Kokemuksia fuckbuddy toiminnasta?

Eero23

Onko teillä ns. fuckbuddyja? Miten olette kokeneet että homma on toiminut? Onko koskaan tullut tilanetta että toinen on ruvennut liian tunteelliseksi? Muutenkin suosituksia kannattaako ja kenen kanssa jos sitä rupee jotain sellasta harrastamaan?

15

2237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeiltu on

      Kahden eri naisen kanssa olen tätä kokeillut. Vaikka teimme heti alusta pitäen säännöt selviksi, ensimmäinen loukkaantui kuitenkin, kun ryhdyinkin seurustelemaan ja katkaisin seksisuhteen. Toisen kanssa ei ollut mitään ongelmia, seksisuhde jatkui molempia tyydyttävänä, kunnes nainen alkoi tahollaan seurustelemaan.

    • booty_girl

      parhaiten toimintaan sopivat ns. vapaat sielut, eli molemmat eivät halua mitään vakavaa parisuhdetta. Mutta itsellä kuitenkin silti aina omalla kohdalla tätä toimintaa harjoittaessani, takaraivossa jyskyttää tunne ihanasti vietetyn yön jälkeen, että koskaan ei tiedä onko tämä viimeinen -jos toinen osapuoli sattuisikin löytämään jonkun jonka kanssa voisi seurustella. Kyllä se sitten satuttaa.

      itse siis tapasin miehen, alettiin vaan tapaileen, ja aika nopeesti mies sanoi että ei halua mitään vakavaa. Kyse ei ollu musta, ei se olis halunnut sitä kenenkään muunkaan kanssa. Seksi kuitenkin siis sujui, joten sillä sitten jatkettiin, ja nyt ollaan fuckbuddeiltu jo yli vuosi.

    • ywbdyufhaojdiosnbvfh

      Muutamia naisia on ollut. Yleensä ne jutut on alkaneet joistain yhteisbileistä, josta on päädytty jommankumman kämpille pikku hiprakassa. Sit ku aamulla on puhuttu asiasta ja ollaan yhteisesti sovittu, että jatketaan nimenomaan samoissa merkeissä, niin homma on toiminut yleensä ihan kivasti.

      Toki naiset usein vaatii jo hiukan tunnettakin peliin, jotta ne nauttis seksistä. Sikspä varmaan nekin on alkaneet noihin juttuihin mielummin kaverin/puolitutun kuin jonkun random baarisäädön kanssa.

      Ennemmin tai myöhemmin käy niin, että nainen sanoo, että homma ei tunnu enää sopivalta. Joko haluaisi jotain enemmän, tai ei vain näe pointtia jatkaa kun ei muuten sytytä. Se sitten riippuu naisesta, että käykö noin 1kk vai 1-2 vuoden jälkeen.

      Mutta pääasia on, että molemmille on asia selvä ja että molemmat nauttivat. Nuo suhteet voivat olla joskus hyvinkin antoisia. Kaveruussuhde lähentyy, kumpikin saavat tyydytettyä tarpeensa ja samalla hiukan keskustella maailman menosta jonkun sellaisen kanssa, joka ei kuitenkaan ihan lähikaveripiiriin kuulu mutta johon luottaa.

    • Tunteet sekaisin

      Sain hiljattain selville, että mieheni on pettänyt minua jo viiden vuoden ajan erään naisen kanssa. Mies sanoo naisen olevan ns. fuckbuddy ja ettei nainen merkitse hänelle muuta kuin seksiä.

      En tiedä miten suhtautua tähän... Loukkaa että hän on pettänyt minua, mutta vielä enemmän loukkaa se että on pitänyt niin pitkään suhdetta toiseen naiseen. Jos kyse olisi yhdenyön jutuista, olisi asia helpompi kestää, mutta että sama nainen koko ajan.

      Mieheni väittää naisen olevan yhdentekevä. Onko näin? Voiko mies todellakin pitää suhdetta toiseen ihmiseen ilman mitään tunteita vuosia? Entä jos sitten tosiaan on täysin vailla tunteita tähän naiseen, niin mitä se kertoo miehestäni ja hänen tunne-elämästään? Eikö tuo ole jo osoitus jonkinlaisesta kylmyydestä? Olen ihan sekaisin tämän asian kanssa, enkä tiedä tahdonko jatkaa enää avioliittoamme.

      Tahtoisin kuulla erityisesti varatuilta miehiltä mielipiteitä tästä. Miksi olette pitäneet seksisuhdetta toiseen naiseen, ja jos suhde on jatkunut pitkään, niin onko nainen todellakin yhtä merkityksetön kuin kuka tahansa ventovieras? Mikä ajaa tuollaiseen suhteeseen, jos kotonakin seksiä saa, sillä meillä ei ainakaan seksin puutteesta ollut kyse, sillä en ole pihtari.

      • Anonyymi

        Moni pitää samaa peliä. Ei ne välitä vaimoistaankaan.


    • kiinnostunutmies24

      Löytyykö näitä fuckbuddyi jostain netistä miehille?

    • tiedän ja varmasti

      Jos suhdetta on kestänyt vuosia, ei toinen ole kyllä yhdentekevä. Jos yhden illan juttuja, silloin ei välttämättä kysytä edes nimeä.

      Pitkä suhde aviovaimon kanssa on kuitenkin arkea. Seksiä, vaikka sitä olisikin, on sitä samaa evästä. Vieras nainen tekee asiat erilailla, on kiihottava ja kiinnostava.

      Ja valitettavasti tuohon vieraaseen seksiin jää koukkuun...jos nainen on mahtavan seksin lisäksi fiksu, hauska...niin pitkä salasuhde on tosi hieno juttu...ja kyllähän siinä pitkässä suhteessa on ihan varmasti jonkinlaisia tunteita pelissä mukana.

      • Tunteet sekaisin

        Oletko itse tällainen naimisissa oleva mies, jolla on fuckbuddy, vai oletko se toinen nainen?

        Jos olet mies, niin eikö siitä salasuhteen kanssa olevasta seksistä tule arkista, kun on monen vuoden mittainen suhde, miksi se pysyy tuoreena?

        Oikeasti miehet vastatkaa minulle, sillä tahtoisin yrittää ymmärtää tuota miestäni. Hän sanoo katuvansa, ja ettei nainen merkitse hänelle yhtään mitään ja että on laittanut suhteen poikki. Miten voin tietää että näin oikeasti on?

        Itseä kyllä häiritsee todella paljon sekin, että nainen oikeasti olisi yhdentekevä hänelle, ja kuitenkin on ollut intiimissä suhteessa niin pitkään. Ei kai kukaan jaksa samaa ihmistä käydä panemassa, jos ei ole mitään tunteita häntä kohtaan. Tuntuu että rakastaako tuo mies minuakaan, vaikka niin sanoo... Jos tunteita tuota toista kohtaan on, niin mitä ne tunteet sitten ovat, onko kyse ystävyydestä vai mistä?

        Tahtoisin todella yrittää ymmärtää, että mihin hän toista naista tarvii, sillä meillä on ollut tyydyttävää ja hyvää seksiä koko avioliiton ajan. Kertoisitteko miehet, että miksi pidätte näitä sivusuhteita, jos kotonakin saa?

        Tahtoisin myös todella tietää mikä tuo nainen hänelle loppujen lopuksi oikeasti on, ja mitkä on tunteet tuollaisessa suhteessa sitä toista naista kohtaan. Olkaa kilttejä miehet ja vastailkaa, sillä mieheni ei tahdo tästä kovin paljon puhua. Toistaa vain samaa koko ajan, eli nainen ei merkitse mitään, suhde on ohi ja kyse oli vain seksistä jne.


      • Mies
        Tunteet sekaisin kirjoitti:

        Oletko itse tällainen naimisissa oleva mies, jolla on fuckbuddy, vai oletko se toinen nainen?

        Jos olet mies, niin eikö siitä salasuhteen kanssa olevasta seksistä tule arkista, kun on monen vuoden mittainen suhde, miksi se pysyy tuoreena?

        Oikeasti miehet vastatkaa minulle, sillä tahtoisin yrittää ymmärtää tuota miestäni. Hän sanoo katuvansa, ja ettei nainen merkitse hänelle yhtään mitään ja että on laittanut suhteen poikki. Miten voin tietää että näin oikeasti on?

        Itseä kyllä häiritsee todella paljon sekin, että nainen oikeasti olisi yhdentekevä hänelle, ja kuitenkin on ollut intiimissä suhteessa niin pitkään. Ei kai kukaan jaksa samaa ihmistä käydä panemassa, jos ei ole mitään tunteita häntä kohtaan. Tuntuu että rakastaako tuo mies minuakaan, vaikka niin sanoo... Jos tunteita tuota toista kohtaan on, niin mitä ne tunteet sitten ovat, onko kyse ystävyydestä vai mistä?

        Tahtoisin todella yrittää ymmärtää, että mihin hän toista naista tarvii, sillä meillä on ollut tyydyttävää ja hyvää seksiä koko avioliiton ajan. Kertoisitteko miehet, että miksi pidätte näitä sivusuhteita, jos kotonakin saa?

        Tahtoisin myös todella tietää mikä tuo nainen hänelle loppujen lopuksi oikeasti on, ja mitkä on tunteet tuollaisessa suhteessa sitä toista naista kohtaan. Olkaa kilttejä miehet ja vastailkaa, sillä mieheni ei tahdo tästä kovin paljon puhua. Toistaa vain samaa koko ajan, eli nainen ei merkitse mitään, suhde on ohi ja kyse oli vain seksistä jne.

        Kyllä mies selvästi valehtelee sinulle. On merkinnyt jotain tuo toinenkin nainen.
        Rakastaa ehkä vielä sinuakin, tai ei jostain muusta syystä halua luopua sinusta.
        Voi olla jonkun fantasian tms. takia tuo toinen nainen.


      • bonnieh
        Tunteet sekaisin kirjoitti:

        Oletko itse tällainen naimisissa oleva mies, jolla on fuckbuddy, vai oletko se toinen nainen?

        Jos olet mies, niin eikö siitä salasuhteen kanssa olevasta seksistä tule arkista, kun on monen vuoden mittainen suhde, miksi se pysyy tuoreena?

        Oikeasti miehet vastatkaa minulle, sillä tahtoisin yrittää ymmärtää tuota miestäni. Hän sanoo katuvansa, ja ettei nainen merkitse hänelle yhtään mitään ja että on laittanut suhteen poikki. Miten voin tietää että näin oikeasti on?

        Itseä kyllä häiritsee todella paljon sekin, että nainen oikeasti olisi yhdentekevä hänelle, ja kuitenkin on ollut intiimissä suhteessa niin pitkään. Ei kai kukaan jaksa samaa ihmistä käydä panemassa, jos ei ole mitään tunteita häntä kohtaan. Tuntuu että rakastaako tuo mies minuakaan, vaikka niin sanoo... Jos tunteita tuota toista kohtaan on, niin mitä ne tunteet sitten ovat, onko kyse ystävyydestä vai mistä?

        Tahtoisin todella yrittää ymmärtää, että mihin hän toista naista tarvii, sillä meillä on ollut tyydyttävää ja hyvää seksiä koko avioliiton ajan. Kertoisitteko miehet, että miksi pidätte näitä sivusuhteita, jos kotonakin saa?

        Tahtoisin myös todella tietää mikä tuo nainen hänelle loppujen lopuksi oikeasti on, ja mitkä on tunteet tuollaisessa suhteessa sitä toista naista kohtaan. Olkaa kilttejä miehet ja vastailkaa, sillä mieheni ei tahdo tästä kovin paljon puhua. Toistaa vain samaa koko ajan, eli nainen ei merkitse mitään, suhde on ohi ja kyse oli vain seksistä jne.

        Vaikka mielestäsi seksinne on ollut hyvää ja tyydyttävää, mies on saanut naiselta jotain, mitä ei kotoa saa. Se voi olla ihan vaan vaikka vallantunnetta (tyydytys kahden suhteen ylläpidosta) tai jostain fetissistä, josta sinulla ei ole aavistustakaan. Salasuhdeseksi ei myöskään ole arkipäiväistä, koska se on vain seksiä. Seksikumppanin kanssa ei tarvitse nahistella laskuista ja roskapusseista, ja juuri seksi on niin mahtavaa.


      • Anonyymi
        Tunteet sekaisin kirjoitti:

        Oletko itse tällainen naimisissa oleva mies, jolla on fuckbuddy, vai oletko se toinen nainen?

        Jos olet mies, niin eikö siitä salasuhteen kanssa olevasta seksistä tule arkista, kun on monen vuoden mittainen suhde, miksi se pysyy tuoreena?

        Oikeasti miehet vastatkaa minulle, sillä tahtoisin yrittää ymmärtää tuota miestäni. Hän sanoo katuvansa, ja ettei nainen merkitse hänelle yhtään mitään ja että on laittanut suhteen poikki. Miten voin tietää että näin oikeasti on?

        Itseä kyllä häiritsee todella paljon sekin, että nainen oikeasti olisi yhdentekevä hänelle, ja kuitenkin on ollut intiimissä suhteessa niin pitkään. Ei kai kukaan jaksa samaa ihmistä käydä panemassa, jos ei ole mitään tunteita häntä kohtaan. Tuntuu että rakastaako tuo mies minuakaan, vaikka niin sanoo... Jos tunteita tuota toista kohtaan on, niin mitä ne tunteet sitten ovat, onko kyse ystävyydestä vai mistä?

        Tahtoisin todella yrittää ymmärtää, että mihin hän toista naista tarvii, sillä meillä on ollut tyydyttävää ja hyvää seksiä koko avioliiton ajan. Kertoisitteko miehet, että miksi pidätte näitä sivusuhteita, jos kotonakin saa?

        Tahtoisin myös todella tietää mikä tuo nainen hänelle loppujen lopuksi oikeasti on, ja mitkä on tunteet tuollaisessa suhteessa sitä toista naista kohtaan. Olkaa kilttejä miehet ja vastailkaa, sillä mieheni ei tahdo tästä kovin paljon puhua. Toistaa vain samaa koko ajan, eli nainen ei merkitse mitään, suhde on ohi ja kyse oli vain seksistä jne.

        Ulkomaalaiset tekee paljon. Ei ole tunteita heillä. Nainen seksiobjekti. Vaimokin.


    • seksiä<3

      Itse olen 21 vuotias nuori nainen ja omaan vakipanon. Olemme tunteneet jo useamman vuoden. Kiinnostus oli aluksi molemminpuolinen kunnes huomasimme, ettei meillä ole mitään yhteistä, muuta kun seksi.

      En voisi koskaan kuvitella seurustelevani tämän miehen kanssa, mutta seksi toimii. Tunnemme toisemme niin hyvin, että uskon sen tuovan lisää tunnetta. Tapaamme muutaman kerran kuussa. Hän seurustelee, minä en. Itse en voisi pettää seurustelukumppania vakipanon kanssa, mutta hän on tehnyt tyttöystävälleen selväksi, ettei meidän välillä ole muuta kuin seksiä.

      En ole mustasukkainen, eikä ole hänkään. Tällä hetkellä en ole halukas edes sitoutumaan keneenkään mieheen, jonka vuoksi mukaudun tuohon "vapaa sielu" kategoriaan tämän asian suhteen. Tämä vain toimii näin ja on toiminut tähänkin ast jo 4 vuotta vaikka seurustelin tässä välissä.

      Uskoisin siis, että ei kannata etsiä vakipanoa, vaan sellainen ihminen sattuu kohdalle jos sattuu.

    • suosittelen

      Homma toimii hyvin, kunhan vaan pelisäännöt ovat molemmille selvät. Itselläni oli eron jälkeen sellanen tilanne, että en halunnut parisuhdetta, joten mulla oli sitten seksisuhde saman miehen kanssa 2 kuukautta. Tultiin muutenkin tosi hyvin juttuun, että ei se pelkkään seksiin jäännyt. Seksi oli kyllä todella hyvää ja molemmat nautimme siitä. Mieskin oli sinkku ja mulle oli ihan okei, että hän samalla etsi tyttöystävää. Suosittelen!

    • nainen xxxxxxx

      Mulla on 26 v. vanha poika fuckbuddy. Itse ole 45 v. nainen. Meillä on ihanaa yhdessä. Sanoin pojalle heti alussa, että jos tapaat jonkun tytön, niin vetäydyn heti pois. Näin kävikin, mutta 6 kk jälkeen palasi. Hänen pitää saada oma perhe ym. haaveilemaansa. Kaikki on hyvin :)

    • lilwoman

      Minulla on ollut fuckbuddy-suhde yli 15 vuotta vanhempaan tuttuun mieheen... Kumpikin seurustelemme tahoillamme. Minulle ero kumppanini ja tämän miehen välillä on siinä, että kumppanini on muuten täuydellistä seuraa, muttei kovinkaan innokas kokeilemaan uusia juttuja sängyssä, kun taas en voisi koskaan ajatella parisuhdetta tämän fuckbuddyn kanssa, mutta sängyssä hän - kokeneempana - on kekseliäs ja kiinnostava.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe