POJAT ! mikä mopo paras ?

tyttövaa

Jep, otsikko kertoo kaiken. Ehdotelkaa omia , ei mtn scoottereita , pvtä tai mankia. Itellä ois mieles derbi, dt, beta ja ch racing. Mikä ois hyvä ? Ooon siis 170 tyttö ja tn vuonna kortin saan, ja ajokokemustaha siis löytyy noihi mopoihi et ei mtn luumua kiitos :D

50

4996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttövaa

      170cm * XDD

    • jooh2

      Beta tai CH Racing on parhaat noist.

    • mr.papi

      Kaikki mopot kulkee vakiona suunnillee saman verra, jote eipä sillä sen puolesta oo väliä. Viritetytki kulkee saman verran, joten sillonkaa ei oo väliä. Kuhan ei mikään kiinalainen halppisromu ole, nii ei kai sillä mitää väliä oo. Nelarit tuolla kuutiotilavuudella on ehkä hieman... Nuhasia. Mutta eipä se 2t mopokaan mikää ylpeydenaihe ole.

    • Mr. Ammattilainen

      Kaikki on laadukkaita mopoja. Dt, Beta ja ch racing ovat minarellin koneella ja Derbi rabasan. Molemmissa koneissa ei ole mitään vikaa. Muutamia pieniä eroja on koneissa kuten minarellissa välivapaa jne... Itsellä on Derbi ja olen ajanut juuri 10000 km ilman mitään vikaa. Ainakin näin menee hyvällä huolenpidolla! Mutta päätös on sinun! osta se mikä on eniten mieleen! :)

      • masai<33

        MINARELLI ON TÄYNNÄ VÄLIVAPAITA JA MINULLA OLI DT MUTTA LEIKKASI 100KM JÄLKEEN KIINNI KOSKA OLI MUNARALLI! NYT MINULLA ON GILERA SMT JA OLEN AJANUT SILLÄ JO 40 000 KM JA EN OLE KERTAAKAAN HUOLTANUT JA HYVIN TOIMII JA SE KULKEE VAKIONA N. 60KMH JA KIIHTYY TOSI HYVIN. MUNARALLI ON VÄLIVAPAA, RABASA ON LAATU!


      • Rabasa on kaikkea muuta kuin laatu :DDDDDDDD
        AM6 välivapaita ei tule jos osaa vaihtaa!


      • Llllp
        masai<33 kirjoitti:

        MINARELLI ON TÄYNNÄ VÄLIVAPAITA JA MINULLA OLI DT MUTTA LEIKKASI 100KM JÄLKEEN KIINNI KOSKA OLI MUNARALLI! NYT MINULLA ON GILERA SMT JA OLEN AJANUT SILLÄ JO 40 000 KM JA EN OLE KERTAAKAAN HUOLTANUT JA HYVIN TOIMII JA SE KULKEE VAKIONA N. 60KMH JA KIIHTYY TOSI HYVIN. MUNARALLI ON VÄLIVAPAA, RABASA ON LAATU!

        Kyl se munaralli rapaskan vie


    • Pesnasty

      Itelläni on Derbi X-race 2011 joka on hyvä mopo kulkee itelläni 50-55kmh vakiona ja kiihtyy hyvin, ja ajettu 6700km ilman vikoja,mutta jos jossain lähellä on myynnissä niin käy katsomassa erilaisia vaihtoehtoja

      • jawx

        No kyllä beta on noista mainitsemistasi kiistatta paras. Toinen mitä ainakin katsoa on kle nox 50. On myös vakiona suhteellisen pirteä. Ja niille jotka tulee pätemään tiedoksi etten omista kumpaakaan näistä.


      • masai<33
        jawx kirjoitti:

        No kyllä beta on noista mainitsemistasi kiistatta paras. Toinen mitä ainakin katsoa on kle nox 50. On myös vakiona suhteellisen pirteä. Ja niille jotka tulee pätemään tiedoksi etten omista kumpaakaan näistä.

        Etkö oo ny tullu vähä väärille hoodeille sieltä nuortenpalstalta ja mikä mopo tai kemmu sulla on ku oot 16v


      • jawx
        masai<33 kirjoitti:

        Etkö oo ny tullu vähä väärille hoodeille sieltä nuortenpalstalta ja mikä mopo tai kemmu sulla on ku oot 16v

        70cc kinuski mulla on. En voi suositella, ikävä kyllä:D Kevarin oisin hommmannut jos oisin niin masseis. Kai mä nyt saan liikkua millä palstalla huvittaa? :D


      • masai<33
        jawx kirjoitti:

        70cc kinuski mulla on. En voi suositella, ikävä kyllä:D Kevarin oisin hommmannut jos oisin niin masseis. Kai mä nyt saan liikkua millä palstalla huvittaa? :D

        Tottakai saat kuhan vittuilin:D


    • polinirider98

      Polini Xp4 on kyllä hyvä mopo!:D. Italiassa valmistettu ja mankin lisenssikoneella. Mopoa saa ainkin Finnmotolta ja WestMacilta uutena. Suosittelen Polinia, koska vääntö ja pieni kulutus.

      • masai<33

        Ei saa fin motolta enää ja masai db on melkei saman lainen mut se on klx110 josta on tehty tielaillinen eli siihen löytyy halvalla katteita ja kaikkee muuta.


    • tyttövaa

      kiitti jätkät ! :D käyn teistailee mopoja, eiköhä siel joku hyvä löydy :D

    • niiettätuota

      Mitä mieltä olette aprilioista sx vai rx ?

      • masai<33

        Kumman ite haluut nii hommaa se. Kummatkin normi uusenskoja


      • Qwerqw

        Älä vitussa kumpaakaan


    • ostaderpi

      derbi paras

    • Beta2012TRACKMOTARD

      Osta Beta se on kestävä,kurittomana nopea (itellä meni 70-76km/h) Hienon näköinen, eikä sitä ole jokaisella. Itellä mittarissa 10000km eikä mitään vikaa :) tosi tyytyväinen olen. . Oon 167cm pitkä ja molemmat jalat osui maahan, se on tosi hyvä ajaa. Suosittelen.

    • tunturiTigerman

      Tunturi tiger

    • 12313123123

      Siis tuota.. Jos vain massia löytyy, niin osta beta.

    • Tjoo

      Yamaha dt sen olla pitää (paskamyrsky alkakoon)

    • Valloraa

      Ei ainakaa derbi! Omani leipo tällä viikolla 3 kertaa jo.. mäntä oli ihan palasina ja tongin sen sylinteriin takas ku ei tää ansaitse kunnon mäntää! Jos ostat derbin nii oot onnellinen jos ees jarrut toimii,tosin itellä ei oo koskaa toiminu edes uudesta lähtien. Derbis on hyviä puoliaki= kunto nousee ku pitää työntää aina himaa ja mopo tietoutta tulee ku remppaa on kokoajan.eikä myöskään jääkarhut kuole ku ei tuu päästöi

      • Valtteriraappana

        Derbithä on yks saatanan päästö ne pitäis kieltää lailla!!!


    • mopoviritäjä

      Generic Trigger on hyvä mopo, mulla on ala kauttane turpokit siinä ja hyvä 4tahti vähäpäästöjä kone :3

    • Osta Pösö XP7 tai sitten XPS :D myös riejut hyviä

      • Mopoäijä69pillu

        Mul on derbi on äkäne keulia kaasusta viri paljon


    • Dracmies

      Osta drac

    • Jutustelija1

      Derbi olisi ainakin varma valinta. Pitää vain valita ostaako enduron vai Super Moton, valinta riippuu eniten siitä että ajaako talvella ja sitten siitä että ajaako muualla kuin asfaltilla miten paljon. Kesä ja asfaltti ajoon ehdottomasti SM, mutta jos ajaa koko talven ja metsäpoluilla ynnä muilla niin sitten enduro.


      Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

      Tuosta kolumniani, siellä on kanssa kuvia parista vanhasta jos jaksaa kaivella: http://mattiviikate.newsvine.com/

      Tuossa vielä suoralinkki siihen juttuun jossa on kuvia prätkistä kolumnissa: http://mattiviikate.newsvine.com/_news/2016/05/27/35598447-pictures-of-my-old-motorbikes-suzuki-gsx-r-1000-and-kawasaki-zx-9r

    • vitunmoinen

      juu vittu se detsi on 5/5 maistus varmaa sullekki siihen ku laitat 70cc pytyn ni kyl repii ja sukat vaa pyörii jalois vittu vakioputkikii on aika tehokas jos ottaa kuristukset pois hyi semmosii vittu jätkät nyt tuutte mun kaa megaforcelle

      • oonmies

        amatöörit pistää isomma pyty ne jotka osaa pistää kulkemaa 50cc pytyl kovempaa


    • HeinolanHomo

      HD 1700cc on hyvä mopo. Sopii akuankoille.

    • KovinKone

      Tunturi Super Sport 1977.
      Se ainut ja oikea alkuperäinen.

    • Dukemon69
    • Superi83

      Tunturi super sport se on tosi luotettava kestävä halvat osat ja saat siittä aina vähintään saman verran takasin jos pidät sitä hyvin.

    • 7112
      • Jutustelija1

        Olisi reteä kun vaihatisi tuohon Monkey kopio 190cc viri koneen ja lähtisi tiputtelemaan modernimman näköisillä ajelevia.

        Itsellä on ikää jo yli 'sallitun', mutta nuoremille polville ajatusta :-)


    • Anonyymi

      Pv on paras

    • Anonyymi

      Vittuun ne am6 paskat.

    • Anonyymi

      Omassa nuoruudessa oli Tunturi Super Sport kova sana.

    • Anonyymi

      noh fantic?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe