Mun toinen kuuri

m30 toiselle kuurill

M ja ikää 30. Toinen kuurini olisi seuraavanlainen:

Kesto 20 viikkoa:

Sustanon 750mg/viikko viikot 1-20
Trenbolone Enanthate 500 mg/viikko viikot 1-16
Deca Durabolin 600 mg/viikko viikot 1-12
Danabol DS 50mg/pv viikot 1-12
Kasvuhormoni 10iu/pv viikot 1-20

Saisko kommentteja? Onko toi nandroloni tossa liikaa tai ylimääräinen?

Millaista palauttavaa suosittelisitte?

29

11987

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hautausurakoitsija

      Vaikuttaa erittäin lupaavalta kuurilta.

    • Steroid boy

      Loistavan näköinen kuuri, en tekisi tuohon mitään muutoksia, ehkä annoksia tarkastelisin hieman. Tiedän, että kuulut meihin ja haluaisin kokeilla imuttaa sinua, ekalla kerralla ei ehkä sänkyyn, mutta saat hyväillä aukkoani sormilla, tai jos oikein innostun niin hih, saat työntää kohonneen kalusi syvälle sisääni, laskea spermat sinne ja syöttää ne minulle valuvasta aukostani lusikalla kunnes laukean. Tehdään niin, olet ihana.

    • marko 78

      Nuo on ihania nuo Danabol DS 50mg sydämenmuotoiset siniset tabletit. Näyttää ihan pyllyltä kakka-aukkoineen johon sinua nain, aahh, oot kultanen, niin tiukka reikä, saat minut omaksesi.

    • Seppo....

      Tule kulta rakas, aaah, mennään yhdessä dialyysiin,, ahh nuole mun kakka-aukkoa aah, laukeen ihan just, ah nai mua,, aaaahha tuleeee.

    • Bon Apetit

      Tuokin setti on tullut maahan jonkun peräröörissä.

    • Kyselyikä äkiylesyK

      Näin keski ikäistyvänä olen katsellut asioita jo pitemmällä perspektiivillä. Jollain punttaajilla kuurittelu tekee pahaa jälkeä, kun asiaa tarkastelee muutamia vuosia kuurittelun jälkeen. Kuurittelija on jotenkin romuluinen/valahtanut/nahka roikkuu/tms. Samoin monella tuntuu olevan kummia terveysongelmia mm. Sisäelimissä. Mitäköhän ne on tehnyt väärin?

    • itsekin kiinnostunut

      Muilla kokemusta tuosta Trenbolonista?

      • Roinaboy

        Itsellä nousi Trenbolonilla penkki 75kg -> 245kg kahdessa vuodessa. Treenaisn kyl pirun kovaa, mutta kasvu ei olisi ollut noin kovaa ilman ainetta. uskomaton aine. Saan nykyään munaa voinpa sanoa, että joka päivälle uusi mies, jos haluan, en siis ole mikään lortto. Kakka-aukkoon menee nykyään juomatölkki tosi helposti, aine levittäny kalvoja sen verta, mahtava homma, kakka valuu itsestään ulos mikä upea homma sekin, ei tarvitse käydä tyhjentämässä ennen panoa. Suosittelen.


    • peenix-lintu

      Tykkään hölkkäämisestä ja kunnon juoksulenkeistä, musiikkia kuunnellen. Ongelmana on vaan aivan liian iso penis. Penikseni takia juokseminen tuntuu tietysti ikävältä ja pienempänä pahana huomaan ihmisten tuijottavan kesällä kun on vähemmissä vaatteissa. Käytän nyt jo urheilulalushousuja ja tiukkoja housuja jotka tukisi penistäni. Onko teillä muilla isopeniksisillä neuvoja, mistä saa kunnon tukea. Neuvot olisi tarpeen. Olen myös ajatellut peniksen pienennys leikkausta. Miten sellaiseen?

    • eoinvef

      Luin, että sivuvaikutukset tuossa Trenbolonissa on pienemmät jos testoo ottaa vain vaikka 250 mg viikossa ja trenia esim. 600mg..

      Deca varmaan kannattaa jättää pois kokonaan trenin rinnalta ja ottaa se erikseen myöhemmin..

    • Anna mennä vaan!

      Kuuria vaan peliin. Eihän A.Breivik, euroopan kuuluisin steroidien käyttäjä, nyt niin kovin sekaisin ollut...

    • luurikuuri

      Mä ajattelin koittaa anadrollia vinukan kyljessä. Ajattelin ottaa toiseks luuriks Sony Xperia z:n. Toiseksi jäis edelleen tää Lumia 920. Sit olis vinukkaa ja anadrollia ja kattos kumpi potkii paremmin ja se luuri jäis sit päälle.

    • Poliisista

      Poliisi ottaa sinuun yhteyttä kohta ja saat tuomion dopingaineiden hallussapidosta ja salakuljetuksesta. Istuttavaa tulee noin 2 vuotta ehdotonta. Olemme jäljittäneet IP-osoiteesi ja tiedämme nimesi ja asuinpaikkasi.

      • rois4ever

        Suksi vittuun kyttines..


      • Laillinen hallussapito

        Dopingaineiden hallussapito nk.omaan käyttöön ei ole kiellettyä kuten ei muidenkaan lääkeaineiden. Maahantuonti ja myynti sensijaan on kriminalisoitu.


      • pulipuli
        Laillinen hallussapito kirjoitti:

        Dopingaineiden hallussapito nk.omaan käyttöön ei ole kiellettyä kuten ei muidenkaan lääkeaineiden. Maahantuonti ja myynti sensijaan on kriminalisoitu.

        Saat tuoda maahan omaan käyttöön.


      • rööri
        pulipuli kirjoitti:

        Saat tuoda maahan omaan käyttöön.

        Ainoa haittapuoli on se, että pitää tuodat roinat peräröörissä.

        Pitkäaikaisella ronankäyttäjällä peräröörin rassaus tulee tutuksi muutenkin.


      • Et muuten saa
        pulipuli kirjoitti:

        Saat tuoda maahan omaan käyttöön.

        Et ilman resptiä!


      • Ei saa tuoda.
        pulipuli kirjoitti:

        Saat tuoda maahan omaan käyttöön.

        Rikoslaki 44 pykälä:
        Rikoslaki:

        Dopingrikokset lisättiin rikoslakiin 1.9.2002. Rikoslaissa kriminalisoitiin tällöin laiton dopingaineiden valmistus, maahantuonti ja levittäminen sekä hallussapito levittämistarkoituksessa. Dopingaineiden käyttöä ei ole kriminalisoitu. Rikoslain mukaan dopingaineena pidetään:


      • Pro-Roinari
        pulipuli kirjoitti:

        Saat tuoda maahan omaan käyttöön.

        Lääkeaineiden maahantuonti ilman lupaa on kielletty. Edes omaan käyttöön ei saa tuoda. Samoin myynti ja hallussapito määrissä joita voidaan katsoa että tarvitaan aineiden levittämiseen on kielletty. Kaverilta ratsattiin parisataa ampullia ja muutama sata pillleriä mutta ei saanut sakkoa koska syyttääjä katsoi määrän olevan omaan käyttöön tarkoitettu. Aineet myös palautettiin käräjäkäsittelyn jälkeen syytetylle.


    • RainoJarno

      Hyi vitun roinaaja!!!! >:(

    • filladel

      Ostin mynthon merkkisiä nappeja 4€ kappaleelta. Pitäisi tehota hyvin! Odotan massiivista lihaskasvua. Harrastan postimerkkien keräilyä.

    • Geisari

      ABC kuuri kävelee, tikapuita pitkin perseeseen...

    • jokusyyyhteys

      Kohta on taas Teinitoistolla lisää narkomaaneja lukemassa niitä erittäin korkeatasoisia kirjoituksia, tosin roina niitä aivoja sen verran tuhoaa, että roinarit ovat niitä ainoita jotka Teinitoiston juttuja pitävät korkeataoisina, muut nauravat niille ja roinabodareille.

    • Massamake77

      Decaa riittää 300-400...dababol kannattaa ottaa nousevasti ja laskevasti

    • Tisutisu

      Halua paskanta sinun perärööri joka on likaine. Tahto sinö nuolla kulliperse, runkku runkku... Mä vedän nessuu mun pyllypeppu isomunakasava ja lihakset. Kyrpäkuuri pillukarvasuussa. Dodopol400 iha ok... mut jos halua kunnokalunvenytys, ni fuckmaster5000 parempi, ruskeanpyllykarvan nuolemiseen senkin kannikoiten hinkuttajat ja hikikassi on iha kiva maku sun varvas..

      • ajihauhua

        No niin. Menehän kouluun jo kiusattu.


    • Anonyymi

      Heippa kaikille! Olen kakka-Jalmari ja mun pykkykolostani tuli juuri kakkaa. Haluaisko joku tulla nuolemaan mun pyllykolon puhtaaksi?

    • Anonyymi

      Mua on persettä naitu, en tiedä mitä tekisin, pelottaa, tykkään siitä mut kukaan ei saa tietää. Jos löytyy todella luotettavaa voimailijaa haluan kaluasi todella paljon pyllyyni, olen täysin hetero enkä ole varma olenko vielä valmis käänytymään homoksi, ollaan salassa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe