oulu

kungu

kaikki kiinnostuneet takukankaale ouluun levarille runkkaamaan 8.3.2014. klo. 18 eteenpäin.

15

569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • btm

      Kummalle puolelle?

    • ..ja jos..

      siellä ei ole ketään, voi tulla Ouluntullin P-paikalle. Siellä vilkastuu, kun alkaa ilma lämmetä.
      Viimeviikolla oli pariskuntakin hyväilemässä toisiaan. Katselin vain autosta, kun olen sen verran ujo, että en lähempää

      • käväisin

        Vilkasta alkaa olla jo. Kevät on kuukauden etuajassa.


    • Ouluntullin p-paikalle voisin joskus tulla...

    • jusa69

      olisiko halukasta suihin ottajaa ouluntulliin18,3

      • lvlhlg

        Eilen joku rullaluisteli siitä ohi ja runkkas samalla.


      • leena 56v
        lvlhlg kirjoitti:

        Eilen joku rullaluisteli siitä ohi ja runkkas samalla.

        Minä tulen myös!


      • Mies 34v
        leena 56v kirjoitti:

        Minä tulen myös!

        Milloin Leenalle passais ?


    • Oulun mies 47v

      Milloin leena tulet?

    • Ens ma eli 24.3 ja ehkä pe 28.3 ajelen Oulun suunnalla. Jos kiinnostaa kimpparunkut ouluntullin levarilla..? 16.4 taas sielläpäin..

    • artsa

      Huomenna ouluntulliin kavereita tulen

    • mies24

      Olen menossa huomenna ouluntulliin runkkaileen saa tulla katsomaan taikka kosketteleen

    • mies24

      Millon porukkaa on tulossa ouluntullin p runkkaileen ja hyväileen toisiaan? aika tyhjältä näyttää täälä

      • joonasss

        Varmaan sitte alkaa porukkaa tuleen kun lämpenee ilmat , ite asun aika lähellä ja kesällä käyn monesti pyörällä siellä kattelemassa ja seuraakin olen saanut hommailuihin


      • TAAS

        31.3 illalla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1863
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1426
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe