Lapsen seksi

kasvatuspielessä

Mitä tehdä kun 13-vuotias tyttäreni sekstailee yöt poikien kanssa, eikä kerro minulle. Sain itse selvää kun menin kuuntelemaan oven taakse, ja viime viikolla tytölle tullut viesti: "koska taas panemaa? se viime kerta oli ihanaa!" Eikös tämä jo huolestuta?Mitä te muut äidit tekisitte? Harrastavatko teidän tyttärenne seksiä nuorena pojan kanssa?

34

8773

    Vastaukset

    • päviyfjy

      Olen itse 23v. ja aloitin seksielämäni 14v. jolloin ihan reippaana kerroin siitä omalle äidilleni ja päätimme yhdessä, että hankimme minulle e-pillerit.. Joten olisikohan sinunkin aika jutella tämän teinisi kanssa seksistä ja ehkäisystä..

    • Olivitsitaiei

      Ilmoitus lähtee eteenpäin.

    • Biff667

      Mitä vikaa tuossa on?
      Paitsi että on epäkohteliasta kuunnella salaa oven takana.

    • Hullu mutsi

      Tyttäreni seurusteli salaa 14- vuotiaana ja myös menetti neitsyyden, minä tein julmasti lopun seurustelusta ja seuraavan kerran aloitti 16-vuotiaana, silloin en enää estänyt , hällä ollut kolmen vuoden suhde ja kahden vuoden suhde melkeinpä perätysten, joten eipä niitä voi estää, mutta jotenkin toi 16-vuotta on semmoinen "sopiva" pussikalja vaihe ja milläs estät niitä seksikokeilujakaan, mutta kyllä aina varoittelin, ettei ala jakorasiaksi ja maine menee myös 2000 luvulla vain tytöiltä, ei pojilta. Näitä keskusteluja täällä lukiessani olen huomannut muoti-ilmiön, että todella 12-13- vuotiailla olisi, joku uusi villitys sekstailla, mutta pidäppä puhuttelu tytölle ja pistä kotiarestiin. Suurin lahja, minkä voit antaa lapsellesi on pitkä lapsuus ja hauska nuoruus, eli seuraavaksi alkaa vauvakuume 17-vuotiaana. Sitten onkin vauvan jälkeen nuoruus loppu ja moni tyttäreni ystävä hankkiutui tahallaan raskaaksi 17-vuotiaana, mutta sain onneksi taisteltua tyttärelleni siinäkin järkeä päähän. Nyt tyttäreni on 22-vuotias töissä, oma kämppä, oma auto kolme kissaa. Ja hänen pitäisi olla sinkku tällä hetkellä, mutta kuulemma onkin uusi villitys, vaikka on poikien perässä juossut 14-vuotiaasta asti, niin nyt hän onkin huomannut olevansa Bi-seksuaali ja seurustelee 36-vuotiaan lesbon kanssa, jolla on 14- ja 16- vuotiaat lapset, joten mitäpä tällaisesta suhteesta meinaat? No otan juuri parhaillaan täydellistä irtiottoa tyttöseeni ja joka päivä rukoilen, että löytäisi ihan tavallisen hetero pojan ja rakastuisi ja perustaisi jossain vaiheessa perheen. Minkäpäs teen, tuntuu, kuin en edes tuntisi lastani enää, tuommoiset naissekoilut ja seksiähän se varmaan vain on, mutta sitten, kun tuo hullutus menee ohi, niin millainen seuraava villitys mahtaa ollakkaan? Ethän kai anna tyttäresi nukkua poikein kanssa ennenkuin on 16-vuotias, sen ainakin voit estää. Onnea ja voimia sinulle, jos lastasi rakastat, kuten uskon,koska olet huolissasi, sanoisin, että minulla on hullun mutsin maine, mutta ei haittaa, kun olen sen tuohonkin ikään saanut, keinoja kaihtamatta olen jyrännyt hullutuksia vastaan ,mutta nyt en enää voi, toivon vain. että pohjimmiltaan olisi jäänyt selkäytimeen mamman moraalit ja säännöt ja se kuitenkin palauttaisi takaisin normi elämään. Kunhan käy kokeilemassa jotain erikoisempia asioita.

      • mikael kivelä

        entä 7-6 vuotiaitten seksi???


      • hyihele

        oot paska äiti


      • Ärsyyntynyt

        Jos tyttäresi kokee olevansa bi ja haluaa seurustella naisen kanssa niin anna olla. Sun pitää hyväksyä tyttäres semmoisena kun se on.


    • 2+17

      Jos olet ihan kädetön asian suhteen niin nyt seuraavaksi yhteys kuntasi lastensuojeluviranomaisiin. Luulisi olevan mahdollista myös panna tyttö kotiarestiin, vahtia itse siis, mutta jos ei niin VELVOLLISUUTESI VANHEMPANA on panna loppu alle 16-vuotiaan seksille. En tiedä mistä tuo hömpötys on alkanut mutta ihan liian varhain kuitenkin. Sukuopuolitauteja ja yllätysraskaus luvassa tytöllesi.

      • Ei nimimerkkiä

        Eikö ehkäisy toimikaan alle 16 vuotiailla jos kerta olet noin varma sukupuoli taudeista ja raskaudesta???


      • turmiolassa
        Ei nimimerkkiä kirjoitti:

        Eikö ehkäisy toimikaan alle 16 vuotiailla jos kerta olet noin varma sukupuoli taudeista ja raskaudesta???

        Kenen täysjärkisen mielestä 13-vuotias on kypsä ja sopivassa iässä aloittamaan sukupuolielämän? Kai mää sitten olen väärässä, ja voimassaoleva Suomen lainsäädäntö samoin.
        Vai pedofiilitkö tähän vain vastailevat, joilla on omat syynsä hymistelyyn?


      • Espanjalaisten
        turmiolassa kirjoitti:

        Kenen täysjärkisen mielestä 13-vuotias on kypsä ja sopivassa iässä aloittamaan sukupuolielämän? Kai mää sitten olen väärässä, ja voimassaoleva Suomen lainsäädäntö samoin.
        Vai pedofiilitkö tähän vain vastailevat, joilla on omat syynsä hymistelyyn?

        No esim. kaikkien ESPANJALAISTEN koska siellä seksin suojaikäraja on tuo 13-vuotta.

        Suomessa on EU:n korkein suojaikäraja 16-vuotta.

        Jopa hyysäreiden luvatussa naapurimaassamme Ruåttissa se on alempi!

        Monessa muussa EU-maassa 14-vuotta.


      • 8+13
        Espanjalaisten kirjoitti:

        No esim. kaikkien ESPANJALAISTEN koska siellä seksin suojaikäraja on tuo 13-vuotta.

        Suomessa on EU:n korkein suojaikäraja 16-vuotta.

        Jopa hyysäreiden luvatussa naapurimaassamme Ruåttissa se on alempi!

        Monessa muussa EU-maassa 14-vuotta.

        16-v. on sikäli sopiva että jos raskaus koittaa niin 17-v. pärjännee äitinä. Mitä mieltä sinä 13-16-vuotiaiden tyttölasten "ystävä" olet siitä että tämän ikäinen tulee raskaaksi? Miehet kun eivät pamahda paksuksi sen paremmin halukkaina kuin väkisinkään otettuina, niin sitä voi funtsata rauhassa kaikkea pervoa aikansa kuluksi.


      • ilnio
        8+13 kirjoitti:

        16-v. on sikäli sopiva että jos raskaus koittaa niin 17-v. pärjännee äitinä. Mitä mieltä sinä 13-16-vuotiaiden tyttölasten "ystävä" olet siitä että tämän ikäinen tulee raskaaksi? Miehet kun eivät pamahda paksuksi sen paremmin halukkaina kuin väkisinkään otettuina, niin sitä voi funtsata rauhassa kaikkea pervoa aikansa kuluksi.

        Niin 17-vuotias yleensä onnistuu hyvin äitiydessä.
        14 on paljon lapsellisempi tapaus. Tämän ikäisillä mummu päätyy usein äidin rooliin tai sijaisperhe.


      • Itsemääräämisoikeus
        turmiolassa kirjoitti:

        Kenen täysjärkisen mielestä 13-vuotias on kypsä ja sopivassa iässä aloittamaan sukupuolielämän? Kai mää sitten olen väärässä, ja voimassaoleva Suomen lainsäädäntö samoin.
        Vai pedofiilitkö tähän vain vastailevat, joilla on omat syynsä hymistelyyn?

        Eihän se suojaikäraja mitään seksiä ja yhdyntöjä estä, ainoa mitä se estää on ettei nuori saa itse päättää keneen rakastuu ja kenen kanssa rakastelee.

        Päin vastoin on todennäköisempää ettei toinen 13-vuotias myöskään huolehdi ehkäisystä!

        Väestöliitto julistaa että:

        "Kaikilla maailman nuorilla on sukupuolesta, ihonväristä, seksuaalisesta suuntauksesta tai terveydentilasta riippumatta seksuaalisina olentoina seuraavat oikeudet.

        Nuorella on oikeus:

        - päättää itse haluaako toiminnallista seksiä ja haluaako jakaa näitä kokemuksia jonkun kanssa.

        - tehdä itsenäisiä päätöksiä sekä ilmaista mielipiteensä seksuaalisuudestaan

        - nauttia omasta kehostaan ja seksuaalisuudestaan.

        - oikeus seksuaaliseen suuntautumisensa mukaiseen tyydyttävään seksuaalisuuteen ja sukupuolielämään, kunhan ei vahingoita eikä alista ketään toista.

        - vapaus uskonnollisten tekstien, uskomusten, aatteiden ja perinteiden rajoittavista tulkinnoista tai omaan kehoon puuttuvista loukkauksista seksuaalisissa asioissa.

        - oikeus osoittaa seksuaalista halukkuutta!

        Nuorella oikeus sanoa oma mielipide kun seksuaalisuuteen liittyvistä asioista keskustellaan tai niistä päätetään. Mikä tarkoittaa ettei sossulla tai muilla viranomaisilla ole oikeutta päättää nuoren seksuaalikäyttäytymisestä!

        Nuorelle tulee tarjota tietoa seksuaalisuuden luonnollisuudesta ja keinoista, joilla seksuaalista tyydytystä, onnellisuutta ja tasapainoa voi turvallisesti kokea.

        Aikuisilla on velvollisuus tiedottaa nuorille heidän seksuaalisista oikeuksistaan, jotta he ymmärtävät vaatia niitä.

        Miksi te mammat ette kunnioita nuoren seksuaalista itsemääräämisoikeutta?

        Käyttäkää energianne mielummin siihen että kasvatatte lapsenne niin hyvin etteivät ne itse tee huonoja valintoja ja ota jotain pas.ka jätkää!


      • wegrf
        Itsemääräämisoikeus kirjoitti:

        Eihän se suojaikäraja mitään seksiä ja yhdyntöjä estä, ainoa mitä se estää on ettei nuori saa itse päättää keneen rakastuu ja kenen kanssa rakastelee.

        Päin vastoin on todennäköisempää ettei toinen 13-vuotias myöskään huolehdi ehkäisystä!

        Väestöliitto julistaa että:

        "Kaikilla maailman nuorilla on sukupuolesta, ihonväristä, seksuaalisesta suuntauksesta tai terveydentilasta riippumatta seksuaalisina olentoina seuraavat oikeudet.

        Nuorella on oikeus:

        - päättää itse haluaako toiminnallista seksiä ja haluaako jakaa näitä kokemuksia jonkun kanssa.

        - tehdä itsenäisiä päätöksiä sekä ilmaista mielipiteensä seksuaalisuudestaan

        - nauttia omasta kehostaan ja seksuaalisuudestaan.

        - oikeus seksuaaliseen suuntautumisensa mukaiseen tyydyttävään seksuaalisuuteen ja sukupuolielämään, kunhan ei vahingoita eikä alista ketään toista.

        - vapaus uskonnollisten tekstien, uskomusten, aatteiden ja perinteiden rajoittavista tulkinnoista tai omaan kehoon puuttuvista loukkauksista seksuaalisissa asioissa.

        - oikeus osoittaa seksuaalista halukkuutta!

        Nuorella oikeus sanoa oma mielipide kun seksuaalisuuteen liittyvistä asioista keskustellaan tai niistä päätetään. Mikä tarkoittaa ettei sossulla tai muilla viranomaisilla ole oikeutta päättää nuoren seksuaalikäyttäytymisestä!

        Nuorelle tulee tarjota tietoa seksuaalisuuden luonnollisuudesta ja keinoista, joilla seksuaalista tyydytystä, onnellisuutta ja tasapainoa voi turvallisesti kokea.

        Aikuisilla on velvollisuus tiedottaa nuorille heidän seksuaalisista oikeuksistaan, jotta he ymmärtävät vaatia niitä.

        Miksi te mammat ette kunnioita nuoren seksuaalista itsemääräämisoikeutta?

        Käyttäkää energianne mielummin siihen että kasvatatte lapsenne niin hyvin etteivät ne itse tee huonoja valintoja ja ota jotain pas.ka jätkää!

        Kyllä huostaan on otettu sillä syyllä ettei vanhempi valvo lasta, ja lapsi joutuu tilanteisiin jossa häntä voidaan käyttää hyväksi.


      • yreyrueru
        Espanjalaisten kirjoitti:

        No esim. kaikkien ESPANJALAISTEN koska siellä seksin suojaikäraja on tuo 13-vuotta.

        Suomessa on EU:n korkein suojaikäraja 16-vuotta.

        Jopa hyysäreiden luvatussa naapurimaassamme Ruåttissa se on alempi!

        Monessa muussa EU-maassa 14-vuotta.

        "Hyysäri"-sanan käyttäjä leimautuu äärioikeistolaiseksi, pesäpallomailaa heiluttavaksi soldiers of odin-MV-lehti-natsiksi ja se on ihan oikein. Kuka sitä sanaa täällä käyttikään, tuu tänne ni lämään pienet aivos pihalle


      • 12345678890
        Itsemääräämisoikeus kirjoitti:

        Eihän se suojaikäraja mitään seksiä ja yhdyntöjä estä, ainoa mitä se estää on ettei nuori saa itse päättää keneen rakastuu ja kenen kanssa rakastelee.

        Päin vastoin on todennäköisempää ettei toinen 13-vuotias myöskään huolehdi ehkäisystä!

        Väestöliitto julistaa että:

        "Kaikilla maailman nuorilla on sukupuolesta, ihonväristä, seksuaalisesta suuntauksesta tai terveydentilasta riippumatta seksuaalisina olentoina seuraavat oikeudet.

        Nuorella on oikeus:

        - päättää itse haluaako toiminnallista seksiä ja haluaako jakaa näitä kokemuksia jonkun kanssa.

        - tehdä itsenäisiä päätöksiä sekä ilmaista mielipiteensä seksuaalisuudestaan

        - nauttia omasta kehostaan ja seksuaalisuudestaan.

        - oikeus seksuaaliseen suuntautumisensa mukaiseen tyydyttävään seksuaalisuuteen ja sukupuolielämään, kunhan ei vahingoita eikä alista ketään toista.

        - vapaus uskonnollisten tekstien, uskomusten, aatteiden ja perinteiden rajoittavista tulkinnoista tai omaan kehoon puuttuvista loukkauksista seksuaalisissa asioissa.

        - oikeus osoittaa seksuaalista halukkuutta!

        Nuorella oikeus sanoa oma mielipide kun seksuaalisuuteen liittyvistä asioista keskustellaan tai niistä päätetään. Mikä tarkoittaa ettei sossulla tai muilla viranomaisilla ole oikeutta päättää nuoren seksuaalikäyttäytymisestä!

        Nuorelle tulee tarjota tietoa seksuaalisuuden luonnollisuudesta ja keinoista, joilla seksuaalista tyydytystä, onnellisuutta ja tasapainoa voi turvallisesti kokea.

        Aikuisilla on velvollisuus tiedottaa nuorille heidän seksuaalisista oikeuksistaan, jotta he ymmärtävät vaatia niitä.

        Miksi te mammat ette kunnioita nuoren seksuaalista itsemääräämisoikeutta?

        Käyttäkää energianne mielummin siihen että kasvatatte lapsenne niin hyvin etteivät ne itse tee huonoja valintoja ja ota jotain pas.ka jätkää!

        Yksilön autonomiasta on kaikenlaisia tulkintoja. Fakta on, että sitä rajataan lailla ja etenkin alaikäisten kohdalla. Siihen on mielestäni hyvät perusteet, koska nuorta on verraten usein helppo aikuisen taholta manipuloida "rakastumaan." Asiaan liittyy moni muukin seikka, alkaen aivojen kehittymisestä ja elämänkokemuksen karttumisesta. Suojaikäraja 16 ei käytännnössä ole ehdoton vaan liukuva, koska sitä tulkitaan henkilöiden välisen kehitystason eron perusteella. Siten, jos nelikymppinen on henkisesti kymmenvuotiaan tasolla ja kähmii pikkutyttöä, saa passituksen vaihtoehtoisesti mielisairaalaan, vankimielisairaalaan tai sitten vain vankilaan. 16 ei ole ehdoton raja, mutta ei sitä kannata aikuisen ylittää jos ikäeroa on esim yli 4 vuotta. Ei siinä välttämättä mitään "sairasta" ole, joskin todennäköisesti on, mutta ainakin on naurettavaa, jos ei saa pidettyä kyrpäänsä aisoissa ton vertaa.


      • TotuudenTorvinen
        12345678890 kirjoitti:

        Yksilön autonomiasta on kaikenlaisia tulkintoja. Fakta on, että sitä rajataan lailla ja etenkin alaikäisten kohdalla. Siihen on mielestäni hyvät perusteet, koska nuorta on verraten usein helppo aikuisen taholta manipuloida "rakastumaan." Asiaan liittyy moni muukin seikka, alkaen aivojen kehittymisestä ja elämänkokemuksen karttumisesta. Suojaikäraja 16 ei käytännnössä ole ehdoton vaan liukuva, koska sitä tulkitaan henkilöiden välisen kehitystason eron perusteella. Siten, jos nelikymppinen on henkisesti kymmenvuotiaan tasolla ja kähmii pikkutyttöä, saa passituksen vaihtoehtoisesti mielisairaalaan, vankimielisairaalaan tai sitten vain vankilaan. 16 ei ole ehdoton raja, mutta ei sitä kannata aikuisen ylittää jos ikäeroa on esim yli 4 vuotta. Ei siinä välttämättä mitään "sairasta" ole, joskin todennäköisesti on, mutta ainakin on naurettavaa, jos ei saa pidettyä kyrpäänsä aisoissa ton vertaa.

        Täytyy huomauttaa että tuo "suojaikäraja" koskee vain sen alle olevan ja sen yli olevan henkilön välistä seksiä. Kaksi alle suojaikärajan olevaa nuorta saa täysin laillisesti harrastaa seksiä keskenään.
        Valtaosa nuorten seksikokeiluista tapahtuu hyvn lähelle samanikäisten nuorten kanssa.


      • kjhgvfcdvgfbhnj
        TotuudenTorvinen kirjoitti:

        Täytyy huomauttaa että tuo "suojaikäraja" koskee vain sen alle olevan ja sen yli olevan henkilön välistä seksiä. Kaksi alle suojaikärajan olevaa nuorta saa täysin laillisesti harrastaa seksiä keskenään.
        Valtaosa nuorten seksikokeiluista tapahtuu hyvn lähelle samanikäisten nuorten kanssa.

        "Kaksi alle suojaikärajan olevaa nuorta saa täysin laillisesti harrastaa seksiä keskenään."

        Ei pidä paikkaansa. Jos esim. 15-vuotias nussii 9-vuotiasta, katsotaan tuossa tapauksessa ikäeron olevan sen verran suuri, että 15-vuotiaan katsotaan käyttäneen lasta hyväksi.

        Itse asiassa rikoslain 20:n luvun kuudennen pykälän ensimmäinen momentti kieltää kaikilta alle 16-vuotiaiden kanssa paneskelun, mutta siihen on lisätty tämä:

        "Lapsen seksuaalisena hyväksikäyttönä ei kuitenkaan pidetä 1 momentissa tarkoitettua tekoa, jos osapuolten iässä tai henkisessä ja ruumiillisessa kypsyydessä ei ole suurta eroa."

        Koska Suomessa rikosoikeudellinen vastuu alkaa vasta 15-vuotiaana, ei sitä nuorempia edes voida tuomita panohommista, ja tämän vuoksi ketään ei lopulta kiinnosta, vaikka lasta nussitaan, vaikkakin sitten toisen lapsen toimesta. Myös suojaikärajan ylittäneen ja sitä nuoremman paneskelun laittomuus on tulkinnanvaraista, jos katsotaan, että kypsyysaste on jotakuinkin sama.


      • Anonyymi
        turmiolassa kirjoitti:

        Kenen täysjärkisen mielestä 13-vuotias on kypsä ja sopivassa iässä aloittamaan sukupuolielämän? Kai mää sitten olen väärässä, ja voimassaoleva Suomen lainsäädäntö samoin.
        Vai pedofiilitkö tähän vain vastailevat, joilla on omat syynsä hymistelyyn?

        mitä aktuaalista vittua? suojaikäraja ei estä seksin harrastamista vaan suojelee alle 16 vuotiaita pedoilta


    • fbi tulee käymään

      ei juma nyt pois sieltä oven takaa,senkin pervo!!!!

    • MieltäEttä

      Tiedän että on vanha keskustelu, mutta minun mielestäni ei seksi tuossa iässä mikään rikos ole. Tosin voisishan sen harrastamisesta vanhemmilleen kertoa. Seksin hyväksyn, mutta salailua en. Lapsen pitää saada olla lapsi, mutta ei seksi lapsuutta poista, neitsyyden vain.

    • MieltäEttä

      Ehkäysyt toki täytyy olla kunnossa, mutta ei seksi aina tarkoita lapsen saamista. Ymmärtäkää se.

    • Idioottimutsi

      Mitä tehdä kun nelikymppinen äitini on vainoharhainen kyttääjä ja rikkoo lakia lukemalla tekstareitani?

    • herää_pahvi

      Ap miten tiedät että hän sekstailee, jos hän ei kerro sinulle?

    • hhhd

      On muuten laitonta lukea toisen puhelinta ilman lupaa. vaikka olisikin oman lapsen

    • Ei kai siinä muukaan auta, kuin käskeä tyttöä lopettamaan. Öythän ovat nukkumista varten.

    • Pinjatajuntata

      Mikä näitä äitejä vaivaa, ehkäisyt kuntoo, ei siinä muuta tartte. Se on lastenne oma asia, mitä siis seksuaalisuuteen tulee. On erittäin epäkohteliasta kuunnella!

      • 85208520

        No ei todellakaan ole 13v sopivaa olla seksisuhteessa. Vai onko hän sinun mielestä kyllin vanha tulemaan äidiksi ja menemään naimisiin. Johan tuon nyt terve järkikin tietää. Tuollaista vastaan taistellaan jo kansainvälisestikkin.
        Tuo on selvää lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä. Kukaan täysijärkinen mies (aikuinen) ei kajoaisi lapseen seksuaalisesti. Ja nytkö vanhempien pitäsi antaa nuorten poikien (hormooni mylläkässään) käyttää häntä seksuaalisesti hyväkseen. Herätkää.


    • Kulttuurin.kääntöpuoli

      13-vuotias kuulostaa kieltämättä liian nuorelta harrastamaan seksiä, mutta toiset ihmiset ovat viriilimpiä ja aikuistuvat henkisesti aikaisemmin eikä sille voi mitään. Vahinko on jo niinsanotusti tapahtunut, eli kun ihminen aloittaa seksielämän niin hän ei sitä yleensä myöskään lopeta sen jälkeen.

      Täytyy vain yrittää ymmärtää ja varmistaa, että ehkäisyasiat ovat kunnossa ja että hän ei harrasta seksiä esimerkiksi täysi-ikäisen kanssa. Noin nuorelle ei välttämättä ole vielä selvää, mitä 16-vuoden suojaikäraja tarkoittaa ja siksi he päätyvät helposti pedofiilien hyväksikäyttämiksi.

      Myös mahdollisesta päihteiden käytöstä on otettava selvää. Jotkut maksavat seksillä huumeita, alkoholia ja tupakkaa.

      • ikjhugtfcvbgnhjm

        13-vuotiaat eivät ole enää pedofiilien halujen kohteita. Toim.Huom.


    • 258643

      Hän on vielä lapsi joten seksin ei pitäisi kuulua vielä hänen elämään. Muista että ikä seksiin on oikea jos olet sitä mieltä että hän on kypsä myös tekemään lapsia. Olemaan äiti. Muista että vastuu on sinulla sinä olet aikuinen ja sinun kuuluu tehdä rajat ja kantaa vastuu lapsestasi. Keskustele hänen kanssaan asiallisesti. Tee selväksi mielipiteesi ja perustele hyvin miksi.

    • Mä oon vast 10v ja harrastan seksiä kaks kertaa viikos;)Mulla on suhde yhteen 50v mieheen minkä oon tuntenut jo vähän aikaa;)Se ei oo ikinä ottanut minua väkisin,mä oon aina tehnyt alotteen ja ollaan aina käytetty kortsua;)Minua ei haittaa vaik oonkin viel ala-ikäinen,meistä seksi on kivaa ja me aiotaan jatkaa petipuuhia vielä pitkään;)

    • Anonyymi

      Juuh... ja sitten valitetaan kun nykynuorilla ei ole kunnollista sosiaalista taitoa. No miksi? Siksi koska kaikki helkutin kukkahattutädit jeesustelee jotain että: "Seksi ei kuulu ala-ikäiselle!" Nykyään kun on sellainen käsitys, että nuorta täytyy varjella joka asialta. Se on osa elämää, että tulee vastoinkäymisiä, vaikka ehkäisystä kuuluisi kyllä puhua. Saakeli että ärsyttää tämmönen liikasuojelu!

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe