Pukinmäki asuinalueena?

lady33

Hei!

Olemme 4 henkinen perhe, muuttamassa Kuopiosta Helsinkiin töiden takia. Kaupungilla on vuokra-asuntoja Pukinmäessä Ratavallinkadulla. Onko kellään vinkkejä millaista seutua se on lasten kanssa elämiseen? Itselläni työpaikka Laajasalossa, miten sieltä on järkevin töihin kulkea?

Mitäs mieltä Jollaksesta tai yleensäkin Laajasalosta?

71

8744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kävinsielläkerran

      Pukinmäessä on nistejä.

      • varokaahymyilijöitä

        Ei välttämättä oikealla asialla aloittaja. Mikään perhe ei välttämättä ole tulossa alueelle. Kukaan ei voi todistaa täällä olevansa sitä mitä väittää olevansa.


      • sitäjatätäsieltääl
        varokaahymyilijöitä kirjoitti:

        Ei välttämättä oikealla asialla aloittaja. Mikään perhe ei välttämättä ole tulossa alueelle. Kukaan ei voi todistaa täällä olevansa sitä mitä väittää olevansa.

        Eipä niin. Se pitäisi ottaa huomioon. Ainakin tietyissä tapauksissa. Kun ei tarvi kirjautua välttämättä, kukaan ei tiedä kuka puhuu.


    • nrekk
      • Anonyymi

        Ihan samaa mieltä.Mukava lähiö.Kuin se joku voi kirjoitaa negatiivista.Koskaan käymättä aluella: Koska nimetön voi kirjoitaa.Ei tällä kenekään tarvii siis kantaa vastuu omasta kirjoitus. Joten itse kysenalaistaisin eri kaupunki osien arvostelun täällä.


    • wfefwef

      Nisti nuoriso

    • ihan ok

      Ihan kiva peruslähiö. Aika siistikin.
      Mut itse tykkään Hesasta enemmän lähempänä merta.

    • koilisenherra

      Punkinmäessä on paljon nistejä ja ikävästi käyttäytyvää nuorisoa, en voi suositella
      varsinkaan lapsen kasvattamista kyseisellä alueella.

      T: koilisenherra

      • Anonyymi

        Olen asunut pukimäessä vuodesta 1981 enkä ole kokenut mitään negatiivista asuinalueellamme . Omaa autoakaan ei välttämättä tarvita koska bussi ja junaliikenne ovat hyvät. esim. Helsingin keskustaan junalla kestää noin 10 minuuttia.
        Myöskin viheralueita on sopivasti ja vihreyttä riittää.


      • Anonyymi

        Ömm, anteeksi mitä? Itse olen 10 ja asun paksussa.


    • terveluloa

      Omasta kokemuksesta voin suositella pukinmäkeä asuinalueena ja täällä useamman vuoden asuneena.

    • ei pukinmäelle

      Pukinmäki ei oo tosiaan mikään kauhean loistokas paikka lasten kasvatuksen kannalta.. Paljon lisäks nistejä ja aika perus "lähiö" muutenkin, en suosittelis.. Jollas ja Laajasalo taas paljon kivempaa aluetta, etenkin Jollas :)

      • puksussa 22v

        Muuta Laajikseen ja on yksi knarkki vähemmän.

        Olen asunut viidessä eri lähiössä ja Pukinmäki on ehdottomasti paras.

        Kaikki peruspalvelut löytyy, luontoa, hyvät liikenneyhteydet,ym, ym.

        Ainoa puute on hyvä ruokaravintola.


    • Joukahaihnen

      Mistä te tiedätte että on nistejä? Ruiskuja siellä täällä vai mitä?

      • heihoitervevaan

        Ja tosiaan neuloja on läheisen alikulun tuntumassa ja muuallakin niitä näkyy mut ei mitenkään valtavasti. Asemalla on narkkeja myös, piikittävät joskus hississä.


    • heihoitervevaan

      No, onhan täällä hyvät ja huonot puolet.
      Hyvät:
      - paljon lapsiperheitä ja lapsille kavereita
      - lapsille hyvä ja suosittu leikkipuisto
      - muutenkin tapahtumia, lapsiperheille, nuorille, kirppistapahtumia jne. eli aktiivista meininkiä
      - normipalvelut: kolme kauppaa, posti, Ärrä, muutama baari ja pizzeria, hammaslääkäri... lähistöllä suosittu ruokaravintola
      - tosi hyvät ulkoilumaastot

      Huonoja:
      - Levotonta, etenkin Madetojankujan vuokra-asuntokeskittymässä sattuu ja tapahtuu: huumeiden käyttöä, levotonta jengiä, rähinää...
      - ostarin kulma levotonta
      - nuoret tekee temppujaan eli sotkevat leikkipuistoa ja päiväkotien pihoja
      - koulu on turhan suuri ja siellä on vähän sekavaa meininkiä välillä
      - Huom: Pukinmäessä suhteellisesti toiseksi eniten lastensuojelun asiakkaita Helsingissä
      -Huom2: Pukinmäessä suhteellisesti kolmanneksi eniten toimeentulotukien saajia Helsingissä

      Uskoisin, että nuo ongelmat ovat samat kuin monissa muissa lähiöissä ja monissa on pahempia ongelmia, mutta nuo Huom-kohdat kannattaa tosiaan ottaa huomioon.

      Täällä asutaan ja ollaan viihdytty mut halutaan muuttaa pois ennen kuin lapsi aloittaa koulun.

      • huom!!

        Huom 1 & 2, mihin nämä väitteet perustuvat ?


    • deadmortella

      Pukinmäki on oikeesti jees paikka asua. Tää on rauhottunut paljon siitä mitä se on joskus ollut. Onha tääl nuorisoo jotka on urpoillu ja urpoilevat, mutta on myös paljon ystävällisiä nuoria ja ihmisiä muutenkin.

      Hyvät palvelut
      Lapsille tosiaan kiva leikkipuisto
      Hyvät kulkuyhteyet keskutaan
      Kauniit maisemat

    • Kiinnostaa kovin?

      Heipä hei.

      Voisitko kertoa kuinka olette saaneet H:gin kaupungin asunnon Pukinmäestä
      Ratavallinkadulta ?

    • Pukinmäkeläinen

      Pukinmäki on tosi kivaa aluetta. Olen asunut vuoden verran, ja ei ole valittamista. Olen asunut Espoon puolella Leppävaarassa ja Helsingissä useammassakin paikassa, ja Pukinmäessä ei todellakaan ole sen rauhattomampaa kuin esimerkiksi Leppävaarassa, jossa törmää nistijengeihin päivittäin. Pukinmäessä plussaa todella hyvät kulkuyhteydet (Kehä 1 sekä junalla 12min rautatieasemalle) sekä kivat ulkoilumaastot, mm. Vantaanjoen varren alue.

    • Puksulainen

      Me olemme asuneet Pukinmäessä jo useamman vuoden enkä voi muuta kuin suositella.
      Täällä asuu ihan tavallisia ihmisiä.Hyvin aktiivista toimintaa, mikä paljolti vaikuttaa alueen rauhallisuuteen. Paljon lapsiperheitä ja yhteisöllisyys on ihan huippua!
      Nuoriso on välillä levottomampaa, mutta heihin on hyvät kontaktit ja välit ja keskustelulla pääseehyvään lopputulokseen.
      Suosittelen

      • jnoni

        Minä muutin Pukinmäkeen vuonna 1981. Silloin Puksu oli nukkumalähiön perikuva;)

        Ihan kiva paikka vieläkin, paitsi sitä ruokaravintolaa ei ole, vieläkään


    • puksupuksu

      kyl mää ainaki oon kaaresta safkaa saanu!

    • Ollaan asuttu pukinmäess yhdeksän vuotta ja ei mitään valittamista. Hyvät kulkuyhteydet ja ihan riittävän hyvät palvelut. Kai täällä on joitain osia joissa tapahtuu kaikenlaista, kuten toi ostari ja sitten jo aiemmin mainittu madetojankuja mutta on täällä myös rauhallisiakin osia.

    • 16+15

      En suosittele Pukinmäkeä. Se kuuluu Stadin huonoimpiin alueisiin samoin kuin oikeastaan koko muukin Pohjois-Helsinki. Lapsiperheille suosittelisin enemmän rauhallisia alueita lähinnä Itä-Helsingistä (esim. Meri-Rastila, Kontula, Mellunmäki, Puotila, Itäkeskus..)

      • hämmästynyt

        whaaat??? itä-helsinki rauhallisempi alue?? ei se ees vuonna 2013 ollut, nykyajasta puhumattakaan....


      • ythtrgt
        hämmästynyt kirjoitti:

        whaaat??? itä-helsinki rauhallisempi alue?? ei se ees vuonna 2013 ollut, nykyajasta puhumattakaan....

        Koittakaa ny edes miettiä onko nuo kirjoittelijat tosissaan...? Kansaa yritetään netissäkin harhauttaa kaikin tavoin. Jumalaakaan eivät pelkää, kun on rahaa tulossa...


      • yuyuiiuoi
        ythtrgt kirjoitti:

        Koittakaa ny edes miettiä onko nuo kirjoittelijat tosissaan...? Kansaa yritetään netissäkin harhauttaa kaikin tavoin. Jumalaakaan eivät pelkää, kun on rahaa tulossa...

        Voihan ne ollakin. Ja se netissä harhauttaminen on todellakin ongelma.


    • Suosittelen Puksua

      Olemme asuneet nelisen vuotta Pukinmäessä ja olemme viihtyneet hyvin. Vantaanjoen maisemissa kelpaa käydä lenkillä ja hiihtämässä. Pukinmäen keskustassa taas tulee käytyä harvemmin, mutta sielläkin on kaikki tarpeelliien: Alepa, K-Kauppa, Ärrä, apteekki, pizzeria, Siwa. Kirjastokin sijaitsee lähistöllä sekä hyvässä kunnossa pidettävä urheilukenttä. Keskustaan pääsee nopeasti lähijunalla ja lähimmät isot kaupat, ja enemmän palveluja, sijaitsevat muutaman kilometrin päässä Malmissa.

      Mihinkään nisteihin tai muutenkaan uhkaavaan toimitaan en ole kertaakaan törmännyt - ihmettelenkin kovasti noita puheita. Aiempien kommenttien tasosta kertoo paljon se, että eräs kommentoija suositteli lapsiperheille Meri-Rastilaa ja Itäkeskusta :) Asuin aiemmin Oulunkylässä ja omasta mielestäni Pukinmäki hyvine ulkoilumahdollisuuksineen pesee Oulunkylän sata-nolla.

      Pukinmäki on kivaa aluetta ja täällä on mukava elää ja olla!

      • jamesjokes02400

        pesee myös tappelussa sata nolla kun pullopommit lentelee afrikassa


    • 072

      itse asunut pukinmäessä koko ikäni ja nistejä ja spurguja tulee vastaan kyl pari kertaa tullu pesarista päähä ja itekki antanu mut ite ainaki tykkään!!

      • kaljapätsi

        joo itekki saanu pampusta mutta takas saa antaa kuhan söisin jos saisin


      • pukistan

        Pukistan


    • seiskakaks72

      Kerra ammuttu jalkaa ja joku tullu useesti huumepiikin kanssa pistämään mua mut vähä ku antaa rystyy nii kyl se siitä

      • poliisionystävä

        Nii ja mutta kaikki on hyvin kuhan jos on itse sieltä tai täältä tai tuolta


    • nisti72

      Tapasin kerran nistin joka jotai örisi mut vähä ku anto rystyy nii kyl loppu örinä

    • pappakeitto123

      Onhan pukinmäessä yhen kurkku viillettykkin auki ja ammuskeltu ja viime talvena jahtasin jotain jonneja kun posautti minun roskikseni pullopommilla

      • Myyränen

        Joo minä melkein yhen pojan kiinni sain ku uutenavuotena niitä pamautteli perskules


    • Moidbdjkdkdkdkd

      Puksus käy välil sellane milo kenen äiti o mahtava

    • Pappakeitto696969

      Menkää seuraa igs vedkuska pus pus

    • jamppajumppaa

      rauhallisinta on madetojankuja:) itse olen pitänyt

    • VeiVei

      Tulevaisuudessa palveluihin lisätään myös vähintään yksi moskeija.

    • TöihinJaElämään

      Onko westendissä paljon mamuja? Knnattaisiko sieltä ostaa asunto?

    • Suvakitlisäverolle

      Jos ei ihan pakko ole muuttaa,niin miettikää. Lasten kannalta KUOPIO on paljon parempi. Koko Hesa rupeaa olemaan kohta samaa "monikulttuuri" miljöötä. Ruotsin lähiöihin verrattavaa, lisää tietoa.
      paavotajukangas.com tai
      http://mvlehti.net/kategoria/paivan-kuva/

      • voetokkiinsa

        Vain savolaistollo lukee mv-lehteä.


      • hyghtg
        voetokkiinsa kirjoitti:

        Vain savolaistollo lukee mv-lehteä.

        Kenelle olet velkaa puhua täällä tuollaista? Jokase oma asia mistä infonsa repii.


    • Höppölöppö

      Höpön löpön. Suurin osa täällä olevasta keskustelusta on täyttä höttöä. Puksu on mukava paikka jossa on kaikki kohdallaan.

    • ytrtgt

      Miettikää mitä kirjotatte tänne. Hyväuskoset ei tiedä miten arvokkaita mielipiteet voi olla tietyille tahoille. Meneillään on info sota ja monikulttuuristamis puuro hässäkkä. Porukat tuolla kaipaa tietoa siitä miten on asiat missäkin ja mitä mieltä mistäkin ollaan. Ne idiootit saa rahaa siitä. Jumalaakaan eivät pelkää.

      • ojdeb

        Jos joku täysijärkinen haluaa tietoa,mistä tahansa,ei hän sitä täältä hae.
        Suolikaksneljä,kylähullujen temmellyskenttä. Nykyajan vessanseinä.


      • uiuiu
        ojdeb kirjoitti:

        Jos joku täysijärkinen haluaa tietoa,mistä tahansa,ei hän sitä täältä hae.
        Suolikaksneljä,kylähullujen temmellyskenttä. Nykyajan vessanseinä.

        Älä nyt valehtelemaan ala. Olen etsinyt tietoa, ja täältä olen sitä löytänyt. Täältä kannattaa kysyä, kun idiootit puhuu mitä vain.
        Vihollisen aliarvioimisesta...


    • Puksulainen84

      Ehkä Puksu on muuttunut aikalailla tässä viime vuosien aikana, koska itse en tunnista nykyistä asuinpaikkaani noista viestiketjun alkupään kirjoituksista...

      Olemme asuneet Pukinmäessä vasta reippaan vuoden, mutta koska Puksu on alueena pieni, on tähän jo tutustuttu aika hyvin. Asumme lähellä rataa, vajaa puoli kilometria asemalta.

      Puksun ykkösvaltti on ehdottomasti SIJAINTI! Uuden kehäradan myötä (vaikkei K-juna harmittavasti Puksussa pysähdykkään), menee junia sekä tikkurilan että keskustan suuntaan 10 min välein, ja keskustaan on matka-aika noin 10-15 minuuttia.

      Rauhallisuus! Aseman alue on mielestäni todella rauhallista (verrattuna muihin ratalähiöihin, olen asunut useassa eri puolella Helsinkiä...), myös yöaikaan! En ole vielä todistanut yhtäkään tappelua, sanaharkkaa, enkä ryöstöyritystä kummassakaan Puksun asemanviereisessä pikkukaupassa (niissä ei muuten ole mielestäni koskaan näkynyt edes vartioita, mikä kertoo jo itsessään aika paljon...). Julkijuopottelua näkee jonkin verran, mutta nistejä tai huumekauppiaita en ole vielä hoksannut yhtään, tai sitten en vaan tunnista semmoista vaikka päin kävelisi... :D Nyt on kyllä romanikerjäläisetrantautuneet Puksunkin aseman nurkille (taino okei, näin yhden kerjäläisen kontillaan maassa ehkä viikko sitten...) mutta sama tilanne taitaa olla nyt jo joka paikassa. Yöaikaan Puksu on mielestäni aivan yhtä rauhallinen kuin päivälläkin, uskaltaa hyvin taapertaa neljän aikaan yöllä asemalta kotiin ilman että kuulee tai näkee mitään epäilyttävää. Se mikä on mielestäni aika erikoista, on se että vaikka Puksun aseman lähellä on muutama baari (nyt jopa yökerho!), ei se näy humalaisten määrässä tai muutenkaan rauhattomuutena. Omakohtaisen kokemukseni mukaan baarien/yökerhojen sijaitseminen lähellä asutusta yleensä aiheuttaa paljon melua ja rähinää ja rauhattomuutta, mutta jostain syystä Puksussa ei ole näin.

      Palvelut! Puksun aseman vieressä on apteekki sekä kaksi pikkukauppaa jotka ovat myöhään auki. Lisäksi Puksusta löytyy varmaan ainakin 5 kampaamoa, kaksi tai kolme hierontakeskusta, ärrä, kukkakauppa, se mainitsemani yökerho, pizzeria JA aika uutuutena Nepalilainen ravintola, joka on todella hyvä!! Ja edullinenkin, tosin menivät juuri nostamaan limsan hintaa eurolla, not good... Koulu- ja päiväkotitilanteestaja niiden tasosta en osaa sanoa, mutta kirjasto löytyy toki, sekä aika vastikään uusittu urheilupuisto, mistä löytyy kaikkea tenniskentistä parkour-rataan ja hiekkaisesta lentiskentästä kiipeilyseinään. Myös isohko koirapuisto löytyy, ja erinomaiset lenkkeilymaastot (ja jopa uimarantoja) Vantaanjoen varrella. Omaa terveysasemaa ei Puksusta valitettavasti enää löydy, mutta Malmin sairaala & terveysasema on noin kilometrin päässä. Siellä on ymmärtääkseni myös lähin neuvola. Malmilta löytyvät myös kaikki muut palvelut: isot ruokakaupat, vaatekaupat, korukaupat, kirpparit jne jne... Ainoastaan leffateatteri puuttuu, mutta semmoinen tulee kuulemma Itäkeskukseen, jonne siis pääsee aika näppärästi bussilla alle puolessa tunnissa. Malmikin on muuten mielestäni paljon mainettaan rauhallisempaa aluetta, itse tykkään kovasti kun sinne pääsee kävellen ja kaikki palvelut on lähellä. Ainoastaan Malmin ruokaravintolat eivät mielestäni ole kovin erityisiä. Malmilla on myös pari yökerhoa, missä on tullut joskus käytyä kun ei ole keskustaan asti jaksanut lähteä, ja aivan turvallisesti olen sieltäkin Puksuun kävellyt yöllä korkkareissa...

      Pukinmäki kiteytettynä: Puksun rauhallisuus mutta Malmin palveluilla. Lähiöasumista parhaimmillaan: ulkoilumaastot, palvelut, rauhallinen ympäristö.

      • pokspakkaa

        Nyt täytyy vähän kyllä korjata kun huomaa hyvin että olet vasta vuoden puksussa asunut. Minä olen asunut pukinmäessä vajaa viisi vuotta ja kyllä siellä ongelmiakin on.

        Kirjoitit:
        "En ole vielä todistanut yhtäkään tappelua, sanaharkkaa, enkä ryöstöyritystä kummassakaan Puksun asemanviereisessä pikkukaupassa (niissä ei muuten ole mielestäni koskaan näkynyt edes vartioita, mikä kertoo jo itsessään aika paljon...). Julkijuopottelua näkee jonkin verran, mutta nistejä tai huumekauppiaita en ole vielä hoksannut yhtään, tai sitten en vaan tunnista semmoista vaikka päin kävelisi... :D "

        Tässä sinulle video joka on kuvattu pukinmäen ostarilla:
        https://www.youtube.com/watch?v=iHnDRZuLK8A

        Tuollaisia tyypillisiä urpoja on tullut minullekin vastaan kamapäissään aukomaan päätänsä milloin mistäkin syystä.

        Valehtelet ihan pokkana kun kerrot ettet muka ole koskaan nähnyt vartijoita aseman kaupoissa. Kyllä alepasta on kannettu niin juoppoja kuin piripäitäkin ulos sekä poliisien että vartijoidenkin toimesta.

        Noin muuten puksu on ihan ok lähiö, riippuen hyvinpitkälti siitä missä kohtaa ja missä talossa asuu. Jos asuu niissä omakotitaloissa esim. lähellä sitä mäkkäriä niin tuskinpa siellä mitään häiriöitä pahemmin on. Sitten taas ne kaupungin vuokrakasarmit on täytetty kaikenlaisella ongelmajätteellä joita jotkut reppanat kutsuvat "aidoiksi ihmisiksi" ja meno on sen mukainen.


      • Anonyymi
        pokspakkaa kirjoitti:

        Nyt täytyy vähän kyllä korjata kun huomaa hyvin että olet vasta vuoden puksussa asunut. Minä olen asunut pukinmäessä vajaa viisi vuotta ja kyllä siellä ongelmiakin on.

        Kirjoitit:
        "En ole vielä todistanut yhtäkään tappelua, sanaharkkaa, enkä ryöstöyritystä kummassakaan Puksun asemanviereisessä pikkukaupassa (niissä ei muuten ole mielestäni koskaan näkynyt edes vartioita, mikä kertoo jo itsessään aika paljon...). Julkijuopottelua näkee jonkin verran, mutta nistejä tai huumekauppiaita en ole vielä hoksannut yhtään, tai sitten en vaan tunnista semmoista vaikka päin kävelisi... :D "

        Tässä sinulle video joka on kuvattu pukinmäen ostarilla:
        https://www.youtube.com/watch?v=iHnDRZuLK8A

        Tuollaisia tyypillisiä urpoja on tullut minullekin vastaan kamapäissään aukomaan päätänsä milloin mistäkin syystä.

        Valehtelet ihan pokkana kun kerrot ettet muka ole koskaan nähnyt vartijoita aseman kaupoissa. Kyllä alepasta on kannettu niin juoppoja kuin piripäitäkin ulos sekä poliisien että vartijoidenkin toimesta.

        Noin muuten puksu on ihan ok lähiö, riippuen hyvinpitkälti siitä missä kohtaa ja missä talossa asuu. Jos asuu niissä omakotitaloissa esim. lähellä sitä mäkkäriä niin tuskinpa siellä mitään häiriöitä pahemmin on. Sitten taas ne kaupungin vuokrakasarmit on täytetty kaikenlaisella ongelmajätteellä joita jotkut reppanat kutsuvat "aidoiksi ihmisiksi" ja meno on sen mukainen.

        Sunilantien se "omakotitalopuoli" eli Sunilanpolku ja sieltä kun mennään Sunilantielle sijaitsee kaupungin punatiilipintaiset vuokratalot mamuineen (Sunilantie 10) . Sunilanpolulla oli just paritalo myynnissä ja heti meni ! Niin suosittu se alue on . Ainoa vuokrapuoli siellä on just se Sunilantie 10.


    • Puksulainen84

      Lisäyksenä vielä edelliseen tekstiini, kun täällä on puhuttu myös maahanmuuttajamääristä. En osaa sanoa, asuuko Puksussa enemmän maahanmuuttajia kuin esim. länsi/etelä Helsingissä, mutta Malmilla on varmaan jonkinlainen keskittymä. Tämä näkyy mm. etnisten ruokakauppojen määrän kasvuna. Malmilta löytyy siis sushiriisitkin, jos tarve vaatii.. :)

      Puksussa olen kyllä sen pistänyt merkille, että tuossa mainitsemassani urheilu/leikkipuistossa näkyy pääsääntöisesti maahanmuuttajia (maahanmuuttajalla en nyt tarkoita huivipäistä muslimia, vaan olen bongannut myös ainakin venäläisiä, saksalaisia, virolaisia, ruotsalaisia ja aasialaisia lapsia puistossa leikkimässä) En tiedä johtuuko tämä siitä, että Puksussa olisi vain maahanmuttajalapsia eikä kantasuomalaisia juurikaan, vai onko kyseessä kulttuuriero: Kantasuomalaiset lapset pelaavat kotona tietokoneella ja maahanmuuttajat, jotka ovat sosiaalisempaa väkeä tuovat lapsensa puistoon leikkimään ja tapaavat samalla toisia vanhempia. Kaupassa käydessäni taas törmään harvemmin ulkomaalaistaustaisiin. Puksussa asuu myös mielestäni aika paljon vanhuksia, jotka suosivat aseman pikkukauppoja enemmän kuin ehkä maahanmuuttajaperheet.

      Minua tämä maahanmuuttajien runsaus ei mitenkään vaivaa, kiva nähdä että uudelle hienolle puistolle on käyttöä. Heistä ei myöskään ole aiheutunut ainakaan minunnähteni mitään hankaluuksia.

    • ulkoistanut

      Pukkis asuinalueena? En muuttais. Pysyisin kaukana koko pk seudulta.

    • Pablotangomarkkinat

      Kaikissa lähiöissä samat ongelmat mutta yöllä ostarilla kyllä tykkään istua ja ottaaa välillä erää kaikkienkanssa piikki suonee

    • aloittaja.lady

      Kysyisin myös seuraavaa: Mieheni tykkää katsoa teinipornoa, onkp Pukinmäessä nähtävänä hyvää teinipornoa?

    • puksuperseestä

      Säterintielle (10) on otettu musuja asumaan, yöäk !!!

    • seurattuon

      pUKINMÄESSÄ HUUMEIDEN MYYJIÄ IHME KUN NIIN JULKISESTI MYYVÄT EI JÄÄ KIINNI?mADETOJANKUJALLA.

    • muuttaja333

      Millainen miljöö on rälssintie 7, vvon talo? onko hirveää slummia, vai normi asukkaita? Vastaisko joku asiallisesti.

      • Helsinkkiläine

        Ihan mukavanoloista ja rauhallista seutua. En ainakaan itse ole törmännyt mihinkään negatiiviseen ellei VVO:niin korkeita vuokria oteta huomioon. Lähistöllä hyvät ulkoilumaastot ja yhteydet on kunnossa. Porukka ihan normaalia. Tervetuloa :)


      • Sipoonjantteri73
        Helsinkkiläine kirjoitti:

        Ihan mukavanoloista ja rauhallista seutua. En ainakaan itse ole törmännyt mihinkään negatiiviseen ellei VVO:niin korkeita vuokria oteta huomioon. Lähistöllä hyvät ulkoilumaastot ja yhteydet on kunnossa. Porukka ihan normaalia. Tervetuloa :)

        Toivotanme sinulle hyvää onnea sinne pukinmäkeen sinä tarvitset sitä very much


      • Anonyymi

        Meidän perhe sai vuosituhanne vaihteessa Rälssintien-asunnosta elinikäisen sairauden. Mutta se ei ole kaupunginosan eikä tien ongelma. Ongelma oli Sato-yhtiön talossa (Rälssintie 5.) On tallessa Ympäristökeskuksen paperit eli mustaa valkoisella asunnostamme löytyneistä homebakteereista.
        Muuten alue oli ihan ok, vähän sellainen tylsä…. Olihan sentään Vantaanjoki vieressä, sen viertä oli mukava kävellä.
        (Vain kaksi vuotta asuimme, jouduimme lähtemään edellä mainitun ongelman takia. Todella sairaina.)


    • Hokggiki

      Helsingissä ei ole kuin Joutilaat ja uusavuttomat.....

    • tyytyväisiä

      Etelä-Haaga, Vanha Viertotie ja googletat Ilmarisen vapaat asunnot. Täällä säilytät mielenterveytesi rippeetkin, koska kerrostalo jossa itse asun on akustisessa äänieristyksessään huippuluokkaa. Unettomuudesta känniääliöiden tähden kärsinyt mieli lepää todennäköisesti ensikertaa elämässään.

    • Anonyymi

      Pukinmäki ei ole mikään ihmeellinen naapurusto/lähiö. Ei kovin paljon kaupungin vuokra-asuntoja, mutta aika paljon syrjäytyneitä kuten pääosin pääkaupunkiseudun lähiössä. Joitain selvästi huonompia lähiöitä Helsingistä: Kannelmäen asema alue, Malmin asema alue ja Kontulan asema alue. Pukinmäessä ei ole suosittuja pubeja, joten se on serkkuaan Tapulikaupunkia parempi esim. lapsiperheille. Pukinmäessä on myös paljon normaaleja (ei jengejä ja sekopäitä) ihmisiä aseman seudulla, joten asiallinen lapsiperheille ja mummoille.

      • Anonyymi

        ''Ei kovin paljon kaupungin vuokra-asuntoja,''
        Joo ei, vain 900 asuntoa, 11 eri osoitetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ''Ei kovin paljon kaupungin vuokra-asuntoja,''
        Joo ei, vain 900 asuntoa, 11 eri osoitetta.

        900 asuntoa ei ole paljon. On lähiöitä, joissa niitä on paljon enemmän - ja edelleen lisää rakennetaan. Valitettavasti näin, koska totuus on se, että missä Heka, siellä ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        900 asuntoa ei ole paljon. On lähiöitä, joissa niitä on paljon enemmän - ja edelleen lisää rakennetaan. Valitettavasti näin, koska totuus on se, että missä Heka, siellä ongelma.

        Ei ole montaa kaupunginosaa jossa ei olesi ''hekan'' asuntoja
        https://www.hekaoy.fi/fi/asunnot/kohteet?map=1


    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe