Kaverille kanssa

KaverilleKanssa

Olimme lapsuuteni kaverin kanssa lukioaikaan viikon loppu kalassa hänen perheesä mökillä. itse olen aina pitänyt ja pidän umpi heterona. Joten kaverin tunnustus homoudesta oli aikamoinen yllätys. En osannut muuta kuin kannustaa ja rohkaista hyväksymään oma itsensä.
Sateen ropistessa mökin kattoon juttelimme ja pelasimme korttia.
-
Loppu tuloksena annoin hänen naida itseäni anukseen. Tilanne oli lievästi sanottuna outo. Mutta kaveri sai peppua ja minä, hetero siis, munaa.
-
Olisi hauska kuulla onko kukaan muu hetero antanut ystäväpohjalta tai muusta syystä seksiä samaa sukupuolta olevalle.

17

24260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PenaTurusta

      Jäikö kerta ainokaiseksi?

      • Yhdyssanat, kusipää!

        kerropa aloittaja ihan reippaasti, mikä niissä yhdyssanoissa on niin vaikeaa? noista mokista voi päätellä heti, ettet tajua sitäkään vähää monimutkaisemmista asioista hevon vittua. Älä edes vaivaudu rasittamaan päätäsi matematiikalla, politiikalla tai tieteellä, ettet saisi vielä rasitusvammaa typeryytesi päälle. Toisaalta, silloin saisit ehkä oikein duunia, olisit loistava pelle maailman suurimpiin sirkuksiin. Kuteet siihen duuniin sulla todennäköisesti on jo päällä.


      • KaverilleKanssa

        Ei jäänyt. Kaveri innostui. Sen kiihko viehätti minua.


    • omanikin siellä

      Tuolla kikkelileikeissä, on kymmeniä tarinoita ko. tapauksesta. Tosin pojat ovat alkaneet hommat jo nuorempina.

    • poika12345

      Yhtä varmasti suuremmilla osalla pojista on tämän kaltaisia kokemuksia. Milloin oleminen on vähän leikin varjolla ja milloin ihan totta. Jokaisella pojalla on varmaa kokemuksia sen parhaan poikakaverin kanssa. Joissain kulttuureissa on ihan normaalia että pojat opettelevat näitä asioita keskenään.

    • Zjarmo

      ennen kouluikää mun paras kaveri tykkäs leikkiä lääkäriä. Se meni joka kerta aina samalla kaavalla jossa Jukka otti aina ohjat omiin käsiinsä.

      Se käski mut aina sängylle vatsalleen ja komensi ottamaan housut alas.

      sitten mun piti laittaa silmät kiinni. Jukka tutki ja puristeli mun peppua. Levitteli kannikoita ja ähisi kivasti.

      Sit aina lopuksi Jukka antoi luvat nostaa housut.

      Siin oli selvästä tää tämmönen vallankäyttö yks tärkee elementti. No ne leikit loppu kun Jukan porukat muutti toiselle paikkakunnalle. Mä olin siitä pitkään ihan järkyttynyt.

      • Potilaana

        Siitä muutosta vai leikistä?


    • rodeli

      Tairat olla homo setä

    • Imijä86

      Pari kokemusta on nuorempana kaverein kanssa, aina välillä pantii toisiamme.
      Ja nyt vanhempana oon ottanut kaverilta suihin ja molemmat ollaa aina oltu kiinnostuneita tytöistä. Mut kaveril ei ollu sillä hetkel muijaa ja sil oli kovat halut ni lupauduin sit ottaa silt suihi, helpottaakseen sen puutetta.
      En ole homo mutta bi olen ja naisen kanssa seurustelen mutta munastakin pidän....!

      • Normihomma

        Mukavaa ja reipasta toimintaa, kaveria on autettava. Itse tein samoin intissä, kun yks saman joukkueen soturi halusi seksiä. Lupauduin imemään ja niin sitten tein. Ei jäänyt traumoja.


    • Liikkuvat taakse

      Intissä ei tod. Joskus kännijatkoilla muut lähteny, fredi suihkuun, pyys mukaan. Saippua kiva...

    • MaalainenSai

      Intissä oltiin Lohtajalla valvomassa veneitä. Tornissa kytättiin. Sitten ne pani mua, kokematonta maalais poikaa. Mä pidin silmät kiinni.

    • Kaverijoo

      Kun mä kerroin jossain vaiheessa kaverille homoudestani, niin siitä se vasta lähti..:)
      Yhdessä runkattiin ja kaveri halusi vielä enemmän nähdä ja kokeilla mun kalua...
      Koskaan ei pannut isolla kslullaan, vaikka usein sanoi joskus antavansa kunnon kyydit!

    • Anonyymi

      20v myöhemmin aina kiva kokeilla uusia

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      nuoruuden kaveri tuli saunomaan mökillemme oli tunnetusti homo valitti ettei ollut saanut pitkään aikaan lupasin antaa peppua sain kovaa kyrpää 3krt illan aikana siitä alkoi yhteiset sauna-iloittelumme ihanaa antaa ja auttaa kaveria paineissa

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe