ARVATKAAPAS MITÄ...

PASKAJAAKKO

akka kaato juhannus juomat viemäriin ja krapula tulee ihan just, olen v1ttu aika varma että kuolen vielä tänään.....tässäkö täää sitten oli :o

MUTTA TÄSSÄ TÄN AAMUN ASIAT:
-Mulla on taas sellanen housujen tekemä hiertymä. Koskee ihan vitusti.
-Lenkki syöty ja seuraavaks sohvalle.
-Mä oon lihonu sellaset 8kg ja mittarissa kokonaisluku on 73,5-74kg. Ja voisin lääkärien mukaan kohottaa ihan huoletta nostaa vaikka johonkin 80 kilogrammaan eikä sekään olis vielä luokiteltavissa ylipainoks.
-Sukassa reikä, kulu puhki p3rkele.
-Mun tyyny on voissa.
-Käytin koirat pihalla. Toinen teki p4skan. Toinen ei.
-Saa nähdä meneeko ensiyönä viini päähän. Mikäli siis....

-

9

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pieru-einari

      Löylykauha auttaa mutta muista annostella kohtuudella.

    • makedonia.

      Arvaa ite. ei ketään kiiinosta tuommonen luusereiden veltto luuseri.
      Mun äijä juhannuskotiutui joukoista, siis YK ja kunhan herää, saa ihan kaiken mitä haluaa. Possunpaisti uunissa, viini jäähtymässä, salaatti valmis ja babydoll lähtee alas yhellä narun nykäisyllä.

    • PASKAJAAKKO
      • makedonia.

        Eiks sun elämään mahdu mitään muuta kun viina ? Kenen veroeuroja ryyppäät ? Yhteiskunnan ? Otappa pikkusen huomioon se etä jotkut ne vaan menee sinne töihin vaikka ei huvittasikaan, uskollisesti vaan menee päivästä toiseen.
        Tekee rankkoja ja likasia töitä että joku paskajaakko saa ryypätä, eikö sulla ole ollenkaan selkärankaa ?
        Jos kaljamahas yli näet, mitä siellä jalkojen välissä lilluu, onko siellä ees munaa.

        Pistää vihaksi tuoommooset vetelykset. Sain kun sainkin väsyneen äijäkörilään kotia lyhkäselle lomalle Suomeen.Voi Hyvää Päivää että on väsynyt, nälkänen ja käsi hajalla kk:n kannosta. Silti kävi leikkaamassa naapurin mummon nurtsin ja sain ihan yhelle siiderille houkuteltua ja nyt nukkuu kun tukki taas turvallisesti kotona. Ovet on lukossa, puhelimet kiinni, hälytyksiä ei tule nyt.

        HÄN ja MINÄ maksetaan sun ja monen muun luuserin keskikaljat, tekemällä töitä.
        Elä sen totuuden kanssa. Ja mun lapset maksaa veroja, ensi-ja lähihoitaja.. Kestääkös sun sielu juoda niitä rahoja ? Eikö hävetä ?


    • PASKAJAAKKO

      et arvaakkaan paljonko töitä on tehty.......no loparithan siintä tuli kun rekkaa kännissä ajelin.
      se se oli rankkaa ja likasta, sainkin aika kauan ajella ennenkun joku soitti kytille peräti yli 20v.
      -ei ole kaljamahaa, käyn tiuhaan kusella. päähän mahtuu jokunen litra.
      -itsehhän olette tylsät hanttihommat valinnu.....aika varmasti mielummin säkin tekisit sen 8h jotain henkisestikkin miellyttävää!
      - teen töitä oikeestaan sen 24/7, satun nimittäin olemaan h3lvetin luova..persoona NERO oikeestaan, siunlaiset laputsimmuilla tyypit ei nyt näekkään omaa p3rsettä pidemmälle :D
      -ja onko sillä väliä mitä rahoja sitä juo.......ei se kai varsinaisesti keltään poiskaan ole jos päätän ryypätä rasittavan uurastuksen jälkeen valmiiksi täytettyjen ja VIELÄ postitettujen kelanlappujen tuomat tulot :P

      että kukahan se luuseri on.....jos sen 1n ainoon elämän tuhlaa tukkaputkella työssä painamiseen burniksen partaalla, rennota hei vähäsen...säkin!!!!
      (raitis juhannus ilmeisesti)

      • makedonia.

        Jos sie meiän lasten päälle ajat tullaan kuristamaan siut ihan henkilökhtasesti.
        Täällä on jalla.
        YK-sotilaiden perustauti.
        Varmaan saan tartunnan itekkin koska on vain yksi vessa. Suhteellisen raskasta raahata kaksmetristä lihaskimppua arabialaiselle.Siinä siklolla etten soita ampparia, vapisee horkassa kuumeessa, oksentaa.
        Ei suostu kertomaan (eikä saa) missä tehtävissä ollu.
        Mun hanttihomma on matkailuneuvoja.
        Joka valvoo tään yön, ryypätkää te muut, sehän on kai kivaa.


    • PASKAJAAKKO
      • makedonia.

        Täällä kun oikein rakastetaan noita p...amis juttuja niin kerrompa viime yöstä. A-holilla ei ollut osuutta asiaan.
        Jallamiehet pidetään yleensä erillään muusta pataljoonasta koska se on erittäin herkkä tarttumaan.

        Onneksi lapset on muualla jussia viettämässä, täälä ollaan eristykisessä ja saa nähä miten loppuviikon paluulento onnistuu.

        Alkuyö semmoisen vartin välein kylppäriin, kuumeinen ja vapiseva potilas. Ynähdyksistä ja änähdyksistä päätellen, pöntölle istumaan ja ämpäri käteen. Noin yhden maita oli pahin vaihe, kolmelta yöllä viskoin kaikki vaatteet ja petivaatteet pesukoneeseen 90 asteen ohjelmalle. Mehua , lihalientä, tehojuomaa, kipulääkettä.. mikä nyt kestää sisällä ylipäätään.
        Säpsähtelyä, houretta, hikoilua, kun ei tiedä onko kasarmilla vai kotona.
        Sekalaisia englanninkielisiä lauseita.

        Ne jotka hankkii tuommosen olon viinalla, on ihan oma syy. Tässä turvataan rauhaa.

        Pahin kai on ohi koska nyt on aamu6 -> alkaen nukkunut.

        Suomessa on kuulema kivaa: itikat, raikas ilma, sade, koivut.
        Niin ja tietenki minä.
        Mikäs se alkomaholistin päivää piristää ? Lisää kaljaa ja uudet paskat housuun ?
        En ikinä vaihtasi, vaikka tää on rankkaa.


    • PASKAJAAKKO

      älä SITTEN VALITA :D
      itse taas juon nyt vähän varastoon, koska aion lähiaikoina kokonaan lopettaa.
      ...tai jos en lopeta niin toki kesällä voi juoda janokaljat ja välillä välikaljat.
      Myös asennuskalja on aina paikallaan.
      ja se mikä päivää todellakin piristää kohottaa itsetuntoa, on että:
      Juon jo tänään niin huomenna ei tarvitse juoda sitten niin paljoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe