3 viikkoa nyt ilman tupakkaa ja tämmösiä oireita

lopetin pössyttelyn

ollut ku jätin sen aivan arvaamatta pois en ees aluksi vähentänyt! Ehkä ne oireet jää pois ajan kanssa mutta tämmöstä

-Uni rytmi aivan persiillään ja nukun enemmän ja pätkissä

-huimausta

-lievää masennusta

no tuoshan noi oli mutta näiden kans pärjää ne vissiin menee pois ku opettaa takas ittensä tupakoimattomuuteen ja ne terveys vaikutukset onki sitte jees.

7

7446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hieno homma

      Olet jo pahimman yli ja vieroitusoireet häipyvät pikkuhiljaa. Se on keholle melko rankka tilanne kun nikotiini loppuu kerralla. Itse käytin laastareita apuna, mutta nostan sulle hattua kun olet viisaan päätöksen tehnyt

    • lopetus!

      Minulla tulee 10:nes päivä tänään. Noita oireita on ollut ahdistusta/masennusta. Olen polttanut yli 40 vuotta ilman taukoja. Myöskin ilman korvaushoitoja lopetin. Helpompaan suuntaan menossa tämä toinen viikko. Eilen viimeks kylläkin tuli tupakan tuska, niin että oli pakko lähteä kävelemään ulos, vaikka en mikään lenkkeilijä olekkaan. Tänään helpompaa ainakin tähän asti, elikkä vaihtelee päivät ja olotilat, mutta eiköhän se kun saa enemmän etäisyyttä tottumuksiin? Tai niistä luopumiseen!

    • kohta röökitön

      Mä lopetin champixilla. Alotuspakkaus riitti.
      ihme droppi. Rööki oli yhtä äkkiä ihan yhdentekevä.
      Mutta kärttyisä musta tuli ja unet meni sekasin.

      Puli vuotta olin ja eli, niin kun en olis ikinä polttanutkaan.
      Sitten tuli krisiä ja vitutukseen aloin taas polttaa. Nyt ajo kylöstyttää, jajöljelle jääneille cgampixeilla , lopetan taas. Sellanen 10-12 päivää menee, siten, It's over.
      Helppo nakki. Kun ei piitta noista nukkumisvaikeuksista.
      Nekin loppuu, kun lopettaa lääkkeen ja mulle riitti kuukausi sitä rohtoo. Ei tarvi mitään 12 viikoa syödä. Ainakaan mun.

      • maxxa65

        Minä myös LOPETAN tupakan sauhuttelun champixin avulla ...eka viikko vasta menossa valkoisia pilleriä huomiseksi merkkasin lopetus päivän jonka jälkeen en saa polttaa.
        En tiedä onko kuvittelua kun jo nyt näitten valkoisten pillerien aikana ei ole tupakka maistunut niin kuin ennen ja olen vähemmän polttanutkin...ja huomenna alkaa sitten ne siniset pillerit joista on sanottu että yleisin sivuvaikutus olis pahoinvointi ja villit unet :( saan nähdä miten minulle käy!

        Aijemmin olen yrittänyt lopettaa laastareilla ja imeskely tableteilla ..2kk olin polttamatta mutta sitten taas repes ei hermo kestänyt..mutta nyt on jotenkin semmoinen tunne että näillä pillereillä onnistuu.
        Tämänhän sanotaan vaikuttavan siihen tupakan himoon.


    • fjyjgh

      joo

    • Hyvä hyvä onnittelut

      Hyvä hyvä, onnittelen, yritä nyt kestää vaan.
      Vielä vähän, niin olet kuivilla!

      Yksi erikoinen juttu tulee tapahtumaan sinulle: rupee kutittamaan kauheasti kaulassa!

      Se on sitä että sinun jotkut "kaulakarvat" siellä sisällä rupeavat kasvamaan, ja se kutittaa.

      Sitten tulee kolmen kuukauden perästä kauhea hinku polttaa.

      Elä kokeile yhtä ainutta kertaa! Olet heti kiikissä!

      Minä aikoinani kokeilin, vedin yhdet sauhut ja älysin, että jos vielä yhdenkin vedän, niin se on sitten menoa! Tumppasin heti.

      Että ruoka maistuu hyvälle, ja mikä tunne, kun ei heti aamusta tartte ruveta köhimään.
      Kunto paranee.

      Jonkin ajan kuluttua sinua säälittää kaikki ne jotka polttavat.
      Ajattele, että VAPAAEHTOISESTI laittavat rahansa, terveytensä ja aikansa polttamiseen. Mitä hyötyä siitä on? Haisevat pahalle ym ym.

      Tsemppaile nyt vielä jonkin aikaa.

      Kun itse pääsin siitä paheesta eroon, niin en edes miljoonasta vetäisi sitä myrkkyä itseeni enää!

    • tsemppiä!!

      Kaikki nuo on normaaleja oireita siitä että sun kroppa ja aivot on vapautumassa siitä myrkystä ja kaikki oireet palauuvat normaaleiksi ajan kanssa. Puolitoista vuotta nyt savuttomana ja unet on palautuneet normaaleiksi ja lievä masennuskin helpottanut jo. Nikotiini sekoittaa dopamiiniaineenvaihdunnan sen verran tehokkaasti että kestää aikansa että aivot korjaavat tilanteen mutta odotus todellakin palkitaan. Olet todellakin oikealla tiellä ja oireet ovat täysin normaaleja ja helpottavat kyllä, sinun on nyt vaan oltava täysin ilman nikotiinia ja annettava ajan tehdä tehtävänsä, voin taata että tulet olemaan tyytyväinen lopputulokseen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe