Oman kusen juominen

Dragofix.

Olen kiinnostunut kokeilemaan oman virtsan juomista nyt kun olen päässyt jo itujen syömisessä ikäänkuin päätepisteeseen.Onko kenelläkään kokemusta? Pidetäänkö kusenhajuiset virtsanjuomisbileet?

31

3841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ygthuijo

      No siitä vaan kokeilemaan. Jopa sinun kaltaisesi idiootti varmaan keksii miten sitä omaa kusta voi maistaa....

    • tkl2

      Astronautit juovat avaruusaluksessa kyllä omaa virtsaansa, joka suodatetaan niin, että se on sopivaa juotavaksi. Myrkyt siis pois ja sitten sen voi juoda.

    • ??????

      Aikoinaan lääkärit selvittelivät potilaiden tauteja maistamalla näiden virtsaa.

      Ja esimerkiksi se kuusi viikkoa merellä ajalehtinut mies selvisi vailla ruokaa ja juomaa hengissä, kun joi virtsaansa.

      Ei mitenkään vaarallista pakon edessä. Mutta en minä tajua miksi sitä pitäisi huvikseen juoda.

    • seesteinen sami

      Yksi itämainen valtionpäämies joi joka ikinen aamu omaa kustansa. Eli aika pitkään. Ei siinä ole mitään vaarallista.

    • paska2

      Mä oon juonut ja on hyvää kyllä kannattaa.

      • idiootinbongaaja

        Näyttää siltä, että se ei kannata - aikuistuminen viivästyy!


      • NauttijaTietää
        idiootinbongaaja kirjoitti:

        Näyttää siltä, että se ei kannata - aikuistuminen viivästyy!

        Itse suosin Gin kusella ja kaksi jääpalaa, vodka virtsa on myös oikein makoisaa. Mutta kannattaa kokeilla myös luksusta eli poliisin virtsaa "vaikea hankkia" ja sen kanssa sitruuna lime viskillä, se on kuin nauttisi BlueLabel viskiä mutta huomattavasti parempaa.


      • Anonyymi
        NauttijaTietää kirjoitti:

        Itse suosin Gin kusella ja kaksi jääpalaa, vodka virtsa on myös oikein makoisaa. Mutta kannattaa kokeilla myös luksusta eli poliisin virtsaa "vaikea hankkia" ja sen kanssa sitruuna lime viskillä, se on kuin nauttisi BlueLabel viskiä mutta huomattavasti parempaa.

        Minä olen juonut välillä visky kusella ja kolajuomalla , maistui ihan hyvältä , ja kahvi kusella on myös ihan hyvää , aamukahvissa tulee välillä juotua. Myös lasista " raakana " ihan hyvältä maistuu.


      • Anonyymi

        Olen aamuisin juonut omaa kusta kahvin seassa
        Ihan hyvältä maistuu, voin suositella. Myös semmoisenaan lasista juotuna on ihan hyvää semmoinen vähän suolainen maku. Olen myös whiskyn ja kolajuoman sekaan kokeilut , suosittelen.
        M61 🙂👍


      • Anonyymi
        idiootinbongaaja kirjoitti:

        Näyttää siltä, että se ei kannata - aikuistuminen viivästyy!

        Ootko juonu omaa pissa voiko sitä juoda


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko juonu omaa pissa voiko sitä juoda

        Voiko omaa kusta juoda


    • Tukirahojen varassa

      Oman virtsan juomisella säästää vesilaskuissa. Tällä rahalla voi taas ostaa olutta ja saa nopeasti lisää juomista. Huonot munuaiset vanhalla juopolla ei välttämättä ehdi erottamaan kaikkea alkoholia juomisista, joten tästäkin saa säästöä.

    • Taivaissa

      Parasta olisi jos juomisen voisi tehdä suoraan vaosta tai pillistä vuorotellen tarpeen mukaan. Tällöin suurempikin joukko voisi nauttia vähöistä juomisista. Tiskiäsikin säästyisi ja joku voisi saavuttaa jopa euforista oloa.

    • Terveys

      Vrtsan juontiin liittyy myös toinenkin ehkä ei niin hyvä ja terveellinen perversiteetti. Nimittäin ulosteen syöminen. Koirat voivat herkutella syömällä toisten koirien ja kissojen ulosteita. Heidän vatsojensa bakteeritaso on kuitenkin täysin erilainen ihmisten vastaavasta. Myös rotat syövät yleensä ulosteitaan oman terveytensä tarpeeksi. Tämä on todettu myös tutkimuksissa hyväksi. Onko kukaan kokeillut rotan ulosteen syömistä? Voisiko siitä olla hyötyä myös ihmisen terveyteen? Tunnistamisessa on kuitenkin vaikeutta myyrän ulosteeseen, joka on erittäin vaarallista. Osaisiko kukaan tieteellisesti vastata tällaisiin inhotuksiin?

    • Elluusio123

      Kuka vi**u jois omaa kusta😂😂 siis kyllä mä ostaisin kaupasta ihan ruokaa ja vettä ei me sentää niin köyhiä olla että ei tarttis kusta juoda

      • Anonyymi

        Ei tässä olekaan köyhyydestä kyse kun juo omat kuset. Ainäkin minua oman kusen juominen kiihottaa ja pidän kusen mausta , kuten myös omsta spermasta lautaselta nuoltu.
        M61 🙂


    • Anonyymi

      Sekoittelen ämpärissä kusipaskat ja lusikoin ne. Joskus otan talteen myös naapurien kusipaskat. Hyvää.

    • Anonyymi

      Minä olen juonut usein myös omat virtsat , ja ihan hyvältä maistuu . On jotenkin kiihottavaa kun kusee lasiin ja juo siitä heti lämpimänä , mutta maistuu myös jäähtyneenä ihan hyvältä.
      On semmoinen vähän suolainen maku , olen myös kokeillut kahvin seassa ja on ihan hyvän makuista , suosittelen.
      M 61 🙂

      • Anonyymi

        Ootko juonu omaa pissa


      • Anonyymi

        Voiko omaa kusta juoda ja niellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko juonu omaa pissa

        En oo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo

        Voiko omaa pissa juoda lämpimänä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko juonu omaa pissa

        Kyllä olen juonut monta kertaa
        M 64


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko omaa kusta juoda ja niellä

        Kyllä voi , olen juonut usein, ihan hyvän makuista.
        M 64


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko omaa pissa juoda lämpimänä

        Kyllä voi juoda lämpimän , itse olen juonut usein lasista heti lämpimänä , vähän sellainen suolainen hyvä maku.
        M 64


    • Anonyymi

      Suosittelen lämpimästi. Olen itse juonut aamuvirtsani jo n. 10 vuoden ajan. Mitä tummemman keltaista, sen parempi. Aamuvirtsa on varsinainen ravintopommi.

    • Anonyymi

      no vittu pistä muki siihen kikkeliin/pilluun siihen päähän ja ala kusta

      • Anonyymi

        Niin minä teenkin , tänään join taas mukillisen omaa virtsa aamulla .
        M 62 🙂👍


    • Anonyymi

      Voiko pissa juoda

    • Anonyymi

      Voiko kusta niellä

      • Anonyymi

        Kyllä voi niellä , itse olen juonut usein omaa kusta , ihan hyvältä maistuu. Minua ainakin kiihottaa kuseen juominen.
        M 64


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe