
Varmaan kylmiä sängyssäkin ja tai emotionaalisesti ja mitä sitä vielä överistä aloituksestas keksisi sutkautella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan kylmiä sängyssäkin ja tai emotionaalisesti ja mitä sitä vielä överistä aloituksestas keksisi sutkautella
Oliko tämä sutkauttelu muuten jotenki ongelmallista ja jos, niin miten?
- Anonyymi
Mätä omena, voit olla varma että naiset kyllä pysyvät sinusta kaukana tai ainakin hyvin pian katoavat. Inhottava luonne.
- Anonyymi
Joskus kummastuttaa mistä noita horoskooppihörhöjä vielä aina vain rittää
- Anonyymi
Ai että horoskooppihörhöjä riittää, tuhan on tunnettu vitsi, miettisit niitä jotka uskovat isä meidän istuvan pilven reunalla.
- Anonyymi
Ai " mistä noitahoroskooppihörhöjä vielä aina vain rittää".?
Tule kuule sivistyneeseen maailmaan ja kysy tekoälyltä!
Jaa, et osaa vai.
- Anonyymi
Ehkä hänellä vain kuudes aisti pelasi ja keksi tekosyyn?
- Anonyymi
Niin, outoa on että kyselet tuollaisia. Kyselysi paljastaa rasistisen luonteesi. Naisille on romanttiset asiat hyvinkin tärkeitä, eikä horoskoopit ole ainoa. Jotkut jopa uskovat jumalaan. Sinun kannattaa kysyä naisilta ensimmäiseksi kun tapaatte, vaihdatte viestejä tai puhutte puhelimessa uskooko hän horoskooppeihin, jos vastaus on kyllä, häviä hänen elämästään savuna ilmaan. Ei itsesi takia, mutta niiden naisten. Jos teille muodostuu jokinlainen suhde, tulet keljuilemaan ja arvostelemaan horoskoopeista jatkuvasti, voit käyttää jopa väkivaltaa, koska jos ihmiselle noin mitätön asia niin tärkeä että on kyseltävä tukea mielipiteelleen "yleisöltä", hänellä on narsistinen luonne ja se on ominaisuus joka vahvistuu sitä mukaa kun ikää tulee lisää. Niin, olen itse mies.
- Anonyymi
Aloittajan kirjoittelemilla ei ole mitään tekemistä miesnäkökulman kanssa. On yksinkertaisesti niin, että on inhottavia ihmisiä kuten hän, sitten on joitakin ystävällisiä ja ja kohteliaita, fiksuja miehiä, tosin harvassa,koska itsekeskesiä tyhmyyksiä on suurin osa.
- Anonyymi
Minulla on ollut yli kaksisataa naista yhdenyön ajan, puolitusinaa viikon-kaksi, toistuvasti päivän-kaksi pidemällä aikavälillä viisi, joitain kuukausia viisi. Vuoden pari sekä 3 sekä kaksi pidempään, noin 15 ja 25 vuotta (sopimuksiin sisältyi yhteensä 5 lasta). Yksikään ei ole puhunut mitään horoskoopeista, enkä minä heille. Miksikö, siksi että on ollut muuta mielenkiintoisempaa keskusteltavaa, jos ei sitä, niin mielenkiintoisempaa tekemistä, vaikkapa seksiä.
Jokainen käyttää aikansa mihin haluaa, neitsytmiehet näköjään horoskooppeihin, sitten väittävät ne ovat hänelle yhdentekeviä.- Anonyymi
Onko aloittaja neitsytsyntyinen vai Neitsyen merkeissä syntynyt mies? Siinä on jo eroa. Kaikki ihmiset ovat syntyessään neitsyitä eli olemme neitsytsyntyisiä jokainen, mutta emme kaikki Neitsyen merkeissä syntyneitä. Täten Vesimiehen merkeissä syntynyt ihminen on alkujaan neitsyt.
- Anonyymi
Neitsyt pojalla ja Oinas pojalla on samanlaanen luonne. oletko huomannut nainen?
- Anonyymi
neon noitia
- Anonyymi
miksei ois tärkee eihä Jumalaa enää oo..sehä me ollaa jo häädetty
- Anonyymi
Vittuako sinä vastailet tyhmiin kysymyksiin joista et pidä? Olisit yhtä hyvin voinut olla kertomatta synnyinaikaasi ja hoomerkkiäsi, niin ehkä olisit ollut treffeillä pidempään. Hyppäätkö kaivoonkin, jos joku usuttaa?
- Anonyymi
Ei ole kysytty kun en ole käynyt
Kyss kyss kysyttävää? - Anonyymi
olisit vaan sanonut olevasi Oinas! Ne on naistenmiehiä vimosen päälle!
- Anonyymi
Ei ole kukaan kysynyt koskaan aiemmin.
- Anonyymi
Kaikki käy, paitsi neitsyt!
- Anonyymi
Neitsyt on ainoa kategoria, jolla jotain merkitystä. Sopivat hyvin toisilleen, muille ehkä muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neitsyt on ainoa kategoria, jolla jotain merkitystä. Sopivat hyvin toisilleen, muille ehkä muita.
Siinä saa neitsyet ansionsa mukaan.
- Anonyymi
En minäkään edes ikää tiedä
- Anonyymi
Tärkeintä on kokonaisuus
- Anonyymi
Onko koossa vai kaatumassa....
- Anonyymi
Vilkaise vaikka tätä keskustelua
https://keskustelu.suomi24.fi/t/5267635/nyt-kaikki-neitsyt--miehesta!#comment-133832348 - Anonyymi
Tässä linkki
https://keskustelu.suomi24.fi/t/5267635/nyt-kaikki-neitsyt--miehesta!- Anonyymi
Asiaa!
- Anonyymi
Heti alkuun pitää tarkistaa, että kyseessä ei ole neitsytmies.
- Anonyymi
Neitsytmies jättää tietysti kertomatta.
Niin neitsyttä.
Heti karkuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neitsytmies jättää tietysti kertomatta.
Niin neitsyttä.
Heti karkuun.Oinas ja Neitsyt pojat ovat niin samanlaisia luonteeltaa että
- Anonyymi
Horoskoopista voi saada ymmärrystä ihmisen luonteesta, mutta silloin pitää tietää tarkka syntymäaika ja paikkakunta. Ei pelkäästään aurinkomerkin perusteella voi tehdä mitään päätelmiä.
Ja jokainen ihminen on omanlaisensa, kannattaa tutustua kunnolla.- Anonyymi
Neitsyt merkkinä jyrää ylitse kaiken muun
- Anonyymi
Helposti "ymmärrys" voinee myös sumentua, kun tuijottelee tähtiä ja merkkejä sen ihmisen sijasta.
- Anonyymi
No ei kyllä kukaan täysipäinen nainen horoskoopista kysele, ihan pimeää touhua.
Sanoppas muuta. Tosi outoa käytöstä.
- Anonyymi
No ihan hyvä että väistit tällaisen mt-tapauksen. Hänen horoskooppi on jokin ja se on "yhteensopiva" tiettyjen kanssa joka siis sinä et ollut. Mieti millaista draamaa siellä olisi edessä jos tollainen jo naisella tökkii. Väistit luodin.
- Anonyymi
Miten tämä sinun käsitysavaruutesi mukaan nyt liittyi mt-tapauksiin? Oletko itse joku sosiopaatti vai?
- Anonyymi
Neitsytmies on yleisesti tunnettu vaaranmerkki.
Vältä.
Pakene vielä, kun voit.- Anonyymi
Kaikki miehet ovat joskus neitsyitä.
- Anonyymi
Ystävä kallis, huomaa ero käsitteiden välillä: neitsytsyntyinen ja Neitsyen merkeissä syntynyt ihminen on kaksi eri asiaa!! Oinas on luonnostaan neitsytsyntyinen.
- Anonyymi
Simo Frangen on Neitsyt, nouseva kaksonen, kuu Oinaassa. Siinä vasta fiksu ja ystävällinen huumorimies
- Anonyymi
Jäin lukemaan, kun etusivulla. Huikatkaa ny samantien, että mikä sopii jousimiehelle.
- Anonyymi
On siinä jonkinverran perää mikä merkki sopii kellekkin huomannu itsekkin että jonkun kanssa kemiat synkkaa ja kysyny piruuttani mikä merkki ja siitä huomannu jotta avot sehän käy yksiin horoskoopinerkin kanssa ja jonkun toisen kanssa sukset ristiin aika äkkiä jälkeenpäin uteliaisuuttani katsonu mikä merkki ja huomannu ettei mene ajatukset yksiin että jotain taikaa siinä on.
- Anonyymi
Itse kyselen naisilta yleensä onko ne helppoja, varmoja vai epätoivoisia. Olen huomannut että viimeksi mainitut ovat mukavampia pedon lämmittäjä.
- Anonyymi
Vahvistusharhasta kärsii aika suuri osa ihmiskunnasta. Aina on uskottu uskomuksiin ja uskontoihin. Joillakin on vain tarvetta tällaiselle. Yleensä ihmisiä, jotka eivät ole paljoa opiskelleet. Hieman yksinkertaisia tapauksia, jotka oikovat mutkat suoriksi. Kun maailmankuvan yksinkertaistaa, sitä on helpompi ymmärtää.
- Anonyymi
Naisille tuo on tyypillistä, haetaan helpot ohjeet elämään horoskoopeista, ennustajalta, tai uskonnoista.
Naiset hurahtavat myös helposti kaikkeen, minkä auktoriteetti sanoo, ilmastouskonto, koronapiikit jne.
- Anonyymi
Kyllä horoskooppi vaikuttaa aika paljon että tietää onko vastapelurista ainesta yhteiselämään!
- Anonyymi
Neitsytmies on mielestään humoristi. Ei ole.
Neitsytmies saattaa toistaa kerran lohkaisemaansa ja siinä tilanteessa huvittanutta juttua vuosia eteenpäin ja samoille ihmisille. Ei jaksa sadatta kertaa naurattaa!
Neitsytmies heittää herjaa muista, jopa ivaa, mutta itseensä kohdistuvaa leikkiä ei ymmärrä eikä siedä ptäkääkään. Neitsytmies ottaa kaikein itseensä kohdistuvan vakavasti. Neitsytmies on tosikko.- Anonyymi
Seuraavat suurmiehet ovat neitsyitä: Irwin Goodman alias Antti Hammarberg, Rauli "Badding" Somerjoki ja Vexi Salmi. Humoristeja ja kansansuosikkeja. Yksikään vesimies tai oinas ei pysty samaan kuin nuo suuremmoiset ja taiteelliset neitsytmiehet.
- Anonyymi
Simo Frangen on Neitsyt, nouseva Kaksonen ja kuu Oinaassa. Siinä on hauska mies.
- Anonyymi
No ne on huuhaa uskomuksia mu jos tykkäävät taruihin uskoa ni eipä heitä kai voi siitä syyttää useimmat puolisonsa kumppaninsa jollakin perusteella kuitenkin valitsee
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2902458Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä472456- 1221686
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461360- 1151317
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301195PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1421183- 741059
- 661027
- 70990