Autokorjaamo Master (Herttoniemi): älkää menkö!!!!

Lavazza6

Ranskalaisen pikkuauton kytkinremontti tuli maksamaan arvioidun 550€ sijaan 844€, eli roppakaupalla enemmän kuin mitä puhetta aluksi oli. He eivät soittaneet sieltä kysyäkseen onko asia asiakkaalle ok.

Lisäksi auto luovutettiin minulle täysin keskeneräisenä ja ajokelvottomana. Se jouduttiin heti seuraavana aamuna hinaamaan kotikadultani takaisin korjaamolle. Kytkin oli huonommassa kunnossa kuin ennen remonttia, eikä vaihteet toimineet, kone savutti jne...

Masterin korjaaja ei ota mitään vastuuta asiasta, vaan vyörytti asian asiakkaan vastuulle. Mitkään annetut aikataulut ei pidä, vaan esimerkiksi auton liian aikainen luovutus oli siitä syystä, että minä asiakkaana olin tullut paikalle sovittuna aikana, eikä auto sittenkään ollut vielä valmis. Korjaaja pyysi tunnin lisäaikaa, eikä työ siitäkään huolimatta ollut valmis, eikä sitä haluttu viimeistellä.

Mitään vastaantulemista ei vikaan menneen korjauksen suhteen ollut tarjota, vain kytkinremontin jälkeen ilmennyt toinen (keksitty?) vika olisi korjattu edullisempaan hintaan, mutta kuitenkin niin että olisin joutunut maksamaan 100€ lisää. Siis lisää!

Älkää missään nimessä menkö Herttoniemen Masteriin, jollette halua todella surkeaa palvelua, paikkaansa pitämättömiä kustannusarvioita ja kaikkea muuta paskaa. Korjaamo on todella epäammattimaista puoskarointia ja kiskontaa harrastava paskaläjä.

Meni kesä pilalle.

13

3428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsadin nörtit fuulaa

      johan on hauska ja keksitty tarina, liekkö kilpailija?

    • Lavazza6

      Just joo, ei todellakaan ole keksitty tarina my friend! Teen asiasta juuri kirjallista valitusta Kuluttajariita lautakuntaan, johon menee liitteeksi kaikki yllä oleva kirjallisena... Kertomani on täysin totta ja tapahtunut tällä viikolla.

      Sulla ei sitten vissiin oo mitään vastaavia huonoja kokemuksia, kun tämä tuntuu niin "mahdottomalle" asialle. Mutta kiitos, sain tästä lisää tulivoimaa hyökkäykseeni tätä liikeenharjoittajaa vastaan!

    • Tyytyväinen

      Kuulostaa erikoiselta. Itse olen huoltanut ja korjauttanut autoani kyseisessä paikassa muutaman kerran ja palvelu on ollut aivan huippua! Hinta-arviot on aina annettu ja loppusumma ollut alle niiden :) Ensimmäinen oikeasti rehelliseltä vaikuttava paikka jossa itse olen asioinut.

    • happy1

      Huollatin autoni Automasterissa viime viikolla. Kaikki meni loistavasti. Sain etukäteen hinta-arvion, joka piti maksuvaiheessa paikkansa. Työt oli tehty asiallisesti, ja palvelu oli asiantuntevaa ja ystävällistä. Sain auton huollosta etuajassa.

      Huoltoon sisältyi ylimääräinen työ, minkä takia kilpailutin neljällä firmalla tarjouksen. Automaster oli selkeästi edullisin. Ero muihin firmoihin oli huikea.

      Olen tosi tyytyväinen, enkä voi samastua Lavazza6:n kiukutteluun.

    • Soficar

      Minun autoni korjattiin siellä paljon halvempaan kuin muualla. Hyvä ja ystävällinen palvelu. Kun on vanha auto niin pitää miettiä mitä kannattaa korjata. Minulle ainakin kerrottiin selvästi mitä tulee maksamaan. KUn pakkasruuhkan takia en saanut yllättäin kytkimen hajottua autoani jonojen ohi niin korjauksen etenemisestä selvitettiin minulle tekstarilla säännöllisesti.

    • 2_auton_loukussa

      Onkohan jollakulla ollut huono päivä...?
      Meidän perheen molemmat autot käyvät ko. paikassa. Minkäänlaista ongelmaa ei ole ollut, kaikki toiveet toteutuneet, ja autot aina kunnossa. Kustannukset ovat huomattavasti halvemmat, kun yhdelläkään toisella paikalla, josta olen samoja huoltoja kysellyt.
      En keksi mitään syytä mollata ko. liikettä, päinvastoin.

    • xcxzcxzc

      Kytkinremontti tehtiin ja KONE SAVUTTI...hmmm...mitä vittua yrität selittää?

      • 856329

        Ranskis yllättää aina!


    • huijattu63

      Master on joo halvempi tai sitten ei... mutta aikataulu venyy ja venyy... eikä sovittuja korjauksia tehty. Se vähä mitä tehtiin oli alaarvoista ja hinta oli todella korkea tehtyyn työhön nähden. ÄKÄÄ VIEKÖ AUTOJANNE SINNE, HUIJARI!

    • exxon999

      Taitaapi ketjussa olevat kehuskelut olla ihan korjaajan omia kommentteja. Tyyppi oli selittelyn mestari ja auto oli huonosti korjattu. Piti viedä uudelleen korjattavaksi, hintakin oli selkeästi hatusta vedetty, ei ainakaan vastannut tehtyä työtä.

    • Anonyymi

      Käsittämättömän korkeita hintoja pyytävät työn osuudesta, ei kannata mennä

    • Anonyymi

      VAROITUS!! Älkää vaan viekö autoanne tänne korjattavaksi, itse vein ja nyt kaduttaa suuresti. Täysin virheellisesti tehdystä työstä ei haluttu millään ottaa vastuuta, vaan kaikin mahdollisin keinoin välttelivät asian hoitamista. Lopulta kieltäytyivät tekemästä asialle mitään vedoten siihen, että autoa ei heti oltu tuotu heille näytettäväksi. Ikävä kyllä tämä ei ollut mahdollista, kun auto levisi toiselle puolella Suomea johtuen samasta ongelmasta, joka oli juuri heidän toimestaan virheellisesti korjattu...

      Jos haluatte säästyä äärimmäiseltä mielipahalta, niin ÄLKÄÄ viekö autoanne tänne, vaan jonnekkin muualle.

    • Anonyymi

      Täysin samaa mieltä!! Vain huonoja kokemuksia kyseisestä paikasta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe