308 SW lisäistuin

Kolmenollakasi

Onko 308 farkun lisäistuin taake tosiaan niin harvinainen. Olen koittanut metsästää sellaista varaosahausta ha AVK:sta, mutta harvassa tuntuvat olevan. kenelläkään vinkkejä, mistä vielä kannattaa kysyä?

30

4210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pösönpenkki

      Itse kun etsin kyseistä penkkiä, niin vaikeaa oli käytettynä saada. Ostin sitte uuden, tais maksaa 700e.

      • Kymenlaakso

        Tänään tulee tori.fi myyntiin juuri kyseinen penkki,ilmoitus jätetty hetki sitten!


    • 1980Mikko1980

      Onko tietoa mistä löytyisi?

      • satu112233

        Huuto.netissä on nyt huudettavana ko. penkki


    • HelsinkiJS

      Löytyisi 1kpl 308 penkki taakse h.300,- p.0400-469062

    • sisiisii

      Tuskinpa on harvinainen. Keskirivin keskipenkki käy kolmanteen riviin molemmin puolin.

      • Pölötin

    • HOjala

      Onko tarvetta? Mulla on kaksi kappaletta jouten. Kysellä voi numerosta 0405567921. T H Ojala

    • AnttiRi

      Onko jollain tarjolla 308 lisäistuimia taakse. Yksikin riittää. Voi ottaa yhteyttä puhelimitse 0503377663.
      T.Antti

      • MiguelF

        Terve! Mäkin etsin lisäistuimia taakse, 1 kpl riittää, 2 kpl parempi (jos hinta sopiva).


    • lisäpenkki

      Minulta voisi vapautua yksi kk:n sisään, jos löydän sopivan vaihtoauton. Eivät kuitenkaan hyvitä tuosta lisäpenkistä mitään (kokemusta on), niin mieluummin myyn erikseen esim. 350e.

      • KuittinenH

        Onko penkki vielä vapaana? Jos niin laita viesti 0409348854


    • lisäpenkki

      Nyt ois 1 penkki ylimääräisenä, jos jollain tarvetta. Laita yhteystiedot tänne.

      • KuittinenH

        Jos on lisäpenkki vielä vapaana, niin laita viesti 040 934 8854.


    • 307hdi-02

      Minulla olisi 307 2.0 HDI vm. 02 takapenkit sekä muutakin osia tai koko auto 550€. Ajettu 330tkm.Muuten kunnossa mutta kytkin täristää (ehkä kaksoismassa vauhtipyörä sökö). Seuraava katsastus 12/2017.
      Jos tarvetta niin soittele p. 0451115610

    • XLperhe

      Tarvitaan kaksi lisäpenkkiä Peugeot 308 SW:hen. Mikäli löytyy voi laittaa viestiä 040-7764037

    • PeugeotJyväskylä

      Täällä olisi tarve yhdelle lisäistuimelle, Peugeot 308 SW, saa tarjota, 040 67 44 772, kiitos!

    • Onpa-halpaa
    • Anonyymi

      Minuakin kiinnostaa 308:n lisäpenkit. Tarjouksia voi laittaa 0453 464646. T. Ari

      • Anonyymi

        Vieläkö etsit? Meiltä löytyisi yksi.


    • Minulta löytyy pari 308 2010 farkun istuinta. Voi soitella 0453 464646.

      • Anonyymi

        Onko vielä penkkiä vapaana , tarvitsen penkin taakse , eli keskirivin taakse . Ota yhteyttä jos on myytävänä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko vielä penkkiä vapaana , tarvitsen penkin taakse , eli keskirivin taakse . Ota yhteyttä jos on myytävänä

        Niin ja jotta voi ottaa penkkien osalta yhteyttä niin laita viestiä: 0443530887


    • Jos joku kaipaa 308SW lisäpenkkejä, niin minulla on tarjolla 2 kpl, uudenveroiset.

      • Anonyymi

        Onko vielä penkkejä 308 sw?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko vielä penkkejä 308 sw?

        Olisi kaksi kappaletta myynnissä

        -John


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kaksi kappaletta myynnissä

        -John

        Hei, vieläkö löytyisi 308 sw:n penkkiä? Minulla olisi tarve yhdelle.


    • Anonyymi

      Joko löysit penkin? Minulla yksi myynnissä hintaan 140 €. Viestiä numeroon nollaneljäyksi5069237, jos penkille tarvetta. On siisti ja hyvässä kunnossa. Sijainti Hyvinkää

    • Onko vielä jotain penkin tarvitsijoita. Minulla on tarjolla 2 kpl uutta vastaavassa kunnossa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe