Tekevätkö pohjoissuomessa ja mikä laatu?
Silarit terveystalolla?
7
506
Vastaukset
- zaraaaaa*
Tuosta en tiedä tekeekö pohjois-Suomessa mutta etelässä tehtynä olen ollut laatuun todella tyytyväinen :)
- Ninniö
Yksi plastiikkakirurgi löytyy joka Oulussa ja Kajaanissa pitää vastaanottoa, joten pitänee kysyä tekeekö hän..Anna-Liisa Vesala-Salmela..ainakin kuuluu hänen osaamisalueeseen..
- Pellet rellestää
Täällä "keskustelu"-palstoilla rellestää toinen toistaan härkimpiä mainospellejä. Joukon jatkoksi on liittynyt Terveystalokin. Kotiuttaa voittonsa veroparatiiseihin, mutta ei ole varaa maksulliseen mainontaan.
- silikonit
Enpä suosittelisi a-L-Vesalaa. Kävin konsultaatiossa, onneksi luotin vaistoihini ja peruin ja menin muualle.
Hän olisi laittanu ihan liian pienet ja lisäksi päälle jolloun vähäisellä rasvaprosentillani olisivat näkyneet läpi. - Vähän leikkauksia
Todennäköisesti laatua saa vain siten että leikkaava lääkäri on joku nimekäs plastiikkakirurgi joka vierailee "ylhäällä".
- Salmela-Vesalasta?
Onko muilla kokemuksia Anna-Liisa Salmela-Vesalasta? Nimenomaan rintojen osalta. Eikö hän ole leikannut viime vuosina myös etelä-suomessa?
- Vielä
Ai niin, kun tässä ketjussa joku mainitsi, että olisi halunnut laittaa päälle..
Mulle hän konsultaatiossa kertoi, että laittaa "aina" lihaksen alle (en tiedä tarkoittiko osittain vai kokonaan). Kuulema kerran ainoastaan jollekin fitness-kisaajalle laittanut päälle asiakkaan toivomuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.3072989- 321435
- 851423
Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1791322- 1171141
- 49941
Vasemmisto osoittaa mieltä Berliinissä - Miksi?
Eikös siellä ollut juuri demokraattisesti järjestetyt vaalit jossa kansa on sanonut mielipiteensä ja KAIKKIA on kuultu t201913- 59874
- 76862
Yritin alkaa nukkumaan
Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une46796