Ongelmia Google Playn kanssa

Hermot menee

Nyt hei kaikki auttakaa! Eli siis tää ongelma on ollu jo monta kuukautta ja ärsyttää tosi paljon, en nimittäin pysty päivittämään enkä lataamaan uusia sovelluksia, sillä ainakun yritän ladata vaikka uuden sovelluksen niin ruutuun pamahtaa teksti, että "virhe, todennus vaaditaan. Sinun on kirjauduttava google tilillesi." Vaikka olen kirjautun tililleni, olen tehnyt jo useita muita mutta mikään ei toimi. Pari kuukautta takaperin poistin kaikki google tilini läppärillä ja sitten tein uuden tilin. Eli nämä uudet tilit mitkä tein eivät toimi puhelimella google playta käytettäessä.

Selitys taisi olla hieman sekava... Tämä ongelma ärsyttää tosi paljon sillä puhelimen näytölle saattaa lävähtää kesken nettisurffailun sellanen ilmotus, että mun pitää kirjautua vanhalle tilille, jonka poistin, mutta kun laitan sen salasanan siihen se vain ilmoittaa virheestä. Pliis hei auttakaa tää ongelma repii mun hermoja!!

23

7528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeile poistaa tili puhelimesta tilienhallinnasta ja kirjaudu siihen uudestaan.

    • Hermot menee

      Hmm, oon ihan uuno näiden kanssa, kun painoin google playssa asetuksista niin sieltä en ainakaan löytänyt tilien hallintaa.. En myöskään pysty kirjautumaan ulos tililtä.

    • Siis puhelimen asetuksista. Ei Google Playn.

    • Hermot menee

      hei kiitti vapunen! Nyt toimii taas :)

    • Hemot menee

      Mutta hei, nyt kun yritin whatsappia uudelleen asentaa, niin syötin puhelinnumeroni siihen niin tämä väittää että "Yhdistäminen epäonnistui. varmista internet yhteytesi toimivuus ja yritä uudelleen." Wlanin laitoin päälle ja näyttää hyviä yhteyksiä mutta siltikään ei toimi. Taas toinen ongelma!

      • Tabletti24

        Tabletissa ei pysty poistamaan tiliä


      • Pystyytoki
        Tabletti24 kirjoitti:

        Tabletissa ei pysty poistamaan tiliä

        Pystyy toki:)


    • Vika voi olla tuossa sovelluksessa jos muiden lataus ja käyttö toimii hyvin.

    • Hermot menee

      Kaikki muu kyllä toimii..

    • Ja näin onkin. Uutisissa kerrottiin että siinä on ongelmia.

    • Khuh

      Mulla lukee näin: Google play kaupasta asennetut sovellukset ja pelit näkyvät tässä. Miksi ne asennettut sovellukset ei kuitenkaan näy tossa :/

    • Khuh

      Ei pysty päivittämäänkään niitä sovelluksia, kun ne ei näy siinä...

      • Khuh

        Siis miten ne saa tuohon uuteen tiliin liitettyä...


    • tablettinörtti

      En varmaankaan osaa auttaa ,mutta itselläni on sama. Haluaisin kysyä että miten pääsee kirjautumaan sinne? Kyllä olen hyvin tyhmä, mutta en voi ladata sovelluksia sen takia. Voiko joku selittää asian?. Sitä en osaa ja kyllä olen hyvin tyhmä, m

    • helpmeplease

      Sama ongelma mut ei toimi ohje jonka nimimerkki varpunen laittoi apuaa

    • Googlevittuilee

      Mulla sama ongelma enkä tiiä mitä teen kun en viitsisi poistaakaan kaikkia sovelluksia

    • The_tyyppi

      Sama Täällä

    • tilitön_moodiko

      Onko tuo Google-tili pakollinen jotta saisi edes maksuttomia appseja asennettua Androidiin kuten HEREn ym?

      Jossakin vaiheessa joudun etsimään seuraajan nykyiselle Symbianille ja siksipä kyssäri, kun en sitten millään Google-spy-tiliä haluaisi edes avata. Samasta syystä en omaa myöskään FB:tä Twitteriä & Co, eli edes jonkin asteista rajallista yritystä vaikuttaa yksityisyyteensä ;-).

    • viihaan.mun.kannykkäää

      Mikään Ei toimi ja en voi enää des käyttää whatsappia voiko joku auttaa 😣

    • ÄRSYTTÄÄ

      Miksi kun menen google playhyn ja mulla on paljon dataa niin se ei vaan yksinkertaisesti lataa mitään sovellusta! (Samsung tablet) Niin voi että kun ei pysty lataa mitää ja kun painat lisätietoja niin tulee teksti "Virhe noudattessa tietoja palvelimelta DF-CHARTA-01! Että kun menee oikeasti hermot tän kaa!

    • AUTTAKAAAA

      Mulla on sama etten saa ladattua sovelluksia eikä auttanut poistaa tiliä puhelimelta!

    • Tuossanoin

      Onhan laitteessasi tarpeeksi vapaata tallennustilaa? -> Vapauta sitä jos ei ole.

      Jos mikään muu ei toimi, niin tehdasasetuksiin palauttaminen todennäköisesti auttaa ja tekee laitteesta muutoinkin nopeamman.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe