Suomen rumimmat naiset?

rumia vinkkejä

Yksinkertainen kysymys! Mistä löytyvät suomen rumimmat naiset. Asun tällähetkellä Espoossa, asioin lähinnä Leppävaarasa ja Helsingin keskustassa (koti ja koulu). Psyykkeni ei kuitenkaan kestä, miten upeilta muut naiset täällä näyttää. Ikäluokkani (olen 21-v), toinen toistaan kauniimpia, timmejä, kaunisvartaloisia ja -kasvoisia, sopusuhtaisia ja muutenkin älyttömän tasapainoisen näköisiä naisia. Tähän kun vielä yhdistää kauniin tyylin ja upeasti hoidetut, hyväkuntoiset paksut pitkät hiukset. Tälläinen tyttö tai nuori nainen on täällä ihan vakio. En tule ikinä kelpaamaan kenellekkään täällä! Itse olen laihduttanut 10kg, mutta eihän ne arvet tai töppöjalat lähde siitä mihinkään. Yritän pukeutua mahdollisimman edustavasti, mutta eihän mikään näytä ruman päällä hyvälle. Joka aamu herään tunnin aikaisemmin, että saan naamastani sen näköisen, ettei ihmisten tavitse oksentaa kun tulevat minua vastaan kadulla.

Olen alkuperäisesti Keravalainen, ja kun menen katsomaan äippää huomaan heti miten paljon rumempi keskiverto nainen on. Nyt siis kysyisin SUOMEN ruminta kaupunkia/kuntaa! Minne minun kannattaisi muuttaa, etten olisi näin yksinäinen kaiken kauneuden keskellä? Onko se todella Kerava?

42

8618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zzz-top

      Salosta. Täältä on nuoret hyvännäköiset menneet muualle opiskelemaan. Työikäiset naiset ovat vuorotyön kuluttamia tai ylensyönnin turvottamia. Hiustyyppi on lisäksi ohut ja lässähtänyt. Murre on outoa, mikä ei tosin muualta tullutta haittaa, kun nämä supisevat vain keskenään.

    • Hymyä arkeen

      Kauniissa ulkokuoressa voi sisällä olla hyvin yksinäinen ja onneton ihminen. Ajattelepa lahjapakettia joka on laitettu äärettömän kauniiseen kuoreen. Se saa heti kaikkien katseet kääntymään ja kaikki ajattelevat että se sisältää jotain kallista ja arvokasta. Tulee lahajapkettien aukaisuaika ja joku nopea ehtii siepata sen kauneimman paketin ja joku saa sen vähäpätöisemmän näköisen. Kaikki odottavat kiinnostuneena mitä sieltä kauniista pakatista tulee näkyviin. Sieltä paljastuu kirpparilta osatettu kolhiintunut pieni kukkaruukku missä on muoviruusu. Kaikki kääntyvät pettyneenä pois ja aukaisevat nöyränä ja kiitollisena oman pakettinsa mikä lähes poikkeuksetta on aina se mitä on salaa toivonutkin. Toivon että maailma herää ajattelemaan muutakin kuin ulkokuorta. Nuori kaunis nainen voi oikeasti olla paljon epävarmepi kuin tavallinen tallukka koska häneen on aina kiinnitetty enemmän huomiota ja jos hänestä ei ole tullut narsistia hän on lähinnä kärsinyt ulkonäöstään. Katsokaa vanhoja maalauksia kuninkaallisista ja arvosuvuista; miehet ovat kolhoja ja nauset nykymittapuun mukaan todella rumia, Ennen kun oli yleisiä naistensaunoja toinen kana ei ollut toista kummempi orella istuessaan. Taitavat kampaajat, meikaajat, vaateet ja asusteet sekä kopea itsevarma käytös on kaikki hämäystä. Suomaliseen perimään kuuluu värittömät vaaleat silmäripset ja kulmakarvat, vaaleat ohuet hiukset, naisellisen pyöreä pehmeä vartalo, Perimältään aito suomalainen nainen ei saa itselleen kumipalolovartaloa vaikka vatkaisi laitteissa aamusta iltaan ja siinävälissä juoksi kymmenenkilometrin lenkkejä. Kehon arvioimisesta ja älyttömästä huomiosta tulisi hyvän sään aikana päästä henkisen ja älyllisen kehityksen tielle. Rakastakaa omaa rumuuttanne jos olette omasta mielesetänne rumia.Rakkaus rumankin kaunistaa. Timmi itsensä "pakkopaitaan" kuristanut nainen ei ehkä ole koskaan herrännyt todellisuuteen. Totuus on aina pelkkä totuus ja kuvitelmat ja mileikuvat ovat manipulointia missä ihmiset saadaan kuluttamaan rahaa johonkin määrättyyn muotivillitykseen. Kun katsoo nuoria aviopareja, valtaosa naisista on juuri näitä taviksia eivät lehtien mallisivustoilta revittyjä kaunottaria.

      • öasdfjöalsfjk

        eli kaunis nainen on huono puoliso?


      • Anonyymi
        öasdfjöalsfjk kirjoitti:

        eli kaunis nainen on huono puoliso?

        Sen oppinut, jos naisen kanssa vielä yhteen menen, en ulkonäön perusteella valikoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen oppinut, jos naisen kanssa vielä yhteen menen, en ulkonäön perusteella valikoi.

        👍👍👍


    • opjko

      Ootteko käyny lammilla ikinä?

    • Paskaaaaa

      Mä oon Keravalta eikä täällä oo sen rumempia ihmisiä kun muuallakaan Suomessa ! Suomalaiset on nyt rumia kaikkialla mongolisilmät, perunanenä ohut hiirenhäntätukka.... Keskivartalo lihavuus

    • TurunBlondi

      Sanoisin että Jyväskylässä ovat ihmiset hämmästyttävän rumia. Olin erään projektin yhteydessä siellä useampaan otteeseen, ja kyllä pisti silmään tuo nuorten naisten ulkonäkö siellä. Varsinaista maatiaisrotua.

      • OtaSilmäKäteen

        Turussa ne rumat ämmät on!


      • KuormastaSyöjä

        JKL:ssä on myös kaupunkiintulijoita, tuhansia muualta tulleita tradenomiopiskelijatyttöjä. Ei kannata ottaa riskiä.


      • Mitäserkumpi

        Nyt en ymmärrä tätä blondia! Jyväskylässä on joka kerta ollut todella kauniita naisia. Täällä meillä Turussa on toki myös kauniita mutta ne taitaa olla suurin osa muualta muuttaneita.


      • MitäHelvettiä
        OtaSilmäKäteen kirjoitti:

        Turussa ne rumat ämmät on!

        Älä nyt vittu jauha paskaa, Turussa on pajon hyvännäköisiä naisia. Tai sit sulla on vaan helvetin huono maku.


      • Anonyymi

        Keski-suomen pellet itseensä täynnä.


    • Yksinkertainenvastaus

      Teidän sukukuvasta!

    • Vihtiläinen

      Karkkilassa, naiset ovat niin rumia ja seinääpäin juosseen näköisiä ettei noin 4-kymppinenkään kelpaa kuin 60-70vuotiaalle kyttyrä selkäiselle ja rahasta ei varmaan ole kyse kun näin heidän menevän vanhaan 90-luvun hiaceen ja olisitte nähneet sen vanhan miehen hymyn, hyi helvetti hampaatkin niin ruskeat kun hymyili ja yrjöttää ajatuskin että se pallinaamainen nainen häntä suutelee (mutta eihän sitä tiedä mitä kiksejä se siitä saa :) )
      Onneksi en asu kyseisellä paikkakunnalla kun eihän siellä ole edes silmäniloa.
      Vihdissä sentään silmä lepää ja ihmiset ovat katseen kestäviä eikä zombeja.

    • Persuista.

    • aösldfjaösdkfö

      Asuneena kummallakin mainitsemistasi paikkakunnista, sanoisin että sinulla on yksi iso virhe ajattelussa tai havainnoissa. Keravalla naiset ovat perusnaisia, kauniita ja ei niin kauniita. Ongelma vain on se, että keskimääräinen suomalainen nainen ei miellytä sinun silmääsi (ei myöskään minun) ja menet sen jälkeen tekemään havaintoja about pahimpaan verrokkipaikkaan. Helsingin keskustaan. Helsingin keskusta on täynnä hyvin pukeutuvaa väestöä osin sen vuoksi että ne jotka siellä asuu, heillä on varaa tehdä niin. Ja osin sen vuoksi, että keskustan työpaikat vaativat usein parempaa pukeutumista. Tämän lisäksi kun seuraavan kerran menet sinne hämmästelemään kauneutta, huomioi myös ulkomaalaisten osuus. Keskustassa pyörivästä porukasta on huomattavasti suurempi osa ulkomaalaistaustaisia verrattuna esim. Keravalle. Tämä väistämättä tekee porukasta eksoottisemman (paremman?) näköisiä. Ja nyt kun joku alkaa kiukutella maahanmuutosta niin keskustassa ei pakolaiset asu. Mene tarkistamaan muutama porttikongi ja katso asukkaiden sukunimiä. Siellä on aikamoinen läjä ulkomaalaisia nimiä. Itse asun keskustassa ja omassa rapussani on noin puolet ulkomaalaisia nimiä mainitussa nimilistassa. Ja tässä taloyhtiössä ei asu yhtäkään pakolaista.

      Älä anna kuitenkaan vaatteiden hämätä itseäsi liikaa, aamulla heillä on kaikilla tukka pörrössä ja kun meikit ovat pois niin se todellinen kauneus käy ilmi. Näillä ominaisuuksilla niiden mimmien kanssa vietetään koti-iltoja ja aamuja.

    • asfölajsdfkjö

      mutta vielä näistä rumien ihmisten paikkakunnista. Tämä taitaa olla geeniperimä asia. Katso paikkakuntia, joissa ollaan hyvin sisäsiittoisia. Kainuu ja Kuusamon alueen Lappi. Siellä on serkut panneet toisiaan ja jengi on myös sen ansiosta sen näköistä. Kajaani on ehkä yksi rumimmista naiskaupungeista, jossa olen käynyt. Ja tuulipukuja löytyy, kuulemma kansallisasu sielläpäin.

    • onlöydetty

      Yksinkertaiseen kysymykseen yksinkertainen vastaus! Mistä millonnii!

    • penne.setä

      eiköpä lie eduskuntatalosta kepun riveistä löydy pitkähampaisia hevosennaamoja

      • Anonyymi

        Tää on hyvä😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on hyvä😂😂😂😂

        Mihin lienee kadonnut, onkohan vielä hengissä.


    • Kallavesj

      Yläsavossa, Sonkajärven seutuvilla on ehdottomasti maan vastenmielisimmän näköiset akat. Siksihän se eukonkantokisakin sinne perustettiin.

    • Mansestanääs

      Tampereella. Omasta mielestään nää emakot on maailman kauniinpia mutta se on vaan niitten oma mielipide.

    • eimullamuutas

      Helsingissä suurin osa naisista on alunperin maatiaisrotua ja muuttuvat siellä muutamassa viikossa enemmän Helsinkiläisiksi,kun Helsinkiläiset itse,joita asukkaista on noin 30%.

    • näeo

      Helsingissä asuu maalta tulleita hevostyttöjä. Ne on juonu maitoa ja sillä niillä on valkoiset hampaat. Maalaistytöt ne on , jotka säteilee oikeasti.

    • vautsiiiiii

      Kävin Sotkamossa joku aika sitten. Kaksi kaunista ja aivan yli seksikästä mimmiä näkyi keskustassa. Olis varmaan ollut useampi mutta en voinut tarkkailla kauemmin.

    • urpotuhoo

      En tiedä mutta tyhmimmät ja rumimmat.miehet asuu Espoossa. Se on sellainen pienii kärpäsenkakan kokoinen piste juuri sun talosi kohdalla, missä suomen rumin mies asuu.

    • Anonyymi

      Seinäjoella on ehdottomasti rumimmat.

    • Anonyymi

      Kyllä luotu kelpaa sellaisenaan toiselle ihmiselle. Minä olen allerginen kosmeettisille aineille enkä voi maalata kasvojani eli meikata. Minä olen ryppyinen enkä häpeä sitä. Yritin käyttää lorealin hoitavaa kasvovoidetta mutta ihoni reagoi sille ja lopetin heti alkuunsa voiteen käytön. Käytän vain perusvoidetta eli kosteusvoide TTA koko vartalolle, en muuta. Sinäkin olet hyvä sellaisenaan. Olet Jumalan luotu ja kauniimpi omana itsenäsi.

    • Anonyymi

      Joinsuusta löyttyy hyvinnii hölömön näkössii immeissii, van arveleppas niiltä kyssyy mittää.

    • Anonyymi

      Ileksen kökkö Nata, Vuosaarelainen. Ikäistään kulahtaneempi. Keltaiset hampaat. Menossa botoxsia ottamaan.

    • Anonyymi

      23.3. 71 Botoksia ja trendikäs kampaus.

    • Anonyymi

      Nathalia Iles menee Helsingin kartingrata.

    • Anonyymi

      Nathalia kuvittelee olevansa parempi kuin muut. Hän vaalensi hiuksensa. Nathalia Iles laittaa korkokengät ja laittaa kihlasormuksen.

    • Anonyymi

      Mikkelistä löytyy

    • Anonyymi

      kyllä parkanos on rumimmat se on tosi jos joku sanoo muuta niin puhuu muunneltua totuutta parkanos on vuosisatojen sukurutsa siä on näitä taakileita jotku on ihmetelly ku kaikki on samannäköisiä

      • Anonyymi

        Lue ikaalisten juttuja, sekopäätä sakkia. Jotain skitso juttuja.


    • Anonyymi

      Voin tulla käymään Espoossa niin näet niin ruman naisen,että tuut näkemään painajais unia lopun elämääsi ja kun katsot peiliin niin näet kauniin ihmisen sieltä peilistä

    • Anonyymi

      Voin sanoa Vaasassa asuvana että vaasalaiset on kyllä aika rumia verrattuna esim. tamperelaisiin tai jopa savolaisiin. Etenkin suomenkieliset Vaasalaiset ovat tosi rumia, silti ylimielisyyttä riittää kyllin hyvin. Enemmistö lyhyitä ja läskejäkin riittää. En ole alunperin Vaasasta mutta oli kyllä shokki kun tänne muutin. Käykää katsomassa Risto Helin tai Lauri Karppi googlesta niin näette tyyåillisen vaasalaisfenotyypin.

    • Anonyymi

      Kyllä rumimmat naiset on savonlinnassa, täällä ei ole kerta kaikkiaan ole naista joka ei inhottaisi. Kaikki on pullukoita, lyhyitä tallukoita, punakoita naamasta, kiukkuisia, eivät osaa puhua kuin humalassa ja kännissä puhuvat rumia, ne pitävät kaikesta pervosta. Kun olin koulussa tytöt oli hoikka, joka tytöllä oli hyvännäköinen takamus, nyt kaikilla on leveä ruma perse mistä muutos johtuu. On Suomessa vielä kauniita naisia ainakin TV, ssä näkee, mutta ne on länsisuomeasa, täällä savonlinna ssa on vain rumia, nuoret tytötkin niillä on niin ruma perse ja melkein kaikki paksuja

    • Anonyymi

      surkein paikkakunta on parkano ja niin on sielä olevat naisetkit.oli joskus iltalehdessä että suomen surkein pitäjä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe