Pakurikääpä

sallilaj

Onko kellään kokemusta tai tietoa pakurikääpäjauheesta? Kuinka paljon sitä pitää juoda, esim teenä, ajatellen verensokeriarvon alentamista. Ja se, että onko kokemusta, että aleneeko sokeri arvot?

16

1135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just3

      ja et sitten muka osannut googlata?

    • ylensyönti

      Pelkäänpä, ettei pakurikääpä kikkailut auta. Kyllä se sinun on lopetettava se sokerin mässytys.

    • pakuripari

      Me keitetään aamupuuro johon laitetaan n. 1tl pakurikääpäjauhetta 1/2l vettä,
      jotta saadaan jauheesta täysiteho sen pitä saada hautua vähintään 15min. Jos keittää vaikkapa teeveden kattilassa jauhe on hyvä sekoittaa heti kylmään veteen, että siitä ehtii kaikki aineosat liueta.

    • ex-superfoodaaja

      Ei tunnu missään ja maistuu pahalta.
      sokeri on syyllinen.
      Lisää kasvisten syöntiä snadisti,juo vettä enempi, liiku johonkin, hengitä hyvin ja pidä ryhti niin AVOT!

    • kokemusta on

      Se on ainakin hyvää tupakan seassa.

    • pääsky71

      kahdesti olen juonut kääpäteetä ja kummallakin kertaa oli pakko mennä nukkumaan. En ole uskaltanut juoda enää.

      • fasfaaasf

        Minunkin pitää mennä nukkumaan aina kun väsyttää, yleensä iltaisin, raskaan päivän jälkeen. Mikähän siihen auttaisi?

        Aloittaja, luulitko todella saavasi yhtään asiallista postia suomi24 palstalla?


    • Lisäkysymys

      Aloitin maanantaina pakuriteekuurin. Vielä odottelen vaikutuksia, mutta se kuulemma kestää ainakin viikon tai pari. Äidilläni on hyviä omakohtaista kokemusta ja hän sitä suositteli.

      Olen yleensä talvet poskionetelotulehdus-kierteessä ja pari kamalaa ja loputonta yskääkin joudun sairastamaan. Hengityselimet on heikko kohtani ja kaikki konstit on jo käytetty, kuntokin on hyvä ja paino normaali. Nyt kokeilen, jospa pakurikäävän ansioista pysyisi tulehdussairaudet paremmin loitolla.

      Olen lueskellut netistä kokemuksia ja googlaamalle osuin tähänkin keskusteluun. Onko täällä kenelläkään kertynyt lisää kokemuksia? Kuulostaa siltä, että pakurilla on vaikka mitä positiivisia vaikutuksia. Kokeiliko aloittaja pakurikääpää?

      • Moi! No en kokeillut kuin ihan vähän aikaa ja ei siinä mitään voinut vielä todeta. Sitten ostin tippojakin, ettei tartte teetä keitellä, mutta sekin jäi. Ajatuksenahan mulla oli kokeilla pudottaa sokeriarvoa.


      • Lisäkysymys
        sallilaj kirjoitti:

        Moi! No en kokeillut kuin ihan vähän aikaa ja ei siinä mitään voinut vielä todeta. Sitten ostin tippojakin, ettei tartte teetä keitellä, mutta sekin jäi. Ajatuksenahan mulla oli kokeilla pudottaa sokeriarvoa.

        Itse aion käyttää koko jauheen alusta loppuun kun se kerran tuli hankittua. Jos ei ole hyötyä niin tuskin on haittaakaan, mutta sittenpä sen ainakin tietää omakohtaisena kokemuksena.


      • Lisäkysymys kirjoitti:

        Itse aion käyttää koko jauheen alusta loppuun kun se kerran tuli hankittua. Jos ei ole hyötyä niin tuskin on haittaakaan, mutta sittenpä sen ainakin tietää omakohtaisena kokemuksena.

        Joo sillälaillahan sen parhaiten tietää. Puulta se tee kyllä maistuu. :)


      • 222
        sallilaj kirjoitti:

        Joo sillälaillahan sen parhaiten tietää. Puulta se tee kyllä maistuu. :)

        Jos pakuri maistuu suussasi puulta, sekoita teehen mukaan esim hunajaa, lakritsijauhetta tai minkä mausta nyt tykkäätkin.


      • 222 kirjoitti:

        Jos pakuri maistuu suussasi puulta, sekoita teehen mukaan esim hunajaa, lakritsijauhetta tai minkä mausta nyt tykkäätkin.

        Mistä voi ostaa lakritsijauhetta?


    • Lisäkysymys

      Olen nyt juonut luontaistuotekaupan pakurikääpäteetä 0,5 litraa päivässä kahden viikon ajan.

      Hiukset tuntuvat harvinaisen paksuilta ja vahvoilta, kasvavat vauhdilla ja kiiltävät. Se onkin ainut havaitsemani muutos, vaikka vaikutuksia pitäisi olla pitkä lista vähän joka vaivaan. Mutta kai se sisäisestikin jotenkin vaikuttaa, jos kerran näkyy terveissä hiuksissa selvästi ulospäin.

      Jauhetta on kyllä sen verran paljon pakkauksessa, että kuuri kestää vielä kauan, ehtiihän tässä koko syksyn odotella ja tarkkailla tilannetta.

    • pakurikauppa

      Ostetaan pakurikääpää kaikkialta Suomesta. Olemme kiinnostuneet kaikenkokoisista eristä. Tarjoa meille tukkuhintaan.

      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe