Kokkolan Parturit TOP-10

Irwin Guudman

Olen kokkolalainen kanta-asukas ja suosinut koko ikäni samaa parturia mutta nyt kävi sakset korvan kimppuun ja mitta tuli ns. täyteen.

Uusi parturi olisi hakusassa ja mielellään sellainen, että hiukset lähtee ja korvat pysyy päässä, joten lista kaupungin parhaista partureista kehiin ennenkö joku rupeaa haukkumaan hipiksi ???

34

7333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakas jo vuosia

      kokeileppa sitä Tiinan kampaamoa, siinä isollakadulla Pyöräpoikia vastapäätä.Suosittelen lämpimästi. Hinta on kohdallaan,ja samoin korvat parturoinnin jälkeen.

      • Juluppi Jallu

        Hei mitä moon kuullu et olikse just se, joka on kova kopeloimaan ukkomiehiä häh?
        kande varmaan ottaa vaimo passiin, jos sellanen ny on :/


      • usko huvikses
        Juluppi Jallu kirjoitti:

        Hei mitä moon kuullu et olikse just se, joka on kova kopeloimaan ukkomiehiä häh?
        kande varmaan ottaa vaimo passiin, jos sellanen ny on :/

        tuskinpa se ainakaan sinua kopeloi, olen kuullut luotettavista lähteistä että sä oot semmonen turvaton kyherö


      • leikkaa

        mee sirkalle


      • harmaatalousahdinko

        leikkaako kokkolassa tai kälviällä kukaan hiuksia ns Pimeästi?


    • Isku-Jooseppi

      Mä kävin aikoinaan uimahallissa parturissa tosin siitä on aika kauan mutta siellä oli hiton hyvännäkönen parturi muistaakseni Anne ja teki selvää jälkeä mutta sitten meikästä tuli baldihedi eikä ole tullut käytyä jo senkään takia, kun tupee kastuu uidessa. Saattaahan tuo kaunokki jo olla eläkkeellä mutta hyvä oli.

      • Irwin Guudman

        Hyvännäköinen kuulostaa asialliselta edellisellä naama olikin kuin liikaa itänyt peruna mutta minäkään en ole uimamiehiä niin onkos tämä parturi vielä hengissä ?


      • ...
        Irwin Guudman kirjoitti:

        Hyvännäköinen kuulostaa asialliselta edellisellä naama olikin kuin liikaa itänyt peruna mutta minäkään en ole uimamiehiä niin onkos tämä parturi vielä hengissä ?

        Hengissä on ja kauniskin vielä. Hius Mix on nykyinen toimipaikka, siellä Huismannin kyljessä.


      • Irwin Guudman
        ... kirjoitti:

        Hengissä on ja kauniskin vielä. Hius Mix on nykyinen toimipaikka, siellä Huismannin kyljessä.

        No sinne sitten mutta vain parran muotoilu eka kerralla ja jos kieli pysyy tallella niin ehkä seuraavalla kerralla loput.


    • Suove_Letti

      Minua kiinnostais kuka parturi se kurkunleik... eiku korvanleikkaaja oli?
      Vainet sinä varmaan kehtaa kertoa sitä?

      • sheivari tytsy

        se on jo vanha tapaus joskus 80 luvulla tuskin kyseinen parturi edes hengissä.


    • RyntäänMetästäjä

      Jahas ei toi virka mitään.

      Sitä ei oikeen voi miesimmeinen käyvä partureissa ja sanoa että mää vaan kattelen nii nyhän tässä saitilla tuliki sopiva sauma kysästä että kelläs parturilla on stadin isoimmat kassit ? öhöm ? Se on niin kivaa tutkailla maisemia siinä klanittavana ja nykyisella nuo mokomat on niin suipot ettei hiki ees irtoa nii kukas ??

    • Hii*Manni

      Mitäpäs sanoisit sellaisesta legendasta kuin Hius Team ?
      Kustinkadun kuuluisin kampaamoketju. Pyörähdähän siellä
      ja anna jengin tupeerata itsellesi viimeisin hiusmuoti :)

      • Werneri Vattunen

        Mites mulla niinku tulee mieleen joku homppeliparturi tosta sun kommentistas. Eiku Seppälään vaan ja kesäsiili kehiin niin hiusmuoti rulettaa.


    • upeaaa

      Minihameinen Nina .

      • Pälvikalju Aleksi

        Missä on tämä mininihame Mina ja käyttääkö verkkosukkia, piikkikorkoja tms. ?


    • Yks jännä

      Stylehouse Mustakarintiellä, nimi on ainakis jännä mutta muuta en tiedä paitsi jos ei sitä löydy nii sit vaan bisselle Mustallekarille.

      • TOSIrealisti Kokkola

        Mitä ne miehet parturissa notkuvat. Kotiparturikoneeseen kolmen millin kampa, niin hyvä tulee. Ja sen homman voi tehdä yksin mitä nyt "kämppäkaveri" voi viimeistellä.
        En ole tarvinnut parturia koskaan, vaikka olen itse tehnyt niitäkin hommia ikäni. Naapurin isännät tulivat säännöllisesti leikkauttamaan hiuksensa 1960-70 -luvulla. Käytössäni oli ns "liippuukone", joka kävi kovin ranteen päälle. Myöhemmin jatkoin armeijassa parturointia ja jatko-opinnoissani kyseistä "ammattia" ja lähes palkatta. Joskus joku heitti lähtiessään pari kolikkoa pöydälle "vaivan palkkaa".
        Siis parturit ovat miesten osalta täysin turhia. Naiset toki tarvitsevat KAMPAAMOA joskus valmistautuessaan juhlatilaisuuksiin - sen ymmärrän - onhan perheessämme naisiakin...


      • Juurikin näin
        TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

        Mitä ne miehet parturissa notkuvat. Kotiparturikoneeseen kolmen millin kampa, niin hyvä tulee. Ja sen homman voi tehdä yksin mitä nyt "kämppäkaveri" voi viimeistellä.
        En ole tarvinnut parturia koskaan, vaikka olen itse tehnyt niitäkin hommia ikäni. Naapurin isännät tulivat säännöllisesti leikkauttamaan hiuksensa 1960-70 -luvulla. Käytössäni oli ns "liippuukone", joka kävi kovin ranteen päälle. Myöhemmin jatkoin armeijassa parturointia ja jatko-opinnoissani kyseistä "ammattia" ja lähes palkatta. Joskus joku heitti lähtiessään pari kolikkoa pöydälle "vaivan palkkaa".
        Siis parturit ovat miesten osalta täysin turhia. Naiset toki tarvitsevat KAMPAAMOA joskus valmistautuessaan juhlatilaisuuksiin - sen ymmärrän - onhan perheessämme naisiakin...

        Muuten hyvä provo ,mutta aivan liian läpinäkyvä.
        Typerys :P


    • Sexy Sedu

      Aja kesäkaljuksi nuppisi muuhun karvoitukseen hotwax ja olet rantojen jellona.

      • Ryyner Karvakepakko

        Kepitteletsä posliinipalleilla rantsussa.... aahhahaa... hiton kaappihomppeli !


    • Ventus Miekkonen

      Mitä kuule sanoisit tästä, Kokkolan Vaahtomuovi ja Kampaamo Maarit ? Tykkäisit varmaan Ventuksentien luonnonläheisestä ilmapiiristä ja sitten voisit käydä samalla reissulla ihastelemassa kotiseutumuseoa.

    • Irwin Guudman

      Voisiko ylläpidon parturitäti poistaa nuo viestin "25.5.2012 11:59" viruslinkit kiitos.

      Ps. Sopiva parturi olisi vielä hakusassa.

    • ps

      Aikamoista loanheittoa meitä partureita kohtaan, mutta tällä sivustolla se kuuluukin 'tapoihin'.

      Niin että kuka vaan voi parturoida eihän siihen mitään koulutusta tarvi ja mitään ei saisi maksaakaan ettei vaan riistäjä kampaaja pääse rikastumaan.
      Ja sitten vaan minihame ja korkkarit päälle.

      Kiitos että arvostat ammattikuntaamme.

      • Irwin Guudman

        Kas, kas saksikäsi edward ilmoittautui ;)) No ei se korvanleikkuu niin paha ollut mutta kesää pukkaa päälle ja vaihtelu virkistää, sano.

        Käväisen taas syssyllä kylässä, että älä huoli, ( jos korva kerkiää kasvaa ).


    • Tukka*Maso

      Tykkään, kun naisparturit lääppivät hiuksiani siksi käyn eri parturissa vähän väliä. Minulla on nimikko lääppijä vaan empä kerro.

    • Irwin Guudman

      Oohan se kumma, kun ei viikon kierroksella saa yhtä parturien top-10 listaa selville vaikka mitäpä tuosta valitaan näistä jämistä yksi arpomalla, että saa ponihännän poikki niin muut jääköön fiilaamaan kynsiänsä mokomat tuppisuut :))

      • Vaimokin tykkää

        HiusMix on paras, mieheni käy toiselta paikkakunnalta Annella ja on tosi tyytyväinen palveluun ja hintaan. SUOSITTELEN!


    • paljon leikattua nau

      nostatan tätä tasokasta keskustelua.

    • Harmillista

      Itse teetin taannoin kampauksen Marja Ahokassa ja se oli kyllä pettymys. Jouduin heti itse korjailemaan sitä, koska se ei pysynyt kuosissaan. Ei enää sinne.

    • PanoKari

      Rintava Raija.Mukava olo kun rinnat hierovat poskea.

    • TosirealistiKokkolan

      Hah, jo Perhossa asuessani olin kiinnostunut miehistä ja heidän hiuksistaan. Myöhemmin varusmiesaikana kiinnostukseni lisääntyi ja pääsin jatkuvasti huomaamatta heidän läheisyyteen leikkaamalla heidän hiuksiaan, hah hah haaa!!!...

    • RessunkaveriKaustarista

      Ressu on nero.

    • Anonyymi

      Parturikiike Aro on hyvä ja halpa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      88
      1662
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1300
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1196
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1084
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      883
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      389
      813
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      802
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      795
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      133
      766
    Aihe