mitä tarkoittaa "Auto backup" samsung s3:ssa ?

lainaaja2

joo, eli mulla on samsung galaxy s3 ja yrittäisin poistaa kuvia kansiosta jonka nimi on auto backup ja joka ilmesty jostain muitten kansiotten joukkoo ja siel on kaikkii kuvia jotka oon poistanu aikaa sitte... nyt ku yritän poistaa näut kuvia mut puhelin herjaa et ei onnistu :/ tarvittisin apuu nyt nopeesti koska oon lainaamassa tätä puhelinta ja haluun kaikki yksityiset kuvat pois :/ joten voisko joku mukava ihminen auttaa ! :)

40

2755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa ensinnäkin poistaa oma Google tili puhelimesta jottei puhelimen saaja pääse mahdollisesti tekemään tuhojaan sinne. Tämän jälkeen puhelin kannattaa liittää tietokoneeseen usb kaapelilla ( Puhelimen mukana tullut latausjohto) ja sietäkautta yrittää poistaa kuvat.

      • lainaaja2

        joo yritin kyllä liittää puhelimen koneeseen ja kyllä mä ne kuvatki löysin mutta kun yritti poistaa nii tietokone herjas jostain kirjoitusohitus estää poistamisen ja et kytke se pois päältä, en löytäny mitää sellasta puhelimesta. googletilinki poisti eikä auttanut


      • lainaaja2 kirjoitti:

        joo yritin kyllä liittää puhelimen koneeseen ja kyllä mä ne kuvatki löysin mutta kun yritti poistaa nii tietokone herjas jostain kirjoitusohitus estää poistamisen ja et kytke se pois päältä, en löytäny mitää sellasta puhelimesta. googletilinki poisti eikä auttanut

        Entä jos yrität poistaa koko kansion? Tietysti tehdasasetusten palautus olisi yksi keino mutta samalla poistuu kaikki muutkin omat tiedostot ja asennetut sovellukset.


      • lainaaja2
        vapunen kirjoitti:

        Entä jos yrität poistaa koko kansion? Tietysti tehdasasetusten palautus olisi yksi keino mutta samalla poistuu kaikki muutkin omat tiedostot ja asennetut sovellukset.

        ei anna poistaa kansiota :/ antaa valita kaikki kuvat kanaiosta, mutta kun painaa poista kaikki valitut nii se vaa poistaa valinnat ja eikä poista mktään :/


      • lainaaja2 kirjoitti:

        ei anna poistaa kansiota :/ antaa valita kaikki kuvat kanaiosta, mutta kun painaa poista kaikki valitut nii se vaa poistaa valinnat ja eikä poista mktään :/

        Sitten tehdasasetusten palautus. Omat tiedostot talteen jos teet tämän.


      • APUA!!!!!!!!!!!?

        Minulla sama ongelma. Eli siis puhelimeeni on ilmestynyt näköjään picasan kansio jota ei voi poistaa millään, katsoin yllä olevat videot mutta puhelimeni on samsung galaxy s2 plus enkä löytänyt noita synkronointiasetuksia jotta voisin edetä kuvien poistamisessa :o auttakaa minua !kiitos!


      • Kirtsuli

        Kiitos! Sain linkkien avulla ratkaistua ongelmani.


      • ei-ihan-avuton

        Kiitos avusta! Painin saman ongelman kanssa mutta tuo alin linkki pelasti!


      • harkko

        Kiitokset linkistä.


    • Noi asetukset löytyy S2 plus mallista täältä: Valikko->Asetukset->Tilit

      • apuuuua

        Selvä, elikkäs ne tilit löytyivät ne ovat siinä auki jo kun menee asetuksiin,mutta mitä pitää tehdä seuraavaksi?


    • Pitää valita Google tili ja sen synkronointiasetukset ja ottaa sieltä ruksit pois Pisaca kohdista.

      • voieii

        Kun menen kohtaan tilit, siellä on vain Google, ei ole kohtaa Google tili:o kun painan kohdasta Google esille tulee gmail osoitteeni ja joku tietosuoja kohta jossa vaihtoehtoina ovat haku , sijainti asetukset, google ja mainokset. En löydä mistään mitään sellaista kohtaa jossa pystyisin ottamaan ruksit pois:o


    • Kun painaa sitä Gmail osoite kohtaa niin pitäisi aueta ne synkronointiasetukset.

      • sjslsoflfkdkldps

        Otin ruksin pois vain kohdasta synkronoi picaca verkko , mitä sitten?


    • Sitten tuon videon mukaan mennään sovellusten hallintaan ja etsitään sieltä tuo Galleria jonka jälkeen tyhjennetään sen muisti.

      • niiiiiiin

        Häviääkö ihan kaikki kuvani ?:o haluaisin vain sen yhden kansion pois?


    • Ei ainakaan minulla hävinnyt kuvat.

      • hohhoijjaaa

        Anteeksi vielä kun tähän aikaan häiritsen mutta teinköhän jotain väärin sillä kuvat eivät poistuneet :o siellä se kansio vieläkin törröttää-.-


    • Tuolla poistuu käsittääksenisiis Galleriassa olevat Picasan kuvat.

      • alalalaa

        Niin niin, galleriassani on kansio nimeltä auto packup ja siinä on pieni picasan logo, tein äsken omasta mielestäni kaiken ohjeiden mukaan mutta tuo kyseinen kansio on siellä edelleen:o


    • Silloin sitä ei joko saa pois tai pitää odottaa josko se poistuisi jossakinvaiheessa.

      • hmm.....

        Selvä... kiitos kuitenkin suuresti avustasi!


    • jansson1

      Kiitos myös minun puolestani. Samsung Xcover teki saman tempun. Näillä ohjeilla kuvat onnistuneesti katosivat

      • kiiitoooos.

        Kiiiiitooooos!!!!


      • kiitosvapunen!
        kiiitoooos. kirjoitti:

        Kiiiiitooooos!!!!

        Kiitos vapunen ilman sinunlaistasi neroa en olisi osannut poistaa Picasa-kansiota!♡


    • jess lähti

      galaxy s4. onnistu picasa-kuvien poisto noilla ohjeila ja helppoo :) kiitos

    • apua8

      Miten voin poistaa samsung galaxy tab 3 sesta sen auto backup kansion?

    • Katso omat tiedot sovelluksesta.

      • minä55

        Miten samsung galaxy core plussasta voi poistaa auto backupp kansion? Nimittäin olen testannut aika monta tapaa eikä ole toiminut!


    • Ketjussa on ohjeet siihen.

      • minä55

        Sain videon avulla poistettua sen.


    • äääääääääk

      mulla on myös toi ongelma mutta en ole saanut niitä picassa kuvia poistetuu

    • äääääääääk

      apua

    • ääääääääk

      Apua! Autakaa!!

      • äääääk

        help!


    • äääääk

      :( ei sitten älkää kukaan autako mua!

    • nostan

      Ylös

      • löytyyjoniitä

        Ohjeita löytyy jo ylhäältä..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe