0505005052???

apuatarvitseva1

Sanoi olevansa saunalahdelta ja sanoi, että olen asallistunut johonkin kisaan missä olen antanut tietoni... Sanon, että en muista mitää tuollaista ja sanoi "ok" ja sulki puhelimen.
Kuka tuo on ja mitä minun pitäisi tehdä???

14

4983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitut

      No joku saunalahti-asiakaspalveluhenkilö ...=D

    • huijausyritys SL

      Numero kuuluu Saunalahden käyttämälle telemyyntifirmalle. Kokeilivat jos satut menemään lankaan ja pääsevat myymään sinulle liittymiä. Liittymien puhelinmyyntihän kiellettiin hiljan mutta soittelevat kaikille ihmisille ja antavat ymmärtää että asiakas on itse antanut luvan soittaa.

      • ei saunalahtea

        Puhelinmyynnistä : Kännykkäliittymiä ei saa seuraavaan kolmeen vuoteen markkinoida puhelimitse.

        Elokuussa voimaan astuneen lain mukaan matkapuhelinliittymiä ei saa kaupata puhelimitse uusille asiakkaille.

        Tämä tarkoittaa sitä, ettei esimerkiksi Elisan puhelinmyyjä saa tarjota uutta liittymää DNA:n asiakkaalle.

        Teleyhtiön vanhoille asiakkaille sen sijaan saa edelleen myydä puhelimessa uusia liittymätyyppejä, ja uusiin asiakkaisiin saa ottaa yhteyttä heidän sitä pyytäessä.

        Muutoksen taustalla olivat operaattorikaupan aiheuttamat ongelmat.

        Elisa oyj:n omistaman telemarkkinointiyritys Enia oy myy puhelimitse kännykkäliittymiä sekä muita Elisan ja Saunalahden palveluja.

        Naurettavaa että vanhoille asiakkaille saa kyllä kaupitella liittymiä. Erehdyin kerran ottamaan saunalahden liittymän. Kuuluvuus oli surkea. En mistään hinnasta ottaisi enää heidän liittymäänsä.
        Onneksi jättivät rauhaan kun ilmoitin etttä puhelinmyntikielto ja salainen nuumero.


    • Darkangel-79

      Mulle oli tänää soitettu tosta numerosta...

    • js13

      soitettu tuosta... en vastannut

    • simos1

      Perjantaina suljin Saunalahden liittymän, maanantaina soitettiin tästä numerosta. En vastannut.

      • Sauniskoll

        Ja mulle äsken, en ehtinyt vastaamaan...


    • piipaa1

      Juu äsken pirautti..haiskahti niin kakalle että en vastannut :)

    • ex-asiakas2

      Tuosta numerosta soitettu minullekkin. Kun soittaa takaisin tulee tiedoite: tämä on enia oy. yritimmme tavoittaa sinua jne ei voi jättää viestiä. Asia piää hoitaa netissä heidän sivullaan enia.fi. Laitoin palautteen sinne.

      En vastaa heidänpuheluihin.

    • Jonathan11

      Olin puhelimen vieressä tänään ja numerosta soitettiin. Puhelin ehti soida kerran. Elisan ja DNA:n käyttämä Enia Oy soittaa ns. häläreitä.

      Sen vuoksi en enää osta mitään heiltä. Puhelinmyyntikieltoa ilmeisesti yrittävät kiertää tuolla huijaustyylillä. Brändin arvo laskee.

    • Jep jep

      Jep jep sieltä soitellaan ja lyödään luuri korvaan kun vastataan.

    • Entinen puhelinmyyjä

      Puhelinmyyjien järjestelmä soittaa usealle ihmiselle kerrallaan ja ensimmäisenä vastanneelle menee puhelu läpi ja muille tulee luuria korvaan, kun vastaavat puheluun.

    • en vastaaa

      En ole yhtään kertaa vastannu vieraaseen numeroon ja niitä on tullu paljon,laittakoon viestin jos on tärkeää.

    • rhtth

      Tänään tuli soitto tuosta numerosta vastaajassani oli vain hiljaisuus... en edes kuullut soittoa. Hyvä kun täältä selvisi mistä kyse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe