Uskallanko ostaa 40tkm aj Ducatin?

utelias 55v

Vilpitön kysymys uudelleen aloitusta suunnittelevalta ukolta. Onko 40tkm aj ST4 ihan käyttökelpoinen laite? Ducati näyttää olevan täynnä laatuosia joten voisi uskoa kokonaisuuden olevan myös laatuosista koottu laatupyörä.

Hihnojen vaihtotyön kalleus pelottaa kun joku väitti sen olevan 1000€ työ? ja se kuulemma toistuu joka toisessa huollossa?

Ei varmaan ole ihan noin?

18

2409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 800

      Vaihdoin itse 800ff ja hienosti onnistu, ei ainakaan mikään ihmejuttu.

    • moto.
    • Mää vain_

      No en varmaan ostaisi ainuttakaan Ducatia juurikin noitten remmien takia, on kyllä prätkässä ihme ratkaisu tänä päivänä.
      Miksi ostaa itselleen ongelmia, kun samalla rahalla saa paljon enemmän toimivaa pyörää monessa muussa merkissä.

      • harrastajan pyörä

        Remmit on Hondan Wingissäkin.

        Jos pyörä on ollut normaalijärkisen käytössä, 40-tuhatta on erittäin vähän.

        Pyörä on helppo huoltaa itse ja virittäminenkin onnistuu hyvin


    • ducatisti1

      Olen ajanut Ducateilla yli 60 000 km kaksi vanhaa Pantah. a ja nyt ST2 jolla yli 30000 km ei yhdessäkään teknisiä onngelmia, hieno ajaa ja upea ääni,
      bensaa menee 5,5 l ylöspäin.
      Hihnat maksaa 20 €/ kpl ja helppo vaihtee itse, vaihtoväli 20 000 km
      Olen erittäin tyytyväinen.

      • 800 -04

        Samoin..itse olen vaihtanut. Öljyt ja hihnat. Eikä ikinä mitään ongelmia.


    • utelias...

      Miten usein tai millä kilometreillä ne hihnat pitää vaihtaa? Googlella ei löydy helposti vastausta kun ei ilmeisesti tiedä oikeita hakusanoja...

      • juupa,,,juu

        Ihmetyttää kovasti nämä ihmettelyt Ducatin kestävuudestä/luotettavuudesta.
        Itse omistanut monster 900 S.i.e -00 neljä vuotta,eikä siinä mitään pelättävää oo.
        hihnat maksaa sen 50€,vaihtoväli 20tkm, aikaa menee itsellä vaihdossa n.10min
        kuivakytkin tarttee vaihtaa ajotavasta riippuen 60-100tkm ja noi motithan kestää ajaa sen 200tkm,ennenkuin tarttee alkaa availemaan.
        Fiilistä näistä pyöristä saa koko rahan edestä......itsellä vaihtui fzs 1000 tähän mörköön,tehot lähes puolittui,mutta annas olla ku mutkatiet alkaa...........n.150tkm eri pyörillä takana,,,,ja nyt oon löytänyt etsimäni..!!!!


    • superbike999

      Pyörä jolla on sielu! Japskit ovat täysin persoonattomia surisijoita. Kyllä Ducatissa on sitä jotakin!

      • 888850749999

        Ducati on pyörä, johon päätyy tosimotoristi. Ei voi muuta kuin kehua. Huono puoli on ajokortin löyhyys!


    • Veka59

      Jos on pidetty huolta, niin miksi ei? 150 000 km ajettuja löytyy, joihin ei ole tehty muuta kuin normaalit huollot. Tarkoitan tässä vuoden 2000 jälkeen tehtyjä Ducateja. Näissä on laadukkaat osat, varsinkin sähköpuolella. Nippon denson osia jne.
      Tärkein asia Ducateissa on se, että lämmittää pyörää hieman tyhjäkäynnillä. Missään tapauksessa kylmää konetta ei saa kierrättää. Merkki-synteettinen öljy on ehdoton vaatimus.

    • 5vonlyhytaika

      Pohdin tarkkaan kysymystäsi ,uskaltaa ostaa.

    • ajaälävalita

      Mitä ne remmeistä itkevät! isot miehet! Remmit on monessa autossakin jakopäässä ja vesipumppu laturi pyörii remmillä ÄLÄKÄÄ NYT ITKEKÖ TURHIA Ducati on hieno pyörä.

      • Jutustelija1

        2007vm Kilo Gixerin 24tkm huolto maksaa reilun tonnin helposti, eli ei nuo hinnat mitään tavattomia ole vaikka joutuisitkin hihnan vaihtamaan ja tonnin maksamaan.


    • SuitsaKestää

      Leipoo männät kiinni. Täys paska himpelimopo.

      • Ducatisoul

        Ducati kestää kyllä ajoa. Ei oikein keksi huonoa muuta kuin kateus mutta sekin on toisilla!


    • Anonyymi

      Mulla leipas just Sutsukista mäntä. Ostamko Dukatin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe