Mitä kaikkee ootte joutunu tekee pullonpyörityxes?

ghasgh 1d

Pahimmat /häröimmät mitä ootte joutunu tekee?

62

4776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • orpolapsi

      jouduin kusemaan pulloon jonka kylläkin täytin salaa appelsiinimehulla... Ja saim kaverilta 10e ku join sen "kusen"

      • Pepperspray

        Ovelaa... :DD


      • orpolapsi
        Pepperspray kirjoitti:

        Ovelaa... :DD

        eikös...


    • kolmetoista

      Kielareita, kourinu tissejä, yms:):)

    • hmmmm.

      Todennäköisesti taas yksi avohoidossa oleva henkilö, jonka oikea paikka olisi jossakin mielisairaalassa. Ai niin, nehän on melkein kaikki lakkautettu.

    • :D:D:D:D:DD

      en mitää pahaa !! :DD syliin menoo ja jotai outoja juttuja ;;DDD

    • pineapple15

      Menetin mun neitsyyden. voitte kuvitella kuinka paljo mua kaduttaa ....

      • Pepperspray

        No joo varmasti kaduttaa... Miul on varmaa et (no se oli kyl sen pojan tehtävä mut...) sen piti tulla halaa muo ja puristella sit siin eripaikoista... Jos ymmärrätte ;D


    • Skia

      Ei herranjumala... :D

      Pullonpyöritystä, ihan tosissanne?

    • jooo oo oo o

      Kuulkaas kun ite olin 11-14 v nii pahin tehtävä oli huutaa ikkunasta jotain törkeetä seuraavalle joka tuli.... !
      Nyt oon siis 16 ..

      • aa

        Helpoimmasta päästä..


    • Huhhuh!

      Jouduin tunkeen 8m dildon anaaliin ja kaikki katto =P

    • vvvvvv

      Piti imeä siskon isovarvasta. Kun tein tuota minulla alkoi jostain syystä seisomaan. Onneksi kukaan ei huomannut seisokkiani. Tekisi mieli nytkin imeä siskon varpaita, mutten uskalla ehtottaa, voisi pitää outona.

      • 13vuotias tyttö

        no mun pahin pullon pyöritys tehtävä on oli ottaa kaikki vastteet pois ihan rintsikat ja pikkarit jaoltiin mun ka verin kotona


    • 11v tyttö

      Oikeesti, mul on ollu vaan jotain ''Pyörähdä ympäri'' juttui. Ärsyttää kun on niin pentu ettei kaverit taho tehä mtn.

      • Noulaif

        No oisko kivempaa jos joku imis sun varvasta,joisit kusta tai vetäisit kommandot kaikkie edessä


    • CoCaColaMummo

      No pahin on ollu kertoo rakkautensa sille jota rakastaa!

      • Rp

        Joiduin HUUTAMAAN MISKA ON IHANA!
        Miska on ihana!
        MISKA ON IHANA!
        Miska on ihana!
        MISKA ON IHANA!

        Ihjettelijöille mitää pahaa siinä on.
        1.En ole homo.
        (Taas kuin ne jotka sanoo sähän oot homo lue \/)
        2.Tyttö-ystävä oli vieressä.


      • homofobi
        Rp kirjoitti:

        Joiduin HUUTAMAAN MISKA ON IHANA!
        Miska on ihana!
        MISKA ON IHANA!
        Miska on ihana!
        MISKA ON IHANA!

        Ihjettelijöille mitää pahaa siinä on.
        1.En ole homo.
        (Taas kuin ne jotka sanoo sähän oot homo lue \/)
        2.Tyttö-ystävä oli vieressä.

        homo


    • Kata20vö

      Mulla kaikista ärsyttävin oli se et piti laulaa jtn kauheita biisejä katolla markka vieressä ja kaikki ohikulkijat varmaa ihmetteli mitä mä katolla uimapuvussa teen x/. Sit just meni mummo edetä niin se huus - ny hyväne aika likka, pois sieltä! Sen muistan ikuisesti :/

      • Sohwiq

        Markka? Tarkoititko mankka? Muuten tuo oli aika paha.


      • Hillkkapahala
        Sohwiq kirjoitti:

        Markka? Tarkoititko mankka? Muuten tuo oli aika paha.

        Sulla kirjoitus virheitä kata xd muuten joooo, olisi kyl aika paha, ite oon vaa joutunut riisuutumaan.


      • Vtumammara

        Kata lol toi on liia lälly, LÄLLY?! XD en tiliä ees mitä kirjottelen mut hei, kauheeta! Oon joutunut lausuu runon alasti katujen ees ja leikkii vtu luolanaista.repikää siintä Perwot


      • Hilkkapahala
        Vtumammara kirjoitti:

        Kata lol toi on liia lälly, LÄLLY?! XD en tiliä ees mitä kirjottelen mut hei, kauheeta! Oon joutunut lausuu runon alasti katujen ees ja leikkii vtu luolanaista.repikää siintä Perwot

        Sullakin virheitä kirjotuksessa mamma? :P


    • rp

      mun on joutunu mennä sänkyy naisenkaa. Kaikki katto.

    • hou hou.

      Onhan se aika paljon vaadittu että alkaa ajatella omilla aivoillaan ihan noin vaan äkkiseltään.

    • poika 15v

      piti laittaa pelkät farkut ja huppari päälle ja sitte multa teipattiin kädet selän taakse ja suu kiinni

    • 14v

      nostaa kaveri perseestä syliin ja työntää pää rintojen vääliin ja sit se kaveri (nainen) joutu koskee mun kullii ja nuolee sormet

    • ahuahuahuahuahuabau

      oho ylempi aika paha. Meillä oli jotain pusuja, haleja päällekkäin makaamisia kaikkee sellasta. HEhEhh
      Riisumista, Nuolemista, AHHH uhhhh AHHHAAAAAhh uhuh uhu uh uh uh

    • 15vuottaaa

      Yökoulussa 6 ja 5 luokalla jouduttiin vaa pussaamaan, makaamaan päällekkäin :D Ja sanomaa jtn :D

      • Pian 13v-tyttö

        No siis nä oon ny 12v tyttö. Mun piti kerran pussata mun ihastusta poskelle (ja mähän tein sen naama punasena). Kerran piti avata ikkuna (siin alla on kävelytie) ja huutaa sit ku joku kävelee siit tieltä "vittu, perkele!!" Onneks se ei nähny, me vaa naurettiin. Joskus piti laskee tyynyllä rappusissa, se oli tosi hauskaa paits sitten kun pääsin alas...pamautin pääni seinään ja se SATTUI. Mun ihastus sai joskus tehtävän pitää mua perseestä kii :D Sekin kuulemma tykkää musta.


    • nlööhhjklööäöä

      Viimeksi ala-asteella totakin on tullu pelattua..ei vittu kun siitäkin on jo monta vuotta (nyt oon lukiossa). Mut tehtävät oli tyyliin pussaa tuota poskelle tai halaa ja siinä se.:D

    • <33333

      mun piti sormettamaan mun parasta kaverii, sit vähä innostuin ja päädyin lopulta nuolemaan...

    • tohtori tolonen

      kerran piti antaa munaa yhdelle tytölle! pikkuse nolotti :D

    • poika 17v

      Mun piti nuolla tytön pimppii ja sen piti ottaa multa suihin. Tehtiin se kyl toises huonees ja kaikki kuunteli oven takana. Kyl me sit pantiin myöhemmin kun teki mieli.

    • mäwaa

      mun piti pari viikkoo sit näyttää rinnat ja siin oli pelkkiä jätkiä, oltii pihalla ja tietenki poikaystävä meni just sillon ohi ku näytin... :D nojoo onneks se on ihana ja ymmärs♥ (ainaki toivottavsti, tosin et sain sen uskoo ni mun piti ottaa paita kokonaa pois,,,)

    • 14v

      Piti runkata spermat itsetehdyn mustikkarahkan päälle ja syödä!(kun kaikki katto)
      Se ei ees ollu pahin. Yhen mun kaverin piti laittaa muna erektiossa muovipulloon samalla kun puristi niin et kun päästi irti ni tuli semmonen hirvee paine ja se valitti että: "Ai vittu". Ja mun ihastus otti paidan pois kun oli kuuma ja oli koko yön(monta tuntia ennen nukkumaanmenoa) pelkillä rintsikoilla. se näytti aika kuumalta menin hetkeks vessaan runkkaamaan sen kuvalle. Mun paraskaveri(poika siis) arvas mitä tein ja kun nukuttiin sen kanssa mun huoneessa kun toiset nukku muissa huoneissa aamuyöllä ni puhuttiin kaun siitä ja kaikesta muustakin. Sit mun ihastus tuli paikalle ja kysy et haluunko hyväillä sitä. Se tuli mun peiton alle ja puristi mun munaa, kunnes tuli erektio. Sitten otin sitä perseestä ja pidiin vaan kiinni koko yön välillä suudellen. Tuli minuutin hiplauksen jälkeen tuli mällit tytön kädelle. Oli ihanaa ja mun kaveri esitti nukkuvaa mu oikeesti se kuunteli kun me tehtiin sitä. Ei olla vieläkään pantu ja oon vähän nolona kun kaveri kuuli mut katotaan sen tytön kansa aina koulussa toisiamme ja joskus se hymyilee mulle. Ja sovittiin just kavereitten et ens viikonloppuna on seuraava pullonpyöritys meillä...

    • whatthefuck

      Me ei tehty oikeestaan mitää kauhee häröö... Jotai että ota paita pois ja halaa tota yms muuta shaibaa.

      • :33

        Mulla pahin oli et mun piti alasti olla joku 10 minuuttii ja siel oli mun ihastuski ja sit mulla rupes seisoo ja kaikki näki ni pikkuse nolotti. Sit yhe tytön piti ottaa omista tisseistää kuva ja sit sen piti lähettää se tuntemattomaan numeroon:DD pikkusen hajottiin ku sieltä soitti takas joku ulkomaalainen joka yritti jotain selittää:D


    • ggfgfgfNiilo

      joudin syömään osmaa paskaani ja juomaan yhden keverin spermaan (olen siis hetero) ja yksi tytö jouti kerran imemään kaverin koiraa. hienoja muistoja lapsuudesta nyt olen jo 36 vuotias eli näistä on aikaa yli 20 vuotta.

      • mig1

        et kyllä kuulosta 36 veelle mitä ees teet tääl?????? Pennut juttelee paskaa ja sä muka 36 .... ei mee läpi


      • 20+18
        mig1 kirjoitti:

        et kyllä kuulosta 36 veelle mitä ees teet tääl?????? Pennut juttelee paskaa ja sä muka 36 .... ei mee läpi

        Vittu täällä on taas vähä järkistä porukkaa. Ihan niinku joittenki 11-17v pitää nuolla toisen pillua/kyrpää kaikkien nähden, sormettaa, runkata. Ja joku tyttö täällä sano, että piti näyttää tissit kun ympärillä on pelkkiä jätkiä ja poikaystävä sattumoisin sattu kävelee just siitä ohi.. Uskon kyllä ihan saletisti -.- Melkonen huora koko tyttö, ihan sama onko aito (tuskin) vai ei. Silti pidän melkosena huorana. Nykynuoriso on nykyää ihan perseestä, kun pitää keksiä tänne paskoja muka hauskoja juttuja ja esittää niin vanhaa, vaikka on vasta pelkkä kakara. T. Teini


    • olensejokakoputtaa

      Tyyppi pyörittää pulloa ja pullo osuu minun kohdalle ja minulle annetaan tehtävä... Onko se mitä te luulette minusta... EI!

      MINÄ OLEN SE JOKA ANTAA TEHTÄVIÄ!!!

    • Tyttö 12v

      Kaverin 12v syntymäpäivillä jouduin pussaamaan kaverin 15v isoveljen pippeliä :-(

      • Noloaakusettaaaa..!!

        ÄLÄ KUSETA :ddddd


      • zhaibaa..
        Noloaakusettaaaa..!! kirjoitti:

        ÄLÄ KUSETA :ddddd

        Kivoja tarinoita keksitte -.-


    • pinkiepie120

      Jouduin hyppää kerrostalon katolt asfaltille, kuolin.

    • mannaaanan

      Ku jouduun tanssii sylitanssia mun luokkalaiselle pojal tai sit ku jouduin pussaamaan yhtä poikaa:D

    • srdjuhygnd

      Kerran jouduttiin nussimaan kaverin kanssa. Se oli ihana tunne kun sen muna tunkeutu mun perseeseen. Stondas kovemmin ku koskaan ennen.

      • hagayyy

        HOMO


      • srdjuhygnd
        hagayyy kirjoitti:

        HOMO

        Mä tiedän että sullakin tekis mieli..


    • looooseeer

      Jouduin......... TAPPAMAAN!

      • looooseeeer

        Kärpäsen paljain käsin


      • HöpöLöpöPoju
        looooseeeer kirjoitti:

        Kärpäsen paljain käsin

        @Looooseeer Lol
        ittellä ei oo juuri mitään pahoja, lähinnä outoja. Esim. Joskus oltiin oltu luokan kanssa jossain ja kun oltiin tulossa bussilla takaisin, päätimme olla pullonpyöritystä yhellä kännykkä sovelluksella. Ite sain tehtäväks mennä istumaan yhen tytön syliin, joka sattu oleen mun ihastus. Oli sitten kiva kun piti sieltä bussin perältä kävellä sinne puoleenväliin missä tämä tyttö istui kaverinsa vieressä. Luultavasti koko bussi, opettaja mukaan lukien, tuijotti mua kun mä ängen sen tytön syliin istumaan. Kukaan ei sanonut mitään, ei edes se tyttö. Parikytä sekuntia siinä kestin kunnes repesin niille kaikille ilmeille XD. Sit menin takasin kavereiiten luo ja pakotin ne soittaan poikien puhelimeen ja kysymään että miten ne saa itsensä irti toisistaan kun oli jäänyt jumiin harrastaessaan anaaliseksiä. Niin ja siis kaiutinpäällä ja kovaan puhuen :). Se oli hauskaa.. Tää viesti taitaa nyt loppua kun se tosiaan sisältää jo 952 kirjainta.


    • Hetero olen...

      Jouduin nuolee tytön kaa... Iteki siis tyttö:3

    • Eujendk

      Oon 12-vuotias tyttö ja ollaan kavereiden kaa jouduttu pussaa Isol porukal vaa jotai poikaa poskelle tai halaa. Lähettää esim jollekki viestii tai kirjoittaa sen johonki esim instagram kuvaan jotain. Mut en oo ikinä tehnyt mitää tollast mitä kaikki tääl selittää. Ei Miul tuli mieleenkään riisuutuu muiden tahosta tai antaa jonkun tehä mulle mitää.

    • pahin

      Meillä on aika hulluja juttuja pullonpyörityksessä, pahin oli että mun piti mennä polvilleen ja antaa jonkun panna mua perseeseen, vaikka en ole homo. Onneks kuitenkin kortsun kanssa. Eipä ollut muitakaan vaihtoehtoja.

    • olevapaailmanrintsikoita

      Tota no siis silleen mun piti kirjottaa käyttämällä x-kirjainta ks-yhdistelmän sijaan. Ja ku:n sijaan piti käyttää Q:ta. Eli siis vähänx oli niinQ ihQ ja tolleen ja tälleen ja silleen.

      No oikeesti piti ottaa rintsikat pois ja kävellä 5 metriä ilman liivejä niin että rinnat heilahteli aika villisti paidan alla. Parilla pojalla alkoi seisoo eikä ne sitä peitelleet.

    • juukyllä

      jouvuin syömään kaverin räkää ×DD

    • Poikatre17

      Ei mtn silleen paha mut tytön piti tehdä sylitanssi mulle ja se hiero mun etumusta alko stondaa kaverien edessä

    • sainsuuhun

      Ei nyt mitään älyttömän pahoja mutta nyt ihan vähänaikaa sitten (oon 16v tyttö) jouduin antamaan yhdelle jätkälle käsihoidon siinä kaikkien eessä.. ton jälkeen yöllä eksyin vielä sen saman jätkän huoneeseen ja annoin sille blowjobin ja se halus laueta mun suuhun, se ois halunnu mennä vielä pidemmälle mut en halunnut niin sit vaan nukuttiin alasti saman peiton alla :) (ei mitään hajuu mitä se teki yöllä kun nukuin siinä vieressä alasti) ;D

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe