Oletko syönyt, Lidlin valmisruu'at, joita...

Findus-valmisruu'at

...nyt mainostavat:
Findus Dagens -pakasteateria,
makuvaihtoehtoina Curry Broilerinfilee ja Pippuripihvi. ?

Minulle on tullut ennakkoluuloa juurikin Findusta kohtaan. Findus- tuotteistaan välillä löytynyt sitä sun tätä (en tarkoita erit. Lidliä).
Findus, monikansallinen jätti!

Jos olet syönyt nuo Finduksen valmisruu'at , joita Lidlissä nyt on,
niin olivatko ne kovin mausteisia ja millaisia muutoin ?

Minusta Lidl on hyvä kauppa!
Se vaan täytyy ns. opetella käyttämään.

Minulla ainakaan eivät rahat muihin kauppoihin juurikaan riitä. Esim. S-ryhmä on ryöstäjä myös, ja esim. Prismassa eivät pysty hyllyjen tilannetta hyvin hoitamaan. Liika on liikaa S-ryhmän monopolissa ja ahneudessa. - Keskon ruokakaupat taas, vakituisesti kallista, mutta kaupat paremmin hoidettuja, ehkä. Lidlin kanssa paras ravita itseään :).

18

3111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hallsdfjld

      Ruotsalainen Findus tekee laadukkaita pakastevalmisaterioita. Olen maistanut kaikki noi F:n Dagens-ateriat ja monta syytä ostaa: suhteessa laatuun halpa hinta (paikasta riippuen yleensä 3-4 egee meillä päin), kunnollisia vihanneksia, hyvät kastikkeet jne. Juttelin yhden elintarvikeinssin kanssa ja hänen mukaansa ruotsalaiset ovat panostaneet jo 70-luvulta lähtien pakasteateriateknologiaan ihan eri tavalla ja tuotteet ovat laadukkuudessaan avaruusajan verran suomalaisia saarioisia, atrioita, hk:ta sun muita, jotka noita valmistaa edellä.

      • laaduakehiin

        Laadukkaasta voi olla montaa mieltä - ainakin Falafel-ateria oli täyttä schaissea - huonompaa pakaste-ateriaa en ole kohdannut sitten Apetitin pakastepitsan, joka oli pilalla jo pakatessa ja lämmitettynä levitti kämppään sellaiset hajut, että todella jäi syömättä.


    • Findus-valmisruu'at

      Hyvä, kiitos. Harpon huomenna hakemaan. Miksipä en, ihan itse kokeilisi. Olin luullut, että Findus on jokin eurooppalainen, en tiennyt,et Ruotsi. Mutta ok.

      Einesruokaan voi aina niin hyvin lisätä itse tuoreina salaatit ja kasvikset ja vaikka mitä. Siitä kuitenkin saa rungon syömiseensä. Edullisuus tärkeää.

      • kjsdfklsdfasdf

        Kerro ihmeessä mitä tykkäsit Findukset aterioista, kun olet kokeillut. Utelias olen, kun tätä keskustelua on käyty :)


    • Löytyy vaikka mitä

      Finduksen pakastevihannekset on muuten ihan loistavia, suosittelen!

    • Findus-valmisruu'at

      Aloittaja tässä vielä. En ole vielä ehtinyt Liiteri-reissuani tehdä.

      Finduksesta vain se, että sattumalta minun on viime vuosina korviin/silmiin tarttunut, että just heidän ruu'istaan on löytynyt vierasesineitä ja muutakin häikkää ollut. Minulle siis henk.koht. on jäänyt kumma pelko, etteivät tuotteet ole aina turvallisia. Hyvä, jos saan pelon pois! Paljonhan Findusta on tarjolla, mm. kalapakasteet. Ne vähän kalliimpia, ja toisaalta olenkin välillä ostanut Rainbown vastaavan pakastekalan. Ensin aina tutkin missä kala on uinut ja olen tykännyt eniten, että uisivat pohjoisella Atlantilla. - Kuulemiin.

      • Löytyy muualtakin

        Finduksen pakasteita löytyy myös muista marketeista, ei niitä ole mikään pakko just Lidlistä ostettuna testata.... tosin samaa tavaraa ne siellä Lidlissäkin on. Suosittelen vertailemaan hintoja, monessa muussa marketissa Findukset on melkosen hinnakkaita Lidlin hintatasoon verrattuna, muista siis kilohintavertailu..


    • arvostan osaamista

      Lidlissäkssä käyn paljon, on edullisin. S- kaupassa tarvittaessa. K-kaupat on niin kalliita ei tule niitä suosittua.

    • Kyssäri

      Miksi ihmeessä käytät heittomerkkiä ruoat-sanassa?

      • lödfjsdlöjsdfl

        Ohikulkijan kommentti :) Se oli muistaaksen vanhenpi tapa kirjoittaa ruuat-sana. Joskus ala- tai yläasteella 70-luvulla muistan itsekin opetelleeni ruu'at/ruo'at tms. tyyliä... Ja niin kuin näkyy, unohtunut on.


      • sdlfkjsdkljlsdf

      • Rhllhrgdl

        Hyviähän noi on. Angus pihvit ranskalaisilla ja voi/chipotlekastikkeella oli esim. cittarissa tarjouksessa 5€/2pkt, eli hinta/laatusuhde on tosiaankin kohdillaan.


    • Poron papanoista....

      lähtien, näissä Karpon karvareuhka ruuissa ! Vain Enska puuttuu......;)))
      Kyllä minä niitä harvakseltaan syö.... ei ehdi karvat kerääntyä suuhun.

    • lödjlösdlfsdljf

      Ostin Finduksen paahdettua kanafilettä riisillä ja rosepippurikastikkeella sekä paahdettua kanafilettä viherpippurikastiikkeella ja röstiperunoilla ja hyviä/laadukkaita aterioita olivat molemmat. Lidlistä 4 ecua paketti ja tutkailin myös Citymarketin pakastekaapit ja samoin näkyi olevan Findukset 3-5 ecua per ateria. Voittavat kyllä Saarioisten spagettikastikeaterian kybällä! Ei voi puhuakaan/verrata aterioista samana päivänä....

    • EiSeTaasHyvinMennyt

      Voi tsiisus sentään, mitäs jos jättäisit noi valmiit hyllyyn ja tekisit ihan oikeeta ruokaa niin riittää ne rahat. Eikös jos maalaisjärki kerro että eläminen mikrosonnalla käy kukkaron päälle. S-ryhmä ryöstää...ei voi kun nauraa kun joku puputtaa valmiita ja itkee ettei rahat riitä.

      • jklkjlsdoik

        Niin ja sitten vielä ennakkoon kyselee suomi24 palstalla onko se hyvää vaiko ei,
        Ei VOI olla näin uusavutonta tää pentuporukka.


    • Lidlinasiakas

      Olen ostanut Finduksen pyttipannua Lidlin pakastealtaasta pari kertaa. Prisma Rainbow pyttipannu on muistaakseni saman hintainen. Tykkäsin enempi Finduksen pyttipannusta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe