Ketä kiinnostaa keski-ikäinen nainen?

Kulunut nainen

Olen itse 45 v nainen, enkä voi ymmärtää, miksi joku mies haluaisi keski-ikäistä, kun noita nuoria ja nättejäkin on tarjolla pilvin pimein.
Ymmärrän kyllä miehiä, että nuori ja kiinteä, innokas oppimaan ja kikatteleva raikas tyttönen kiinnostaa enemmän kuin vanha ja väsynyt, virttynyt ja käytetty keski-ikäinen elämään kyllästynyt nainen...niinkuin minä.
Surku kyllä itseni puolesta...
Miksi joku haluaisi vanhan kuluneen jos on nuorta ja vetreää tarjolla?

127

7020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VaikeaSelittää

      Hyvin perustelit. Mutta silti kiinnostaa :-)

      • Miksi ei?

        Tosi hyvin kuvattu miehen mielikuva siitä, miksi elämäänsä väsynyt nainen ei kelpaa.

        Itse ainakin haluan juuri sellaisen elämää nähneen ja sitä ymmärtävän naisen. Heillä on itsetunto kunnossa, he tietävät mitä haluavat ja osaavat ottaa sen. ;-)

        Se nuori ja vetreä ei vaan sovi tällaisen keski-ikäisen rinnalle muuten kuin opastettavaksi.


    • kyllävanhatkin

      Nuoret ei yleensä ymmärrä arvostaa sitä toista osapuolta kun taas vanhemmat kyllä ymmärtää sen merkityksen

    • 5+19

      Vanhempien naisten kanssa voisi ehkä olla enemmän oma itsensä eikä tarvitsisi esittää mitään. Nuoret naiset on yleisesti ottaen aika tylyjä ja tuomitsevia.

    • neljävitonen m

      Et ymmärrä ja ymmärrät... Ja lopultakaan... Et ymmärrä yhtikäs mitään.

      Neljävitosen miehen unelmien täyttymys ei ole - tai ainakaan minun ei ole - tiukka parikymppinen pimu. Mitä ihmettä sellaisen kanssa voisi tehdä? No joo, seksiä harrastaa ehkä, mutta siihen se sitten jäisikin. Innokas oppimaan? Ei huvita tässä iässä alkaa opettaa ketään. Kikattelu - kuulostaa rasittavalta!
      About itseni ikäinen nainen on minulle se sopivin. Itsensä kanssa sinut oleva, seksistä nauttiva, keskustelutaitoinen aikuinen nainen...

    • nainen 40+

      Niimpä kunhan moni muukin mies ymmärtäisi tuon, mitä reilu neikymppisillä naisilla on annettavaa....

      Kokemusta monelta elämän saralta...

    • ukko vaan

      Keski-ikäisissä on kiinnostavia naisia hyvin paljon, ihmettelen miksi on
      sinkkuja naisissa niinkin paljon kuin deittipalstoilla tuntuu olevan.
      En vaan jaksa maksaa niistä deittipalstoista että ei pääse siellä kyllä
      sitten kyselemään asiasta.

      45 on kyllä jo yli keski-iän pikkuisen, laske kuinka kauan me me normaalisti elämme että.

      • tä?

        Kyllä 45 on keski-ikäinen. Vai lukisitko kaikki tuon ikäiset jo vanhuksiksi?


      • Cal44
        tä? kirjoitti:

        Kyllä 45 on keski-ikäinen. Vai lukisitko kaikki tuon ikäiset jo vanhuksiksi?

        Joo, keski-ikä on vähän muuta kuin aritmeettinen keski-ikä nollan ja odotettavissa olevan kuolemisiän väliltä.

        Keski-ikä on mukavan pyöreää laittaa alkamaan neljästäkymmenestä ja vanhuus vaikka kuudestakymmenestä. Tai 75 anyone?


    • elämää

      Hyvin kelpaat vielä :) Itsekkin löysin kolme vuotta nuoremman ,nuorekkaan näköisen miehen. Ja olen nyt onnellisessa suhteessa.
      Osataan me keski-ikäisetkin naiset veilä kikatella ja osataan olla viehättäviä ja hmm..vaikka mitä.
      Tuskin nuorta naista viehättää vanhemmat miehet, en usko oikein. eiköhän ne nuoret etsi kuitenkin niitä omanikäisiään.
      Pukeudtu vain kauniisti ja laitat hiukset nätisti ja eiku etsimään:)

    • miesvm1967

      No juu, ite oon kanssa 45v. ja nainen on 46v. ihan täältä S24-palstalta löydetty. Molemilla rajut elämänkokemukset ja sen takia osataan puhua myös vaikeat asiat läpikotaisin läpi. Sen takiahan mä just rakastan sitä että voidaan puhua kaikesta. Kieltämättä ikä näkyy hieman naisen kropassa joskaan ei pahasti. Mutta enpä mitään babydollia etsinytkään vaan aikuista naista jonka kanssa voi jakaa kaiken. Jollakin hiton tuurilla löysin sen :)

      Yksinkertaisesti arvostan sitä että hänellä on ikää, mitään pikkulikkoja jaksa jallittaa, aikuinen mies. Ei hänenkään elämänsä exän rinnalla ollut herkkua, alistamista enemmänkin, laiminlyöntiä, miehen ehdoilla elämistä eli orjuutta.

      Vaikka nainen on 46v. niin ei oo vanha ja väsynyt kun hänelle antaa tilaisuuden olla täysin oma itsensä, sieltä löytyy se innokas ja kikatteleva tyttönen sieltä sielusta edelleen, kaikkien vastoinkäymisten (joita tod riittää) jälkeen.

      Kykenen kyllä hyväksymään muutaman rypyn jos naisen sielu on noin kultaa koska en itekään oo enää rantojen sileä leijona, näillä eletään. Tärkeintä on sielujen sympatia ja yhteys toiseen. En tartte nuorta ja vetreää kun löysin sen ihmisen jonka kanssa kaikki on ihan vitun hyvin :) Eipä nuoret ja vetreet kuitenkaan semmosina säily, elämällä on vittumoisen maagiset rajansa.

      Jokainen huomaa sen aikanansa..

      • Vakka ja kansi

        Olipa kaunis viesti. Tuli oikein hyvä mieli, tuollaistahan se parisuhde oikeasti on.


    • 16+4

      Hohhoijaa. Taas yksi miehen tekemä avaus, jonka yrityksenä on lannistaa naiset, koska eivät häntä ole kelpuuttaneet.

      Onneksi vastaajina on Oikeita Miehiä

    • Mies 68

      Keski-ikäisessä naisessa on Naista ja seksiä enemmän kuin kahdessa parikymppisessä ikinä yhteensä :)

    • n45...

      Elämäänsä kyllästynyt voi olla missä iässä tahansa, ja kyllä ainakin mulla elämä muuttuuu koko ajan luonnikkaammaksi ja kiinnostavammaksi, kun ikää tulee. Ei se tietysti mitään silkkaa riemusaattoa ole, mutta eipä ole tarviskaan olla.

      Lisäksi se ei ole multa pois, jos joku mies minun sijaani kiinnostunut nuoresta ja timmistä. Mua ei viehätä ulkonäköorientoituneet miehet, joten he saavat minun puolestani ihan rauhassa tehdä omat valintansa.

    • sdfvsdf

      "Ymmärrän kyllä miehiä, että nuori ja kiinteä, innokas oppimaan ja kikatteleva raikas tyttönen kiinnostaa enemmän kuin vanha ja väsynyt, virttynyt ja käytetty keski-ikäinen elämään kyllästynyt nainen...niinkuin minä. "

      Keski-ikäinen 45 vuotias sinkku mies voisi haluta samanikäisen naisen. Jos mies ottaa itseään reilusti nuoremman naisen voi käydä niin että nuori vaimo kyllästyy ikääntyvään mieheensä ja vaihtaa nuorempaan.

    • M43vuotta

      Kun itse on pikkusen yli 40v mies, niin kyllä 40-50v nainen menee ja kiinostaa.

      MUTTA! kyllä siinä naisessa pitää sitä jotain.

    • Kulunut nainen

      Hienoja vastauksia...mieli tässä oikein piristyy, ja kevättäkin kohti mennään :)
      Olen muuten oikeasti 45 v nainen, enkä mikään provoileva mies...
      Kiitos hyvistä vastauksista, ehkä joku vielä voisi kiinnostua minustakin...
      Olette ihania ihmiset!!!
      Hyvää veteraanienpäivää kaikille toivottaa toivottavasti pian enemmänkin piristyvä aloittaja :)

    • toinen ikäloppu

      Minä olen 42 v ja nuorin lapseni vielä päiväkodissa. Tunnen itseni ihan nuoreksi ja haaveissa on vauva tai jos tosi hyvin kävisi, jopa kaksikin vielä. Tosin se voi fysiikan kannalta olla liikaa vaadittu...enkä tässä tarkoita iän tuomaa rajoitetta vaan sitä, että minulla on aina ollut todella vaikea viedä raskaudet läpi ja olen joka kerta ollut tosi sairas.
      Elämään en ole sen kyllästyneempi kuin 20-vuotiaana, päinvastoin. Minulla on parempi syy elää...haluan nähdä lapseni varttuvan aikuisuuteen. Väsynyt olen aina, mutta niin olin jo 18 vuotiaana. Muistan kun kävin jopa kysymässä lääkäriltä, miksi olen aina väsynyt, eli ei sekään tunne iästä ole kiinni.
      Vetreä en ehkä enää ole kuten nuorena kun oli aikaa harrastaa urheilua harva se päivä, mutta lasten kanssa kotijumpalla ja venyttelyllä yritän minäkin notkistua.
      Aviomieheni on vähän yli 30 v eikä hän koskaan ainakaan iästäni valita.

    • "enkä voi ymmärtää, miksi joku mies haluaisi keski-ikäistä, kun noita nuoria ja nättejäkin on tarjolla pilvin pimein."

      -Kaikki miehet eivät saa tai eivät halua mitään pissistä kainaloonsa. ;)

      "Miksi joku haluaisi vanhan kuluneen jos on nuorta ja vetreää tarjolla?"

      -Jos 45-vuotiaana koet itsesi noin, ni ei hyvää päivää..!!
      Kyllä se vika on silloin ihan sussa eikä kannata lähteä yleistämään, että kaikki 45v naiset olisivat noin elämäänsä kyllästyneitä...

      • Paras ikä aina

        Juuri näin. On surullista, jos ihminen ei viihdy omassa iässään. Sehän ei ole iästä kiinni: 20-vuotias voi haikailla kun ei ole enää teini, 30-vuotias kun ei ole enää parikymppinen, 40-vuotias toivoa, että olisi vielä 30-kymppinen jne. Sitten yht äkkiä huomaa, että siinä se elämä menikin. Mun mielestä jokaisessa iässä voi olla viehättävä ja puoleensavetävä, niin mies kuin nainen. Jostain syystä sitä yleensä tulee parhaiten juttua suunnilleen oman ikäisten kanssa. Ehkä se yhteinen historiankokemus tms. yhdistää. Vaikka 15 vuotta nuorempi on elänyt aika erilaista elämää, ja ne hänen "nostalgia-kokemukset" tuntuvat itsestä vielä tältä päivältä (että en muista tapahtuiko tuo 2 vai 10 vuotta sitten..), on vaikea samaistua tai saada samaa kokemusta asiasta.


      • Anonyymi
        Paras ikä aina kirjoitti:

        Juuri näin. On surullista, jos ihminen ei viihdy omassa iässään. Sehän ei ole iästä kiinni: 20-vuotias voi haikailla kun ei ole enää teini, 30-vuotias kun ei ole enää parikymppinen, 40-vuotias toivoa, että olisi vielä 30-kymppinen jne. Sitten yht äkkiä huomaa, että siinä se elämä menikin. Mun mielestä jokaisessa iässä voi olla viehättävä ja puoleensavetävä, niin mies kuin nainen. Jostain syystä sitä yleensä tulee parhaiten juttua suunnilleen oman ikäisten kanssa. Ehkä se yhteinen historiankokemus tms. yhdistää. Vaikka 15 vuotta nuorempi on elänyt aika erilaista elämää, ja ne hänen "nostalgia-kokemukset" tuntuvat itsestä vielä tältä päivältä (että en muista tapahtuiko tuo 2 vai 10 vuotta sitten..), on vaikea samaistua tai saada samaa kokemusta asiasta.

        Itse naitin vapaudesta ja vauraudesta joka työllä ansaittu.


    • M vm43

      Ei ikä ole este! Oma asenne ja olemus saattavat sitä olla.

      Muualla en ole juurikaan ko. ikäryhmän naisten kanssa tekemisissä kuin kuntosalilla.
      Suurin osa 40 - 55 naisista on hahmoltaan jänteviä, hyvin liikkuvia, positiivisuutta säteileviä, mukavia juttukavereita jne.

      Ainoastaan oma, hyvin tyydyttäväksi kokemani liitto pidättelee.

    • kolmekymppinen uros

      Jos kunto on hyvä niin ulkomuotokin on hyvä naisella vielä tuossa iässä. Lisäksi jos on elämänsä aikana harrastanut seksiä niin sitä kokemustakin on jo ihan hyvin. Eli miehen tyydytys ei tuota mitään ongelmia ja takuulla tietää jo mistä kaikesta miehet voivat pitävät. Ennakkoluulottomuus ja rohkeus ovat tuossa iässä naisen valtteja.

      Olen itse harrastanut muutaman sinun ikäisen naisen kanssa seksiä ja en kyllä ole pettynyt. Selkeästi olen kelvannut ja ollut heille miellyttävä seksikumppani. Pidin erityisesti siitä että minun tyydyttämisestä pidettiin huolta.

      Olen siis itse vähän yli kolmekymppinen mies. Harrasta urheilua 4 kertaa viikossa ja olen ihan hauska tyyppi. Eli saan kyllä nuorempiakin naisia, mutta miksi ihmeessä minun pitäisi rajoittua vain nuoriin. Vaihtelu on ihan kivaa.

      • miesvm1967

        Voit olla hauskakin tyyppi mutta näemmä haet vain omaa tyydytystäsi eli olet itsekeskeinen. Mitäpä jos alkaisit kasvamaan mieheksi ja ajattelisit myös sitä naisen tyydyttämistä. Se palkitsee vielä enemmän, suhteessa siis. Jota sinulla ei taida olla eikä tule ennenkuin opit huomioimaan että suhteeseen tarvitsee kaksi. Eri asia toki jos et suhdetta edes etsi, kertoo vieläkin enemmän itsekeskeisyydestäsi.

        Jos joudutaan terassilla samaan pöytään niin voin jo nyt kertoa että ei tulla otimeen ollenkaan :)

        Ei pahalla mutta ei hyvälläkään. Opettelehan elämään poikaseni.


      • nainen vm -66
        miesvm1967 kirjoitti:

        Voit olla hauskakin tyyppi mutta näemmä haet vain omaa tyydytystäsi eli olet itsekeskeinen. Mitäpä jos alkaisit kasvamaan mieheksi ja ajattelisit myös sitä naisen tyydyttämistä. Se palkitsee vielä enemmän, suhteessa siis. Jota sinulla ei taida olla eikä tule ennenkuin opit huomioimaan että suhteeseen tarvitsee kaksi. Eri asia toki jos et suhdetta edes etsi, kertoo vieläkin enemmän itsekeskeisyydestäsi.

        Jos joudutaan terassilla samaan pöytään niin voin jo nyt kertoa että ei tulla otimeen ollenkaan :)

        Ei pahalla mutta ei hyvälläkään. Opettelehan elämään poikaseni.

        Meissä 40 v naisissa on niitäkin, jotka himoitsevat selkeästi itseään nuorempaa miestä. Heille taitaa tuo ed. kirjoittaja olla juuri sopivaa seuraa. Mä puolestani naisena odotan, että kun itse seksissä annan kaikkeni, että mies nauttisi, niin mies tekee mulle saman. Ihan ilman opettamista.

        Nelkyt plus miehiltä olen saanut aina mahtavaa seksiä. Kyllä heille oman ikäiset hyvin kelpaa. Aloittajan suurin ongelma taitaa olla itseluottamuksen puute. Jos koko ajan ajattelee, että mä olen vanha enkä kellekään kelpaa, niin näkyyhän se jo naamasta.

        miesvm 1967; sä tunnut juuri sellaiselta mieheltä, josta itse haaveilen. Vielä ei ole kohdalle osunut, tai on, mutta ovat olleet varattuja. Mutta ikuisena optimistina vielä sunlaises vapaa mies mullekin löytyy.


      • Nainen46_

        Kolmekymppinen uros, sääli että kypsemmät naiset ovat energioitaan suhun tuhlanneet.

        "Harrastan urheilua 4 kertaa viikossa, olen nimittäin Tosiuros. Nainen kelpaa seksiobjektikseni jos ei vanhene fyysisesti. 4-kymppinenkin voi vielä kelvata, jos on täydellisen timmi fyysisesti ja keskittyy minun, Tosikarjun, tyydyttämiseen..".

        Ei hyvää päivää, menehän kasvamaan, hus hus :)

        lol


      • Anonyymi

        Peräkamarin pojat ei kiinnosta,koska oma mies paras.


    • adaff

      Keski-ikäiset ovat yleensä fiksumpia kuin nuoret naiset. Nuoret naiset ovat taas ulkonäöllisesti parempia.

    • Asenne ratkaisee

      Ei ketään, jos ei sinua itseäsikään. Kuka käskee olla "vanha ja väsynyt, virttynyt ja käytetty keski-ikäinen elämään kyllästynyt nainen"? Ole jotain muuta.

    • Naikkonen47

      Täytän kohtapuoliin 47 ja mies on vuoden nuorempi ja erittäin komea kaveri. Tässä voisi jo vaikka mennä naimisiin kun ollaan 8 vuotta yhdessä oltu eikä ole tarvis enään etsiä eikä vonkata muita..ei kummallakaan. Nyt on hienoa odotella lastenlapsia ja odotellessa tehdä yhdessä kaikkea kivaa kun kerran on nyt se mahdollisuus. Mies on sanonut että ihmettelee ikätovereitaan jotka vielä lähtee uudelle vaipanvaihtokierrokselle nuorikkojensa kanssa. Ei jaksaisi sellaista enään mutta paljon muuta jaksaa.

    • Kulahtanut ukko

      En halua mitään kapakoissa ravaavaa bilehirmua, kikattelijaa tai lapsista haaveilevaa naista samaan talouteen.

      Haluan sellaisen naisen, joka ei juo/narkkaa eikä tupakoi, ei halua lapsia ja on suunnilleen saman ikäinen kuin itsekin olen. Sellaisen, jonka kanssa voin matkustaa kauas tai vaihtoehtoisesti mennä lähimetsään telttailemaan.

      Tervejärkinen, kokkkauksesta ja läheisyydestä pitävä keski-ikäinen akka siis kiinnostaa.

      • toinen.kulahtanut.ukko

        Sulla ei välttis oo mun luontoo, mutta ajatukset osaat lukea :D.

        Eli 1 tälle.


    • vanhako muka

      Minä olen viittä vaille 50v ja olen ajatellut, että vihdoin minulla olisi aikaa itselleni ja parisuhteelle.
      En pidä itseäni vanhana, virttyneenä ja käytettynä. Enkä vertaa itseäni parikymppisiin tyttöihin. Ei minun tarvitse näyttää enää samalta kuin 20-30 vuotta sitten.
      Näytän ikäistäni nuoremmalta enkä pelästy peilikuvaani. Näytän ihan kivalta ikäisekseni ja uskon että omaa ikäluokkaani oleva mies voisi hyvinkin kiinnostua minusta. Nuorempia miehiä en katso sillä silmällä ja tuskin kaikki ikäiseni miehet haluavat vain nuoria naisia. En jaksa uskoa sitä ja johan se tässä ketjussakin tuli selväksi, että oman ikäiset kiinnostavat.

    • lady2

      En ymmärrä kysymystä.

      Ymmärrän sen siltäosin, että inhoamalla itseään, miksi kukaan muukaan silloin ihanuutesi ymmärtäisi?

      Olen nyt 50 eikä ole ongelmia miesten kiinnostuksessa.

      Se on TÄYSIN omasta asenteesta kiinni.

      Monet miehet ovat kiinnostuneita siitä, mitä on naisen sisällä.

      • lady2

        ........ja väitän, että niinkin visuaalinen toiminta kuin seksi, saa aivan uudet ulottuvuudet, kun mielestä on mukana useampi kerros.


      • 14 +3
        lady2 kirjoitti:

        ........ja väitän, että niinkin visuaalinen toiminta kuin seksi, saa aivan uudet ulottuvuudet, kun mielestä on mukana useampi kerros.

        Henkistä toimintaa minusta, ja nyt vasta kivaa ja nautittavaa molemmille.
        Kaveri on siis eri kuin lasten isä. Fiksu duunari, visuaalisuus on hänen lihastensa ihailussa : )
        T. "vanha ja kulahtanut" 49 v. still going strong.


    • Oma Wolverine
    • Säälittävä ikäisteni naisten komppausketju...


      Tottakai mies ottaa nuoremman jos saa....jos ei ottaa ikäisemme ja tyytyy toistaan noita kliseita naisesta joka ottaa mitä haluaa ym... .oliko tässä jotain epäselvää?

      Ei kait oikeesti mun ikäset naiset voi enää olla niin houkkia että uskoo ton?

      • Realisti!

        "Tottakai mies ottaa nuoremman jos saa"!? Ei ikäporrastus ole mikään seulasarja jolla naiset lajitellaan haluttavuuden perusteella.

        "Kertakäyttöperiaatteeseen" se sopii mutta pitempiaikaiseen suhteeseen, puhumattakaan yhteiselosta, ei.
        Toki nuoremman on helpompi päästä alkuun mutta kyllä totuus tulee vastaan.

        Tietenkin asia riippuu miehen iästä ja kokemustaustasta.
        Kun on aikansa juossut viettinsä vuoksi "tavaran" perässä, alkaa arvioimaan asioita hieman laajemmasta perspektiivistä.

        Kokonaisuus ratkaisee. Ikä ei ole kummoinen peruste. Kokonaishahmo ja persoonallisuus on!


      • sekuvaan__
        Realisti! kirjoitti:

        "Tottakai mies ottaa nuoremman jos saa"!? Ei ikäporrastus ole mikään seulasarja jolla naiset lajitellaan haluttavuuden perusteella.

        "Kertakäyttöperiaatteeseen" se sopii mutta pitempiaikaiseen suhteeseen, puhumattakaan yhteiselosta, ei.
        Toki nuoremman on helpompi päästä alkuun mutta kyllä totuus tulee vastaan.

        Tietenkin asia riippuu miehen iästä ja kokemustaustasta.
        Kun on aikansa juossut viettinsä vuoksi "tavaran" perässä, alkaa arvioimaan asioita hieman laajemmasta perspektiivistä.

        Kokonaisuus ratkaisee. Ikä ei ole kummoinen peruste. Kokonaishahmo ja persoonallisuus on!

        Totta.. Ikäporrastus ei ole seulasarja jossa naiset lajitellaan haluttavuuden perusteella, vaan se on seula jossa naiset lajitellaan iän perusteella :)

        Tulipa mieleen kun juttelin chatissa miehen kanssa joka käytti saman tyyppisiä argumentteja ja vakuutteli kiinnostustaan juurikin ikäluokkani naisten suuntaan ihan suht uskottavasti siihen asti kunnes tyypillä jäi tuplavalinta päälle ja vastasi minulle ja toiselle chattaajalle samaan aikaan.

        Mulla kyllä nauratti, sitä en tiedä mitä tää toinen keskustelija tykkäs, koska viesti oli mulle tarkoitettu sisällön perusteella. En tullut kysyneeks tältä toiselta naiselta jonka nimimerkki oli joku tyyliin hottisbeibeeh 17vee :D


      • asd ads
        Realisti! kirjoitti:

        "Tottakai mies ottaa nuoremman jos saa"!? Ei ikäporrastus ole mikään seulasarja jolla naiset lajitellaan haluttavuuden perusteella.

        "Kertakäyttöperiaatteeseen" se sopii mutta pitempiaikaiseen suhteeseen, puhumattakaan yhteiselosta, ei.
        Toki nuoremman on helpompi päästä alkuun mutta kyllä totuus tulee vastaan.

        Tietenkin asia riippuu miehen iästä ja kokemustaustasta.
        Kun on aikansa juossut viettinsä vuoksi "tavaran" perässä, alkaa arvioimaan asioita hieman laajemmasta perspektiivistä.

        Kokonaisuus ratkaisee. Ikä ei ole kummoinen peruste. Kokonaishahmo ja persoonallisuus on!

        "Kokonaisuus ratkaisee. Ikä ei ole kummoinen peruste."

        Ikä itsessään ei hirveästi merkitse, mutta kyllähän ajan hammas kuluttaa aivan kaikkea paitsi timantteja.


    • Keski-ikäinen mies

      "Kun on aikansa juossut viettinsä vuoksi "tavaran" perässä, alkaa arvioimaan asioita hieman laajemmasta perspektiivistä."

      Se on juurikin näin.

    • juuh

      Niin mutta tottakai nainenkin ottaa mielummin nuoremman , Näinhän se menee.
      Ainahan se nuorempi on kivempi oli sitten mies tai nainen.

    • naispaholainen1

      Tämä 42v nainen tykkää että mies on 8-10v vanhempi, niin tunnen itseni vähän nuoremmaksi :) Miehet usein on nuoremman näköisiä pidempään jollei ole itseään elämäntavoilla kuluttanut tai ammatissa joka kuluttaa ihoa kovasti.Voi kuulostaa pinnalliselta, ja sen verran myönnänkin olevani pinnallinen, että haluan näyttää "kauniimmalta" kuin mies vierelläni :D

      • Olen 53-v. nainen ja elämä hymyilee,,,ainakin miessaralla :-). Olen pysynyt hoikkana urheilun vuoksi ja pidän huolta ulkonäöstäni kohtuullisessa määrin. Pukeudun näyttävästi.

        Kun lähden baanalle, ei seuraa puutu; poikasista vaareihin!!!

        Eli kaikki Suomen keski-ikäiset naiset: kesää kohti ja uutta kehiin. Vasta tässä iässä osaa nauttia seksistäkin täysin siemauksin (gulp!),,,,

        Aurinkoista Vappua Kaikille!


      • blöööö

        Ai , minä taas tuntisin itseni huonoksi ja en mitenkään viehättäväksi jos minulla olisi 10v vanhempi mies. Monet katsoisi ja ajattelisi että eikö tuo reppana ole muuta saanut kun tuommosen vanhemman miehen :D
        Tunnen itseni kauniiksi ja viehättäväksi nuoremman tai samanikäisen seurassa:)

        Minusta miehet vanhenee ulkonäkönsä puolesta nopeammin kun naiset. Joskus kuulee miesten kehuvan että "sanoovat että olen nuorekkaan näköinen" Vaikka totuus on että itse arvioisin joku 5 vanhemmaksi kun on.
        On toki nuorekkaankin näköisiä, mutta niitä on todella harvassa.


      • naispaholainen1
        blöööö kirjoitti:

        Ai , minä taas tuntisin itseni huonoksi ja en mitenkään viehättäväksi jos minulla olisi 10v vanhempi mies. Monet katsoisi ja ajattelisi että eikö tuo reppana ole muuta saanut kun tuommosen vanhemman miehen :D
        Tunnen itseni kauniiksi ja viehättäväksi nuoremman tai samanikäisen seurassa:)

        Minusta miehet vanhenee ulkonäkönsä puolesta nopeammin kun naiset. Joskus kuulee miesten kehuvan että "sanoovat että olen nuorekkaan näköinen" Vaikka totuus on että itse arvioisin joku 5 vanhemmaksi kun on.
        On toki nuorekkaankin näköisiä, mutta niitä on todella harvassa.

        Miten voi tuntea itsensä huonoksi toisen iän vuoksi. Ovatko 10 vuotta sinua vanhemmat jo haudan partaalla tai muuten alempiarvoisia. Minä en tunne itseäni sen huonommaksi tai paremmaksi kenenkään vierellä, mutta kuten sanoin, minusta on mukava olla suhteessa se kauniimpi osapuoli. Ensimmäinen 15 vuoden avioliittoni oli ikäseni miehen kanssa joka vietti peilin ääressä ja vaatekaupoissa huomattavasti enemmän aikaa kuin minä. Minua ei myöskään kiinnosta pätkääkään mitä ulkopuoliset minusta tai suhteestani ajattelee. Jos itsestä ja kumppanista suhde tuntuu hyvältä, tunteita löytyy ja molempien lapset kestää vanhempansa valinnan niin se riittää. Eikä se vanhempi ikä ole mikään ehdoton edellytys, rakkaudesta minä kuitenkin ihmisen kanssa olen, enkä sen "kauniimpana" osapuolena olemisen vuoksi :)


      • Paras ikä aina

        No ei ne miehet kyllä sen nuoremman näköisiä ole kuin naisetkaan. Paitsi monesti omasta mielestään.


    • nuori nuorempi

      Vanhan ja kuluneen??? MIksi yli nelikymppinen on vanha ja kulunut. Mistä kulunut. Miten virttynyt. Kuluu ja virttyy aikanaan se nuorikin.

      Mutta vanhempi, oli mies tai neinen, on kokeneempi, osaa tyydyttää kumppaninsa sängyssä, osaa tehdä kodin miellyttäväksi, on mukavaa seuraa matkoilla. On muutenkin helpompi elää vanhemman ihmisen kanssa, koska elämä on vai nsiten helmpompaa. Pahimmat särmät on hiottu ja eletään tätä päivää. Ei olla niin taulevaisuudessa kiinnni eikä eleät "sitku" -elämää. Nuorilla on elämä edessä. Yli nelikumppisillä sekä edessä että takana.

      Siis elämä on ihanaa tässä ja nyt ja siitä on lupa nauttia. Kulunut ja virttynyt mielestään on vain masentunut eikä osaa elää hetkessä.

      Voi olla että jotkut, varsinkin miehet, kuvittelevat saavansa uuden nuoruuden kun ottavat nuoren nailsen. Mutta loppupeleissä rakkaushan se nämä asiat määrittelee. Voi olla myös että jos mies on kovinkin edustavassa asemassa, niin nainenkin haluaa pönkittää omaa statustaan ottamalla "isokenkäisen" miehen. Mutta kyllä siinäkin rakkaus on useimmiten mukana.

      Minulla oli alle 20 -vuotiaana suhde yli 20 vuotta vanhempaa mieheen. Se tuntui aluksi ihanalta ja olin rakastunut. Mielestäni. Kunnes havahduin, että ympärilläni on ikäisiänikin ja mies alkoi näyttää vanhalta ja ryppyiseltä. Siis vastenmieliseltä. Jätin hänet ja seuraavat miehet ovat aina olleetkin nuorempia kuin minä itse. Näin on hyvä.

    • kulunut henkisesti?

      Kuluneen? No siis jos on perustanut maailmankatsomuksensa ulkonäöllisiin asioihin eikä ole huomioinut sitä että monia miehiä kiinnostaa naisessa muukin kuin ulkokuori, ei tällöin tietenkään voi olettaa että miehiä kiinnostaisi muukin kuin ulkokuori.

      Kyllä minä ennemmin tasapainoisen varttuneemman naisen ottaisin kuin kiukuttelevan nuoren naisen joka käyttää aikaansa vessan peilin edessä. Itselläni ainakin alkaisi ilmestymään mielenterveysongelmia sellaisen ihmisen seurassa joka purkaa omaa pahaa oloa toiseen ihmiseen. Voisin jopa väittää että jotkut nuoret naiset on ulkonäköpaineilla kulutettu niin loppuun että heidät voisi pistää tehohoitoon. Se on tietysti ikävää jos ne ulkonäköpaineet seuraavat pitkälle sinne keski-ikään saakka. Siinä nimittäin ulkonäkökin usein kärsii kun stressaa jatkuvasti jostain turhanpäiväsistä asioista tai lähtee jopa riitelemään toisen ihmisen kanssa sen vuoksi ettei pysty hyväksymään itseään sellaisena mikä on.

    • heleeeeena

      Aloitus kertoo enemmän aloittajasta kuin miehistä. On tosi surullista, jos joku tuntee itsensä "käytetyksi" kuin tavaran. Siihen sisältyy myös ajatus oman elämän luovuttamisesta muille, kulunut, käytetty, passiivinen kohde.

      Oma kokemukseni on se, että kiinnostusta on enemmän kuin nuorempana. Olen 46 vuotias ja olen ollut todella yllättynyt siitä että näin on käynyt, koska nuorena luulin, että miehet ovat kiinnostneet nuorista naisista. - No, varmaan monet ovatkin, mutta heillä ja minulla ei varmasti olekaan paljon yhteistä. Sen sijaan on hämmentävää, että nuoret miehet ovat kiinnostuneita minusta ja saan edelleenkin varoa, etten ole liian ystävällinen koska he voivat saada väärän käsityksen.

      Aplle haluan sanoa, että rakasta ja helli itseäsi niin alat tuntea itsesi nuorekkaammaksi. Tyylikäs, omia hyviä puolia korostuva pukeutuminen, normaalipaino ja kuntoilu, kauniit hiukset ja taitava meikkaaminen ovat asioita, jotka pitävät nuorekkaana. Ei miesten takia, vaan siksi että itsensä kauniiksi tunteminen on mielenterveydelle hyvin tärkeää.

    • mies vailla vertaa

      "Miksi joku haluaisi vanhan kuluneen jos on nuorta ja vetreää tarjolla?"

      Ei miksikään, mutta käytännössähän sitä nuorta ja vetreää on harvalle keski-ikäiselle miehelle tarjolla. Siksi keski-ikäinen nainenkin kelpaa.

      Näin se menee, näin se käy.

    • g77

      Niimpä ei nuorille kelpaa vanhemmat miehet koska on tarjolla komeita ja nuoria ja virkeitä miehiä:D

    • heleeeena

      Vanha, kulunut keski-ikäinen ja nuori joka on innokas oppimaan... Tälläiset keskustelut ovat täynnä stereotypioita.

      Mutta on olemassa tietty joukko miehiä, jotka ihan tosissaan uskovat tietävänsä kaikkien muiden keski-ikäisten ja vanhempien miesten halut. Ja hehän tietysti ovat kaikki kiinnostuneita tyttäriensä ikäisistä naisista niin kuin he itse ovat. Nuorena, kun sain väistellä tälläisiä bussipysäkillä, säälin heitä, ja nyt säälin heitä vieläkin enemmän.

      Tosiasia on kumminkin, että keski-ikäiselä fiksulla, hyvännäköisellä, tyylikkäällä naisella on todellakin kysyntää ikäistensä miesten ja jopa nuorempien keskuudessa, sama varmasti pätee toisinkin päin keski-ikäisiin miehiin. Mutta jos elämä ei ole ihan hyvin mennyt, vaan elämä tuntuu raskaalta, se heijastuu itsestä huolehtimisen puutteena ja alhaisena itsetuntona ja näkyy kaikessa. Myös ihmissuhteissa.

    • Aapee2124

      Menehän jonnekkin foorumille mitä hallitsevat keski-ikäiset naiset. Viisi minuuttia lueskellen sitä paskaa, harhaluuloja, tietämättömyyttä ja kotitorpassa opittuja juttua lueskellen lähtee viimeinenkin kiinnostus pahimmaltakin poikamieheltä. Te mammat olette viettääneet niin kauan yksinvaltiaina kotonanne että kaikki järki on hävinnyt päästänne.

      • tottatosiaankin

        Niin ja mitä löytyykän palstalta jota hallitsevat keskiikäiset papparaiset, no ei yhtikäs mitään, yläpäässä ei leikkaa ja alapääkin on sammaloitunut.


    • hjtf

      Kuka viitsii näitä vanhoja avauksia etsiä esille.

    • ölköe

      En minäkään mitään väsynyttä ja masentunutta kurppaa haluaisi, mutta iloinen ja kiva keski-ikäinen varmasti on vetävä. Itse olen 44v ja parisuhteessa onnellisesti nyt muutaman vuoden. Nainen on 39v. Sinkkuna katselin itseäni max 10 vuotta nuorempia ja max 5 vuotta vanhempia. Ikähaitari venyi alaspäin enemmän vain siksi, koska naisissa tuppaa 30v jälkeen osa olemaan jo ihan kypsiä/fiksuja.

      Sen sijaan jotain kikattavcaa 20v tyttölasta en olisi voinut kuvitellakaan huolivani. En halua olla parisuhteessa isä. Sitä paitsi onhan se seksielämä parantunut huomattavasti naisten kanssa, kun ikää on tullut lisää...

    • kdjksdksdkjsdkjh

      Vähän vanhempaa miestä saattaisi kiinnostaa... Itse 53 ja haen 35-40 tyttöstä, sorry!

      • papwok

        Haet siis lasta itsellesi? Etkö ole saanut olla isäroolissa elämässäsi, vai mistä tämä tarpeesi johtuu?


      • MrBolivar

        Juu, kyllä - aina sitä saa hakea, eriasia on että saako..
        Joten,kerrohan mitä tarjottavaa 53v miehellä 35-40v naiselle ? Tuon ikäinen nainen voi haluta vaikka perustaa perheen kun sinun iässä aletaan olemaan jo enemmän isoisä iässä.. 10v ja eläkeelle.Tuon jälkeen nainen tekee kevyesti vielä 20v töitä kun sinä olet eläkkeellä.

        Ja mitä oikeastaan haluat parisuhteelta ? Voisi luulla että tuon ikäinen nainen on hieman tyttönen sinun näkökannasta.Ihän kuten 73 vuotias ajattelisi sinua että olet oikeastaan poju.


    • rocknrollmama

      Mmm. Omat ajatukset itsestä muovaavat ihmistä, niillä on valtava vaikutus kaikkeen, mielenterveyteen, hyvinvointiin. Siksi ei ole ollenkaan samantekevää mitä ajattelet itsestäsi, miten kohtelet itseäsi. Elämä jää elämättä, jos keskittyy itsensä moittimiseen ja ikävien ajatusten ruokkimiseen. Ts. jos ajattelet olevasi maan pieni matonen, tylsä, toinen jalka haudassa, niin miten kanssaihmisesi voisivat nauttia seurastasi?

      Edesmennyt Mötörhead muusikko Lemmy Kilmister sanoi legandaarisesti vuosia sitten "If you think you are too old to rock 'n' roll, then you are.” Tämä pitää paikkaansa aivan kaikessa. Itse olen 50 , enkä kertaakaan ole ajatellut olevani vanha, en edes keski-ikäinen. Ikää on ihan turha ajatella, kaikki ovat jonkun ikäisiä.

      Ihmis- ja parisuhteissa ei iällä niinkään ole vaikutusta, vaan omalla asenteella - aivan kaikkeen. Mikään parisuhde ei toimi iän varassa, vaan molempien asenteen/persoonan pohjalta.

      • 31vmies

        Niin, jos siis henkilökohtaisella tasolla ajattelee että iällä ei ole niin väliä, niin se on totta.Kyse on asenteesta elämään ja jos kulkee hyvin niin hienoa.

        Mutta, on hieman sokeeta sanoa etteikö parisuhteessa olisi väliä iällä. Ikä useimmitten pitäisi ainakin tuoda kokemusta, näkemystä ja ajatuksen laajuutta asioihin. 20v, 30v, ja 50v ajattelee ihan eritavalla ja erinäkökulmista asioita.
        Omasta näkökulmastani esim. alle 25v on vielä aikuisuuden kynnyksellä enkä siksi lähtisi edes haaveilemaan tuon ikäisen kanssa suhteesta.


    • näinvain2

      Mun nykyinen miesystis olis saanut minua ehkä 8v nuoremman naisen, mutta ei miestä kiinnostanut, vaan minä vein voiton. Tosin olin ihan rennosti, enkä kilpaillut kenenkään kanssa. Meillä nyt vaan synkkasi. Mies on minua 8v vanhempi. Sanoi, ettei olis jaksanut roikottaa tuota nuorempaa. Ilmeisesti ei seksikään maistunut niinkuin minun kanssa.

      Toistan vielä sen, mitä muutama on sanonut. Se on ihmisen asenteesta kiinni millainen kuva välittyy ulospäin. Lisäksi miksi laittaisi energiaa sen miettimiseen, kelpaako toiselle. Yhtähyvin voi saada energiaa hoitamalla ja kunnioittamalla itseään.

    • vanha_akka

      No nuorta ei ole keski-ikäiselle miehelle tarjolla pilvin pimein... kyllä ne nuoret naiset valkkaa ikäistensä joukosta pääosin ne miehet. Niin minäkin tein, tietenkin. :)

    • hge

      AP, onks sun exä 45v. ?

    • oioiu

      Yhtä hyvin voi kysyä ketä kiinnostaa keski-ikäinen mies, joka surkuttelee itseään ja omaa olemustaan?

    • seksikulunut

      v2013, onko ap. 45v nainen ihastunut 25v.- 30v. mieheen

    • Tuhhkmb

      Mä en huolis alle 40-vuotiasta. Saa olla 5-10 vuotta vanhempi mua. Kypsän ikäsissäkin idiootteja,mut yleensä vanhemmilla jo vähä ymmärrystä ja rauhaa. Ja ideologiat vakiintuneet. En mä ikinä voisi ajatellakkaan parikymppistä,oli kuin kaunis vaan. Tärkeintä kumminki että oleminen yhdessä on rauhallista, nautittavaa, mukavaa.

    • Neronero

      Nainen on sun ikäsenä aivan parhaimmillaan. En vaan ymmärrä keskiikäsii äijii jotka kuolaa purkkapirkkojen perään. Elämän jäljet näkyy ja pitääkin :-)

    • html

      No esimerkiksi keski-ikäisiä miehiä, jotka haluavat pitkäaikaisen tasaveroisen suhteen kiinnostaa keski-ikäiset naiset.

      Kyllä tuollaiset vuosikausien ikäerosuhteet perustuvat ennen muuta seksille miehen puolelta ja nuoren naisen puolelta raha/valta/maine on niitä, joiden vuoksi heittäytyvät suhteeseen pappaikäisten kanssa.

    • 31vmies

      Luuletko todella että joku kaunis ja kiinteä nuori neito todella haluaa jonkun 45v ukon itselleen - noin yleisesti ottaen ? Voin kertoa että kyseinen ajatus jää monelle miehelle vain haaveeksi.

      Toisekseen, 45v, vanha ja virttynyt ? Miksi niin ajattelet ? Eikö 40 voisi olla elämän parasta aikaa.. elämää on nähty ja koettu mutta kuitenkin vielä on mukavaakin elämää tiedossa.

      Kolmanneksi, jos koet että kiinteys ja kauneus on arvoja joita haluat edustaa - niin ei muuta kuin asian kimppuun.

    • nalkuti.nalkuti.nalkuti

      AP on kyllä ihan oikeassa, keski-ikäiset akat on ihan kaameita kalkkunoita !. Vittu niillä on heltat, allit ja kaikki. Kuivat pillut ja alvariinsa soijaakin työntäviä ovat. HYI helvetti kun ovat kaameita......

    • eivoiauttaa

      Olen samaa mieltä kuin sinä.

    • oiopo

      Todella monia.

    • Hunjt

      Vanha aloitus, ja joku sinkkupalstan häiriintynyt tyyppi, siis mies, tekijänä. Siellä näitä pyörii, aina samat sairaat kaverit.
      Otatteko ihan tosissanne? Älkää viitsikö!

    • jkuio

      Miksi ap. ei arvosta 45 vuotiasta naista, sillä hänhän on juuri se todellinen ja parhaassa vedossa oleva nainen. Nainen on vielä kuusikymppisenä täysin kiinnosta, sillä kyllä tämän päivän naiset pitävät huolta itsestään ja kunnostaan .
      Kyllä on 45 vitosen naisen itsetunto alhaalla jos vertailee itseään noihin 20 vuotisiin lapsellisiin, jota ovat vielä lähes 40 kymmenen ikään saakka, pentuja suorastaan-.

      • aikajulmaailma

        Tämän päivän menestymisen mittarit ja sinäkin luettelet tuossa osan kuusikymppinen, joka on hehkeä ja huolehtii kunnostaan. Niin ne on niitä hyväksyttäviä, mutta kun on paljon kuusikymppisiä joilla on sairauksia ja kaikki ei niin huolehdikaan kunnostaan. Mitäs niille tehdään ja mihin sijoitetaan?
        Tekeekö paras veto ihmisestä kunnollisen.


      • Roksi
        aikajulmaailma kirjoitti:

        Tämän päivän menestymisen mittarit ja sinäkin luettelet tuossa osan kuusikymppinen, joka on hehkeä ja huolehtii kunnostaan. Niin ne on niitä hyväksyttäviä, mutta kun on paljon kuusikymppisiä joilla on sairauksia ja kaikki ei niin huolehdikaan kunnostaan. Mitäs niille tehdään ja mihin sijoitetaan?
        Tekeekö paras veto ihmisestä kunnollisen.

        Kyllä totuus on se että miehet vanhenevat nopeampaan kuin naiset. Siis jos puhutaan sairastumisista ja kuolemasta.
        Ainahan se on se mies joka aviopuolisoista sairastuu ja kuolee ensin.
        Mitäs niille tehdään ja mihin sijoitetaan, kysyt. Hyvä kysymys. Äijät kun hoidattaa itsensä vaimolla ja lopulta mies potkaistaan hautaan.
        Entä vaimot? Usein näyttää tapahtuvan niin että sitten kun äijä on kuollut, se vaimon elämä vasta alkaa. Hankitaan uusi miesystävä, matkustellaan, eikä todellakaan kysytä keltään että olenko vanhan näköinen!


      • leenaliinutiinu
        Roksi kirjoitti:

        Kyllä totuus on se että miehet vanhenevat nopeampaan kuin naiset. Siis jos puhutaan sairastumisista ja kuolemasta.
        Ainahan se on se mies joka aviopuolisoista sairastuu ja kuolee ensin.
        Mitäs niille tehdään ja mihin sijoitetaan, kysyt. Hyvä kysymys. Äijät kun hoidattaa itsensä vaimolla ja lopulta mies potkaistaan hautaan.
        Entä vaimot? Usein näyttää tapahtuvan niin että sitten kun äijä on kuollut, se vaimon elämä vasta alkaa. Hankitaan uusi miesystävä, matkustellaan, eikä todellakaan kysytä keltään että olenko vanhan näköinen!

        No, ei nyt aina mies sairastu ja kuole puolisoista ensin. Lähipiirissä monta tapausta. Vaimoaan hoitavat miehet saavat samanlaisen sädekehän ympärilleen kuin lapsiaan hoitavat isät. Miehiään/lapsiaan hoitavat vaimot/äidit, heidän työlleen viitataan kintaalla. Omassa kotikaupungissakin odotettiin, että 85v vaimo jaksaa hoitaa 92v miestään kotona, vaikka vaimo oli yhtä sairas kuin mies.


      • Anonyymi
        Roksi kirjoitti:

        Kyllä totuus on se että miehet vanhenevat nopeampaan kuin naiset. Siis jos puhutaan sairastumisista ja kuolemasta.
        Ainahan se on se mies joka aviopuolisoista sairastuu ja kuolee ensin.
        Mitäs niille tehdään ja mihin sijoitetaan, kysyt. Hyvä kysymys. Äijät kun hoidattaa itsensä vaimolla ja lopulta mies potkaistaan hautaan.
        Entä vaimot? Usein näyttää tapahtuvan niin että sitten kun äijä on kuollut, se vaimon elämä vasta alkaa. Hankitaan uusi miesystävä, matkustellaan, eikä todellakaan kysytä keltään että olenko vanhan näköinen!

        Miehet elävät hieman lyhyemmän, mutta paljon vaiheikkaamman elämän. Sillä aikaa nainen kutoo sukkaa ja jos, se, prinssi, kerran yhden yön vierailee vuoteessa, niin jatketaan sitä sukankutomista sitten ylpeänä yksinhuoltajana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet elävät hieman lyhyemmän, mutta paljon vaiheikkaamman elämän. Sillä aikaa nainen kutoo sukkaa ja jos, se, prinssi, kerran yhden yön vierailee vuoteessa, niin jatketaan sitä sukankutomista sitten ylpeänä yksinhuoltajana.

        Lienet sovinistipossu. - Nm. Mitä muuta jäänyt väliin


    • bertilperversson

      Kyllä tuon ikäinen nainen on jo verrattavissa saman ikäiseen autonkotteroon, paljon ajettu ja loppuunrassattu.

      • Revisiitä-jososaat

        Mutku auto on kylmää peltiä ja tekniikkaa, ei voi verrata lämpimään, inhimilliseen ihmiseen. Vertaa sen sijaan vaikkapa jousisoittimiin kuten esim. viuluun, se paranee paranemistaan vanhetessaan ja mitä enemmän sitä soitetaan. Myös vuosikertaviini on hyvä vertailukohde; paranee vanhetessaan.


    • Y6jkn

      Ap sanoo että kun nuoria ja nättejäkin on pilvin pimein. Joo mutta ne nuoret ja nätit valitsee nuoren ja komean poikaystävän, ei vanhenevaa äijää.
      Näin se vain menee.

    • Revisiitä

      Jos aloittaja on "vanha, väsynyt ja virttynyt" niin moka on oma. Älä luule ja kuvittele että kaikki ovat sellaisia vaikka ikää olisi enemmänkin. Myöskin kiinnostukset ja halut määrittää enemmän aivan muut asiat kuin nuoruus, kiinteys ja innokkuus. Jos sulla ei ole korvaisi välissä mitään, niin ei kai se tarkoita sitä, ettei kenelläkään muullakaan ole.

    • Neperi

      Kyllä mulle käy 45 vuotiaskin. Itse olen 51 vuotias mies. Olen asumuserossa. Vaimoni on 47 vuotias Guatemalainen eli vaimoni on latinalaisesta ameeriikasta. Hän on tosi kaunis mutta pidän kauniina myös suomalaista naista. Olen matemaattinen nero, komea kuin Swartennegger mutta lukihäiriöinen. Anteeksi virheet isoista ja pienistä kirjaimista yms yhdyssanoista. Haluan vain kertoa että ikä ei aina ole este.

    • mies402

      hei itse olen 40.v mies kyllä täytyy sanoa että vanhemmat naiset eli yli 50.v siitä ylöspäin ovat aivan upeita mahtavia niiden kanssa ei tarvitse mitään ne tietää mitä tahtoo jne itsellä on ollut muutama vanhempi nainen eli omalta kohdaltani voin sanoa näin

    • Anonyymi

      Kulunut nainen. Mitenhän kulunut itse olet .?? Kannattaa hankia niitä nuoria naisia liuta.Kun kerta ego on noin raju !!!

    • Anonyymi

      Ei noita vanhoja enää mikään kiinnosta , sammaloituu itsekin jos moisiin sortuu , nuori pitää vauhtia ja elämää yllä , keinustuolissa on sitten aikaa sitten mummojen kanssa seurustella.

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta

      • Anonyymi

        Asiat oltava että ei tarvo kysellä
        ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiat oltava että ei tarvo kysellä
        ..

        Voi tehdä juuri mikä kiinnostaa...


    • Anonyymi

      Puolisoni on 48v, naisessa näkyy eletyt vuodet mutta tasan tarkkaan kokemus merkkaa varsinkin peti puuhissa, tietää mitä mä haluun ja tietää mitä itse haluu. En vaihtais nuorempaan.

    • Anonyymi

      Tääl os kiva 55v. Mies Turus. Ollaan keski-ikäisiä kumpikin. Minua keski-ikäinen nsinen kiinnostas. Olsikko se sä.

    • Anonyymi

      Oletko ajatellut, että nuoret eivät tiedä mitä oikea rakkaus on?

    • Anonyymi

      Itselleni heräsi vain kysymys, että miksi aloittaja on ollut niin elämäänsä kyllästynyt. Miksi kukaan kiinnostuisi kauheasti ihmisestä, joka on kyllästynyt omaan elämäänsä. Tuo ihan iästä riippumatta. Sitä en ymmärrä. Ei kuulosta yhtään mukavalta ihmiseltä. En mä ainakaan kiinnostuis sellaisesta miehestä. Itse en ole lainkaan elämääni kyllästynyt. Oikeastaan varsin päinvastoin. Mä viihdyn elämässäni oikein hyvin ja pidän elämästäni. Ihan neljääviittä en ole, mutta en kovin kaukana. Enemmän mä elämästäni nykyään pidän kuin parikymppisenä ja olen ihan tolkuttoman paljon rennompaa seuraakin nykyään.

      • Anonyymi

        Aivan totta tuo, että elämä vanhempana tietyin määrin kivempaa. Aikamoiset kasvukivut monella parikymppisellä. Ehkä paras ikä on se kullakin hetkellä oleva ikä.


    • Taitaa olla miehen aloitus, ja hyvin vanha, mutta silti ajankohtainen.

      Aloittaja lahjakkaasti unohtaa, että ei ne keski-ikäiset miehetkään minkään loputtoman buffet-pöydän edessä ole jos on kaljuuntuva ylipainoinen, keski-ikäinen mies, ei niitä nuoria ja nättejä ole niin vaan tarjolla. On tietysti miehiä, kuten minä, joilla on mahdollisuus ottaa myös reilusti itseään nuorempi nainen ja usein niin tapahtuukin.

      Täytyy myös erottaa parisuhde ja panosuhde. Niissä on eri valintakriteerit.

      Jos ajatellaan prisuhdetta, aloittajan tekstissä tulee hyvin esille seikka, miksi itse kavahdin aikanaan erotessani (44v) omanikiäisiäni tai vanhempia naisia. Niin moni tuntui olevan elämän raiskaama henkisesti. 25-35 vuotiailla tuntui vielä olevan tlevaisuus edessä ja elämä avoin ja uteliaisuutta elämälle. Siihen kun yhdistää vielä kiinteämmän lihan, niin paketti on valmis.

      Keski-ikäinen nainen voi kuitenkin olla hyvin kilpailukykyinen paketti jos on pitänyt itsestään huolta fyysisesti ja henkisesti.

    • Anonyymi

      Olen mies reilu 51v ja puoliso 48v nainen ja parempaa sais hakea, ikää mutta kokenut varsinkin seksissä.

    • Anonyymi

      Voi kuule nainen on kaunis minkä ikäisenä vain. Ei nuoret naiset pelkästään ole kauniita ja joitakin naisia vanhentuminen jopa kaunistaa. 🙂👍🌷

      • Anonyymi

        No ei todellakaan kaunista. No ehkä kaunistää välillä 10-20 vuotta ja jopa jonnekin 25: een, mutta siitä eteenpäin yhtä alamäkeä.

        Ellei sitten ole nuorena kauhean ylipainoinen ja vanhempana aloittaa sporttaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei todellakaan kaunista. No ehkä kaunistää välillä 10-20 vuotta ja jopa jonnekin 25: een, mutta siitä eteenpäin yhtä alamäkeä.

        Ellei sitten ole nuorena kauhean ylipainoinen ja vanhempana aloittaa sporttaamaan.

        Sivusta ... itse tunnen monta naista, jotka ovat olleet kolmen- ja neljänkympin välillä moninverroin kauniimpia kuin parikymppisinä. Ihan sama mitä väität, mutta noin se osalla menee. Kaikki naiset eivät todellakaan ole kauneimmillaan parikymppisinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta ... itse tunnen monta naista, jotka ovat olleet kolmen- ja neljänkympin välillä moninverroin kauniimpia kuin parikymppisinä. Ihan sama mitä väität, mutta noin se osalla menee. Kaikki naiset eivät todellakaan ole kauneimmillaan parikymppisinä.

        No en tosiaankaan voi sanoa, että ihan kaikki naiset ovat nuorempana kauniimpia ja varsinkin kun kauneus on ns katsjan silmässä.

        Sinä olet poikkeus valtavirrasta ja pidät kauniimpana vanhempaa naista samalla tavalla, kun joku pitää betonilähiötä kauniimpana kuin luonnonläheistä

        Suurin osa ihmisistä kuitenkin pitää nuoria naisia kauniimpina. Siitä kertoo moni asia. Missit ovat yleensä kahden kympin molemmin puolin, Mallit ovat yleensä hyvinkin nuoria naisia vaikka keskipisteenä pitäisi olla vaatteet, eikä malli. Naispuoleisille näyttelijöille on kysyntä suurimmillaan nuorena, sekä ihan tutkimusten mukaan ylivoimaisesti suurin osa miehistä pitää haluttavimpina nuoria naisia.

        Kansanviisauskinsen kertoo: neito on kauneimmillaan 17-vuotiaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta ... itse tunnen monta naista, jotka ovat olleet kolmen- ja neljänkympin välillä moninverroin kauniimpia kuin parikymppisinä. Ihan sama mitä väität, mutta noin se osalla menee. Kaikki naiset eivät todellakaan ole kauneimmillaan parikymppisinä.

        Samaa mieltä. Sellainen pulloposkisuus häviää ja se on seksikästä, että nainen tietää mitä haluaa. Parikymppiset ovat vielä niin keskeneräisiä ja itseensä keskittyneitä. Ei niitä tulevia kriisejä jaksa vastaanottaa.


    • Anonyymi

      Toivottavasti aloittaja 8 vuotta sitten tajusi viimein, mitä tehdä. Muuten hän olisi jo 53, eikä vieläkään ole päässyt tanssiman opiskelijapoikien kanssa. Kaikille ei ymmärrystä jaeta kauhalla, jotkut joutuvat tyytymään teelusikkaan tai jopa maustemittaan.

    • Anonyymi

      Totta, sä olet vanha.

      • Anonyymi

        Sun ajatuksesi on vielä vanhempi. - Nm. Ryppy naamassa ei haittaa, mielessä isosti


    • Anonyymi

      Kyllä ne 45 vuotiaatkin kelpaa, nuoremmillekkin miehille, jos on ikäisekseen hyvän näköisessä kunnossa joka sattuu aika automaattisesti nuoremmille likoille. Muutenkin nainen näyttää parhaimmaaltaan 27-40 vuotiaana, parikymppiset, ainakin suomalaistaustaiset, näyttää vielä niin lapsilta. Mitä nätimpi nainen, sitä vaikeempi lähestyä ja olettaa että ne on varattuja/ei kiinnostuneita.

      Ongelmahan vanhemmissa naisissa siinä on että niitä on niin vaikea lukea ja ne iskee päälle flirttailemaan ennenkuin ehtii edes käydä ajatus että sellainen on mahdollista. Plus 99% yli 30 vuotiaista naisilla on kiire saada lapsia niin paljon että se suhde kuolee alkuunsa kun niitten ajatukset vaan kulkee "suhteen viemisessä eteenpäin" sen sijaan että eläisi elämää. Lasten saamisen jälkeen, ne tappaa aivonsa/halunsa miettien lapsia pari vuotta ja uusi massavalmistettu robotti on syntynyt.

      • Täytyy erottaa panosuhde ja parisuhde. Kyllä moni nuori kloppi käy mielellään panemassa kuosissa pysynyttä vanhempaa naista, mutta aniharva haluaa sellaisen kanssa julkisen suhteen.

        Sinänsä siinä ei ole mitään pahaa vanhemmat naiset saavat tarpeekseen munaa ja nuoret klopit saavat kokemusta seksistä ja ovat sitten parempia rakastajia parikymppisille prinsessoilleen.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Täytyy erottaa panosuhde ja parisuhde. Kyllä moni nuori kloppi käy mielellään panemassa kuosissa pysynyttä vanhempaa naista, mutta aniharva haluaa sellaisen kanssa julkisen suhteen.

        Sinänsä siinä ei ole mitään pahaa vanhemmat naiset saavat tarpeekseen munaa ja nuoret klopit saavat kokemusta seksistä ja ovat sitten parempia rakastajia parikymppisille prinsessoilleen.

        Täytyy erottaa panosuhde ja parisuhde. Kyllä moni nuori plikka käy mielellään panemassa kuosissa pysynyttä vanhempaa ukkoa , mutta aniharva haluaa sellaisen kanssa julkisen suhteen.

        Sinänsä siinä ei ole mitään pahaa vanhemmat miehet saavat tarpeekseen pimppaa ja nuoret plikat saavat kokemusta seksistä ja ovat sitten parempia rakastajattaria parikymppisille prinsseilleen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy erottaa panosuhde ja parisuhde. Kyllä moni nuori plikka käy mielellään panemassa kuosissa pysynyttä vanhempaa ukkoa , mutta aniharva haluaa sellaisen kanssa julkisen suhteen.

        Sinänsä siinä ei ole mitään pahaa vanhemmat miehet saavat tarpeekseen pimppaa ja nuoret plikat saavat kokemusta seksistä ja ovat sitten parempia rakastajattaria parikymppisille prinsseilleen..

        Minulle tuli yllätyksenä se, miten helppo tällaisen keski-ikäisen miehen on päästä parikymppisten naisten kanssa sänkyyn. Kotona vaimo teki yksipuolisen päätöksen seksin loppumisesta, joten lähdin hakemaan sitä muualta. Se hakeminen on osoittautunut helpoksi, ja nimenomaan itseäni reilut parikymmentä vuotta nuoremmilta. Ehkä heille on mieluisaa saada silloin tällöin seksiä kokeneelta mieheltä, joka ei haikaile parisuhteen perään vaan haluaa vain pitää hauskaa.


    • Anonyymi

      Vanhempikin nainen voi olla kaunis ja sensuelli, lempeä ja viisas ja kiinnostunut miehestä..sillä tavalla.

    • Anonyymi

      Mietippäs sitä itseksesi ap. Miksi tahdot sen 45 vuotiaan naisen,kun nuorempiakin on tarjolla.😃niiiiin,miksiköhän??😉

    • Anonyymi

      Avaajalla on hyvä kysymys framilla. En ole itsekään keksinyt, miksi miehenä olisin kiinnostunut keski-ikäisistä naisista. Ikää itsellä 55 v.

    • Anonyymi

      Ikäisekseni mielestäni ihan ok, ainakin kasvoiltani, pituutta löytyy mutta muutama lisäkilo vyötäröllä. Sain 20 vuotta nuoremman miehen yöksi jonka tulen muistamaan aina. Hän osasi hyväillä rintoja ja erittäin kiihkeä jos näin sanotaan. Kemiatkin osuivat kohdalleen.

      • Anonyymi

        Ja nuorilla naisilla ei kellään oo yhtään lisäkiloja, niinpä. Ihan oikeesti, vallalla tuntuu olevan ajatus, että seksi kuuluu ja seksistä voi nauttia vain hyvännäköset, hoikat ja nuoret ihmiset. Eivätkä hekään yleensä tunne itseään tarpeeksi hyviksi seksiin. Oikeestaan esim.täällä olevat rienauskirjoitukset naisten tai miesten ulkonäöstä, tissien koosta, värkin koosta ym, siis on oksettavia. Ihmisiltä viedään pois seksin nautintokokemus ja seksistä tehdään suoritus.


    • Anonyymi

      Ja tosiasiahan on, että 45 keskivertonainen, on parisuhdemarkkinoilla paaljon paremmassa asemassa, mitä samanikäinen mies. Itseasiassa 45:lla naisella on varaa pudottaa jopa yli puolet parikymppisistä pois pelistä. Ja 90 prosenttia omanikäisistä miehistä ei tule koskaan saamaan hänenkaltaistaan keskivertonaista.

      Näillä säännöillä mennään, kiitos feminismin...

    • Anonyymi

      Mun mielestä keski-ikäiset naiset ovat kypsiä ja osaavat rakastella sekä tyydyttää miestä he osasvat ottaa syihin ja haluavat että heidän pimppinsä nuollaan kunnolla👍😍❤️👍

      • Anonyymi

        Sulle riittää vaan tuo fyysinen puoli, muuten akka voi olla tyhmä idiootti kunhan on hyvä panemaan
        Jos vain haluaa panna niin siihen kelpaa melkeen kuka vaan 18-50v väliltä, mutta jos haluaa jotain muutakin , kuten älykästä keskustelua ja muutenkin viihtymistä toisen seurassa niin sillon pitää löytää kiva älykäs lämmin sydämminen ihminen.


    • Anonyymi

      Ap, jätä ne nuoret miehet niille nuorille naisille ja ala katsella ikäisiäsi miehiä. Eiköhän sitä kiinnostust ala sitten löytymään :)

    • Anonyymi

      Alotus oli2013 vuodelta. Mutta ei nuorten miesten kuviot, siitä paljo mihinkään oo muuttunu.

    • Anonyymi

      Koska nuoret on epävarmoja aikuiseen nähden

    • Anonyymi

      Haha. Hiljaa mies. Mikä sinua masentaa? Keskity totuuteen äläkä valhettele itsellesi. Ei mene läpi kateellisten lööperi.

    • Anonyymi

      Keski-ikäistä miestä. Varmaan vähän vanhempaakin.

    • Anonyymi

      Oles nyt Antti hiljaa ja niin, ota ne mielialalääkkeet!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe