Museon henkilökunta siellä ei voinut homeen takia työskennellä mutta huumeita käyttäviä narkomaaneja auttavat kyllä sitten pystyy,,,,,
Ihme touhua, eikö auttajia tämän enempää arvosteta vaan laitetaan lääkkeitä jakamaan pohjakerrokseen jossa home varmaan pahimmillaan. Ja kaikkihan sen tietävät että pintaremontilla ei homeista eroon päästä.
Hävetkää te jotka näitä paikkoja työntekijöille ja asiakkaille osoitatte.
Harkkoon korvaushoitokioski
6
113
Vastaukset
- SairasRaisio
Rotanmyrkkyä korvaushoidoksi narkeille!
Miksi helvetissä raisio kerää niitä kuntaan ja ne näkyy raision pienessä keskustassa ja kuuluu...
Kaupunki taitaa saada muualta ottamistaan narkeista hyvät "hoitorahat"!
Torikioskilla ei oikeita asiakkaita näy kun n.10-20 narkkia on sen edustan ottaneet haltuunsa.- Pera1
ei niitä kukaan kerää kuntaan, muuttavat sinne missä palvelut on helposti saatavilla ja edut saa helpoisti. Kunta ei niistä mitään saa koska hoito on lakisääteistä. Torikiosk itaitaa pyöriä muitten aineitten kaupoilla kuin kahvia keittämällä, mutta tämä johtuu siitä että näille ei ole Raisiossa päivätoimintaa järjestetty eikä paikkoja toiminnalle osoitettu.
- minä vaan
Narkkarit kioskiin hakemaan lääkettään. Loistava idea. Kioski on vain tunnin auki. Henkilökunta voi olla tunnin Harkossa.
Narkkarit pois apteekista. Oletko era1 ollut koskaan narkkareiden kanssa yhtä aikaa apteekissa?
Minä olen, oli aika kamalaa menoa.- erä1
Oletko ollut koskaan narkkareiden kanssa yhtä aikaa apteekissa....? Olen, olen jopa ollut samassa bussissa,ja hengittänyt samaa ilmaa heidän kanssaan.
Ikävää että ihmisten asenne narkkareita kohtaan on noin tyly. Eivät he ole valinneet osaansa, kukaan ei ole halunnut narkkariksi ja narkkaaaminen on sairaus jota pitää hoitaa. Hoitaminen kannattaa jotta nämä ihmiset saavat ede sjonkinlaisen mahdollisuuden.
- Rotax matalax
Sama se on vaikka R-kioskilta myrkkynsä hakisivat kun siinä keskustassa ne kakara-narkit muutenkin pyörii...
- Ari Ferr
Nimimerkilt minä vaan olis kiva kuulla mielenkiinnost, et millasii ne apteekkireissut ovat tarkemmin olleet? Ihmiskohtalot kiinnostavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.3072989- 321435
- 851423
Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1791322- 1171141
- 49941
Vasemmisto osoittaa mieltä Berliinissä - Miksi?
Eikös siellä ollut juuri demokraattisesti järjestetyt vaalit jossa kansa on sanonut mielipiteensä ja KAIKKIA on kuultu t201913- 59874
- 76862
Yritin alkaa nukkumaan
Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une46796