pullip kauppa??

pullippi

nii eli tietääkö kukaan onko helsingissä pullip kauppaa???

jos on nii voiko joku linkittää

76

4182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • molonolo

      emt

    • emt.. mutt mollamaniasta saa pullippei se on netti kauppa :) se on rovaniemellä kans :)

      • bdbddkdkdkd

        Helsingissä on pullip kauppa Mannerheimintie 42


      • motherperson

    • Directioneryeah

      Mollamania toimii rovaniemel, pullipstyle ja plasticpop toimii netis mut ne ei oo suomes ollenkaa, eli vaara jäädä tulliin on sit kuitenki. Mollamaniast tulee aik nopeesti, sillee kolmisessa viikossa. Tässä asias ku kalliimpaa on ostamassa nii suomesta on se paras ostaa ku on mahdollista.

      • Pullip-fani =)

        Pullipstylestä ei tuu tullia, jos ei ylitä postikuluineen 150e. Plastic popista ei voi tulla tulleja koska sijatsee euroopassa =)


    • enoostypid

      Ei helsingissä ole todellakaan pullip kauppaa

      • Vihaansualol

        Onn:/ kilala


      • Hupsistas
        Vihaansualol kirjoitti:

        Onn:/ kilala

        Huomioi milloin tämä keskustelu on käyty.


    • pulllllip

      Onko Rovaniemellä tai Lapissa??? ja onko jollakin jääny tulliin??

    • Mr.Turtle

      Mistä löydän nätin sinisilmäisen blondi pollipin? :>

      • Pöö:)

        voit vaihtaa eye chipsit ja peruukin ;)


      • lollipop2

        mollamaniaan on tulossa poliisi jolla on blondit hiukset ja siniset silmät joka on siis tyttö


      • moidoo

        Pullip ally, on sinisilmäinen ja blondi :)


      • Anabel320

        Lollipop2 tarkoittaako Melissa pullippia?


    • pulliphimohamstraaja

      No siis top 3 pullip kaupat on mollamania, pullip style ja plasticpop mutta on viel 2 aika suosittua pullip kauppaa, eBay ja pullip doll dreams.
      Itse olen tilannut pullip stylestä. Jos tilaat pullip stylestä niin sinun pitää maksaa kortilla ja luoda sinne käyttäjä tilit jne pullip stylestä tilaus on hyvinkin helppoa jos englannin kieli sujuu :)

      • Enkku

        Onko pullip doll dreams ulkona euroopasta


    • Hihihihihihi

      Saako niitä mitenkään Suomesta? Ilman nettii?

      • huuto.net sivustolta löytää hyväkuntoisia nukkeja..esiim. itse tilasin muutama päivä sitten pullip adsiltia jota ei oltu otettu paketista pois! maksoi n.103 €
        Mutta kannattaa ensin lukea sen nuken kuvaus alhaalt


    • karkkiomena

      Kukunorissa oli ennen myynnissä pullippeja,,Kukunor on vieläkin Helsingissä,,mutta siellä ei ole enään pullippeja

    • HEI OIKEESTI!

      ÄLKÄÄ VAIN PSTAKO PULLIPPIA JOS ETTE TIIÄ EES MISTÄ SELLASIA SAA DDDD::

    • Nicee

      Minäkin haluaisin tietää ;) taisiis ihan euroopasta, ei pelkästään hesasta
      (hesassa ei ole pullip-kauppoja, mutta rovaniemellä on mollamania)

    • kuis kulkee

      mä haluaisin tietää voisko pullipkaupan tehä ouluu,ylivieskaan,tai sinne lähistöl????????:3

    • plöö

      Hesassa on pakko olla nimittäin mun kaveri on käynyt siällä ostamassa pullipin.
      Tiän siitä että kattokaasse kä vi hesassa ni sillä oli pulli kun se tuli siältä. kun se meni niin sillä ei ollut sesa no et se oli käynyt muttakun luinnäitä tekstejä en oo ees enään varma puhuko se totta.

      • Nukkeilija

        Sun kaveri on voinu ostaa Kukunorista tai käytettynä joltain hesalaiselta. :)


      • Nukkeilija

        Käytettynä joltain tyypiltä? Anime tapahtumasta? Ei siellä todellakaan ole pullip kauppaa mutta ei ole mahdotonta että hän olisi ostanut pullipin helsingistä. Älä päde asioista joista et tiedä mitään


    • pullipin ostaja

      tarviin pullipin ;__;

    • 2vuotta nukkeillut

      Eti ite et todellakaan anstaitse sellaista jos et edes tiedä missä niitä myydään ;D

      • 2vuotta nukkeillut

        ja eikä helsingissä todellakaan myydä pullippi nwn


    • Totanoin...

      Joo ja ÄLKÄÄ HERRANJUMALA OSTAKO PULLIPPIA JOS ETTE EDES TIEDÄ MISTÄ NIITÄ SAADAAN!!!

      • Nukkeilija

        Samaa mieltä! Älä todellakann osta pullippia, jos et edes tiedä mistä niitä saa! Suuomessa ei ole muita pullipkauppoja, kuin mollamania. Kukunorissa (ainakin nettikaupassa) on välillä pullippeja myynnissä, mutta hinnat ovatkin siellä kolmensadan tienoilla.


      • Vihastunut
        Nukkeilija kirjoitti:

        Samaa mieltä! Älä todellakann osta pullippia, jos et edes tiedä mistä niitä saa! Suuomessa ei ole muita pullipkauppoja, kuin mollamania. Kukunorissa (ainakin nettikaupassa) on välillä pullippeja myynnissä, mutta hinnat ovatkin siellä kolmensadan tienoilla.

        Hei te jotka kiellätte pullippejen oston ootte tyhmiä haluutte vain olla ainoot suomalaiset joilla on pullipit.


      • nukkeilijaaaah
        Vihastunut kirjoitti:

        Hei te jotka kiellätte pullippejen oston ootte tyhmiä haluutte vain olla ainoot suomalaiset joilla on pullipit.

        Suomessa on nukkeilijoita tosi paljon. Uskoisin ettei kukaan kommajista ajattele että hän haluaisi olla suomen ainoa jolla on pullip tai muu keräilynukke; DHe enemmänkin kantavat huolta että sellaiset ihmiset jotka eivät ymmärrä harrastuksesta hölkäsenpöläystä ostavat nuken


      • EikösaaostaaTäh

        Entä jos kysyjät tietävät hyvin mitä pullipit ovat, miten niitä käsitellään jne. Ja jos ei satu tietämään missä niitä myydään, sekö on huono asia? Tai jos tietää ulkomaalaisia kauppoja, mutta kysyy että olisiko Suomessa sellaista kauppaa... Onko sekin hirveää? Jokaisen oma asia muutenkin miten ja mihin omia rahoja hassaa.


      • Hei.haloo
        Nukkeilija kirjoitti:

        Samaa mieltä! Älä todellakann osta pullippia, jos et edes tiedä mistä niitä saa! Suuomessa ei ole muita pullipkauppoja, kuin mollamania. Kukunorissa (ainakin nettikaupassa) on välillä pullippeja myynnissä, mutta hinnat ovatkin siellä kolmensadan tienoilla.

        Kyllähän sitä pitää ottaa selvää että missä niitä myydään, eihän muuten edes voi ostaa sellaista.:.


    • Pullip-Nina

      itekkin haluisin Pullipin, mutta en tiedä että miten tilata :(

    • Ticohaba

      Ei nyt heti kannata olla tuomitsemassa, jos haluaa ostaa. Sehän on jokaisen oma asia loppujen lopuksi. Itse aloitin nukkeharrastuksen 2010 lokakuussa, omistan tällähetkellä kolme neitokaista, neljäs (ensimmäinen Byulini :3) ompi tilattu.

      Kukunorin nettikaupassa ei enää ole Pullippeja, mutta itse kaupassa kuulemani mukaan on. Muuten Suomessa on vain Mollamania huuto.net yms. paikat. Euroopan sisäpuolella on Plasticpop, joka sijaitsee Saksassa. Plasticpopilla on myös kauppa Saksassa. Ranskassa on tietääkseni ainakin kaksi nukkekauppaa, mutta niissä ei ole kovin laaja valikoima, enkä ole sataprosenttisen varma nimistä.

      Euroopan ulkopuolella on paljon nukkekauppoja, suurinosa Aasiasta. Näistä kaupoista luultavasti Magma Heritage on kuuluisin, josta saa ostettua sitten hieman harvinaisempiakin nukkeja, tosin sivut ovat mielestäni hieman sekavat.
      USAssa on PullipStyle, jossa on suht. edullista, joskin postikulut & (mahdolliset) tullimaksut lisäävät melko paljon hintaa.

      Suosittelen tutustumaan noihin kauppoihin sivustoon nimeltä PullipSuomi. Siellä on paljon ohjeistusta aiheesta ja asian osaava apu.

      ---

      Teille muille harrastajille: Ette osoita minkäänlaista kypsyyttä turmelemalla toisen avunpyynnöt kera kymmenen huutomerkkiä. Liene ymmärrätte, että uusia harrastajia on suositeltavaa auttaa, mutta jos siihen ei löydy halua, voi vaikka jättää kirjoittamatta kokonaan. Kiitos.

    • Pulliphullu10000000%

      Ite aion tilata pullipstylestä sieltä saa kans.

    • Näin sitten

      Ihmiset, ymmärtäkää, että eräät haluaisi pullipin suomesta. Kusymys on kuulunut näin " saako pullippeja suomesta? " teidän vtu vastaus on " se ei ansaitse ostaa sitä jos ei tiedä missä niitä myydän!". Muutama kysyjä on sitä mieltä että haluaisi sen todellakin SUOMESTA!! Jos ei osaa auttaa niin kaikki tosi nukkeilijat ymmärtää, että useammat ovat kiinnostuneet pullipeista. Negatiiviset vastaukset ja pullipkeräilymieltä huonontavat asiat poies. :c

    • Näin sitten

      Ihmiset, ymmärtäkää, että eräät haluaisi pullipin suomesta. Kusymys on kuulunut näin " saako pullippeja suomesta? " teidän vtu vastaus on " se ei ansaitse ostaa sitä jos ei tiedä missä niitä myydän!". Muutama kysyjä on sitä mieltä että haluaisi sen todellakin SUOMESTA!! Jos ei osaa auttaa niin kaikki tosi nukkeilijat ymmärtää, että useammat ovat kiinnostuneet pullipeista. Negatiiviset vastaukset ja pullipkeräilymieltä huonontavat asiat poies. :c

    • Ansku xD

      Mäen löydä niit oikeit Pullipeit taas Ebays!

    • pullip1

      Pullipstylestä kannattaa ostaa,mulla se tuli noin viikossa!

    • tynnöristä

      joka päivä joku uusi asia.selatessa näitä sivuja löytyi pullip.enpä ole ennen kuullut.mikä erikoistyyppinen nukke tämä?mikä tästä tekee niin tavoitellun kuten se vaikuttaa olevan?kiitos valistuksesta

    • Tynnörinna

      Perustietoa pullipista?Mikä ja millainen nukke?Miksi erityisen kiinnostava muihin nukkeihin verrattuna?Tiedotuksesta kiitollinen

    • Pullip <33

      Pullip on pallonivelletty keräilynukke. Itseäni nukessa kiehtoo eniten sen kasvot (isot silmät, pieni suu yms.) ja se, että nukelta voi vaihtaa esim. kehon, silmä chippejä ja peruukin.
      Kehon (varsinkin obitsun yms.) nivelet mahdollistavat myös nuken laittamisen erilaisiin poseeraus asentoihin, jolloin nukesta on kiva ottaa kuvia tai tehdä kuvatarinoita.
      Pullippeja ilmestyy kuukausittain, eli valinnanvaraa on paljon. Pullipilla on myös esim. pikkusisko (Dal) ja poikaystävä (Taeyang).

      • ei enää tynnöris

        Tiedosta kiitollinen.Palautuipa lapsuusleikit mieleen.Tämä aikuistenkin harrastus?


      • PinkiePieNeedsYourHelp
        ei enää tynnöris kirjoitti:

        Tiedosta kiitollinen.Palautuipa lapsuusleikit mieleen.Tämä aikuistenkin harrastus?

        Ei Helsingissä oo Pullip kauppaa, mutta Rovaniemellä pitäis olla mollamania.

        Mua kiinnostais että onko kelläkään kokemuksia Pariisin Pullip kaupasta? Oon joo unohtanu nimen, mutta nettisivut on Jolie doll nimiset...


      • Dollfie Dreams

        Pullip on keräily ja taidenukke. Sillä on iso pää jotta silmämekanismi (nuken silmiä voi liikuttaa edestakaisin ja sulkea) mahtuisi. Pullip on noin 30cm korkea. Monet keksivät nukelleen oman hahmon eli persoonallisuuden ja nukkea voi customoida eli muokata haluamansa laiseksi. Siltä voi vaihtaa mm. Hiukset, silmät, kropan ja meikin. Nukeille myös ommellaan vaatteita ja sisustetaan huoneita. Jotkut haluavat säilyttää nukkejaan vitriinissä ja pitää stock eli alkuperäisessä asussaan eivätkä läheskään kaikki harrastajat muokkaa nukkejaan. On lisäksi olemassa nukke miittejä eli nukketapaamisia missä pidetään hauskaa, kuvaillaan ja tutkitaan omia ja muiden nukkeja ja myydään ja ostetaan nukkekamoja. Nukkeilu on monipuolinen ja erilainen harrastus. Monissa maissa nukket ovat ainoastaan yli 15 vuotiaiden ja aikuisten harrastus, mutta suomessa ainakin pulliptuoteperheen nuket ovat nousseet nuorempienkin keskuuteen. Pullipit eivät todellakaan ole ainoitaa aasialaisia keräulynukkeja vaan niitä on satoja. Suosituimpia ovat blythe,pullip ja erilaiset bjd nuket. Itse omistan yhden yeolumen, yhden pullipin, yhden tangkoun ja yhden pikku bjdn


    • nukkeilija

      Plasticpopista kannattaa ostaa vaik hinnat ovat hiukan korkeammat kuin esim. Pulliostylessä. Ei oo katos tulli vaaraa ja nuket tulee jossain viidessä päivässä :D

    • nukkeilija

      Plasticpopista kannattaa ostaa vaik hinnat ovat hiukan korkeammat kuin esim. Pulliostylessä. Ei oo katos tulli vaaraa ja nuket tulee jossain viidessä päivässä :D

      • Jummijammimaa

        Mun äiti ja isi lupas tilata mulle pullipin joululahjaks Plasticpopista :3 :)


    • emogirl12

      Elisiis helsingissä ei ole pullip kauppaa. Suomessa on ylsi pullip kauppa, ja se sijaitsee rovaniemellä. Mutta sieltäei voi kun hakea tilaamasi tuote, eli se pitää anyway tilata ensin nettikaupasta. Itse suosittelen pullipstyleä. Nuket ovat aika halpoja, ja tilaus on helppoa. Itse olen tilannut jo 2 pullippia, ja kummatkin tulleet alle 3 viikossa :3 Saattaa jäädä tulliin, mutta itselläni ja ystävilläni ei ainakaan ole jäänyt. Sitte on tietysti myös plasticpop, jossa on sitten nuket hieman kalliimpia kuin pullipstylsessä. Toimituksesta en tiedä, kun en ole sieltä ikinä tilannut, mutta veikkaisin noin 1-4 viikkoa. Ja jos jokin nukke ei miellytä, niin pullipille voi aina vaihtaa peruukin, silmät ja uuden kehon, obitsun. Obitsussa siis ei irtoile kädet ja jalat helposti ja muutenkin kestävämpi, aidompi ja saa enemmän asentoja.

    • didi22

      Hesas ei oo pullip kauppaa vaan mollamaniasta saa pullippei

    • Yasu97

      www.pullipstyle.com On hyvä vaihtoehto. Sieltä saa kans' ihan tosi hyviä pullipeita customointiin. Olen itse tilannut sieltä Amerikan suunnalta jo alle kahden viikon postitusajalla! :3 Kokeilkaa ihmeessä! ♥

    • Pullip Love

      Tampereella on pullip kauppa kylläkin josta saa kivoja pullippeja, tiedoksi

      • 3:nvuodennukkeilija

        HOO!!


    • nukkeilija

      Nukkeja ei myydä Suomessa missään myymälässä ja jos näät anttilassa vähän saman tapaisen nuken se on feikki. Nuken voi ostaa Mollamania.net sivustolta (suomalainen). Ainoot liikkeet euroopassa on saksassa ja ranskassa. Sieltä saa ostettuu nukkeja suoraa paikan päältä. Nukkeja tietenkin saatetaan myydä coneissa, mutta ei pakolla aina.

    • erittäin kiinnostunu

      hei mua kiinnostais toi obitsu eli miten se toimii tai miten ne silmät voi vaihtaa?

      • nukkeillut 3 vuotta

        Kannattaa googlettaa, yleensä löytyy blogeja jotka ovat tehneet tutoriaaleja obitsun vaihdosta ja silmien vaihdosta :)


    • Pullipin omistaja

      Tää liittyy siihen mr.turtle:n kysymykseen onko blondia pullippia millä on siniset silmät, niin pullip Melissa on sellanen. :) mut... Se on ... No kannattaa kattoo......


      Ja mun mielestä on epäkohteliasta kimpaantua jos joku kysyy onko esim. Helsingissä pullip-kauppaa, tai että mistä niitä voisi tilata.

      • nukkeillut 3 vuotta

        Melissalla näyttää kuvassa tosi vaalean blondeilta mutta tosiasiassa ne ovat aikaslailla harmaat :/ tiedän kokemuksesta kun kaveri osti sen ja aika pettymys sinällään oli kun luuli että blondit hiukset oli :D


      • Dollfie Dreams

        Blondeja sinisilmäisiä pullippeja: dahlia cinderella, melissa, kore, ally on niitä hirveesti muitakin mut en nyt muista nimiä.


    • Jotain tietoa

      Mä ostin ensimmäisen pullippini Plasticpop nettikaupasta. Ihan hyvät hinnat, mutta ikävä kyllä kesti todella kauan kunnes pullippini tuli. Hyvää kannattaa kuitenkin odottaa! (: Pullip minkä ostin on Hatsune Miku Lol. En kadu yhtään ostostani. Oli tämä neito niin viehättävä. :3 Ajattelin seuraavaksi ostaa pullipin Hino. Ikä ei mielestäni ole kauhean merkitsevä asia vaan se osaako pitää hyvää huolta pullipista ja osaako olla varovainen pullipin kanssa. Minun mielestäni pullippien kuvaaminen (mihin ne on yleensä tarkoitettu) on loistava harrastus kaiken ikäisille! En nyt kuitenkaan tarkoita että joku 6v saisi pullipin. :D En ehkä odottaisi kauhean pieneltä semmoista kärsivällisyyttä jota pullippien kuvaamisessa tarvitaan.

    • Anabel320

      Mistä löytyisi halvempia pullippia nukkeja?

    • Doge556

      Tuleeko peruukki pullipin mukana?

    • Vieras12

      Helsingissä on pullip kauppa se on kilala :) ja suomalainen,olen käynyt itsekin siellä.

    • Kutusitanyanka

      Se on hyvä. Itse ostin viimeviikolla sieltä peruukin Vanessalleni. Netti sivuja ei taideta oikein päivittää. Ihmettelin kun siellä oli vaan kolme erilaista peruukkia. Mutta oli silti hyvä ;)

    • Pullip

      Kilala on Mannerheimintie 42 hesassa auki on ti-su 12-18

    • Saani-Stiini

      Kilala on tosi suosittu. Se sijaitsee Helsingissä. Lue lisää kilalan nettisivuilta:)

    • LpsPullip

      On :3 Kilala

    • Hubau

      Tiedän kaupan mistä saisin pullipin. Mutta onko pullip ally kestävä vai hauras?

    • Hudala

      Pullip kauppa on Helsingissä nimeltään kilala Googlesta löytyy osoite kun kirjoitat pullip kauppa

    • Jgkeojdc

      Kilala

    • VanhaVihtori

      No,löytyykö koko Suomesta illuK-kauppaa ?

    • Anonyymi

      Moi ! Nykyään on kilala mutta tuolloin ei sitä tainnut vielä olla. Pullip stylestä minulle ei tullut tulleja vaikka hintaa tuli 157€

    • Anonyymi

      Muuten pullipit on IHANIA!❤️

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe