Hei!

problemos

Miten kuljetatte vaihtovaipat kesällä mukana? Ei yleensä ole laukkua tai pussia mukana ja silti tarvis saada vaipat mukaan. Olen miettinyt,että laittaisin aamulla kaksi teippivaippaa päälekkäin ja sitten tarpeen vaatiessa märkä vaippa pois. Mahtaisko toimia vai onko liian näkyvä systeemi? En pysty pitämään samaa vaippaa koko päivää yhtämittaa.

25

528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • chibalele

      Kai noiden takia voisit jonkun repun/laukun ottaa mukaan? Ei ole iso vaiva, ja vaipat kulkee helposti ja huomaamattomasti mukana...

    • hei
      Repussa kulkee hyvin .Saa muutkin tarpeelliset kulkemaan mukana.

      • problemos

        Kai se on totuteltava kantamaan laukkua mukana. Toinen mikä askarruttaa,on vaippojen käyttö shortsien kanssa.Näkyykö vaippa selvästi?


    • kastelija

      Hei,

      Repussa minullakin.

    • Itse ainakin shortseissa. väljät sellaiset.
      Ei kukaan ainakaan tullu mitään sanomaan :)

    • Pienessä repussa menee muun sälän joukossa. Siellä on myös pussit käytettyjä vaippoja varten, jos on ei saa muualle laitettua. Kahta teippivaippaa en laita päällekkäin kun se ei vaan toimi hyvin, mutta lisäimuna muoviton suorakaidevaippa toimii hienosti. Toki lisäimulla ei ole enään huomaamaton, mutta olo huomattavsti varmempi kun liikkuu kaupungilla.

      • Jos en tarvitse ilsäimua, shortsit käy ihan hyvin. Mutta yleensä pidän hametta.


    • Niin naisilla tuo hame etu;)
      Mut kyllä noi sortsit menee hyvin.
      Alkkarit voi olla istuvuutta tukevat.

    • kastelija

      Hei,

      Löysät shortsit on tosiaan käytössä. Napakat alkkarit auttavat myös asiaa. Mistähän löytyisi t-paitoja tms., jotka ei nousisi helmasta vyötärön yläpiuolelle itsestään?

      • problemos

        Minä olen huomannut saman ongelman että vaipan kanssa paidan helma nousee ylös ja vaippa tulee näkyviin. En ole löytänyt pitempihelmaisia paitoja. Kokeilin kerran hakaneulalla kiinnitystä,mutta seurauksena oli vain paidan repeytyminen. Muutaman kerran Turussa asioidessa olen joutunut noloon tilanteeseen kun ei välttämättä huomaa itse,että vaippa näkyy.


      • problemos kirjoitti:

        Minä olen huomannut saman ongelman että vaipan kanssa paidan helma nousee ylös ja vaippa tulee näkyviin. En ole löytänyt pitempihelmaisia paitoja. Kokeilin kerran hakaneulalla kiinnitystä,mutta seurauksena oli vain paidan repeytyminen. Muutaman kerran Turussa asioidessa olen joutunut noloon tilanteeseen kun ei välttämättä huomaa itse,että vaippa näkyy.

        Pidän kyllä paidan alla, muuten voi lähteä kiipeämään. Sellaiset joustavasta kankaasta tehdyt, kun helposti kiipeää ylös. Aika usein onnistuu myös vaipan kauluksen rullaaminen matalammalle. Kun ostaa ihan oikeasta kaupasta vaatteita, osaa katsoa miten ne istuu, mutta netin kautta tilatessa tulee hankittua joskus vaatteita joita ei housu- tai teippivaippoja piilota. Muotovaipat voi olla joskus se sopivin suoja. Ja edullinen.


    • kokoa suurempi ja shortsien päällä.

    • Totta tuokin.
      Onkos teillä muuten ystäviä tai juttukavereita joiden kanssa voi jutella näistä asioista ?
      Tai oletteko suhteessa ja miten ne suhteeseen vaikuttaa.
      Itse olen eronnut sinkku jolla ei ole kaverii jonka kanssa vois asioista keskustella.

    • kastelija

      Sinkku eikä minulla siis ole kavereita, joilla olisi kokemusta tai ymmärtämystä vaivasta ja siihen liittyvistä asioista...

      • problemos

        Eipä näistä voi juuri/kehtaa kenenkään kanssa keskustella. Ois tietenki mukava joskus jutustella jonkun kanssa joka painii samojen asioiden kanssa.


    • Itse asun eteläisellä uudellamaalla. jos jotakuta kiinnostaa jutskailla täältä vois saada kaverin :)

    • Tarjous voimassa

    • isadora

      Täällä olis 19v tyttö jyväskylästä, jolle juttuseura kelpaisi. Vaippaa käytän aina öisin, sekä päivisin silloin, kun vessaan ei pääse heti. Olen saanut onnettomuudessa hermovaurion, joten pystyn pidättämään korkeintaan pari minuuttia kerrallaan. Pukeudun hameisiin lähestulkoon aina, teippivaippa ei näy läpi ollenkaan. Olen kertonut asiasta vain kahdelle parhaalle ystävälleni, jotka suhtautuivat hyvin. En seurustele tällä hetkellä, yksi poika on kyllä kiikarissa.

      • laita viestii jos vanhemman miehen juttu seura kiinnostaa


      • problemos

        miten saa yhteyden?


    • näpytä tuota minun nimimerkkiä

    • annan sähköposti osoitteen mys jos tuo ei onnistu

      • Vaippa 123

        Voitko antas sähköpostiasi?



    • juttu kaverii ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe