Mistä voi katsoa ilmaisia elokuvia netistä?

Elokuvat ilmaiseksi

Jos tekstit ois suomeksi niin ois aika kiva (: En itse oikeen löydä mitää kun HDfin on nyt myöskin maksullinen :( Ja ajattelin nyt katsoa elokuvan, että pikaisia vastauksia, kiitos!

209

75730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wdefrg

      minäkin olen ettinyt kyseisiä palveluita mutta tuloksitta aina joku pankkikortii tieto juttu yms.. :(

      • googlaa

        hdfin on tällahetkellä ainoa jossa suomitekstit suoraan. googlaamalla watch free..

        löytää enkunkieliset ja sitten vain haet niihin suomitekstit opensuborgilta. ei tartte maksaa hdfinneille :)

        esim kaikki tv-sarjat löytyy kokonaisina suomitekstit. jne..


      • movies_to(r)_rent

        baymirror.com


      • Homoporsasjoosesperkele

      • satana69

        ???


      • Mietteliäs111
        Homoporsasjoosesperkele kirjoitti:

        Lataa sellainen sovellus kuin popcorn time siella on kaikki elokuvat suunnilleel paitsi kaikista vanhimmat tutoriaali tassa https://www.youtube.com/watch?v=LsEaoQJ2xUU

        Onks toi ihan "turvallista" tai niinku ettei tuu mitään ns. viruksii tai mitää?? Koska haluisin lataa ton mut mul on jotenki epävarma olo et jos siit tulee ns. Ongelmii??


      • Osaamaton
        Homoporsasjoosesperkele kirjoitti:

        Lataa sellainen sovellus kuin popcorn time siella on kaikki elokuvat suunnilleel paitsi kaikista vanhimmat tutoriaali tassa https://www.youtube.com/watch?v=LsEaoQJ2xUU

        Onko se suomeks


      • tietyst
        Osaamaton kirjoitti:

        Onko se suomeks

        On. Mutta laiton :(


      • voiluojaaa
        Homoporsasjoosesperkele kirjoitti:

        Lataa sellainen sovellus kuin popcorn time siella on kaikki elokuvat suunnilleel paitsi kaikista vanhimmat tutoriaali tassa https://www.youtube.com/watch?v=LsEaoQJ2xUU

        Se on huijausta. Ne tarkkailee ihmisiä sen kautta, idiootti


      • popcorntime-on-perseestä
        Homoporsasjoosesperkele kirjoitti:

        Lataa sellainen sovellus kuin popcorn time siella on kaikki elokuvat suunnilleel paitsi kaikista vanhimmat tutoriaali tassa https://www.youtube.com/watch?v=LsEaoQJ2xUU

        Siä on kyl harvempaan suomeks tekstit...


      • Ano9
        voiluojaaa kirjoitti:

        Se on huijausta. Ne tarkkailee ihmisiä sen kautta, idiootti

        Nyt kyllä sinä olet se idiootti. Olen henk.kohtaisesti käyttänyt kyseistä sovellusta jo puoli vuotta ja niin on kaveripiirikin. Mitään ongelmia ei ole ilmennyt ja elokuvat on voinut katsoa full hd


      • Kuuntelesnyt
        Homoporsasjoosesperkele kirjoitti:

        Lataa sellainen sovellus kuin popcorn time siella on kaikki elokuvat suunnilleel paitsi kaikista vanhimmat tutoriaali tassa https://www.youtube.com/watch?v=LsEaoQJ2xUU

        en suosittele lataa popcorntimee nimittäi jotkut on saanu yli tuhannen euron laskunki sieltä en suosittele..


      • inftyp

      • iujk987
        googlaa kirjoitti:

        hdfin on tällahetkellä ainoa jossa suomitekstit suoraan. googlaamalla watch free..

        löytää enkunkieliset ja sitten vain haet niihin suomitekstit opensuborgilta. ei tartte maksaa hdfinneille :)

        esim kaikki tv-sarjat löytyy kokonaisina suomitekstit. jne..

        KATSOT LEFFAT TV-SARJAT SUOMITEXTEIN OHJE

        https://www.youtube.com/watch?v=4htHDy_V7Ck


      • kukamuumuka123456
        Mietteliäs111 kirjoitti:

        Onks toi ihan "turvallista" tai niinku ettei tuu mitään ns. viruksii tai mitää?? Koska haluisin lataa ton mut mul on jotenki epävarma olo et jos siit tulee ns. Ongelmii??

        ei ole turvallista ladata popcorn paikkaa koska eräälle kaverilleni tuli siitä 1500 euron lsku


      • Niimpäniiiiiin
        Kuuntelesnyt kirjoitti:

        en suosittele lataa popcorntimee nimittäi jotkut on saanu yli tuhannen euron laskunki sieltä en suosittele..

        Minun yksi kaveri on saanut pop... paikasta 1500 euron laskun joten ei kannata ladata


      • popparimies
        Mietteliäs111 kirjoitti:

        Onks toi ihan "turvallista" tai niinku ettei tuu mitään ns. viruksii tai mitää?? Koska haluisin lataa ton mut mul on jotenki epävarma olo et jos siit tulee ns. Ongelmii??

        Ei tule minkäänlaisia viruksia :) palvelu toimii pc ja puhelimella :) nykyään on n. 80% elokuvissa tekstit lähes joka kielelle!! :)


      • artturi78
        Ano9 kirjoitti:

        Nyt kyllä sinä olet se idiootti. Olen henk.kohtaisesti käyttänyt kyseistä sovellusta jo puoli vuotta ja niin on kaveripiirikin. Mitään ongelmia ei ole ilmennyt ja elokuvat on voinut katsoa full hd

        joo yhdyn tähä mulla ollu kans toi popcorni jo vuosia enkä oo saanu yhtäkään laskua eikä oo tullu koneelle paskaa ja joo tekstityksiä ei oo kaikkiin suomeks mut hakekaa niitä esim.daily subs löytyy aika hyvin miltei kaikkiin!!!eli ihmiset hyvät laittakaa popcorn koneellenne ja lakatkaa ihmettelemästä!!!mulla tosiaan ollu siitä saakka ku hdfiniltä lakkas näkymästä ;)


      • Perunatonkarvasia

        Olen käyttäny popcorn timee jo 2 vuotta ilman mitään ongelmia :) mutta saattaa johtua IPcachen poistamisella. SUOSITTELEN!


      • mariaopiskelija

      • mariamaria20172017
        googlaa kirjoitti:

        hdfin on tällahetkellä ainoa jossa suomitekstit suoraan. googlaamalla watch free..

        löytää enkunkieliset ja sitten vain haet niihin suomitekstit opensuborgilta. ei tartte maksaa hdfinneille :)

        esim kaikki tv-sarjat löytyy kokonaisina suomitekstit. jne..

        hyvä ilmainen nykyajan leffasivusto on http://www.358movies.com .2017 n paras kokonaan ilmainen ja suomiteksteillä


      • Perunaa
        Niimpäniiiiiin kirjoitti:

        Minun yksi kaveri on saanut pop... paikasta 1500 euron laskun joten ei kannata ladata

        Siittähän tulee iso lasku. Se varmaan johtuu siittä kun popcorn time käyttää torrenttia elokuvien katosomiseen. Yksi tuttava sai 500€ laskun tekijänoikeuksista.


      • Anonyymi

        Ruton ruukut menkää töihin ja ostakaa netflix


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruton ruukut menkää töihin ja ostakaa netflix

        Äitis maksaa sen sulle 😂


      • Anonyymi
        Mietteliäs111 kirjoitti:

        Onks toi ihan "turvallista" tai niinku ettei tuu mitään ns. viruksii tai mitää?? Koska haluisin lataa ton mut mul on jotenki epävarma olo et jos siit tulee ns. Ongelmii??

        Mitä tahansa lataat play kaupasta, on turvallista käyttää, kunhan et klikkaile mitään linkkejä tms


      • Anonyymi
        Kuuntelesnyt kirjoitti:

        en suosittele lataa popcorntimee nimittäi jotkut on saanu yli tuhannen euron laskunki sieltä en suosittele..

        Jos et oo laittanu puhelimees tai sallinu rahan käyttöä, ne ei voi laskuttaa


      • Anonyymi
        googlaa kirjoitti:

        hdfin on tällahetkellä ainoa jossa suomitekstit suoraan. googlaamalla watch free..

        löytää enkunkieliset ja sitten vain haet niihin suomitekstit opensuborgilta. ei tartte maksaa hdfinneille :)

        esim kaikki tv-sarjat löytyy kokonaisina suomitekstit. jne..

        Löyttyks soturikissoi??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tahansa lataat play kaupasta, on turvallista käyttää, kunhan et klikkaile mitään linkkejä tms

        Tuo on paska puhetta. Play kaupassa on monta kertaa ollut viruksilla infestoituneita sovelluksia.


      • Anonyymi
        Mietteliäs111 kirjoitti:

        Onks toi ihan "turvallista" tai niinku ettei tuu mitään ns. viruksii tai mitää?? Koska haluisin lataa ton mut mul on jotenki epävarma olo et jos siit tulee ns. Ongelmii??

        Ei siitä tuu mitää viruksii jos painat close niistä jutuista mitkä ilmestyy ruudulle ja sit jos vaik painat jotai kesken elokuvaa esim. Paussi nappulaa nii sit jos näet et se alkaa lataa jotai uutta siihe välilehdelle nii paina välittömästi ruksia koska muuten se virus ehtii latautuu siihen eli muuten on turvallista käyttää tämän tapaisia nettisivuja!


    • iuk3

      tommonen kuin sv.film on suomalaisiakin

      • hdlord

        HDLord


    • ilmasiileffoja:)

      löysin pari kuukautta sitten maksuttoman leffa-nettisivuston, eikä tarvitse kirjautua tai laittaa mitään tietoja itsestään, elikkä: http://www2.zmovie.co/
      Mutta, ei suomenkielistä tekstitystä, enkä usko että suomenkielisiä leffojakaan löytyy... :)

      • hin ja sarjoihin suo

      • niinjust1

        Ja lataat samalla viruksia koneen täyteen mitä et saa millään pois? Kiitos ei!


      • eiviiruksia

      • Eerikahh
        eiviiruksia kirjoitti:

        Hahhaaahhhahh SRT-tiedostoissa viruksia :D
        Suomitekstityksiä löytyy myös täältä https://www.podnapisi.net/

        Kokeilin. 4 viirusta puhelimeen.


    • aadil
      • noniimpäniin

        mutta joutuu maksamaan...


    • ainakin_on

      megashare.com ja viooz.com

    • valkosuklaa1

      Mulla ei toiminu mikää

    • viherpiipertäjä

      fin-tv

    • etreyrtyuju

      Ei ole sellaista sivua olemassakaan josta näkisi elokuvia ilmaiseksi. Osta elokuvasi!
      Esim.
      Netflix 8€ kuussa!

      • netflix ilmainen eka

        netflix ilmainen eka kk!


      • HyväksykääSe

        netflixistä ei löydy kaikkia yleisiä leffoja mitä tommosesta pitää vakiona löytyä


      • rgrg

        aivan varmana on


      • netflixPlZaddmoremovies

        netflix on vitu paska huono valikoima


      • vouu21

        Mä oon löytänyt ilmaisen sivun josta näkee lähes kaikki leffat a sarjat <33 Mutta haluun trollata teitä joten en kerro mikä se on :p


      • Luottokortiton

        Niin mutku ei ole luottokorttia...


      • Sotaläpinetfix

        Netlixin filmit on viikos katsottu


      • Ampuja
        HyväksykääSe kirjoitti:

        netflixistä ei löydy kaikkia yleisiä leffoja mitä tommosesta pitää vakiona löytyä

        Juurinkin niin. Kun ei köydä rahallakaan haluamiani elokuvia. Kertokaa mistä saan elokuvat: Rautaristi (The cross of iron ja Blue Belle (lentoelokuva) sekä Hurja Joukko.


      • tietäjä1

        paska puhetta vitun tietämätön paska et tiedä internetistä yhtikäs mtn mä justiin katoin elokuvat tv iha vittuna leffoi ilmatteeks mut sit se sivu joko kaatu tai bännättii että jooh...


      • Anonyymi

        no sama, katoin sieltä tosi paljo mut nyt en vittu enää pääse sinne....voivittu mua ärsyttää

        oikeesti siel oli paljo mun lempileffoi niinku potterit, the maze runnerit, titanic, jotain marveleitaki tais olla ja muita niinku helvetti oikeesti


      • Anonyymi

        no sama, katoin sieltä tosi paljo mut nyt en vittu enää pääse sinne....voivittu mua ärsyttää

        oikeesti siel oli paljo mun lempileffoi niinku potterit, the maze runnerit, titanic, jotain marveleitaki tais olla ja muita niinku helvetti oikeesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no sama, katoin sieltä tosi paljo mut nyt en vittu enää pääse sinne....voivittu mua ärsyttää

        oikeesti siel oli paljo mun lempileffoi niinku potterit, the maze runnerit, titanic, jotain marveleitaki tais olla ja muita niinku helvetti oikeesti

        Kannattaa kattoo proxy serverillä ettei ne nää sun ip osotetta muute ne löytää sut ja antaa sulle sakot


    • Moviezfan

      Kyllä on olemassa... www.nordicus.net :) Ihan ilmatteeks näkyy ja hyvällä laadulla suurin osa.

      • ededdde

        mulle tuli 49,90 kk


    • heka5

      Onko nämä nyt ihan varmasti ilmasia ettei vaan tule maksua

      • Noub

        Miten niistä nyt vois tulla :)


    • mfo
    • ewretrtthg

      Ei ole paikkaa josta voisi katsoa ilmaiseksi. Lasku tulee sitten jälkikäteen, laskuttavat IP-osoitteen mukaan. Onnea vaan.

      • kluk

        netis voi kahtoo elokuvia laillisesti jos niit' ei lataa koneelle. yksinkertaista.


      • 3253252

        Onnea vaan... Prepaid mokkula.


      • Mietinvaan…

        Onko sulle sitten tullu ku tiiät noin hyvin?


      • tor2

        lataa vaan tor koneelle nii se vaihtaa ip osotetta ei meinaa jää kiinni


      • Paskapuhettaa

        Mitäsäjätkä oikee selität? sivustoja on vaikka kuin monta, mutta suomenkieliset tekstiykset ei oikeen ole missään valmiina, mutta ne saa sumplittua niihin itsekkin jos vaan haluaa. mitään laskutusta ip-osoitteen mukaan ei todellakaan oo tulossa :D vitun simpanssi.


      • miäs7777
        tor2 kirjoitti:

        lataa vaan tor koneelle nii se vaihtaa ip osotetta ei meinaa jää kiinni

        Kyl mokkulal voi jäädä kii iha yhtä hyvi.


      • Wicked82

        Eiköhän herra ole jo kirjoittanut sen verran, että kaihi alkaa kohta häiritsee, pyydät sit apua vaikka lapsen lapsen lapselta...:D


      • Anonyymi
        kluk kirjoitti:

        netis voi kahtoo elokuvia laillisesti jos niit' ei lataa koneelle. yksinkertaista.

        Joudut kattoo proxy serverillä koska muute sä jäät kii


    • oikeusjutut erikseen

      IP osoitteen perustella ei voi kukaan laskutaa.

      • Anonyymi

        Sä saat kirjeen kotia


    • tube+

      tubeplus

      • Helppiä

        Miten tube paikassa saa suomenkielisen tekstityksen?
        Onko muita netissä olevia sivustustoja joista voisi katsoa elokuvia ja tv sarjoja suomenkiellä. Netfix on testattu ja ei kiitos enään. Vanhojen elokuvien ja tv sarjojen maa.

        Kiitos jo etukäteen.

        - Nainen pulassa!


      • Tindeli61
        Helppiä kirjoitti:

        Miten tube paikassa saa suomenkielisen tekstityksen?
        Onko muita netissä olevia sivustustoja joista voisi katsoa elokuvia ja tv sarjoja suomenkiellä. Netfix on testattu ja ei kiitos enään. Vanhojen elokuvien ja tv sarjojen maa.

        Kiitos jo etukäteen.

        - Nainen pulassa!

        HDFIN on nykyään ilmanen, ja leffoissa on myös suomitekstit.


      • hdfin on huono
        Tindeli61 kirjoitti:

        HDFIN on nykyään ilmanen, ja leffoissa on myös suomitekstit.

        mutta hdfinissä ei näy twilightia eikä myöskään muita hyviä elokuvia ne ollaan poistettu tai sit mulla ei tomi


      • 00-animaatiot-on-paskaa
        hdfin on huono kirjoitti:

        mutta hdfinissä ei näy twilightia eikä myöskään muita hyviä elokuvia ne ollaan poistettu tai sit mulla ei tomi

        Twilight hyvä mikä vittu sua vaivaa ihminen xD Siis yhdyn toho että haluan 80-90 luvun sarjojen, animaatio sarjojen ja leffojen maan suomen kielellä :')


      • Anonyymi
        Tindeli61 kirjoitti:

        HDFIN on nykyään ilmanen, ja leffoissa on myös suomitekstit.

        Ilmainen vinkki: opettele englantia niin et tarvitse tekstityksiä..


    • playa aw

      anna pinpii nii where dem bitch eat

    • ossi5

      ei ees oo pankki korttia

      haluaisin nähdä elokuvan .tulivuri

      • lksjndlkwwnlkndfdlkded

        ei sellasta ookaan


    • Munblogi

      Suosittelen lukemaan konkreettisen blogin siitä mitä kaikkea netti tarjoaa ilmaiseksi ja miten voit tienata rahaa OIKEASTI. Kirjotin tuon blogin sen takia ku netti on pullollaan kaiken maailman roska sivustoja :)

      http://luotamuhun.blogspot.fi/

      • Kelasin yhden

        No, mitenkäs tämä sivusto, oletko katsellut tästä elokuvia, sanotaan tuossa, että yli 600 pätkää löytyy "for free"

        http://www.findtv.net/


      • lololo
        Kelasin yhden kirjoitti:

        No, mitenkäs tämä sivusto, oletko katsellut tästä elokuvia, sanotaan tuossa, että yli 600 pätkää löytyy "for free"

        http://www.findtv.net/

        Siellä ei oo suomalaisia. ei ainakan mitään hyvää..


      • Anonyymi

        Koskaan ei pidä luottaa ihmiseen, joka sanoo "luota minuun".. Ja kuka tahansa voi kirjoittaa blogiinsa mitä tahansa, eikä se todellakaan tarkoita sitä että jutut olisivat totta tai kunnolla tutkittuja. Kuten kaikki blogit joissa jauhetaan rokotevastaista soopaa tai muuta Qanon-luokan paskaa.


    • lololo

      Hdfinissä pystyy katsomaan ilmatteeksi, mutta osa elokuvista/sarjoista ei jostain syystä toimi..

      • 19+4

        Läppärillä kyllä pystyy, mutta kännykällä tai tabletilla ku kattoi niin kysyy luottokortti tietoja.


      • jl15
        19+4 kirjoitti:

        Läppärillä kyllä pystyy, mutta kännykällä tai tabletilla ku kattoi niin kysyy luottokortti tietoja.

        19 4 niin voiko läppärillä katsoa hdfinistä ettei tarvitse luottokorttia?


      • jokuu1
        19+4 kirjoitti:

        Läppärillä kyllä pystyy, mutta kännykällä tai tabletilla ku kattoi niin kysyy luottokortti tietoja.

        Mul ei kysy


      • leffojaajaajkajja

        popcorntime!


    • Hayes

      Esimerkiksi HDFIN sivusto siirtyi osoitteeseen HDLord sielläkin mukavasti elokuvia ilmaiseksi ja osa jopa suomiteksteillä

    • xman

      olisi hdlordin tilalle tullut mitään mistä voisi kotsoa elokuvia?

    • asdfsdfdsafsdff

      HDLordi ei jostain syystä toimi. Ja HDfinillä on paljon leffoi, mutta mitään ei voi kaattoo enää, tulee jotain ihmetekstei :/

    • huhhuhh..

      Miksette te tunarit ja taliaivot lataa torrentteja kun kerran noin iso halu on leffoja nähdä.. Ei vittu joku hdfin

      • huhhuhTOSIAAN

        vai tunarit ja taliaivoit, mitä haitko ihan google haulla ilmasii suomen kielen stream:aus saitteja ja sit kun et ole vielä löytänyt hyvää niin alat täälä aukoo päätäs..
        Et juu tunarit ja taliaivoit

        Ei huhhuh vaan hehheh


    • vk soitin

      Vk soittimet toimii hdfin sivustolla, mutta nää maksulliset soittimet eivät näy koska sivustolla ei ole enää ylläpitoa pitämässä ja maksamassa niistä.

    • juippit
      • raeXX

        tuo on muuten hyvä, mutta ei ole tekstityksiä. Ja mun tarvi ainakin rekisteröityä, mutta on ilmainen.


    • xX_IllUmiNatI_Xx

      HDfin on ainoo paaras lelz

    • olkku4

      minulla ei toimi hdfin enkä tiiä miks

      • annika lonkero

        Mistä nyt helposti vois elokuvia katella ku hdfin loppu ei oo luottokorttia. Apua


      • xxxxaxs

        mullakaa ei toimi se johtuu näytön ohjaimest ainaki mul


    • elokuvatutkia1

      olen ehtiny elokuvia joka puolelta hdfin harvoin toimii ja kaikki jota tääläki suomi 24 ehdotellaa hyviks elokuva paikkoiks nii ne on enkun kielisii tai niisä ei oo suomenkielisii elokuvii tai ne ei toimi joten neflix tai viaplay!!! sanon ei kannata ehtiä et löyvä mistää ilmasia elokuvia netistä piste.

      • nyymi22

        eikö vittu kukaan osaa englantia täälläpäin?


    • jrteherhyer

      EI löydy. Tuubi on täynnä hyviä elokuvia, mutta ilman tekstitystä.

    • PARASPAIKKA1

      popcorntime laitatte googleen ja lataatte sen koneelle.. ilmasii just julkastuja sarjoja, elokuvia yms... ilmaseksi ei tartte rekistöröityy :) ja kaikki on hdnä siel. eli helekkarin hyvä paikka!!!! suosittelen!

      https://popcorntime.io/
      tossa linkki :)

      • kannatan

        Kannatan! Saa iha sika hyvin katottuu uusii elokuvii/sarjoi ja suurimmas osas on viel suomenkieliset tekstitykset! MAHTAVAA!


      • minääää

        Latasin juuri ja vaikutti hyvältä paikalta...mutta miten onnistuu laittaa se suomenkielinen tekstitys, kun siinä on vain muita kieliä mutta ei suomea. Sitte kun laittaa että oma tekstitys niin se pyytää jotain tiedostoa ja häähh?


      • ensuosi

        En itse suosi popcorn timea. Laiton sivusto. Saa maksaa aikamoiset vakuutusmaksut kun sitä käyttää.


      • kei

        oot äijjä sekasi.... mee töihi tai ota ees asioista selvää..


    • analbläst

      nii ois nii kiva ku osais käyttää tommosii opensubtitlessei DD:

    • letsgoogle443
    • sim0n

      täst sivustolta löytyy ilmaisia mutta ei suomenkielisiä elokuvia. linkkaan sen tähä.
      http://ffilms.org/

    • Mysticue

      Olis semmone ku Popcorn Time. :o
      kattoin ite sielt the Flash ja Arrow. Siel on suomalaiset teksit.

      • Maraqwer

        Popcorntime on laiton koska se lataa torrenttina tiedoston


      • dasdsadaa

        Ei se mitään "lataa". Etsii kyseisen elokuvan parhaan version p2p verkosta ja suoratoistaa sen. Joten se ei sun koneelles lataa yhtikäs mitää.


    • ihanasovellus

      Popcorntime! Täytyy kyllä vaan ladata laitteelle josta ajattelit katsoa, mutta muuten loistava! useimpiin elokuviin ja sarjoihin saa suomenkieliset tekstit ja sieltä saattaa nähdä elokuvia jotka eivät vielä edes Suomen elokuvateattereissa ole pyörinyt!

    • elokuvis

      hdfin se tomii eikä maksa

      • RipuPaula

        Mistä alkaen ei maksa. Minulle olisi ainakin maksanut 40 e/kk.


    • limavittu

      Showbox androidille ja sama sivu iphonelle moviebox

    • ggVITTU

      löysin yhden missä tulee loputtomasti elokuvia suoraan striiminä. löysin sen omasta olohuoneesta eli telkkari. (oikeestaa HDFin on hyvä mut se teki HDLordin ja sekin lopetti :/

    • maaan

      www.yts.to tuolta lataa koneelle ja täältä tekstitykset www.yifysubtitles.com

    • jfoakabav

      Popcorn Timen jos lataa niin siellä on paljon suomiteksteillä, laillisuudesta en tiedä kyllä :P

    • kiitos5564
    • Elbeu
      • Elbeu

        aa hupsis, olitki kokeillu tota :( Putlockeria käytän kanssa, mut ei oo suomeks


      • RiepuPaulaX

        Ei oo enää maksuton, vaan maksaa 7 päivän kokeilun jälkeen 40 e/kk.


    • Putlocker.is

      Putlocker.is (ei oo tekstejä) mut kaikki uusimmatkin leffat näkyy esim. Fast and furious 7, divergent 2 , kingsman yms :) ihan hyvä laatuki vielä

    • Jonzi97
    • joovihhu74

      POPCORNTIME :) TEKSTITKI ON SUOMEKS

    • mätiiän
    • PotterHead

      hei tietääkö kukaan mistä vois katsoa ilmaiseksi harry pottereita? Siis sillein ettei tulis myöhään mitään maksuja eikä viruksia koneelle :D

      • eräsjoku

      • hpfan

      • Anonyymi
        hpfan kirjoitti:

        Juu! Elä välitä jos tulee pop-up, suljet vain, (leffan keskellä ei kuitenkaan tule)
        http://fiplay.net/?s=harry potter

        tiedän et oon vitun myöhäs mutta älkää hyvät ihmiset käyttäkö fiplayta. Ite käytin mutsin koneel ja tuli virus


    • tyttöpoikaelska

      haistakaa paska , ostakaa nyt vittu netflix

      • ärsyyntynyt

        jos sattuu asumaan muualla kuin suomessa ei toimi kuule netflix, viaplay eikä muut vastaavat. itse asun espanjassa ja omistin ennen tänne muuttoa netflixin mutta en enää sillä täällä ei toimi. joten tälläinen suomen kieltä välillä kaipaava koittaa löytää muita sivustoja


    • tyttö__

      elisaviihteessä on tosi monta hyvää elokuvaa mutta joutuu maksamaan mut siellä näätte parhaat elokuvat suosittelen! Netflixissä on tosi vanhoja!! Elisa viihteessä on esim. The Duff joka oli noin 3kk elokuvissa ja sairaan hyvä ! Pystyt vuokraamaan elokuvan mutta se vaan on 48h ! Yksi elokuva maksaa noin 4.90 - 1.90 mitä uudempi sitä kalliimpi muta todellaki suositteln ihan paras! lasku tulee kerran kuukaudessa!

    • pökäle

      ite etin samaa mistään ei varmaan saa laillista tekstitettyy leffaa.. ku ite oon miettiny et tuleeks siit jotai jos jää siit kii tai jotain ku etin yht leffaa mut mistää en löydä tekstitettyy verisoita

    • toimiiaina
    • pöjö

      you tubesta yms....

    • elinda332

      leijonatv.com

    • Aasiantuntija

      Popcorn Time on helpoin tapa nykyään ilmaiseksi katsoa elokuvia, suurimassa osassa jo suomitekstitkin. Kyseinen sovellus on laiton, koska se lataa elokuvat koneellesi
      C:\Users\USERNAME\AppData\Local\Temp\Popcorn-Time\ kansioon. Kun suljet Popcorn Timen, elokuvat poistuvat sieltä, mutta se ei poista sitä tosiasiaa etteikö sovellus olisi laiton. Eli sama asia kun lataisit torrenttina.

    • xczxzczxwwww
    • JasminLOL

      Minä olen kattonut yleensä swefilmeristä, mutta se ei enään toimi.

    • eräskäyttäjä

      no ihan helposti ja kaikilla alustoilla....lähes
      eikä ole laiton ellet tallenna leffaa katselun jälkeen
      https://popcorntime.io/

      • AnonymousFI

        Näissä vaan yleisesti kun lataat leffan katselua varten streeminä, niin samalla olet sinäkin jakajana,,, eli sun konees jakaa samaa leffaa kun katsot sitä. Vaikkakaan et sitä lataa koneelle ja jaa erikseen.


    • rrrffsesfs

      streamlordm,?????????????????????????????????????

    • hottam

      Nimimerkille: ärsyyntynyt..näet vallan mainiosti espanjassa netflixit ja viaplayt ja muut kotimaiset ohjelmat kun tutustut ohjelmaan freedome. Tuol ohjelmal pystyy huijaa et olet muka suomessa vaikka oletkin ulkomailla. Kk maksu jotain 3e,eka kk tais olla ilmanen. Saa asennettua mm.läppäriin ja älypuhelimiin.

    • horttokaalo

      Mitään uutta toimivaa

    • Black_Fire_Gay_suomexD
    • moooii

      MISTÄ LÖYTÄISIN VALEHTELEVAT VIETTELIJÄT 5 KAUDEN JAKSOT OON KOITTANU SHOWBOXII, POPCORNTIMEE EI NÄYTÄ TAI EI NÄY TEKSTITYKSET..

      • paskapää

        subilta tulee nykyään lauantaisin kello 14.00-16.00 kaks jaksoo präkkäi.


    • 1962helluntai2

      Dvd ostettuna on ok,vahinko vain kun kaikkia ei löydy.


      Suomalaiset 1960-filmit hakusessa.

    • GeishaMeisha

      hdfin on laiton

    • 21345uikhg

      Lataa Deluge-> Lataa elokuva https://yts.ag/ -> Lataa mieluinen tekstitys jos et englantia ymmärrä (saa samalta sivulta) -> Katso

    • kaittafilimi

      Rajat kiinni aloite sai 2viikossa alle 2000 ääntä. Nyt aloite1818 ylevero veks on saannut jo alle vuorokaudessa 2000yli ääntä.

      Rajat kiinni äänestys jatkuu siinnä rinnalla ihmeen nihkeästi ?Anna äänesi kuulua.

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1647

    • ikjvbgv

      täältä 123movies.to

    • th_
    • Police123aca

      Mistä löytää Poliisiopistot ilmaiseksi ilman luottokorttipaskaa ja suomen tekstityksillä

    • Kipparinalle

      https://popcorntime-online.io/
      https://123movies.is/

      tuossa on 2 todella hyvää popcornia olen käyttänyt 3v ei ole ollut mitään muutakun 1v sitten 600e uhkaus jonka jätin maksamatta ja ei ole kuulunut mitääs ja 123movies ei ole textei niinkään mutta todella hyvästin uusia leffoja

      • norobot

        358movies.com leffoja suomitexteillä.


    • dfsadf

      ffilms.org...ilmasia leffoja. Ei tekstityksiä, opetelkaa enkkua.

    • wingwong

      hei...katelkaapa MOT YLE AREENASTA...PIRAati elokuvista ja p2p verkosta...
      herättää paljo kysymyksiä???

    • Olitylsää

      Elokuvatv.net suomenkielisellä textityksellä

    • tamppe

      popcorn time on turvallinen sinne ei ole pakko kirjautua ja jos kirjautut ni pitää olla kyll aika tyhmä ite oon käyttäny 3 vuotta

    • leffankatsoja

      Vanha ketju, mutta onko kokemuksia tuosta fiplay sivusta, kun en siitä löytänyt mistään mitään tietoa?

    • leffankatsoja

      Toisaalta mietin sitäkin, että kun on ilmainen tuokin http://fiplay.net/ sivusto, niin miten kannattaa leffoja sinne laittaa, kun eivät saa mistään maksua. Vai onko sitten niinkuin se olikohan nyt 358 sivusto vai mistä luin, että jos sen leffan jotenkin sieltä lataa itselleen, niin menee maksu. Tuollakaan ei ollut sivulla mitään infoa sivustosta. Ja kun klikkaa facesivua mistä sivulla kuvake menee johonkin ihan muualla. Mutta jos jollain on infoa niin ois kiva kuulla.

      • Mummola

        Fiplay saa silleen ehkä jotain maksua, kun ihmiset menee tilaa niitä juttuja joihin fiplay siellä mainostaa. Lisäks jos painat vaikka hakua niin menee automaattisesti jonnekkin virussivulle ja en tiiä, mutta voi tulla semmone viru, että ottaa tilitiedot ja nostaa rahat sun tilitä jonnekki.


    • Elokuvaboo
    • Gurutelija

      Päädyin lukemaan tätä artikkelia huvin vuoksi jos joku ihmettelee. Kaikenmaailman kommentteja joista 1% pitää edes jollain tapaa paikkaansa.

      On olemassa riski saada tuo lasku, mikäli noita elokuvia katselet mistä sattuu tietämättäsi siitä, että IP-osoitteesi päätyy huonolla säkää hedman & partnersin tai muun vastaavan tahon listalle.

      Googlesta löytyy tietoa VPN palveluista, käyttäkääpi sellasta ja riski jäädä kiinni minimalisoituu.

      Ilmasia elokuvia nyt löytyy showboxista (mobiililaitteille) tai popcorntimesta (Tietokoneelle). Riippuen sivustosta mistä ohjelman lataat, saattaa sisältää haittaohjelman. Ja kuten kaikki nykyään, myös nämä ohjelmat keräävät sinusta tietoa. (Toimiva VPN turvaa ainakin verkkoliikenteesi).

      Terv. Guru

    • pooooppari
    • TämäJosJokuToimii

      Bobbyhd.com löytyy elokuva kuin elokuva ilmaiseksi ja jokaisessa suomenkielinen tekstitys. Ei tarvitse kirjautua tai luottotietoja tai mitään.

    • JAB
    • leffatnetissä

      Miksi joku vielä haluaa nähdä elokuvia ilmaiseksi laittomilta ja arveluttavilta sivuilta kun on suoratoistopalveluita joista näkee leffoja miten paljon vain jaksaa katsella ja ihan pikku rahalla.

      • Jepjep_

        Koska kaikkia ei kiinnosta maksaa esim. 11 euroa kuukaudessa pelkästä elokuvien katselemisesta vaikkapa netflixissä. Vuodessa tuo 11e/kk esimerkiksi tekee jo sen 132 euron vuosittaisen lisälaskun ja sen summan voi käyttää johonkin huomattavasti järkevämpäänkin !


      • Anonyymi

        Niin harvinaisempia vanhoja leffoja tuskin saat mistään edes rahalla näkymään, toisaalta netistä löytyvät suorastriimit ovat vapaasti katseltavissa, laki jutuissa pistetään striimaajalle postia....


    • rtytgt

      elokuva tv kaatunut

    • Anonyymi

      Mistä voi katsoa pahat pojat elokuvan sen suomalaisen

    • Anonyymi

      Tubi.tv.
      Tarvitaan vain halpa VPN (ilmaiset on kuraa) esim. elisa myy f-securea parilla eurolla kuussa.
      Sitten vaan VPN päälle ja sijainniksi usa.
      TADAA. Ilmaisia elokuvia laillisesti.

    • Anonyymi

      Pist yahoon / älä googleen kun sensuroivat hakuja : haku 'free full movies'
      Loppu onkin sitten mystiikkaa enkä ota kantaa copyrightseihin!
      Varmaankin adoben soitin / vlc tarvitaan??? kö`?
      Google ei listannut mitään haulla, lieneekö tekijönoikeus sensuurit...
      Mut tosiaan Yahoo.lla löytyi useampiakin sivuja joilta onnistuu suoraan katselu!

    • Anonyymi

      No, onhan Netflix. Ei se aivan ilmainen ole, eli on vuosimaksut.

      Elisa Viihteelle (ei ilmainen) olen talentanut elokuvia, joita haluan myöhemminkin katsoa (säilyvät 2 vuotta tiedostoissa).

      Kysyn vaan, että minkä vuoksi tv-tarjonta on pääosin heikkotasoista ja alatyylistä, huonosti näyteltyä, suomalaista roskaa? Eivät myy ulkomaille, suomalaisille tuputetaan.

      Kuka todella välittää katsoa esim. Uuno Turhapuroja? Tai salkkareiden "pihlajasatuja"?

    • Anonyymi

      Kannattaa rehellisesti ja suoraan unohtaa kaikki nämä ns. ilmaissivustot jotka tarjoavat ilmaisia elokuvia. Laillisesti sellaista sivustoa ei ole olemasskaan muu kuin plex.tv. Mutta siellä elokuvat ja sarat tupattu täyteen mainoksia joita ei voi ohittaa tai blokata. Jos siis haluaa välttyä viruksltia ja muilta haittaohjelmilta ja tekijänoikeussyytteiltä, kannattaa nämä hämärät sivustot ohittaa. Näin se vaan on. Hyviä ja uusia elokuvia ja sarjoja ei voi katsoa ilmaiseksi.

      Ilmaiseksi voi katsoa turvallisesti ja laillisesti tv:n ilmaiskanavilta ja YLE areensta, jotain satunnaisia elokuvia ja sarjoja Ruudusta ja Katsomosta.

      Netflix on ainoa järkevä suoratoisto joka 11€/kk ei ole hinta eikä mikään.
      Jos haluaa katsoa huonoja elokuvia ja huonoja jenkkisarjoja ja samoja elokuvia ja sarjoja joita tulee ilmaiskanavilta, silloin C-more ja Viasat-palvelut

      • Anonyymi

        Amazon Primea (https://www.primevideo.com/) kannattaa myös kokeilla. Vain 6 €/kk. Siellä on varsin kattavasti tarjolla vähän vanhempia B-elokuvia. Eli jos tykkää 70- ja 80-lukujen fantasia-, kauhu- tai scifileffoista, niin Prime on suorastaan erinomainen. Ja on niillä siellä muutamia erittäin hyviä omia sarjojakin kuten The Boys tai The Good Omens.

        Ja YouTubestakin löytyy jonkinverran kokonaisia leffoja ilmaiseksi katsottavaksi. Tässä pari erinomaista:

        Kuningasmies on verinen toimintapätkä mökkireissusta, jota oudot örkit tulevat sotkemaan.

        https://youtu.be/TCunmG1VvoA

        Lääkekoe yhdistelee toimintaa, scifiä ja kauhua. Nuori mies sotkeutuu outoon lääkekokeeseen ja alkaa sen jälkeen kokemaan outoja.

        https://youtu.be/qnHnie1v550


    • Anonyymi

      Tubi jos on VPN. Ovat neuvotelleet jo pari vuotta että saisi aloittaa toiminnan EU:ssa.
      Eli elokuvia mainoksilla mutta pitää tosiaan olla vpn ja sijainniksi USA.
      Hyviä elokuvia mutta englantia pitää osata.

      • Anonyymi

        Niin ja Tubi ei vaadi edes rekisteröintiä.


    • Anonyymi

      Soap2day näkee mut ei saa tekstityksiä

    • Anonyymi

      Eli ei näe mistään.

    • Anonyymi

      Ei ole olemassa ilmaista lounasta.

      • Anonyymi

        On toki olemassa (mutta ei suom. teksteillä): https://fmovies.town

        Esim Harlinin uusin on siellä:
        https://fmovies.town/film/the-misfits-41794/watching.html?ep=41794_0_1

        Toinen paikka jossa erinomainen kuvanlaatu, jos se on tärkeä:
        https://ww2.batflix.org


    • Anonyymi

      Netflix, suosittelen! Löytyy 10€-50€ lahjakortteja ja sen koodin kun kirjoitat Netflixiin koodi osioon, niin voit tietyn kuukauden verran katsoa elokuvia ja sarjoja,tekstit on suomeksi :) Niin ja oliko ensimmäinen kuukausi ilmaiseksi se kokeilu juttu.. Mutta siis muuten suosittelen kyllä Netflixiä👍

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        kiitti ...Tää Disney vaikutti hyvältä uutuudelta ja SF Anytimen leffat!


    • Anonyymi

      Lookmovie.ag sielt ainakin ite katon sarjoja ja elokuvia ilmaiseksi!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Flixtor.to <---- 3kk tai sitä vanhempia ohjelmia ei pysty katsomaan, mutta kaiken uuden pystyy. Ja välillä löytyy suomitekstitykset. Ei ole mainoksia sivustolla.

      • Anonyymi

        Kiitos tästä. Kattonu Greyn Anatomian uuden kauen jaksot täältä


    • Anonyymi

      M4uhd.tv ja m4ufree.fun :) Itse olen katsonut jo 59 leffaa noista :)

    • Anonyymi

      Hei
      onko kellää tietoa että onko sivu ev01.to laiton suomessa?

      • Anonyymi

        On laiton


    • Anonyymi

      http://fumacrom.com/3QCdT

      Uusi sivusto, minne päivitetään ilmaiseksi katsottavia elokuvia. Idea ainakin hyvä eli kasaa eri palveluista ilmaiset elokuvat yhteen paikkaan.

      Tosin vähän elokuvia vasta, mutta toivottavasti tulee lisää.

    • Anonyymi

      Minäkin

    • Anonyymi

      Käydä netflix

    • Anonyymi

      Haluaisin tietää mistä saa ilmaisen elokuva sovelluksen?!

    • Anonyymi

      Hurawats Pro

    • Anonyymi

      Lookmovie

    • Anonyymi

      HDtoday kantsii käydä kattoon siellä on jopa barbie elokuva ilmaiseksi ja monia muita joita ei edes löydy muualta

    • Anonyymi

      Kato fmoviesta

    • Anonyymi

      Flixtor.fi ei tarvitse hankkia VIP käyttäjää voi myös ihan ilmaseks katoo leffoja

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe