Nukahtamislääkkeitä?

uneton..

Saako alanyasta nukahtamislääkkeitä ilman reseptiä?

26

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyrmäys

      Kyllä saa ja ne laitetaan sinun juomalasiisi valmiiksi jo ravintolassa.
      Todella hyvää palvelua , eikö totta ?

      • jos nukkua haluat

        Korvatulppia ei saa unohtaa , jos on Alanyaan menossa .
        Niitäkin sai sieltä paikallisesta apteekista.


    • Evet

      Joku vähävarainen, jolla ei ollut varaa lähteä tälläkään lomalla yhtään mihinkään alkoi taas trollamaan. Matkojahan kuulemma saa 65 eurolla, mutta ei silti.

      Apteekista saa joitain nukahtamis/unilääkkeitä ilman reseptiä ja tosi edullisesti vielä. Meillä kolmiolääkkeiksi merkittyjä ei saa ilman reseptiä.

    • Lenii

      Saa, mutta huonolla tsäkällä ne ratsataan sulta Suomen tullissa pois, koska ilman reseptiä et saa niitä Suomeen tuoda. Ite mm. tuon e-pillerit ja immuunivastelääkkeet. Koska siellä paljon halvempaa. Kerran ottivat pois ja esitin tietämätöntä että en tienny ettei saa tuoda...

      • uneton..

        Siis saa myös reseptilääkkeitä? Edellinen vastaaja väitti ettei saa. Ja kyseessä on nimenomaan "kolmiolääkkeet".

        Auttaakohan tullissa jos minulla on suomalainen resepti nukahtamislääkkeisiin?


      • uneton..

        Kyllä kait immuunivastelääkkeet pitää saada tuoda, jos kerran sillä lääkkeellä hoidettava immuunnikatokin on Alanyasta peräisin?


      • Lenii
        uneton.. kirjoitti:

        Kyllä kait immuunivastelääkkeet pitää saada tuoda, jos kerran sillä lääkkeellä hoidettava immuunnikatokin on Alanyasta peräisin?

        ei nyt puhuta samasta sairaudesta.. Joo siis saa tuoda jos sulla suomalainen resepti. Näin mä aineki olen ymmärtäny, korjatkaa jos olen vääräs?


      • uneton..
        Lenii kirjoitti:

        ei nyt puhuta samasta sairaudesta.. Joo siis saa tuoda jos sulla suomalainen resepti. Näin mä aineki olen ymmärtäny, korjatkaa jos olen vääräs?

        Täällä keskustellaan nimimerkeillä ja anonyymisti. Ihan sama se sinun immuunikato on myöntää. Mikä siinä on niin vaikeaa, kokeileppa kerrankin olla rehellinen.


    • Eri maa eri tavat

      Eri maissa on eri lääkkeet 'reseptilääkkeitä'. Totta on, että Suomeen ei saa tuoda Suomessa reseptin vaativia lääkkeitä. Kuinkahan on esim Unisom-unilääkkeen kanssa, kun vastaavaa ei Suomessa myydä?

    • Uneton Suomessa

      Melatoniini 3mg 65 tl. Jos menet uusimaan paikan päällä reseptiä, niin 100 euroa maksaa uusiminen. En itse päässyt ajoissa lekurille Suomessa ja tuon se maksoi Turkissa.

      • önlem

        Ei saa. Samanlaisia luonnonlääkkeitä saa mitä Suomessakin, mutta muuten tarvitaan resepti.


    • Preslava

      Kyllä muuten saa! Itse haetaan aina Turkin reissulta särkylääkkeitä(Suomesta ei saa muutaku reseptillä) eikä hinta paha ole. Nyt en muista lääkkeen nimeä, mutta ihmelääkettä on. Tottakai siis käymme ihan normaalissa apteekissa, emmekä vuoriston kujilla.

      • Luitko

        Eri lääkkeet on eri maissa reseptilääkkeitä.


    • emjsdf

      Olemme aina tuoneet hyviä nukahtamislääkkeitä muitakin reseptilääkkeitä.
      Koskaan tulli ei ole ollut kiinnostunut.

      • Kiinnostavaa

        Oletteko olleet tarkastuksessa ja saaneet läpi vai menittekö vihreää linjaa tuuriin luottaen?


    • Farmariko

      Ei sieltä ihan kaikkea saa ja jos haet jotakin erikoista niin ohjaavat ensin lääkärin vastaanotolle. Melatoniinia saa ilman reseptiä 3 mg ja iso purkki just tuon 65 TL. Suomeen niitä ei saa tuoda. Särkylääkkeet, meidän Burana 500mg vastaavat ovat halpoja. Antibiottiakin saa ilman reseptiä. Lääkkeiden kanssa ei kuitenkaan kannata alkaa kikkailemaan, koska siinä voi käydä aika huonosti. Järki käteen siis. Rauhoittavia ja unilääkkeitä tuskin saat mistään ilman lääkärikäyntiä ja lääkärihän sen arvioi oletko niiden tarpeessa vai et. En kyllä ymmärrä miksi nukahtamislääkkeitä pitäisi hakea Turkista asti........

    • veitikka12

      Itse ostin sieltä Nitrazepamia, tosi vekkulia kamaa viinan kanssa. Muutaman viinalasin ja pillerin jälkeen olin kuulemma heitellyt turkkipoikia banaaneilla. En muista itse illasta mitään.

      • Rotalle

        Tälläisiä ovat suomijuntit. Ei käytöstapoja ja ollaan muka hauskoja silmät saa hävetä päästä.
        Oikein yhteiskunnan alinta kastia rotta!


    • kohtataasalanyaan

      Unisom on nukahtamislääke ja Sirdalud 2mg ja 6 mg lihaksia rentouttavia saa myös apteekista. Myös antibiootteja ilman reseptejä....

    • Hyväuninen

      Alanyan matkaajien prototyyppi. Mikää muu ei niin kiinnosta, kuin miten saada mielialalääkitystä :)

      • Alanyatar

        Kyllä sinne muitakin lähtee..niin ku minä,en lääkkeitten takia..vaan ilmaston..


      • Hyväuninen
        Alanyatar kirjoitti:

        Kyllä sinne muitakin lähtee..niin ku minä,en lääkkeitten takia..vaan ilmaston..

        No joku muu merkittävä vika sinussa sitten on. Lihava, ruma, köyhä, epäkelpo, rupsahtanut, vanha, juoppo, masentunut, nikotiiniriippuvainen, peseydyt meikeillä, käytät legginssejä minihameen kanssa, tms?


      • ghjklbb
        Hyväuninen kirjoitti:

        No joku muu merkittävä vika sinussa sitten on. Lihava, ruma, köyhä, epäkelpo, rupsahtanut, vanha, juoppo, masentunut, nikotiiniriippuvainen, peseydyt meikeillä, käytät legginssejä minihameen kanssa, tms?

        Itsestäkö kerrot peilin edessä.


      • Naurussapiteleminen
        Hyväuninen kirjoitti:

        No joku muu merkittävä vika sinussa sitten on. Lihava, ruma, köyhä, epäkelpo, rupsahtanut, vanha, juoppo, masentunut, nikotiiniriippuvainen, peseydyt meikeillä, käytät legginssejä minihameen kanssa, tms?

        Leggarin ja minihame - nyt repesin, tosin en sen takia että leggingsin ja minihame, vaan tuon epätoivoisen kirjottajan takia! Tästä puhutaan vielä töissäkin =))))


    • lääketrokari

      Mietoja nukahtamislääkkeitä, tai oikeastaan rohtoja, saa ilman reseptiä. Niitä tujumpia ei missään tapauksessa. Jos kuitenkin sinulla on sellaisiin resepti ja onnistuisit jostain Alanyan apteekista ostamaan, voit tietääkseni tuoda ne sitten Suomeen sen reseptisi kera. Vaikkei Turkki ole EU:ssa, voi omalla reseptillä tuoda kyseisiä lääkkeitä. Antibiootteja en suosittele koskaan ostamaan varastoon kotimaahan, vaikka niitä monista Turkin apteekeista voikin saada ilman reseptiä. Antibiootit vaan lääkärin määräyksellä kullakin kerralla tiettyyn pöpöön tepsivänä, kaikki ei tehoa kaikkeen!!

      Itse Alanyan lumoista ja paikan päällä odottavista nähtävyyksistä jne. suosittelen lukaisemaan seuraavan sivun:

      http://turkki.matkalippu.info/alanya

    • koettuon

      Ei siellä mitään reseptejä kysellä. Lääkkeet tulee tiskiin, kun pyydät ja paperiraha riittää.
      Apteekkien hinnatkin menee siten, että sivummalla, missä on vähemmän turisteja hinnat on paljon halvemmat, kuin rantakadulla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe