Kilpisjärveltä edullinen majoitus?

Olen tulossa moottoripyörällä kilpisjärvelle ihan lähipäivinä ja haluaisin löytää edullisen majoituksen paikkakunnalta. Majoitus saa olla vaatimaton ja tärkeintä on että matkabudjettini pysyy hallinnassa:) Tarkoitus on ajella sitten myöskin norjaan ja Tromsaan käymässä jonne n 160km kilpisjärveltä. Katselin netistä ja ainakin löysin kilpisjärven retkeilykeskuksen jossa esim huone 60e ja mökkimajoitus 80e vrk, löytyisiköhän vielä tästäkin edullisempia vaihtoehtoja?
Ilmianna
Jaa

9 Vastausta

täällä on kaikki niin halvatun edullista että on vaikeaa erotella.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
on oma teltta.kilpiksenrannalla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mikä siinä on kun köyhät tänne haluu? Me taas halutaan kunnon turisteja, sellasia joilla on massia mukana ja halua sitä käyttää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
kilpiksen juoppojen ja humalaisten norskien mölinöitä, ja tappeluita . kukaan matkailija , jaksa kilpishotellilla kuunnella
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
pysyköön vähäosaset kotona, säästyy nekin eurot parempaan käyttöön.
Turistiksi kannattaa alkaa vasta kun on rahaa nippukaupalla panna kiertoon.
Silloinpa saa palvelua, eikä tarvia valittaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
kilpis hotellin pummit,parenpi vain pysyä lestissään. ostakaa itse kaljanne turha
kerjätä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
norjan puolella, ennen skipotnia on mökki majoitusta.
Ilmianna
Jaa
Kysyppä retkulta (kilpisjärven retkeilymaja)
Ilmianna
Jaa
kodassa ilmaseksi
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kilpisjärveltä edullinen majoitus?

Olen tulossa moottoripyörällä kilpisjärvelle ihan lähipäivinä ja haluaisin löytää edullisen majoituksen paikkakunnalta. Majoitus saa olla vaatimaton ja tärkeintä on että matkabudjettini pysyy hallinnassa:) Tarkoitus on ajella sitten myöskin norjaan ja Tromsaan käymässä jonne n 160km kilpisjärveltä. Katselin netistä ja ainakin löysin kilpisjärven retkeilykeskuksen jossa esim huone 60e ja mökkimajoitus 80e vrk, löytyisiköhän vielä tästäkin edullisempia vaihtoehtoja?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta