Etsin hoitajaa!!!

NnNnNnNnN

Etsin arabiristeytykselleni luotettavaa hoitajaa. Poni on 8 vuotias, mutta aivan mahtava menopeli. Töihini josta saisi 23€ kerralta kuuluisi ratsastus, ponin karsinan puunaus (kupit&lannat) ja tietenkin hoitaminen. Ruuat hoidan itse, kun talilla on oma heppa. Ratsastuksessa mentäisiin ihan omin avuin, mutta olisin useasti mukana ratsastamassa. Poni on esteille koulutettu ja hyppää 130 cm. Edellinen hoitaja kävi kisaamassa 100-110 cm luokissa, joten kilpailuhenkistä ja taitoista hoitajaa tarvittaisiin. Ponin säkä on n. 138 cm, joten aika pienehkö. Lisää kerron jos kysytään jotain tietoista.

16

1816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minNåÄÄäÄäÄäH!!!

      Mä haluun alkaa hoitaa tota! Oon 10.v ja oon harrastanu ratsastusta jotain 2 vuotta!! Missä päin???

    • katherine__

      Onkohan tämä vitsi? Sinä siis maksat 23€ siitä, että joku käy ratsastamassa hevosellasi?
      Ja mistä lähtien noin pienet ponit on hypänneet 130cm tasoa, kun harva iso ponikaan siihen pystyy?

    • Mksimuka???

      En usko tät vitsiksi. Jos joku haluaa maksaa ponistaan noin paljon niin ei ole meidän ongelmamme ja sitä paitsi mun kummitädin hepan sk on jtn 149cm ja hyppää 150cm. Eikä tuossa sanottu että hyppääkö poni irti sen korkuista vai ratasain. Ja kaverini poni (shettis) hyppää 100cm ratana ja irti 110cm ja sk on jtn 103 cm. Niin miksi tuo poni ei kykenisi? :o

    • Vörtur

      Juu olisin kiinnostunut jos pollesi on tampereella tai sen lähellä.Kokemusta on ja olen erikoistunut herkempiin mutta ei haittaa jos on luonnettakin.Ota yhteyttä [email protected]

      • horsesgg

    • Hoitoponia etsivä!

      Missä päin poni asustaa? Voisin ehkäpä olla kiinnostunut. sähköpostiini viestiä jos ponille ei vielä ole lyötynyt hoitajaa. Vaasan/mustasaaren lähellä olisi kiva jos poni asuisi. Muutkin jotka tarvitsevat hevosilleen hoitajaa niin minun sähköpostiinivoi laittaa ilmoituksen. Olen luotettava. 11-vuotias ja ratsastanut 5-6 vuotta. 150cm pitkä ja painan vähän alle 40kg.

      Ps. Vuokra ja ylläpitohevonen on ainakin mielestäni sama asia kuin hoitoponi oten jos sellaista kaipailee ota minuun yhteyttä. [email protected]

    • Miiat54

      Missä päin asut? Jos asut lähellä voisin tulla hoitamaan ja ratsastelemaan hevosellasi n 2kertaa viikossa enemmän kun on lomaa teitenkin. Olen 14vuotias ja ratsastanut 10 vuotta kokemusta on niin yksityis talleilta kuin ratsastuskoulusta. Olen 162cm pitkä ja painan vaivaiset 42kg. Minulla on tällä hetkellä vuokrahevonen jolla käyn ratsastelemalla säänöllisesti lisäksi siivoan sen karsinan,puhdistan kaviot,ruokin ja siivoilen vähän muitakin paikkoja :)

      • Miiat54 edelliseen

        Lisäksi olen kiinostunut este kisaamisesta ei kylläkään ole mitään kokemusta mutta ainahan sitä voi opetella :)


      • heppahullu

        Moi, olen 12v tyttö olen ratsastanut 5 vuotta ja olen 147cm pitkä ja 33kg painava. Missä päin heppa on?


    • tääkikiinnostunu

      Hei! :) Missä päin ponisi asustelee?

    • Eveliina

      Moi olisi kiinostunut! Olen 11-vuotias tyttö oon ratsastanut 2- vuotta. Olen tosi luottettava!! En ole kauhean kiinostunut kisaamisesta mutta voin ehkä jopa kiinnostua!!:) Jos kiinostuit niin voit laitaa sähköpostia joka on [email protected]

    • Eltzu

      Missä päin asuu vastaa pian :)

    • Liinuli

      Olen 15 vuotias tyttö ja etsin hoito- / vuokrahevosta -tai ponia Kotkan alueelta!

    • Xcxcxcddd

      Olisin kiinostunut! Olen 13 vuotias tyttö, joka on harrastanut ratsastusta 6 vuotta. Kokemusta siis löytyy! Olen myös saanut kokemusta GP ratsuista kuumuviin pukkiponeihin. Olen luotettava ja itsekseen ratsastelusta on paljon kokemusta. Ratsastan aktiivisesti kerran viikossa tunnilla ja kerran käyn ratsastamassa vuokraponiani. Itse olen hypännyt noin 100cm. Olen kisannut vain 70-80cm ratoja, mutta potenttiaalia korkeampiinkin löytyy! Minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostin kautta: @[email protected]

    • Anonyymi

      Etsin hoito heppaa kuopiosta päin

    • Anonyymi

      Oon 10 ja harrastanut ratsastusta 3 vuotta. Ei tarvitse maksaa noin paljon jos pääsen hoitajaksi. Missä päin hevonen on. Pitääkö osata hypätä esteitä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe