Olkaa tarkkana, kun asioitte Norvital

niin se on

nimisen firman kanssa. Yhtiö harrastaa luontaistuotteiden pakkomyyntiä puhelimitse siten, että tutustumiserän voi saada pelkän postimaksun hinnalla, mutta se muuttuu kestotilaukseksi automaattisesti. Kun sitten palautatte myöhemminsaapuvan kalliimman erän, jota ette ole tilanneet, joudutte kuitenkin maksamaan 15 euroa.

10

2077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katin villat
    • vastamyrkkyä

      Onko kellään kokemuksia Prosta Redux-tuotteesta, jota Norvital mm. kauppaa? Sen väitetään harventavan virtsaamistarvetta siten, ettei yöllä tarvitsisi kusella käydä? Kokeilin sitä viikon, mutta silti kusetti, kun mulla on verenpaineeseen yhdistelmätabletti Losatrix comp 100mg, jossa on myös nesteenpoisto-ominaisuus.

      • tasamaatallaaja

        syönyt jo kuukauden,ja kusettaa samallalailla,,taitavat kusettaa,tasamaan tallaajaa...


      • Hämis2

        Olen käyttänyt jo 3 kuukautta , eikä tunnu olevan apua. Lopetan tilauksen.


      • Pelkkää.kusetusta

        Kuseevat ihmisiä silmään.


      • eikuseta-silmään
        Pelkkää.kusetusta kirjoitti:

        Kuseevat ihmisiä silmään.

        joitakin on vaan niiiiiin helppo kusettaa niinku koiria ja vähän joka-asiassa.
        Kyllä kantsis hakea lekurilta resepti , onneks on halpa lääke siihen "kusetus"vaivaan.


    • Helpottunut

      No minulle tämä tuote on kuitenkin tuonut helpotusta. Yölliset vessassa juoksut ovat jääneet pois. Olen käyttänyt jo toista vuotta. Ei se kyllä heti tehonnut, mutta jossain vaiheessa huomasin etten enää herännyt yöllä vessakäynnille.

    • järkyttynyt

      varokaa norvital nimistä firmaa . älkää vain tilatko sieltä yhtikäs mitään. laittaa aiheettomia laskuja alektum perintätoimiston hoidettavaksi. miksi alektum lähtee tällaisen huijarin mukaan. kuka auttaa pääsemaan norvitalista eroon.

      • pettynyt1

        Alektum on perintäfirma joka lähtee kaikkien tällaisten firmojen kanssa mukaan. Perii aiheettomia laskuja joita norvital ja oslosskin tekee. älkää tilatko mitään tuotetta jota nämä myyvät. se on täyttä huijausta.


    • 2909maria

      Minulle tuli laskuja laskun perään ,olin tosin muuttanut mutta tuotteet ei tullu,perintä laskut kyllä.Olin maksanut ensimmäisen erän ,tuli lasku mietin että on jääny maksamatta,tuli lasku lähes 40 e jonka maksoin, taas tuli lähes 40 lasku.Otin sähköpostilla heihin yhteyttä,olivat muka sitä gollageenituotetta laittaneet neljä erää.Laitoin viestin että olen maksanut teille ylim.lähes 40 ja haluan ne takas ,sanottiin että ei voi valitettavasti maksaa.Sanoivat että en ole tehnyt heille osoitteenmuutosta ja tuotteet ovat varmaan menny entiseen osoitteeseen.Vastasin että miten kaikki laskut tulee kuitenkin minulle suoraan,sanoin jos katsovat onko tuotteet edes lähetetty, en saanu siihen vastausta vaan pitäis kysyä postilta....ihmeellistä mietin pitäskö ottaa kuluttaja-asiamieheen yhteyttä,olinhan tehny postille osoitteen muutoksen ja kaikki posti on tullu uuteen osoitteeseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe