"v-linjat" pojilla...

sixpackboy

Elikkä siis oon koittanu kattella mut ei oo tullu vastaan vastaavaa keskustelua nii aattelin alottaa. Eli miten sais hankittua ne tyttöjen rakastamat "v-linjat" toho vatsan ja kylkien välimaastoon? Kaikki varman tietää mistä puhun ja jos joku on sellaset saanu reenattua nii vois kertoo millä liikkeillä ne saa aikaan? Itseltäni löytyy melko hyvä sixpacki jo valmiiksi mutta lisäys ei olisi pahitteeksi :D

19

2577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sairaalloisen alhaset rasvat nyt alkuun

    • v:tön

      Kaikki tietää, mutta mikä vittu on v-linja?

      • sixpackboy

        Noku jossain oon kuullu tollaki nimellä niistä puhuttavan… Ja kerroppa mikkä ne sitte on?


    • xxn00bslayerxx

      eli tämä ns v linja on oikeastaan lantion luiden muodostama eli edes kaikki ei voi saada tätä koska luusto on erilainen... ja toisenakin se vaati jäätävän alhaisen rasvaprosentin( eli selkokielellä aika lähellä pitää alipainoa olla jos tämmösen haluaa...( itellä tosin on(bmi:18) en vaan sitä naisille pääse näyttelemään koska teitä ei näköjään kiinnostaa henkilöt jotka puhuu mitä ne oikeasti ajattelee älkääkä väittäkö vastaan paskaa puhutte kummiskin ...))
      huh huh = se joko tulee itestään kun oot laiha ja atleettinen tai sit et vaan voi saada sitä

      • Vlinjallinen

        Ei muute ole pojat ainoita joilla v-linja on. Itse olen 14v tyttö ja v-linjan omistan. Ei ole "sixpackiä" mutta muuten kovassa kunnossa ja atleettinen :)
        Treenaamalla vatsalihakset saattaa sada mutta itellä on aika ulkonevat lantioluut joten siitäkin saattaa johtua...


      • Vlinjallinen

        Enkä muuten ole alipainoista nähnykkään :)))


    • ecc__

      Pitää olla laiha että ne näkyy? Onko tuo linkin kuvan äijä laiha? Rasvaprosentti sen määrää, ei paino

      • sixpackboy

        Mun poikaystävä hieroo sitä (sitäkin) joka päivä, mutta tuloksia ei tule!


    • Onnekas

      Juu mulla näkyy vaikka en ookkaa alipainonen. kai se siitä rakenteesta johtuu miten ne näkyy…

    • hdhsiworijen

      Mitä jos antaisit ensin niitten kiveksien laskeutua?

    • MM HEI

      :/ must V linja o homo näköst.... Ihaku mies ois pukenu naiste ihoväriset stringit saatana :P

    • ihanat:3

      V-linjat on niin seksikkäät

    • yftujhytuh

      Googlen kuvahaulla löyty joku kuva jossa kai oli nää kyseiset linjat.
      Nyt pitäs vielä vertailuna tajuta minkälainen on keho jossa ei semmosia ole.

      Onko niillä oikeesti joku muu nini. Google antaa vaan bussiaikatauluja.

    • V-linjatreenaamalla

      Eiiii vittu, te urpot ette tiiä kyl treenaamisest mitään.. xD

    • Boekaaa

      Se kun omistaa luonnostaan tuollaisen ja sitten harrastuksien myötä sixpack. Oon 14
      :--D

    • Saliohjaaja

      treenaa poikittaisia vatsalihaksia, ja pidä ruokailu monipuolisena ja terveellisenä:)

    • Linttakone

      Avaa vattas auki, kaiva siälmykset ulos ja laita V8 sisälle nii siinä o sulle V linjas.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe